-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eens, maar gek genoeg kan ik het moeilijk beheersbare nu goed onderdrukken, juist omdat het voor mij persoonlijk zo klinisch geworden is.

Nu reken ik al uit..er kunnen er meer dan 100 keer in een keer in, is 200 SV in 10 minuten..., a raison zoveel euro. Laat maar denk ik dan. Vroeger met het ouderwetse fokken, wou ik nog wel eens een XXL zak SV kopen of bij kopen.

Denk dat ze zelf ook bij BP (de basis van het spel)het microkrediet wat uit het oog verloren hebben. Het moest m.i. meer...meer..opleveren. Terwijl juist de tricker er in zit/zat om mensen een microkrediet aankopen te laten doen. Waarbij mensen denken/dachten van: ach wat is nu 5 euro...

miepje40, omaatje75, popje4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Eerlijkheidshalve, fok ik zo veel minder, eerst kocht ik nog wel zo'n groot pakket, maar heb het niet meer nodig. Waar ik eerst 15 hotels opzetten doe ik er nu 4 of 5 ik de koelcel... Dus vanaf het moment dat die reageerbuis kwam, geen sv meer hoeven kopen. Ik heb nog nooit zoveel sv over gehouden.

En HJ is weer sneller dan ik :)

miepje40, omaatje75, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het scheelt mij vooral heel veel parfum. Eerder kostte het ruimte op het veld, dus wou ik zo snel mogelijk resultaat met behulp van 1 roze gelei. Nu vul ik een aantal fokstallen naar keuze en ga de volgende keer wanneer ik de huisdieren kan oogsten wel eens naar het resultaat kijken.
    Deze babyboom heb ik niet meegedaan. Ik gebruik mijn supervoer niet om BD te krijgen, ik heb graag een behoorlijke reserve om mee te kunnen doen met events waar je het supervoer echt nodig bent.
    De haflingers en bruine varkens krijg ik zonder supervoer en die 5 GB geloof ik wel.
    Ik heb alle standbeelden vrijgespeeld en nog 145 GB. Daar komt tijdens dit event iedere dag 1 bij.

miepje40, popje4, .-Ard1970- en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Goed hé xD

Ik ga zo aan tafel, daarna ff naar de bar, of buum... (moeilijk altijd die keuzes) Probeer het dan nog eens Snietje...
    En ik ben getrouwd met Miepje...dus een mede halve BVO (Bij voorbaat onschuldig) Enkel dacht Miepje daar helaas met het zoenen van Hj en Hexia iets anders over...:oops:

miepje40, popje4, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

HJ, ik ben gewoon een onschuldig wicht, al heel mijn leven lang....8)
    Ik kus geen mensen zomaar 8) en maak geen beweging als zijnde getrouwd, daar moet je EN getrouwd voor zijn EN kids willen... ik heb geen kids... Dus als het bedrijf waar ik werk, mij beu is, kan ik altijd nog non worden en zwart flatteert me8)

miepje40, popje4, .-Ard1970- en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dan toch wel een zingende ..toch Snietje8)

Mis hier een pak koekjes:eek:

Ik ga op de bank....
    Slaap Lekker Allemaal...Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

snietje1, miepje40, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Natuurlijk Hof, een zingende.... en je mag alle koekjes hebben van mij, ik eet ze nooit :)

heb ik weer, heb ik nu 2 brandganzen over....mompeldemompel,ik moet nog 1 grauwe gans hebben, geen idioot die in brand staat !:cry: Als ze over moeten slaan, dan weigeren ze, en nu, gewoon overslaan....gggrrr

Laatste bewerkt: 28 Januari 2016
    miepje40, omaatje75, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Snietje....ben jij al cool-down? xD

*Zich innerlijk (ver)warm(d) voelt*

Burp...!! Hey bruine lik-koekjes...waar komen die vandaan?? o_O

omaagnes55, snietje1, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Cool-down ???? Als ik dadelijk op mijn fiets stap heb ik het gewoon koud.... :music:

omaagnes55, miepje40, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Goedemorgen smerige bende 8)

Kom ik even uit mijn winterslaap, ligt alles hier vol met natte koekkruimels :eek:

omaagnes55, snietje1, miepje40 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

He Tesselschade, leuk je weer te zien - iemand het luik opengezet?

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ben je mooi op tijd wakker geworden om de rommel hier eens op te ruimen :)

omaagnes55, snietje1, miepje40 en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Opruimen o_O

'k Heb wel wat beters te doen......:music:
    Mijn nichtje Toot komt trouwens niet meer terug....Die heeft een rijke kerel ontmoet op haar vakantie adres, dus jullie zullen het met mij moeten doen :p

Toot en Tess lijkt wel een beetje op elkaar, dus dat moet geen problemen opleveren.... We zijn alletwee vernoemd naar onze grootmoeder.....-.- Haar naam begon ook met een T.

Handig als we eens Pim Pam Pet gaan spelen met het gemanipuleerde draaischijfje, wat altijd op de T blijft steken xD

14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Ha tessel , ook weer boven de grond...
    Pop sterkte met je rug..
    Sniet ..hoop dat je warm kunt blijven..
    Leni ..succes met leren..
    Omaatje..gaat het goed??
    Hoop dat het alle anderen ook goed gaat...
    Een dikke knuffel en dikke kus voor iedereen...

Hofje heeft beetje last van het stormachtige weer..gaat de keuken bij paps en mams weer soppen en inrichten..
    verder druk druk druk....Gaat lekker in Hofmodus...
    Maar eerst een hele dikke beterschaps kus en nog dikkere beterschaps knuffel voor Farmlief:inlove:..
    een koffie en ..
    Lied van de Dag ; Van Morrison - Sometimes We Cry

Fijn Weekend Allemaal
    :inlove::inlove:

omaagnes55, snietje1, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Koffie eerst ko....aaaaaaaah....!!!

Wie o wie heeft het kelderluik openlaten staan ?-.-

HofvanDromen, omaagnes55, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

HJ.......kom onmiddellijk uit mijn souterain :mad:

17. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Nog niet iedereen heeft in zijn / haar inzending voor de prijsvraag het ID-nr. vermeld. Zie onderstaand memo van Ron:
    Zetten jullie wel je spelnaam en userid in je bericht!!
    Zonder deze gegevens ding je niet mee naar de prijzen, ongeacht hoeveel 'leuks' je hebt.

Je kunt je post nog wijzigen om die gegevens toe te voegen, wij checken wel of dat de enige wijziging is. Spelfouten verbeteren is ook geen punt, maar 'leuks' gelden alleen als de originele inhoud in de post staat.

HofvanDromen, omaagnes55, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. stien56

stien56 Alwetend orakel

HJ, takel nodig?

19. harm-jan70

Ik was aan het kijken of er nog schuimpjes in het souterain lagen. xD

20. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Hj wil je nu schuimpjes of likkoekjes of cafe noir? Zo raken we het spoor bijster.
    En niet roepen doe alles maar want dan ben je een begerig iemand en dat schijnt niet goed te zijn.

Door de handel heb ik voor het eerst in mijn geschiedenis de magische grens van 10 miljoen gehaald en doorbroken.
    En dan te bedenken dat ik nog steeds grauwe ganzen heb staan dus het is financieel feest.....
    O had ik maar 1/1000 deel van mijn saldo op de boerderij in het echt hahaha