-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Een prijs voor wie de zeppelin heeft leeggeprikt. Yeaaah! xD

Vind de prijzen bij Renzo niet zo om eerlijk te zijn, dat huisdier ding ook niet zo.. enkel wat EP extra op event gewassen, geloof niet dat het zoden aan de eventdijk zet in level 97. Die Howie "was" een leuk ruilmiddel, je kon er bijna een hele boerderij voor terug vragen..Die kans zal nu wel verkeken zijn...:cry:

Krijg meer het idee, dat een ticketactie verkoop is! Zo van hebben...hebben...het willen hebben is tickets kopen.. :music:

leni1955, snietje1, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmm al die jaren dat ik speel en euro,s besteedde heb ik maar 2 van die Howies gekregen..
    Had er 1 aan farmlief geschonken ben dus nu wel blij dat ik hem nou ff ken plukken..
    Wel natuurlijk honderden van die andere schildpadden gekregen:music:
    en die ben ik langzaam aan aan het terug verkopen aan BP met ruilevents..heb ik toch nog wat ervoor..
    want wat moet je der mee:eek:
    vind stom dat ze die waterschildpaddinges als prijs erin gezet hebben..en die eekhoorn hoef ik ook niet..
    extra ep voor eventgewassen..zal wel...
    dus ik pluk de Howie en spaar fijn verder..voor je weet maar nooit..vind ook jammer dat je niet gewoon voor een ander huisdier kan sparen..Als je er 1 hebt gespaard en geplukt uit de prijzenkast..was aan het sparen voor dat andere ik weet niet meer welke..
    was 1750 punten..was er bijna:cry:heb bijna 1500 punten..maar tis dus jammer en helaas en tot onze spijt...zucht..

Het is echt pestweer vandaag...zit steeds bijna met de lamp aan hiero...tis donker en koud en het regent en het regent en regent maar..........
    Als je al niet een beetje depri was/bent..zou je het nu echt bijna wel worden...:oops:
    Zo de tarwe heeft Hofje ook weer genoeg ..ben der klaar mee ...
    zo nog even stofzuigen..de was ophangen..en de droger aanzwengelen..en hups even een dutje doen....Allememachie het onweert hier nu ook in ene...:cry:

Laatste bewerkt: 14 Januari 2016
    omaatje75, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

Waaaaat, de waterschilpad...!!! xDxD

Ik zag het pas toen ik jouw posting had gelezen, en ik nog eens naar de faq ben gegaan. 350 coins voor 10 druppels water per 24 uur. Wat een giller...! Wat tarwe kopen, op de markt verkopen levert al meer dan die schamele 10 BD wat het water zou kosten per 24 uur..

Btw als jij nu die coins op zak houdt, krijg jij van mij die Howie bij een ruilevent. Heb er nog wel een stuk of 6 dacht ik. Hoef er niets voor terug. Let wel het is een kans op ding, dus geen garantie dat je ook "daadwerkelijk" meer grondstoffen krijgt.

omaatje75, leni1955, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Ja dat dacht ik ook ..moet niet gekker worden o_O
    Waarom ze nou niet gewoon een paar leuke 2 vaks items er in zetten ofzo..
    voor niet teveel coins..daar heeft iedereen wat aan...
    Hmmm zei van de week toch al ...
    Moet nodig eens een gesprek met Varun gaan houden...een serieus streng gesprek..8)

EDITdinges enzo............
    HJ :inlove: lees nu je edit...Wat Lief:inlove:maar je weet nu toch wel , dacht ik zo...
    Hofje doet niet aan iets voor niets...8)
    Der is op de Roze- Boerderij vast wel iets wat jij graag zou willen hebben...
    Komt goed:)

5. harm-jan70

Idd, 'k had jouw tekst van de week ook gelezen. 101% mee eens. Zonder forum was mijn motivatie voor het spel al onder 0 gekomen denk ik. Het is een beetje allemaal van het zelfde geworden. Zeker ik er nu behalve de knechten geen euro meer in steek.

De tricker is er voor mij een beetje uit. Als ik mensen nu zie posten van ik heb level dit of dat behaald, denk ik altijd hoeveel geld heb jij daarvoor over (gehad) xD De tijd dat je met geld virtuele prestige kon kopen, licht gelukkig ver achter voor mij. Jammer voor BP. Goed voor het saldo van mijn rekening...

Edit:
    Ik zie net dat we weer mogen kopen, de otter zit (komt) in het spel. :wuerg:

omaatje75, leni1955, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Zonder forum is ook voor mij het spel niet echt aantrekkelijk ..maar ik kan het wel dan nog spelen...
    Net zoals ik ook prima zonder geld er in te steken het nog kan spelen..
    Wie wel geld er in steekt moet dat natuurlijk zelf weten..
    Maar van sommige las ik hoeveel SV die gekocht hadden..
    Heb eens even zitten rekenen ..dacht toen..nouhou..daar kan Hofje een weekje van op vakantie..
    Maar goed ieder zijn /haar ding...

voorheen was,t nog leuk om is een stalletje en zo te kopen..of een bonuspakket ..
    Maar hallo ik ga niet 50.00 euro voor een bonus pakket uit geven...
    eerst werden die na een poosje nog wel eens gereset ..das ook al niet meer..
    Nou die Otter komt vanzelf wel eens..net als de zwaan en weet ik het wat ik al niet eens heb..Het boeit mij niet echt meer..Ik win ze dan misschien nog wel is een keer met een event of zo...

Edit..
    Dutje ken ik nu wel vergeten...moet aan de kokkerel ...geen idee nog wat te koken...
    denk..denk...denk...:wuerg:

7. ergo8

ergo8 Forum-expert

het weer is hier ook pet:cry:het water wil de tuin niet uit grond water wil niet zakken gelukkig kunnen de kippen nog droog in het nachthok zitten zo dat ze toch nog drooge pootjes houden.eten al geplent bami met kippen pootjes(niet mijn eigen hoor)xD

omaatje75, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

nou de vernieuwde prijzen bij Renzo daar word je echt stil van xDxD
    :eek:ga dan maar sparen o_O misschien krijg ik er ik er rente over xD

omaatje75, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wat betreft die euries...... behalve de knechten doe ik daar ook liever andere dingen mee. Heel soms....... een paar tg voor 5 euro, maar verder.................

Wij eten hachee - met rode kool en aardappelpuree - maar dat had jij van de week al geloof ik, Hofje.

Ergo, de kipjes maar even goed verzorgen dan!

Renzo.... tja.............. behalve dat het spel er erg traag van wordt, heb je er niet veel aan.8)

Zat ik zojuist heerlijk bij daglicht te haken, wordt het me ineens een partij donker - alle lampen al aan:eek:

10. HofvanDromen

Hier ist ook zo Ergo...moet bijna me roze regenlaarsjes aan doen om bij het tuinhek te komen:wuerg:..

Maar bedankt xDje heb me op idee gebracht...had nog Tagliatelle..wat een woord:eek:..gekocht...
    Dat ga ik koken ...nu nog ff een saus of iets erbij verzinnenxD

Stien..... Hofje zit al heul de middag in het donker..:cry:en me humeur /stemming was ook al zo donkertjes vandaag:cry:
    Komt door die ...je weet wel:oops:.............

Sparen dan maar Dutch..gewoon blijven sparen....:inlove:

omaatje75, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik krijg boerenkool met worst en spekjes en daar word ik ook blij van
    het is van gister dus uit de koekepan xD

blij dat het hier nu droog is maar rare donker blauw/grijze lucht :(

12. HofvanDromen

Heb gister boerenkool gegeten xD

ik ga aan de kokkerel..ben der helemaal uit nu...

Tagliatelle met kip...paprika, uitje, kleine stukjes spek ...en dan in een champignon sausje...
    en misschien nog iets er door ofzo..net wat ik nog kan vinden in de koelkast of voorraadkast...
    Gewoon met niks en van alles een heerlijke maaltijd koken..daar houd Hofje van:inlove:

13. harm-jan70

*Wederom naar Gouda rijdt*

Of was het nu de andere kant uit..? Truus de tomtom weet het ook niet meer. xD

omaatje75, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

T,was wel goede richting..Bij Gouda linksaf en dan de Roze-Route volgen...
    Maar grote grutten ...je bent weer verkeerd gereden zeker ...en te laat:wuerg:
    sorry ....pannen zijn leeg:oops:

*propt maar briefje met route beschrijving door de brievenbus*

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier is er vandaag verse bouillabaisse gemaakt met bruschetta's . HJ, je hebt 2 uur, dan is ie goed8)

16. harm-jan70

Dat lust ik wel, eeh...dat is dan toch wel die soep waar de vis niet meer in stukken zit toch...?

Heb het ooit eens zulk een soep op Curaçao besteld, (zo'n tentje langs de weg) kreeg ik mij daar soep met hele stukken vis en graten....:wuerg:

omaatje75, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

HJ dat is gevulde soep xD

omaatje75, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Hofje lust niet vis..dat wil zeggen , lust alleen vis als tie niet naar vis smaakt..:wuerg:
    Heb de tarwe en de penen weer op een aanvaardbaar niveau ...das mooi..nu lang gewas erop gesmeten..
    moet ook nodig opgehoogd ..nu morgen niet de WAC vergeten8)

Ga ik op de bank lekker onder me dekentje...met een bakkie koffie..
    Alvast dus ..
    Slaap Lekker ....Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

omaatje75, dutchboy, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De prijzen bij Renzo zijn een reden te meer om renzo te laten voor wat het is, vond er toch nooit iets aan, had wel bijna het ei bij elkaar gesprokkeld.:cry:

Pffff, weer een dier erbij, het zal wel, komt ooit wel. Zouden ze in andere landen daar nu blij mee zijn:music:
    Voor vandaag genoeg geweest, ga net als hofje op de bank met een sapje, koffie al op.

popje4, dutchboy, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Misschien met zijn allen eens heel hard: VAAAARUN roepen? xD

Dutch, die soep wil je echt niet hebben, het kijkt je letterlijk aan die soep vissenogen..:music:

omaatje75, popje4, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.