-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Jammer jammer, zonde en nog eens zonde - fokrommel hokken weg en in een fabriek gestopt - wie heeft daar nou om gevraagd???
    Dan werkt het ook nog eens niet - grmblll (vul maar in):wuerg:

Nu kocht ik al een poos geen sv meer - maak het wel in de snelle molen.
    Die koop ik nog wel, meestal met bios punten en de knechten maar voor de rest..........
    Kopen - nee, zo min mogelijk.
    Net als het event - men neme een quest van een paar jaar geleden (rendieren), laat spelers nog meer fokdieren inleveren en............. hoppa een 'nieuwe' quest - waar is de creativiteit gebleven?

Ach ja, nog 2 levels en dan het streven - de 100 - gehaald. Daarna.... zie ik nog wel of ik verder speel.

Kouwegrond, omaatje75, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

tja dat heet......vooruitgang:palle dieren moeten toch in kleinere hokdingen en maar snel en groot worden en en......tja.
    scheelt wel weer wat in de ruimte dat dan weer wel toch.....
    nou ja voor of tegen ik vond/vind dat fokken niet echt mijn ding duurt toch een tijd voordat je wat hebt.....met BB gaat het wel wat sneller maar toch.....

Kouwegrond, omaatje75, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Popje, in de echte wereld komen ze er langzaam weer achter dat die kleine hokken niet goed zijn.;)

Kouwegrond, popje4, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Psst... de fok doet het weer... (met de minder leuke stallen fabriek) :music:

Kouwegrond, popje4, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Mijn idee Leni, ze zijn al lang bezig dat de plofkip niet meer verkocht mag worden, hier creëren ze zelfs een plofrendier.....Dan loop je echt mijlenver achter met de rest van de beschaving.....

edit; HJ je bent sneller dat ik, doe de plofdieren het weer ? Ik heb er geen zin in, voor mij is de lol eraf, jammer maar helaas.....

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nou ...dat heet vooruit gang..

In mijn ogen heet het..Hoe verdienen wij nog meer aan onze spelers..gewoon nog meer..en meer..en meer>:(
    Het spel gaat zich meer en meer concentreren op Fokken...Lees: verkoop SV..en nu kun je dus ook gewoon afkopen..
    En wat Stien ook al zei..creativiteit is ver te zoeken..
    Vorig event ..sneeuwpret was ook al een herhaling van een ander event..en deze is ook een herhaling..
    Ron heeft zijn best gedaan , maar zijn mening werd ook al opzij geschoven , las ik..
    Door de afdeling Game - Design...die zou ik wel eens even willen spreken dan...
    Juist die zouden moeten weten hoe leuk iedereen die fokrommelhotelletjes vind...en volgens mij weten ze dat best..
    En als ze het gewild hadden , konden ze ook best een andere oplossing vinden voor het vul probleem met die motels..
    Ik denk dat de TG- Afdeling heeft besloten..en die zullen wel net als overal in RL ook het laatste woord gehad hebben..

Zo dat is ter uit ..nu echt op de bank, voordat ik nog meer boze dingen ga schrijven:oops:

7. harm-jan70

Chips, ik had net 100 rendierstallen gekocht. Ik dacht ff snel bd verdienen...! :cry:

Eens in de 2 maanden kocht ik nog wel eens een zak supervoer, ik ging er dan bij het hebben van tijd echt voor zitten. Heerlijk de spanning van, wat zal het zijn, en ook de ontspanning. Soms 10 - 20 stallen tegelijk oogsten, maar soms ook 1 voor 1, zeker bij de hogere fokdieren...

Denk (De aankopen van SV waren bij mij al drastisch gedaald) dat de aankoop van SV voor mij nu ook nog verder, of helemaal zal stagneren.

Idd Hofje, ik denk dat BP zich toch eens achter de oren zal moeten krabben. Ik kan het nog steeds goed betalen, maar voor mij is het meer verworden tot een sport hoe het spel nog leuk te houden, met zo weinig mogelijk betalen.

Idem geld voor mij voor met ticketpakket voor het rad kopen. Dat is ook al bijna tot nul gereduceerd. Dan maar geen vogelhuisje...Die staak reikt toch al tot in het kasteel van de BP-reus. Ik blijf niet bezig.

Laatste bewerkt: 10 December 2015
    popje4, omaatje75, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Ik kocht regelmatig de grote pakketten van 15 eurie, dat gaat 'em dus niet meer worden, het is voor het plezier, niet voor het chagrijn, en dat fokken sla ik over. Hier vind ik geen fluit aan en ga er geen geld aan geven.

Hof, voor mij heb je gelijk, ze denken meer te kunnen innen, maar bij mij gaat de kraan dicht. Ik wil geld geven voor leuke dingen, that's it...

Verder kijk ik wel, of ik blijf spelen, of ik er mee stop. Mijn fanatieke spirit is nu wel weg. Ik wil mompeldemompel mijn fokstallen waar Ron voor gestreden heeft ! Dat vond ik het leukste !

De event waren de laatste tijd ook al een stuk minder leuk.... Even rekenen wat er nog over blijft.... oeps, hele moeilijke rekensom

Laatste bewerkt: 10 December 2015
    popje4, omaatje75, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

:cry:

Snietje die erover denkt te stoppen..
    Stien die wil gaan stoppen..
    Tits ook al lang niet meer gezien...

Hofje was altijd degene die stopte...maar toch weer terug kwam...
    Gaan der nog meer stoppen soms...
    Straks ben ik helemaal alleen...

10. harm-jan70

Ik blijf je (nog) steunen. Mijn motto is 1 miljard in de boerenbank, dan de nog openstaande questen afkopen met BD, dan zien of ik nog verder wil spelen.
    Denk wel dat het Miljard eerder in zicht komt dan level 100. :(

Nu moet ik even stoppen met steunen, de buum rammelt met een fles lekkers :inlove:

11. HofvanDromen

Gaat Hofje hopen dat het nog heul lang duurt , dat HJ tje 1 Miljard op de Bank krijgt:oops:
    Level 100 komt vanzelf ooit...eerst moet Hofje nog naar 98:wuerg:
    Hofje heeft helemaal geen echte doelen meer...Hofje houd van rommelen enzo ..

maar nu slapen gaat...is opperdepop8)

popje4, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Welterusten allemaal :wuerg:
    Morgen eindelijk naar t ziekenhuis..
    Daarna hoop k hier weer wat vaker te
    zijn met onzin :p

popje4, HofvanDromen, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

popje4, leni1955, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Fles was leeg bij buum met de bijbehorende vraag: weet je hoe laat het is...:cry:

popje4, omaatje75, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Sterkte omaatje!

HJ, hier staat er nog wel eentje.
    Dan moet je wel eerst een paar uur reizen, maar ja dan heb je ook wat!
    Je kunt op de bank blijven slapen. Zal Miepje wel goed vinden, toch?

popje4, omaatje75, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Miepje....miepje....moet je horen..:inlove: Miep.....?? MIEP!!!...:eek:

Mijn Miepje zegt...grrts zzz skroink....zzzz....prrrt... Moeilijk..moeilijk...xD

Edit:

Wat mij net opviel, met naar de prijzen op de markt kijkende....voor de fokdieren en de gedachte: zal ik wat SV kopen...? Ik stond in de verleiding....

Mijn conclusie was nee... 684 mil...is genoeg...Waarom iets virtueel kopen met echt geld, waar ligt de grens? Als het spel stopt, voor ik stop, wil ik stoppen met een glimlach... Met de gedachte van: het is mooi geweest...

Knechten ja! Mysterie stallen en stekjes, nee! SV, ook niet meer denk ik..... Partytickets nee....Snelle molen nee, etc

De grootgrutters van BP geven niet om ons...al willen ze ons van alles willen doen geloven in familïere spelen...verbondenheid...Bu**sh** ze willen maar een ding.... Ons geld!

Daar is het spel op gebaseerd, dat mag eigenlijk niet gezegd worden. Ze willen ons graag doen geloven in sprookjes...virtuele familie(banden) zolang je maar betaald. Dat de game designers..overgeplaatst worden...sommige zzpérs.., mods, de laan worden uitgestuurd...ach...ach...ze zullen enkel denken, wat is mijn probleem eraan..Zolang de vrijwilligers van BP er maar in blijven geloven, het motto blijven prolongeren, de spelers er laten in geloven...

Dat wij mogelijk iets voorstellen in virtuele wereld, er iets in kunnen bereiken, onder voorwaarden, dat dan weer wel...:p

Dat er een afdeling gesaneerd word....so be it, so lang het hun maar niet in de knip raakt...

Ik geef er wel om!

Oei, ik lijk wel een wat op Hofje....:oops:

Ik geef om mijn familie, heerlijk straks de feestdagen, sorry ff geen tijd voor BP. gewoon het samen zijn. Niet het sorry, (nooit gedaan gelukkig ooit, van sorry momentje...ik moet even...) van ik ben er even niet.
    Het genieten van de real world...zonder interuptie van een spel, internet...iets moeten doen, of nog ff een reactie geven...

Laatste bewerkt: 11 December 2015
    popje4, 1-marleen, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Goedemorgen, nieuwe dag, nieuwe kansen.

Snietje, niet stoppen want dan moet ik weer scheiden.:cry:

Ik heb altijd gezegd dat ik tot level 100 ga dus ben er nog wel even Hofje.:)

Die paar centen die wij hier wel of niet uitgeven aan BP daar liggen ze echt niet wakker van, er zijn mensen genoeg die er heel veel geld aan uitgeven en dat ook wel blijven doen.

Niet iedereen is zo sentimenteel als wij.;)

popje4, 1-marleen, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Tja, ik heb nog nooit geld uitgegeven aan supervoer, dus kan ik ook niet zeggen dat ik er meer of minder aan uit ga geven.
    Het fokken had wel wat, maar het was toch vooral het hele veld leegmaken, waarbij je natuurlijk weer te laat bedacht had dat je tijd had voor babyboom, dus met een wisselend aantal stallen op het veld. En dan bonenstaakrij, roze gelei, 4 parfum en na ongeveer 5 minuten het hotel weer leeghalen. Achter elkaar door.

Wel eens knechten aan het werk gehad, en dan moest je nog stal voor stal vullen, en dat vullen was 4x hetzelfde dier erin stoppen. Achter elkaar door met de vraag wat knechten voor nut hadden. Dus ik vind het jammer dat de fokstal niet automatisch met 4 dieren wordt gevuld als je de eerste erin stopt, en dat je dan met het kruisje een dier kunt verwijderen als je graag wilt gokken met verschillende dieren.

o_Ok jammer dat de + functie voor meerdere stallen tegelijk afhankelijk is van de knechten. Wanneer je een veld vol fokstallen hebt, kun je je er iets bij voorstellen dat er knechten voor nodig zijn om daar allemaal dieren in te stoppen. Niet gebruik kunnen maken van een plusje voelt anders.

Het nadeel is dus dat je de dieren niet meer in en uit de fokstal ziet lopen, iets waar ik ook rustig naar zat te kijken als de stallen net niet klaar waren, het voordeel dat je je velden niet meer om hoeft te bouwen.
    Verder is het zonder knechten nog precies evenveel werk. Stal dier voor dier vullen, naar de volgende stal, deze vullen. Het parfum geven gaat gemakkelijker, maar dat is het enige, de stallen moeten ook 1 voor 1 weer geleegd. Vanavond maar eens kijken hoe het echt bevalt.

Het hotelletje staat bij mij nu vrolijk te schudden omdat ik er vanmorgen 4 visjes in heb gegooid. Kan ik vanmiddag zien of het hotel stopt met schudden of dat er bij komt te staan dat er iets klaar is.

1-marleen, harm-jan70, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

De knechten hebben nooit een functie gehad bij het fokken behalve bij het legen en omdat ik heel vaak verschillende dieren tegelijk fok hebben ze nu ook nog niet heel veel nut.

Ik vond het ook altijd leuk om even naar die schuddende hotelletjes te kijken.

popje4, 1-marleen, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

SV kocht is dus altijd wel, verder geen ik geen geld uit aan knechten/snelle molen/ enz. Af en toe een stalletje of een boompje kopen. Ik vond fokken gewoon leuk en had er veel plezier in, dat is nu weg.
    Ik zie verder wel, ik baal er flink van !

popje4, 1-marleen, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.