-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Hier proberen de boomvruchten zoveel mogelijk naar de 10.000 te brengen en het streven is alle dieren naar 500+ - behalve wat nieuwe dieren - die verkopen nog lekker voor veel geld.:)

Weer een dag met van alles en nog wat voor de boeg, dus tot...............

suuske1960, omaatje75, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier moet ik vooral de boomvruchten en papegaaiveren weer op voorraad brengen. Deze heb ik voor een groot gedeelte in de top 1000 gegooid, weet ook niet of ik dat volgend jaar weer doe. Een ramp om weer van alles terug te kopen omdat ze in kleine hoeveelheden worden aangeboden :( BD saldo is hier ook een ramp, speel nogal graag met fokdieren.

suuske1960, omaatje75, 1-marleen en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

maar kijken of er wat te verdienen valt zit onder de 8mil
    ga proberen een berg duiten te bouwen xDxD

rustig grijs weer weinig wind en droog :p

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen.
    bbbbllllll wat is het vies weer....hier z'n motregentje, lijkt niks maar je word er heul nat van, niks aan.
    hier draait ook de molen op volle toeren, voor namelijk jam daar ben ik dol op.....helaas wil de suiker niet al te best komen maar goed met wat geduld en de dagelijkse cadeautjes van lieve buren kom je best een eind.
    zo straks maar eens naar het bureau van politie voor aangifte van verlies van knip....vrijdag vonden ze het daar nog te vroeg om aangifte te doen want.. je wist maar nooit of iemand de knip toch nog kwam afgeven....hahahahah wat een optimisten zijn het daar.
    of ze hadden gewoon geen zin dat kan ook nog....fijne dag allemaal.

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Hier regent het...:(
    Vandaag maar eens een rustig dagje...Het hoofd is niet zo helder..:wuerg:

Maar eerst een kus voor Farmlief:inlove: ....koffie...iets minder veel koffie..met...en..

Lied van de Dag : Everly Brothers - Let it Be Me

Fijne Dag Allemaal
    :inlove::inlove:

lovely, suuske1960, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier zit ik op 4 miljoen en probeer ik de dieren op 100 te krijgen, terwijl ik tegelijk probeer met de duurste dieren te verdienen. Die 100 zal dus wel nooit lukken.
    Meer BD zal ook wel niet snel lukken, ik koop ondertussen alles op wat voor minder dan 50% van de waarde wordt aangeboden. Voor zover mijn saldo dat toelaat. Daarnaast koop ik de smoothies en bowl voorzover ze niet duurder zijn dan 5x de waarde in een poging iedere week te levelen op Bahamarama.
    Voorlopig nemen mijn boomvruchten en papegaaienveren dagelijks toe en lukt het levelen op Bahamarama ook nog iedere week.

HofvanDromen, suuske1960, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik probeer alle gewassen op 10.000 te krijgen en alle dieren op minimaal 500... Tot nu toe is het me nog steeds niet gelukt xD

Goedemiddag allemaal

lovely, HofvanDromen, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Sniet: xDxD

Ik probeer eerst het Miljard BD te halen, dan alle openstaande questen met BD af te kopen, of misschien dat level 100 eerder is...:music: Of ik daarna nog verder speel moet ik nog eens zien.

Verder ben ik niet zo van het levelen, ep najagen...Eerst hadden we level 100, toen pompte de BP programmeurs (zijn maar getallen in de software) er 100 levels bij tot level 200. Als er m.i. genoeg mensen het level 200 hebben gehaald, zou het mij niets verbazen als er weer 100 levels worden bijgepompt...

lovely, HofvanDromen, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

Dat zou mij ook niets verbazen. Vooral als dat verzoek er komt. Er zijn spelers die bijna 2 jaar in level 100 hebben gestaan en ook gelijk naar level 150 gingen. Level 100 vind ik ook nog altijd een echte mijlpaal. Maar ik ben wel blij dat het spel dan niet afgelopen is. Niet meer kunnen levelen is natuurlijk iets anders dan niet meer kunnen spelen, maar is toch anders. En er zijn heel veel beloningen level gebonden. Dus iedere 25 miljoen een level erbij, vind ik niet verkeerd.
    Ik ben dus niet zo van het BD najagen. De tijd dat ik als miljonair naar de markt ging en platzak terugkwam, is voorbij. Maar ik geef nog graag een miljoen of 2 uit als ik naar de markt ga.
    Grote voorraden zeggen me ook niet zo veel, maar een keer mee kunnen doen met de top1000 vind ik wel leuk, dus ben ik vast aan het sparen. Niet door van alle boomvruchten de voorraad naar 10.000 te brengen, maar door alles onder de 50% te blijven kopen. Van de pruimen heb ik ondertussen meer dan 100.000 en de laatste duindoornbessen heb ik weer eens verkocht.

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. theav71

Misschien een idee dan om volgend ruilevent sieritems te gaan zoeken die bd opleveren in plaats van ep, dan duurt het wat langer voor je bij level 100 bent. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het tot level 100 leuk is om ep te jagen, maar nu na level 100 is het niet meer speciaal om er een level bij te krijgen. Je hoeft maar 25 miljoen per level en er gebeurd nu niet iets speciaals als je weer een level verder bent. (op de berichtjes na van buren die vragen of je nu alweer een level hoger bent na dan, bp wil me ook weleens tussendoor zogenaamd een level hoger zetten) Nu ben ik ook geen bd spaarder, als ik zoveel honderden miljoenen bd zou hebben dan zou ik ze al snel hebben uitgegeven aan fokdieren om roze stallen te bouwen.

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. diditje

diditje Junior expert

hoe bekom je een zwanenstal? dank u

HofvanDromen, leni1955, 1-marleen en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

Uit de laatste mysterieuze stallen, dus eigenlijk niet.

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Is wel een idee Thea, maar een simpele kip of neon kip levert vele malen meer op dan de BD items. Ik sta nu in de 700 miljoen met mijn bd. Dus vandaar mijn opmerking dat het miljard waarschijnlijk eerder komt dan het level 100. xD

Om heel heerlijk te zijn, ik voel mij een wat verzadigd van het spel. Het is mij een beetje te veel vanuit de oude doos geworden vanuit BP, met het oog op events. Te veel events achter elkaar.. Te veel fokevents!

Vroeger keek ik nog wel eens uit naar een event..dan was het nog bijzonder. Nu staat ik zelfs (ondanks) dat ik vele events oversla op een overschot van ruim 600 sterren, 180 gouden bananen aan één tros met alle beelden vrij.

Juist om wat jij zegt, na level 100 is er m.i. geen doel meer...

HofvanDromen, leni1955, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ach, voor ik bij level 100 ben, zijn we zo weer een jaar verder, dus.......

Overigens, EP - jagen - wat is dat????8)

HofvanDromen, leni1955, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. theav71

Oh nog maar 300 miljoen, dat duurt dan niet zo lang meer vermoed ik. Maar bedoelde dus meer om de sieritems te vervangen in je siertuinen. Juist de events houden me nog bezig in het spel, zit me nu al weer een paar dagen te vervelen omdat er niks te doen is.

HofvanDromen, stien56, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

Thea gaat met ruilevents altijd op jacht naar ep-sieritems, en van daaruit het advies op zoek te gaan naar BD items. Niet op de plaats waar jij je kippen hebt staan.

De tijd van meerdere weken hard moeten werken voor 1 event vond ik ook leuk, maar dat komt dan uit een nog oudere doos. Dus iedere week een event, waarvan iedere maand een fokevent vind ik wel een aardige opzet van het spel. Daarbij is er binnen de fokevents ook nog eens de nodige afwisseling.

Toen ik begon met spelen waren de rozen het laatste gewas. Het spel is aardig met me meegegroeid. En level 100? Dat ging ik nooit halen. Ik was al blij als ik zonder geld te gebruiken ooit zover kwam als HJ die toen in de wereldwijde ep top10 stond. In de buurt van level 80 als ik het goed onthouden heb. Inhalen heb ik zelfs nooit van durven dromen.

Ik hoop dat het spel nog lang blijft bestaan, gewoon omdat ik er veel plezier aan beleef. En doelen? Die stelt een ieder voor zich. Zoals jij nu voor het miljard gaat.

Ik betwijfel of ik voor een miljard de coöperatie leeg krijg, daarvoor moet ik nog veel te veel hoge fokdieren. En ik heb nog zoveel subdoelen, dat die fokquesten daar nog wel lang zullen staan.

Level 100 is nu wel 1 van mijn eerste subdoelen, maar behalve makkelijkere levels levert level 100 ook niets op.
    Het is wel een tijd mijn doel geweest bij de top van de top100 zonder gekochte TG te horen, daar sta ik al weer bijna een jaar bovenaan, waardoor die aardigheid er ook wel af is. De Nederlandse Top1000 weet ik dat er meer dan 20 spelers boven mij staan, dus daar in de top10 proberen te komen is nog wel een leuke uitdaging. Al is dat meer een lange adem hebben dan echt iemand in kunnen halen. En ik vind het helemaal niet leuk als spelers boven mij stoppen.

HofvanDromen, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

probleem is in mijn geval de EP buiten het oogsten siertuinen en wolkenrij houdt het op :wuerg:
    net wat Theav zegt verveling slaat toe tussen events omdat je verder weinig kunt ik ervaar dat ook
    op een gegeven moment houd het op en dat verschilt bij iedereen het maakt volgens mij niet uit in welk level je zit
    ik zit nog maar in lv 96 en het is op.
    daarom zet ik nu maar in op duiten verdienen:music:

1-marleen, HofvanDromen, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

niks mis mee toch wat geld in de knip.....wel goed vast houden hoor voor je het weet is die wegxD
    hier net, na het lezen van al die BD dingen maar snel wat uitgegeven ben geloof ik een heule erge duck, de oom van dat eendje hoe heet die toch ook al weer, van die drie neefjes......o kom er maar niet op.....volgens mij wordt ik een beetje vergeetachtig....snik.

1-marleen, omaatje75, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Ik heb wat gevonden voor je Popje xD

1-marleen, omaatje75, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat zegt nog niet zoveel HJ.

Mijn doel is level 100 en wanneer ik daar ben zie ik nog wel wat ik ga doen, voorlopig nog wel even mee bezig dus.
    Verder speel ik ook voornamelijk voor de events, tussendoor is best saai hoewel ik nog wel een aantal produkten bij kan maken.

1-marleen, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.