-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Voor farmlief:inlove:...daaaaarrrr moet op gedronken worden...ga ik even de laatste kokkerel afmaken en aan tafel

harm-jan70, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sinds ik op de goede ring mikte ging het super dus de wolkenrij binnen, jippie.:D

Hof, heel veel succes met soppen en koken.
    Studieboeken ook binnengekomen dus ik kan mijn hersens weer laten kraken, even iets anders dan alleen poetsen en schilderen. Heb er zin in.

Pop, Suus en Sniet, het komt wel goed met hengelen.:inlove:

Dutch, gefeliciteerd met je wolkenrij. Stallen van de vis kunnen ook weer van het land.;)

harm-jan70, popje4, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Whaaa Leni ook al klaarxD...Heb nu 569 punten...ben niet zo heul goed in die mikrommelgedoe:wuerg:
    Maar ik kom er wel hoor..denk ik:music:
    Kraak ..kraak..kraak..ik hoor maar steeds gekraak...Ohwwwww tis lenixD succes met studeren...

Komt goed hoor met die sop.. sop.. sop.. en kook...let wel op en doe het op gemakje aan...daar zorgt mijn paps wel voor..-.-
    Dat gaat dan meestal zo...Hofje belt aan...paps doet deur open..Ha meis ..kus..kus..fijn dat je er bent..Koffie??:inlove:
    Gezellig we drinken even koffie..hofje gaat aan de sop..Half uur later..Hofje zullen we nog even koffie??
    Tuurlijk paps gezellig..slok ..klets..slok..klets..Hofje gaat weer verder met de sop..sop ..sop..stofzuiger..weer zo'n drie kwartier later..
    Hofje ...ik heb nog koffie..lust je soms ook ff boterhammetje bij...
    Mams meteen...kkkttsssstt kkssttt...laat dat kind nou ff doorgaan:wuerg:....Kwartiertje later...Hofje moet je echt geen koffie meer..
    ik ken zo ff zetten hoor..zeg en heb jij al gehoord van die en die....en nou ik ga zo aardappelen schillen ..zal ik voor jou ook?? eet je gezellig mee of moet je dan soms toch een boterhammetje....
    xDxD

Ik ga op de bank...Kunst en Kitsch kijken ..geweldig altijd..dus alvast voor allemaal...
    Slaap Lekker...Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 20 Januari 2016
    popje4, dutchboy, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allen

event deel 2 van de van de prijzen de " diverse " afdeling van de hengelsport winkel proberen
    leeg te halen ben aardig op weg als je af toe die marlijn krijg schiet wel op
    hoop dat het bij mijn buren ook goed gaat
    mijn farmlief :inlove: doet het ook goed met 569 punten en ook al mik je perfect dan kun je nog een octopus krijgen
    is mijn idee :music:

nu mijn buren maar even een cado sturen kijken of het kiuken al wakker is dit kleintje slaapt wel veel xD
    heel veel al dagen xD hoop dat ie nog leeft want anders is ie misschien wel dood gevroren :cry:
    en dat vind ik zielig natuur of niet

Farmlief :inlove: kus brengen ahhh xD

harm-jan70, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Ohhhh Dutch:inlove:, ben zo blij dat je poste....Zit hier al een 3 kwartier te stuiteren..rondjes om de tafel te dansen ..enzo enzo..
    Maar er had nog steeds niemand na mij gepost dus ik kon het ook niet vertellen.:cry:..En nou ik ben der best wel verdrietig om..
    Dat het stil is op het forum..wordt er ook zenuwachtig van..Is het dan mijn tijd ?? ..Is het beter dat ik niet meer kom..
    Zodat anderen weer willen en kunnen posten...Geeft niet ,als het zo is ...ist ook goed..ik weet ff niet meer zo goed:oops:
    Voor nu ben ik wel superblij dus....Het ongelofelijke is gebeurd..het vissen ging vanmorgen perfectxDtotaal van 850 puntenxD
    De wolkenrij is binnen ..compleet dusxD en ook die SV ..M-stallen, M-bomen....JoehoexD

Zo nu eerst Koffie...een hele dikke kus voor Farmlief:inlove:

Lied van de Dag ;Tears For Fears - Woman In Chains

Fijne dag Allemaal
    :inlove::inlove:

harm-jan70, leni1955, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje, bofferd!!!!
    Hier nog steeds aan het ploeteren - wolkenrij en 2 items binnen - nu die 3e nog.

Oh, blijf vooral posten!!
    Ik heb weinig te vertellen maar lees veel mee.

harm-jan70, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi hoi.....nee hofdame....blijf lekker posten hoor....anders:cry: en volgens mij trekt tootje dat niet toch.
    hier 598 puntjes maar nu gaan die bling dingen niet zo best....dus extra boompjes geplant ach is goed voor de natuur toch....
    komt vast goed...
    Dutch....leeft je kuiken nog? hoop het wel anders zou sneu zijn door de kou en zo....
    zo nu eten koken en dan straks werken morgen ook gebroken dienst dus niet zo heul veel tijd....
    fijne dag allemaal...

harm-jan70, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ach Hofje :inlove: gefeliciteerd ik wist dat je kon je moet een beetje geluk hebben geweldig toch
    ben xD voor je ga zo door
    was hier met therapeut bezig dus was ook effe niet aanwezig

Stien het gaat lukken geef niet op als je een marlijn aan de haak slaat gaat het snel ;)

Popje mijn kuiken heeft hel heel warm of heel koud begint aardig rood te worden
    mijn vrouw is al een dekentje aan het haken o_Ohoop dat ie op tijd af is xD
    heb weer berichtje gestuurd naar kuiken om er achter te komen of het de kou isxD je weet het niet he
    nieuwe kuikens komen er ook niet bij wachten op de dooi denk ik xD

9. HofvanDromen

Komt goed hoor..maar tjah..tis zo stil..en tjah ...dan denk ik nog al gauw..dat ik teveel ben...enzo enzo..
    L*l ook nogal vaak 5 kwartier in een uur...:oops:
    Hoop wel dat het iedereen goed gaat...dikke knuffel

Ahh Dutch:inlove: das wel lief van je vrouw..Hofje kan niet haken..na ik kan het wel ..maar op 1 of andere manier wordt het altijd een heul vreemd scheef lappie:eek:...Met patronen kan ik het al helemaal niet...breien gaat wel goed..maar ook alleen uit het hoofd niet met patronen..xD

En nou tis ongelofelijko_O
    Hexia gaat ook die wolkenrij gewoon ff binnen slepeno_O Die brutaal heb nou al 747 punten..had geen haakjes meer daar ..
    Maar t'kind komt om in de lokveren:eek: en echt geen hoge of bijzonder goede stallen daar...die zit daar gewoon met level 88
    en met maar een paar buren...te scoren is niet normaal...
    Zit je dan in level 98 zelf moeilijk en je best te doen:wuerg:

Zo ff een boterhammetje...ff met de stofzuiger smijten..en dan bij paps en mams de schade opnemen ...
    hoever ze al met de renovatie zijn...8)

harm-jan70, omaagnes55, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

hofdame met stofzuigers kun je beter niet smijten hoor....das der niet zo heul goed voor.[​IMG] zie maar....das niet meer te gebruiken zo....
    suc6 met alle verbouwing/renovatie/poets/koken enz enz dingen...je bent er maar druk mee.
    ik denk heel koud dutch met dit weer kun je het haast niet heel warm hebben, jammer dat je kuiken een rode kleur heeft maar wie weet komt het toch nog goed beetje vertroetelen, inderdaad warm dekentje, wat warme melk er in en.......langzaam maar zeker word de kleur????

11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje :inlove:succes bij pamas hoop dat de renovatie lukt

Popje doe mijn best maar het kuiken beweegt niet :cry:
    maar blijf proberen ;)

harm-jan70, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dutch, je kuiken rood, ??? dat is balen, daar helpt geen sjaaltje aan.. Ik heb zo'n lief, gezellig kuiken, echt heel leuk ! Krijg ik net een berichtje dat ik nog een kuiken erbij heb xD Ik heb er echt lol in !

HOF !!!! graag blijven :inlove: Trouwens, je hebt een duifje. Wel heul goed bezig met het visavontuur, ik ga nog maar eens hengelen naar die 750 punten :wuerg:

Laatste bewerkt: 21 Januari 2016
    harm-jan70, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Snietje ga maar een beetje ijsvissen doe wel een jas sjaal en handschoenen aan het bere koudxD
    maar dit is wel weer voor marlijn die zullen wel honger hebben met die kouxD

het is momenteel mijn enige kuiken dus ben er zuinig op de andere zijn al uitgevlogen op lv 40 :p

14. HofvanDromen

Sniet:inlove:...Duifjes...ben dol op gezellige duifjes:inlove: Succes met vissen ...en kom op he ..je kan het...
    Heb zelf nu 4 kuikens..3 doen er niet veel meer..1 is helemaal super ..ook een heul leuk contact mee..xD
    de 5e durft niet te komen...die is zoo verlegen..zit al meer een week te wachten dat tie zijn ei uit komt..:wuerg:
    Als ze rood worden..misschien wel erg..maar dan stuur ik ze terug het ei in:oops:
    Bij paps en mams ging het goed...ehhh ik was vergeten:music: dat morgen de badkamer eruit gaat...
    en pas volgende week de keuken en andere rotzooi...dus lekker gekletst en koffie gedronken..

Hexia heb der wolkenrij...en al de SV ..M-stallen en M-bomen van de farm...tttssss:eek:....echt niet te geloven gewoon..
    Hoop dat zij betere uitkomsten heeft als Hofje...
    Hier had ik 2 oranje kameleons, een schildpad en een kiwistal....bomen ..waren echt een klapper ..sjonge een peer xxlo_O
    en nog meer van die onzin ..en een Aardbeiboom XXL ...wist geeneens dat tie bestondxD
    Bamabomen xxl van niet belangrijkdinges..8)

harm-jan70, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Hofje toch, niet gelijk zo in je schulp kruipen, na al het harde werken had ik wel een dagje sauna verdiend dus vandaar dat ik even afwezig was.:)
    Mijn kuikens zijn alle drie bevroren, heb er geen meer en nieuwe zijn ook niet te krijgen, ach, ik heb 5 jaar zonder gedaan dus kan nog wel zonder, heb gewoon mijn eigen kuiken ;)
    En nu maar eens kijken of ik iets in die vijver kan vangen.8)

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ach hier net de " diverse " uit de hengelsportwinkel leeg gehaald precies 440 punten:p
    dus vanaf morgen maar sparen voor extra SI leuke bonus kan ik die met de ruil cado /ruil doen bij mijn lieve buren xD
    dus niet getreurd begin bij het eerste SI en kijk wel hoeveel er nog uit te halen valt

iedereen nog veel succes :music:

17. HofvanDromen

Jeuh ehm ..nou weet je leni..ik ben soms nu eenmaal beetje raar:wuerg: niet altijd hoor...ben redelijk normaal ..dacht ik;)
    Ohwjaaa De Sauna....daar mocht ik ook nog keertje heen...maar ik stik in een gewone Sauna...zo'n stoomdinges is wel lekker..
    Ga dan ook het liefst naar zo"n Wellness gedoe...enne nou..Hofje vind het nog het lekkerst om in je blote nakie te zwemmen:oops:
    Ben geen naturist of zoiets..maar das gewoon fijn..vind ik dan he...
    en ohja een hamam behandeling:inlove:...dat vind Hofje echt het einde..zo fijn..kan dan echt ontspannen...maar tis zo duur:cry:

Dutch:inlove: de hele winkel al leeg:eek:....laat je nog wel wat over voor mij:inlove:ben nog lang zover niet:wuerg:

harm-jan70, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hé dutch ik ben nog aan het sparen !! Ik haat lege winkels.... euh, eerlijkheidshalve, ik haat winkelen :wuerg:

LENI, HELP !!!! oh nee, jij houdt ook niet van winkelen........ NABJE !!!! ga aub even winkelen voor mij 8)

19. leni1955

Deze winkels kan ik nog net aan Sniet maar in het weekend heb je nog tijd genoeg, komt goed schatje.:inlove:

Hofje, iedereen is op zijn tijd raar en normaal want wat is normaal en wat is raar, pffff, dit is iets om over na te denkenxD

Sauna vind ik heerlijk en omdat mijn holtes chronisch verstopt zijn ga ik toch wel ca. eens per maand:oops:, tuurlijk ook in het stoombad want daar gaan ze lekker open, vandaag was mijn favoriete stoombad met menthol in onderhoud:cry:
    Hamam doe ik meestal niet want dat is idd heel duur maar ik vind het ook heerlijk en je wordt er zo lekker zacht van.xD

Dutch, ik vind het zonde om al die sieritems in de schuur neer te zetten, krijg voor het aas best wel veel ep. De meeste van mijn buurtjes krijgen of hebben de wolkenrij wel vol.

20. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje en Snietje:inlove: iedere speler heeft een eigen winkeltje xDxD

Leni dat aas wat opleverde had ik nog niet gezien :p slimmerd misschien moet alles is lezenxDbedankt hoor

harm-jan70, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.