-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja we gaan het halen denk ik wel.....nog eff doorploegen en dan nog twee keer in leveren en dan...dan .....heb ik de wagen af pppfffff hard werken hier maar denk wel dat het nu gaat lukken op het nippertje dat dan weer wel....hondjes balen er van willen naar buiten met de baas tja eff keuzes maken he hihihihih nee hoor net een eind met 1 aan de fiets geweest dus die is wel munt....de andere wil toch niet wandelen dus das wel jammer......nou op voor de laatste twee rondes[​IMG]

dutchboy, harm-jan70, miepje40 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemiddag,

Mandjes, mandjes allemaal mandjes.
    O wat een feest.
    Maar goed ik begin na 2200 SM ook wel te denken wat moet ik nog hebben? Gelukkig vindt mij zoon mandjes geweldig.
    Dus die mag lekker snoep vangen en andere dingen.
    Het weer is waaien, waaien en waaien. Maakt mij niets uit want dan waait de GB mijn mandje in.
    Zo ik ga weer naar de Aldi, the place to be. Ik moet nog eten halen want ik wilde eerst uitgebreid koken maar door omstandigheden komt er niets van.
    Dus snel ff wat halen bij de Aldi.

Help me onthouden dat ik nog wat wil roepen over de boshut. (goed nieuws....)

Tot straks.

dutchboy, harm-jan70, miepje40 en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ard, als je verhaal net zo spannend wordt...............:inlove:

dutchboy, harm-jan70, Tesselschade en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Joepie.....ben dol op goed nieuws....:inlove:xD

6. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zal ik het al zeggen of voer ik de spanning nog wat op.

Even over na denken.
    De Aldi op loopafstand had pizza. Dus mijn vrouw en kinderen mogen dat eten. Zelf wordt het een gyrosgerecht.

Ik wil pizza. Lijnen..>:(>:(>:(

Laatste bewerkt: 8 Februari 2016
  7. HofvanDromen

ZeggenxD ..zeggenxD....spanning is soms leuk:wuerg:...maar ik wil het zo graag weten:cry:

8. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik voel een soort macht ontstaan.... hahaha

9. HofvanDromen

xDxD
    Van mij mag je...Als je die macht dan maar op een goede manier gebruikt ist niet ergxD

Moet nog aan de kokkerel ..geen idee nog...:wuerg:

10. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik maak geen misbruik van mijn macht. Nooit :music::music:

De moeilijkste vraag: Wat eten we vandaag... Er schijnen mensen te zijn die een hele weekplanning maken zich daar ook aan houden. Een planning maken lukt me wel. Maar me houden aan de planning???? Nee dat weer niet.

Wat het nieuws betreft: Ik kan nu niets zeggen in de Boshut. Ben de laatste die er geweest is dus willen jullie vanavond weten hoe het is? Even iemand iets schrijven daar anders loopt alles in de soep (idee misschien Hofje, lekkere soep???)

11. HofvanDromen

Heb al gepost in die boshut....:)
    Ja Soep dat vinden ze hier wel lekker maar meer als tussendoor enzo enzo:music:
    Heb al gekeken in de kasten en de koelkast...
    Vond nog Krootjes ...rode Bietjes...aardappelen ..bal gehakt en wat sla erbij ..en smullen maar weer-.-

koop meestal voor een week van alles in..maar hoe en wanneer ik dat dan kook of ga eten hier..nee dat weet ik nooit...:eek:

12. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goedemiddag, lieve plattelanders, hier ook maar weer eens een levensteken van deze kant.
    Ik dacht dat ik al heel ver was met de carnavalswagens, blijkt dat er nog meer bij kan... dus voorlopig blijft de amarant kwekerij terugkomen... nou ja, de prijsjes zijn best leuk, daar doen we het voor.
    En buiten waait het flink, dus mooi weer voor een event, zullen we maar zeggen. xD

Oh ja, uitkijken voor uit praalwagens gevallen punaises (in real life dan he). Mijn fietsband kwam er eentje tegen. -.-

dutchboy, harm-jan70, Tesselschade en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Ha Oldwief ....hier ist ook storm.....ik waag mij niet op de fiets...dan waai ik erafxD
    getver altijd zo vervelend een lekke band...:wuerg:

Ard...nog vergeten je kan altijd je post verwijderen en opnieuw een post plaatsen...:)
    nu als de sodeju aan de kokkerel..anders heb ik hier straks een relxD

14. popje4

spannend ga snel kijken daar in die boshut nog niet geweest.....en ja de rolletjes zijn binnen......tja :cry:vergat ik door al die heerlijke rozen geur dat ik ook nog plantjes moest inleveren.....mopper mopper....der is ook altijd wat nou ja nog een uurtje en dan dan dan.....ja ga ik snoepen......snul smul....

Oldwief, dutchboy, harm-jan70 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier een 1300 sm inmiddels, sv is minder maar toch een 200 erbij dus mooie score, kan geen mandje meer zien en kleindochter is net weg dus toch maar zelf vangen.xD EP gaat ook best goed.

16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier gaat het ook lekker met vangen :inlove: Die mogen ze er in blijven houden van mij !

Wat te eten.... heel veel mensen hebben er moeite mee, hier schrijven we op zondag, op de kalender, elke dag een idee om te eten, vaak hebben we nog veel ideeën over om te maken, verder kijken we wanneer we er zin in hebben en dat eten we dan die dag. Wat we die week niet gegeten hebben, schrijven we dan weer bij volgende week....

17. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zo, ik heb mijn mandjes opgemaakt.
    De afwas draait rond in de wasmachine. (op zich gaat de was in de afwasmachine beter) maar goed als je twee linkerhanden hebt dan gaan er wel eens dingen fout.
    Wat de boshut betreft die keurig schoongemaakt is. (wat kan je toch uitstekend poetsen Hofje) Ik mag verder gaan met mijn verhaal.
    Yes. Blijdschap, vreugde, gelijkheid, broederschap, zusterschap. Ik kan geen woorden bedenken.
    Nu moet ik alleen nog een idee bedenken om het in een leuk format te gooien en jullie aandacht te blijven trekken. Kortom dat stuk heb ik wel in mijn hoofd en dat wil ik dan ook vanavond in de Boshut uitwerken.

En om het dan maar helemaal leuk te maken zal ik ook nog een stuk tekst toevoegen aan het verhaal. Ik ben de moeilijkste ook weer niet.

18. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Tits----van Harte xD
    geloof tenminste dat je jarig bent :oops:

edingesenzo:.....miep wil mandjes :music:xD

Oldwief, -Tits-, dutchboy en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Geweldig goed nieuws..Ard... ik kijk er naar uit....:)
    En verder wat betreft wat je net al in de boshut schreef...prima toch..alleen doen wanneer het jouw uitkomt..
    Als het een verplichting gaat worden is voor jou ook niet zo leuk meer..toch...
    En nee ik zal mij niet met het verhaal bemoeien..ik hou het wel bij poetsen..xD

Zo ga zo nog even wat mandjes vullen...en dan languit op de bank...ben een beetje oppperdepops...:oops:
    misschien het nieuwe stuk van het verhaal nog lezen..ben zeer benieuwd....:)
    Alvast voor allemaal...
    Slaap Lekker Allemaal ....Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

Oldwief, -Tits-, dutchboy en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

jeee das een leuk spel die mandjes vullen heerlijk.....en ja het is gelukt dank allemaal zonder jullie.....
    nu snel weer met de mandjes spelen heb er nog 280 dus kan nog eff....
    fijne avond

Oldwief, -Tits-, dutchboy en 10 anderen vinden dit leuk.