-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allen

hier vandaag ook beginnen aan de trap
    eerst even ruzie gehad veredelingen inzetten en rozen en :cry:toen moest ik een uur wachten omdat mijn logica
    niet gelijk liep met het spel theoretisch kwam ik uit op 100% >:(maar dat was niet zo :cry:
    dus even om opheldering gevraagd Enk en Thea bedankt had ik de dm liefde niet
    neemt niet weg dat ik nog steeds op 100% kom maar je zal niet alles kunnen optellen misschien
    hoe dan ook anjer veredeling net klaar en wat denk je krijg ik er 448 terug dat wil ik niet ik wil 25%supermest
    maar de anjers staan er weer in dus misschien de volgende zoektocht

rustig grijs weer wel droog
    zoonlief weer vroeg op pad om een auto hoop dat het hem lukt :music:

zo eerst Farmlief kus brengen en kijken of ik aan de trap kan beginnen en een bakjeeeeeee xDxD

snietje1, suuske1960, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat men enkel op de prijzen vist i.p.v. het snoepgoed..
    Mijn prijzenkast en voorraad kast puilen uit...
    Het idee laat mij niet los, dat BP zag dat het niet goed was, en de kraan dichtdraait. xD

Heb vannacht is een mandje gekocht van 100 snoepmandjes, de gewonnen prijzen naar losse verkoop omgerekend, toen ben ik is van de stoel gevallen. :music:

snietje1, suuske1960, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan heeft het ze dus toch weer verkoop opgeleverd.
    Ik hoop ook nog steeds dat de kraan niet dichtgedraaid wordt. Dat de spelers die moeilijker aan de drops komen straks een minder hoog percentage aan extra prijzen krijgen.

snietje1, suuske1960, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Dat wel ja, van die verkoop, maar als ik kijk naar mijn gewonnen supervoer en supermest dan staat het niet in verhouding tot de aankoopprijs. De balans lijkt totaal uit het lood te zijn geslagen. zeker als ik kijk naar de GB's. daar had ik vele malen voor moeten levelen op Baha. En dat is niet zo simpel meer in level 294.

snietje1, suuske1960, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

HJ...xD.....en .....sssttttt.....

Dat hoop ik ook Coco...kan denk morgen de mandjes gaan vullen...nog 141 papier reepjes te gaan..-.-euh.....139 xD

snietje1, suuske1960, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

7. -Coco1968-

Ik ben te gemakkelijk geweest. Moet er nog 290. Gisteravond alle stallen er al af met lang gewas, en vandaag dus ook gewas.
    Ik moet nu nog 2000 eventgewas, en verder dus eens goed kijken welke gewassen ik het liefst verbouw.
    Vanmorgen te laat opgestaan, dus de xxl bomen kan ik vandaag maar 1x doen, en de gewone zijn dus ook al geweest.
    Maar goed, volgens mij zit ik ruim boven de 150 papier per dag, dus dan kan ik maandag en dinsdag snoepjes vangen.

snietje1, stien56, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

:inlove:

Ach meis ..had dat dan eerder gemeld....ik dacht jij zit goed op koers..hoef ik niet te sturen...:wuerg:
    Dat vind ik altijd die ellende...je wilt iedereen wel helpen maar ..ik heb maar 7 kadootjes..te geef...
    Zou zo graag zien dat ..dat nou eens meer wordt...-.-

Heb even stiekem zitten koekeloeren...ik kan ze kopen die papier....200 TG...
    Maar dan heb ik maar 66 mandjes...zou ik die ook bij moeten gaan kopen...
    Nah dat wordt me toch te gek....hofje doet het dan toch maar gewoon op zijn HofsxD

snietje1, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet, vreselijk zulke mensen en dan kinderen van die leeftijd al aan de drank, bah, ik kan daar helemaal niets mee, zou ze van de straat plukken en tot hun 18e huisarrest geven en die vent hetzelfde lot als HJ heeft verzonnen.>:(

Toch maar wat stallen van de farm afgehaald en nu velden met gewas, nu maar eens kijken of het dan beter gaat.:music:

Kopen doe ik niet, heb dat een keer gedaan maar koop dan toch liever sv.:)

miepje40, snietje1, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

heb 1 keertje per ongeluk afgekocht:oops:....ging ff kijken hoe duur het was als ik het niet kon halen...:wuerg:
    Tja verkeerd geklikt..niet goed gelezen..hups weg al mijn TG...was in de 200 ofzo dacht ik...
    Na het event was was wel klaar....maar nou weet nog dat ik zo stom zat te kijkenxD:cry:

omaagnes55, miepje40, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

:eek:..al die tg...zo *flush*...

Daar moet ik even van bijkomen..:cry:

omaagnes55, miepje40, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

De meeste buren denken dat ik het wel gemakkelijk red met papier en sturen me dus vanaf het begin al mandjes.
    Ik krijg mijn portie cadeautjes wel, door mijn level up zelfs heel veel cadeautjes gehad.

En het is echt gewoon een kwestie van keuzes maken. Ik heb gekozen voor de stallen en eventgewas op Bahamarama. Wel een klein beetje gesmokkeld, maar toch maar weinig eventgewas op Farmerama verbouwd.

Vanmorgen had ik wel 120 papier. Dus als ik even met de lange gewassen bezig blijf, dan haal ik het echt wel.
    Mijn opmerking was dus ook echt niet bedoeld om vanuit deze groep extra papier te krijgen.

Nu er al zoveel snoep aan het vangen zijn, kriebelt het gewoon. Zo van zal ik...
    Supermest genoeg, maar nu dus niet de kastanjerij.
    Zelfdiscipline, en me niet gek laten maken. Nergens voor nodig.
    Maandag en dinsdag kan ik dus 200 snoepschalen vullen. En tot die tijd gewoon lege papiertjes blijven verzamelen.

miepje40, snietje1, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Coco:inlove:...dat dacht ik ook niet...ik denk ook niemand...ik heb diezelfde kriebels ook..je leest dan over die snoep- mandjes
    en dan wil je..ik tenminste dat ook graag gaan doen...

Jaaa HJ ....zoiets was het wel jaxD ben daarom tegenwoordig uiterst voorzichtig...:wuerg:

Ben benieuwd of zoon van Dutch ..al een auto heeft gevonden...
    Zijn hier ook aan het kijken...Hofje moet zo weer mee kijken...We komen er alleen nog niet echt uit..
    Feestcommissie heeft andere wensen als Hofje:music: Dus het zal nog wel even duren voor die andere auto er isxD

14. harm-jan70

Ik zou ook weer niet te lang wachten met de spelen Coco, het vergt best een hoop concentratie het spelletje met de schalen. o_Ok best veel tijd.

Een nieuwe auto...hmm... Dat brengt mij op een idee... Hoewel vorige week al een nieuwe hoekbank gekocht. De kleur van de andere hoekbank stond mij ineens niet meer aan xD Er moet nog een nieuwe keuken komen... Nee toch maar ff wachten met die auto...

*Nu ook kriebels heeft*​

miepje40, snietje1, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wij zijn vanmorgen gordijnen gaan uitzoeken voor de zolder en dan is het echt klaar, auto doe ik maar niet en keuken staat nog prima, de vloer en de bank zijn wel onderhand aan vervanging toe maar eerst maar mooi weer zodat de spullen naar buiten kunnen.

Ik heb wel al 240 mandjes dus die heb ik niet nodig, nu 4 velden met gewas en vannacht en morgen maar lang erop zodat ik morgenavond alle papiermache kan maken hoop ik.

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ja Hofje hij heeft er weer een autotootje helemaal :D
    met na het ophalen naar huis hoi naar boven gespurd 4keer boven beneden boven beneden ik tussen door
    vragen is het gelukt ? ben je er blij mee en toen was ik zo buiten adem ben gaan zitten :p
    en na dat de hele geluidinstallatie boxen subwoofer en weet ik wat het allemaal is beneden was
    toen had hij nog een paar minuten voor het verhaal
    erg blij voor hem en de rest van de dag zal hij de hele santekraam in de auto bouwen :wuerg:

en ik moet ook eens kijken wat ik nog nodig heb cq moet inleveren de mandjes branden bijna uit de schuur:cry:

omaagnes55, miepje40, HofvanDromen en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemiddag leuteraars,

Ik heb 2 flessen water nodig gehad om alles te likken. Goed voor het vochtgehalte bij het lijnen maar verder?

Hier nog 9 papier-maché. Dus minder dan 60 vellen papier moet nog wel lukken. De veredelde anjers staan er op. Verder een muizenplaag dus dat is weer goed voor de mandjes.
    Dus wie weet kan ik morgen ook prijzen gaan vangen en het snoep laten gaan (zo las ik het althans dat het leuk was)

Hofje als je sommige dingen hier leest dan denk je wat doe ik dan allemaal mis, waar gaat het fout, enzovoort.
    Alleen ben ik dan wel blij dat ik snel de trap zag als derde of tweede wagen.

Maar goed qua geld zit op 13 miljoen, qua Sv is er een chronisch tekort (en ik maar draaien en draaien maar de ganzen hebben alles opgemaakt bij het vorige event) Mijn Sm zit rond de 600 (dus maar weer een stuk of 8 mammoet bomen neergezet)

Qua soppen heb ik ronde 1, 2, 3 en 4 in één keer gedaan. Kan ik lekker niets meer doen van het weekend dan alleen maar denken aan eten en het niet mogen. En ik weet wie de schuldige is dat het nu zo is. De goedheilig man die heeft in december mijn verlanglijst omgedraaid. Ik vroeg om een vette bankrekening en een slanke lijn. Dus je snapt het wel.

Nog wat vergeten?
    O ja wat de boshut betreft nog geen reactie gekregen. We wachten rustig af...

omaagnes55, miepje40, HofvanDromen en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

:( ik vind carnaval ook niet leuk.....stond net, van uit mijn werk, moe en opgef..... achter zo'n caravan met versierde tractors, die allemaal mijn kant uit moesten en een lol dat ze hadden......ggggrrrrr ik wil naar huis, riep ik nog, maar helaas die krengen kunnen niet echt aan de kant veul te groot....zucht.
    hier chronische te kort aan papier.... HJ help.....wil de rollen weer terug....

miepje40, HofvanDromen, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Hele rollen nog wel tsss..! 1 reepje kan je krijgen.xD

miepje40, HofvanDromen, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je heul lief alle rolletjes waren al weer op.... en nog maar een kant van de wagen versiert zie ik vind carnaval echt niet leuk hihihihi
    maar komt vast goed wie weet kan ik nog met de snoep dingen iets daar wel inmiddels bijna drie honderd van.

miepje40, HofvanDromen, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.