-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Vissen, daar was ik redelijk goed in 8) Mis je er nog wat van, op de wolken Hof ???? Kan ik kijken of ik die heb. Je bent overigens wel heul goed in de samenvatting van kerst :inlove:

Dank je Dutch !!!

Ik ben neergeploft en kom voorlopig niet meer omhoog, ben er moe van...

suuske1960, omaatje75, Oldwief en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dat vissen was een drama:(...Ik deed het heul goed, maar kreeg gewoon zomaar een vis ,waar het spel zin in had..:wuerg:
    Heb die wolkenrij uiteindelijk wel compleet gekregen..tijdens ruil -event..
    waar ik ..bedenk ik mij nu ineens ..mijn Farmlief:inlove: heb leren kennenxD

Je aanbod is lief Snietje , maar niet nodig:) moest je trouwens van Hexia nog de lieve groetjes doen en hartelijk bedanken;)

Hofje gaat ook neerploffen...op de bank met een dekentje dan...met nog een lekker bakkie koffie..
    en dan maar eens vroeg naar Dromenland...

Slaap Lekker Allemaal....Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

-Tits-, suuske1960, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag maar even in de sauna de spieren weer soepel gemaakt, lekker warm en nu voor pampus op de bank, ben er ook moe van.xD

-Tits-, suuske1960, omaatje75 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat doe je goed Leni zou je vaker moeten doen
    Wij zijn ff weg 3 dagen maar hebben allebei wel onze laptops mee en een 4G verbinding.
    Het is hier hardstikke leuk :inlove: we zijn weer terug voor oud en nieuw 8)
    Hier geen last van vuurwerk

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooooo sintra dat wil ik ook.....vuurwerk vrij.... mijn honden worden hier gek.....net weer een schelf (weet niet hoe je dat schrijft) die natuurlijk net weer af ging toen ik aan het wandelen was, wat een knal.....word hier zo moe van....verdrietig om te zien hoe bang mijn ene hondje is dat bibbert en wil niet meer mee, en ze houd zo van buiten zijn....maar ze vertrouwt niks of niemand meer.....
    slaap lekker.....

6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hoe kan je het zeggen...xD

Had hier gasten die gisteren weg moesten (eigenlijk). Ze wouden langer blijven, ik zei dat is goeeeed...:music:
    De boom moest vast worden afgetuigd...de gordijnen afgehaald...(nieuw jaar is tenslotte op komst)... Na het aftuigen van de 1001 lampjes boom stapten ze zomaar ineens uit eigen beweging op...xD

Nou ja dan maar morgen en overmorgen zelf maar in de eindjaarmodus stappen... De farm zelf blijft nog ff in ruste tot het nieuwe jaar...!

7. Kouwegrond

Kouwegrond Forumleerling

Goedenavond... net voordat ik in mijn nestje kruip, toch nog even hier koekeloeren... Wat een handige manier om van plakkende gasten af te komen, harm-jan! ;)
    Die zal ik onthouden.:D

En popje: vuurwerk is niet leuk voor dieren nee... ik vond het altijd erg vervelend om de hond uit te laten met dat geknal... dit jaar viel het knallen reuze mee, behalve vanavond, net toen we op de parkeerplaats uit de auto stapten een vuurpijl die uit elkaar spatte... niemand geraakt, maar het is niet echt prettig, zo dichtbij.
    Ik hoop dat het verder lekker rustig blijft. (Slaapt ook wat prettiger). xD

Iedereen een fijn (en veilig) Oud en Nieuw toegewenst.

harm-jan70, -Tits-, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    kouwegrond, wat een leuke banner heb je gemaakt
    En ook van hier allen een goed en zoet jaar toegewenst.:music:8)

harm-jan70, -Tits-, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen iedereen

hier ook letterlijk bed uit geknald >:( het lijkt wel of de knallen steeds harder worden
    maar ja nog een paar dagen dan is dat gelukkig weer voorbij :oops:
    ons hondje (kruising maltezer / chinchou ) is gelukkig rustig als er iemand bij haar is
    daar vetrouwd ze op dat ze veilig is maar het is heel begrijpelijk en vervelend als je huisdier bang is
    ben wel blij dat ze hier wat aan het illegale Carbid schieten hebben gedaan weet niet hoe of wat
    maar sinds de kerst gaat dat een stuk beter
    popje sterkte hoop dat het wat meevalt komende dagen

Hj rustig aan komende dagen hier blijft de versiering nog even hangen ;)

rustig weer zon probeert er door te komen weinig wind
    zo verder met koffie :music:en de farm

Kouwegrond, harm-jan70, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

goede morgen....

dank jullie en nee het geknal gaat hier nu pas echt goed los.....verkoop nu "echt" begonnen, ik weet hoe meer ik me er druk om maak hoe erger het lijkt maar vind het zo......zal maar niet uitspreken dan word in denk ik verbannen naar tropische oorden....euh das wel wat zal ik dan toch.....nou....nee nee niet doen toch maar niet.

tot laters.....
    en nog even dit:

Ik wens iedereen voor het jaar 2016!!

12 maanden zonder ziekte
    52′ weken zonder stress
    365′ dagen van geluk
    8760′ uren zonder ruzie
    525600′ minuten vrede
    31536000′ seconde liefde

Laatste bewerkt: 29 December 2015
    omaagnes55, harm-jan70, Sintra98 en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Vuurwerk herrie valt hier nog mee...gelukkig..al weet ik nu al dat over een dag ofzo Mevr de Zwart ...heel voorzichtig naar boven sluipt..
    Onder Hofjes bed kruipt..en alleen als zij zich veilig waant ...snel snel naar beneden rent..eet/drinkt en op de bak gaat..en dan weer sluip sluip naar het veilige mandje...Andere poes was nooit bang ..ging als de koning te rijk in het raam kozijn zitten kijken ...en die moesten we in de gaten houden dat tie niet naar buiten glipte...want dat vind ik eng ..deze dagen mag poes niet naar buiten...

Nou Pop even naar een tropisch oord zou ik best willenxD niet te lang..want dan krijg ik weer heimwee enzo enzo enzo...:wuerg:
    Oh das een mooi gedichtje / lijstje met wensen...
    Dat wens ik ook iedereen:inlove:
    HJ Sterkte met de schoonmaak en de puinruimerij...:p
    Hier blijft de boom en andere aanverwanten nog even staan en hangen...De kids zijn hier tot na Nieuw Jaar en vinden het zo wel gezellig.
    En daarna gaat Hofje aan de Grote Schoonmaak...xD
    Maar vandaag nog niet dus...vandaag gaat Hofje aan de strijk:wuerg: en de boodschappen , en de kokkerel..en de van alles wat dus..

Eerst maar een koffie en een kus voor Farmlief:inlove:...met ....en ...

Lied van de Dag : Simply Red - Beside You
    :inlove::inlove:

harm-jan70, -Tits-, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. nabejara

nabejara Forum-generaal

Hofje; wou nog ff zeggen dat jouw kerstsamenvatting geweldig was. Verder weinig tijd gehad en de aankomende dagen ook niet, want de plicht roept weer. Een paar dagen helemaal losgaan met de champagne8) Maar iedereen vast een hele fijne jaarwisseling.Rondje van de zaak;):

harm-jan70, Sintra98, -Tits- en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sinta, ik ga ook zeer regelmatig naar de sauna:), zo blijven mijn holtes een beetje open en dat is beter dan weer een operatie die toch niet helpt.:(

HJ, goede oplossing voor het wegkrijgen van gasten, ik heb geen 1001 lampjes in de boom dus gaat niet werken en voorlopig blijft hij ook nog wel even staan, vindt het wel erg gezellig nog.:)

Mijn ene kat is ook heel erg bang voor vuurwerk, zit altijd ergens op zolder, de andere vindt het niet leuk maar blijft wel zitten waar hij zit en kijkt eens op, is het in huis, nee, oke, dan hoef ik niet weg.
    Ze zijn wel allebei enorm bang voor de bel en vliegen dan naar boven.:eek:

Sterkte met de hondjes allemaal, poezen blijven hier ook binnen, gelukkig woon ik in een rustige buurt.:D

harm-jan70, Sintra98, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Dank Nabje..succes met de champagne gekte:)

Zo even Faq van het knal event gelezen...mooi die slaat Hofje over..haal alleen bij hexia de knechten eruit en verder
    lekker een weekje in Hofmodus-.-
    Strijk is ook weer klaar...tijd voor een dutje:p

leni1955, harm-jan70, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Kouwegrond

Kouwegrond Forumleerling

Sintra, dank je voor het compliment. Ik vind het leuk om met Gimp te spelen, ik doe een cursus en banners maken is een leuke manier om te oefenen.
    Wat een mooie nieuwjaarswens, popje!

omaatje75, leni1955, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Banners is ook heul leuk om te doen...heb ze bijna klaar..dus Dutch ga je maar vast geestelijk voorbereidenxD

Allememachies...voel me ineens hopeloos ouderwets:wuerg:
    Me mams heb voor de kerst van alle kleinkinderen samen een nieuwe mobiel gekregen...
    En in plaats dat zij nu zoals een omaatje behoort te doen deze dagen:p
    aan het oliebollen bakken is en appelflappen enzo enzo...
    Zit ze gewoon dus op haar 73e te appen met de kleinkindereno_O
    Nu al... ze heb dat ding 2 dagen:eek:
    moet niet gekker wordenxD

omaagnes55, omaatje75, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje zal ik zeker doen geestelijk voorbereiden :p voor zover ik dat kan xDxD

dan is je moeder handiger dan ik heb het wel eens geprobeerd maar had alleen ruzie met zo,n mobieltje
    dus heb er nog steeds geen xD

18. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

dutchboy, mijn man heeft ook steeds ruzie met mobieltjes... hij heeft besloten dat een mobieltje alleen iemand hoort te kunnen bellen, dus geen sms of app voor hem. En dan moeten de knopjes ook niet te klein zijn... hij wil dus nog net de naaste familie bellen met zo'n ding, meer niet.
    Hij vindt het ook niet normaal dat de batterij leeg is, als je niet op tijd oplaadt... -.-

19. HofvanDromen

Ik heb gewoon een simpele..dat wrijvengedoe dat ken ik niet:wuerg: heb wel 1 gehad ..maar het was niks ..niet voor hofje:cry:

Dutch jouw banner is al klaar...

http://i.imgur.com/EsnoqLK.jpg

Succes met inzetten..8)

hofje is er over een uurtje ofzo weer ...ffies eten hierzo....

omaatje75, suuske1960, harm-jan70 en 10 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

gelukt dutch zo te zien....mooi hoor ik weet nog steeds niet hoe dat werkt. wou ook mijn banner vervangen maar da lukte maar nie...avatar dan weer wel tja ik onthoud dat ook niet elke keer....moet maar eens een briefje maken hihiihi

omaatje75, leni1955, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.