-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

:eek: hier is t donker en gaat t regenen
    k Moet er nog ff uit, naar doc om voedsel en dan nog
    ff om n boodschap :oops:
    En k zit te wachten op n tel van iemand die met mij ff
    n boompje wilt gaan halen :music:

popje4, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Boodschap al gedaan..voedsel al gehaald..donker ist ook al ..en het regent ook nog:wuerg:
    Roos veredeling nog steeds niet gelukt..:(
    Nog iets meer dan 9 miljoen ep om te levelen:wuerg:
    gaat zooo langzaam en nou ..ik wilt gewoon..eigenlijk nu..:(
    Moet alle boodschappenvoedsel nog opruimen:wuerg:
    heb helemaal geen zin:(
    Koppijn is ook gebleven:wuerg:
    die bloemen uit het rad..heb nog geeneens allemaal:(
    die vogelverschrikkers lukt ook niet:wuerg:
    Moet ook nog koken:(
    weet niet wat:wuerg:
    neemt nog maar bakkie koffie-.-

Laatste bewerkt: 8 December 2015
    1-marleen, popje4, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Alles goed Hofje :oops:

De donkere dagen voor kerst zijn begonnen 8)

k Mis alleen nog steeds n boompje :cry:

Hof, neem jij dan niet n paradinges voor je hoofdpijn?
    k Heb er vaak maar ééntje nodig..

1-marleen, popje4, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik ben tijdelijk depressief:cry: Ik ben begonnen met het opruimen van de kamer van mijn jongste dochter; ik heb heeeeeel lang gewoon de deur achter me dicht getrokken.........beetje aanstampen en dochter naar binnen rollen over de puinhoop heen:wuerg:, maar ja ivm de hygiëne toch maar besloten om er iets aan te doen:( en het is niet leuk om te doen:cry: Ik heb nu even 10 minuten pauze met een kop koffie, maar ja ik moet toch verder......................En ikn heb t al eens eerder gedaan. Dochterlief heeft toen plechtig beloofd dat het nooit meer zo'n puinhoop zou worden:)Maar ja, beloftes zijn er blijkbaar om te breken:sleepy:

en Hofje sterkte!

omaatje75, 1-marleen, omaagnes55 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemiddag.
    Heb het alleen maar afschuwelijk druk.....denk je alles geregeld te hebben lees ik in de krant dat mijn zorgverzekeraar nog geen contract heeft voor 2016 met het ziekenhuis waar ik altijd heen ga.
    Miep de telefoon gepakt en zorgverzekeraar gebeld,
    Nee mevr. we kunnen niet garanderen dat het contract rond komt....maar als alternatief kunt u het duurste zorgpakket nemen dan mag u naar alle ziekenhuizen. :mad:
    Ik wil naar het ziekenhuis hier in de buurt en als het nodig is naar het UMCG.
    Nou mevr. dan moet u echt het duurste pakket nemen want we kunnen echt niks garanderen.....als u het pakket houdt die u nu hebt dan moet u zelf 25% bijbetalen als het contract niet rond komt.
    miep boos, gefrustreerd en druk aan het puzzelen bij andere verzekeraars......
    AAAARRRRGGGGG......zie door het bomen het bos echt niet meer o_O

Vanmiddag grote kleine jongen halen....even weg met puzzelen en denken....alleen maar even genieten :inlove:xD

Of ik het event haal is zelfs spannend.....moet morgenochtend weer werken dus oogsten lukt niet :wuerg:
    eens uitrekenen of het lukt ;)

6. HofvanDromen

omaatje...ben gewoon even bleh:wuerg:
    ken die hele pot paramollen wel op eten en ibuprofen der bij.:(
    het helpt vaak nikso_O

Dank je nabje ...en jij ook veel sterktexD
    Miep jij ook sterkte...zorgverzekeraars...ggrrrbmmrrggrr

gaat toch maar de boodschappen opruimen en aan de kook:oops:

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Miepje, ik zou niet zo snel het duurste pakket nemen, het komt vast wel weer goed, zeggen ze toch niet tegen je.

Hofje, hoofdpijn, brrrr, praat me er niet van, heel vervelend voor je.

Sauna was heerlijk en idd lekker opgeruimd en Dutch, ik had een heleboel zakdoekjes mee en nodig.xD

Nabje, wat dapper van je8), ik heb ook zo'n dochter, gelukkig is ze al een tijdje het huis uit maar als ik daar ben hou ik het niet veel langer vol dan 2 dagen en dan kom ik thuis, heerlijk zo opgeruimd.:inlove:

Cornelly52, 1-marleen, popje4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb net een sms gestuurd naar onze jongste dame, ze voelt nattigheid maar snapt het nog niet. We gaan samen aan tafel zitten om te praten.. ze mag een datum en tijdstip kiezen...
    Fijne kerst !(altijd hetzelfde met die PIEPkerst, het zou verboden moeten worden)

Cornelly52, omaatje75, 1-marleen en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

Eh Sniet, ligt het aan mij of spreek je in raadselen.:oops:
    Kerst is helemaal niet piep wanneer je doet wat goed voor je voelt.:inlove:

Slaap lekker.:sleepy:

Cornelly52, 1-marleen, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

trusten allemaal:sleepy:

Cornelly52, omaatje75, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik snapte dat bericht ook niet Leni maar goed truste voor iedereen die al gaat slapen :sleepy::sleepy:

12. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mij wel een beetje duidelijk, maar verstandelijker wijs ook gaat slapen, en net thuis is.

Sniet sterkte en wijsheid toegewenst.. *Knuffel* Ze willen zo graag volwassen zijn, maar wat moeten ze nog veel leren....-.-

13. leni1955

Na 10 keer lezen denk ik ook te snappen waar het om gaat, ach ja, na een dagje sauna niet meer zo helder.

Goedemorgen, koffie!!!!

Cornelly52, suuske1960, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen:)

Leni, wat ik bedoel, je hebt sommige dingen niet in de hand. Je houdt zoveel mogelijk rekening met iedereen, maar andere doen dingen (of laten dingen) die niet bepaald getuigen van sociale vaardigheden. Daar kan ik niet tegen, zeker niet als ze mijn wederhelft treffen.

Cornelly52, Sintra98, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Snietje..het hadden mijn woorden kunnen zijn..dus ik denk dat ik het wel een beetje snap..
    Hoop dat je met het om de tafel zitten duidelijk kan maken ..en er samen uit komt..dikke knuffel..:inlove:
    Hexia heeft event helemaal gehaald...
    Hofje doet vandaag een rustig aan dagje ..zowel in RL als op de boerderij

Een kus voor farmlief:inlove:
    Koffie ...veel koffie...met...en
    Lied van de Dag :Kelly Clarkson - Grown-Up Christmas List

Fijne Dag Allemaal
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 9 December 2015
    Cornelly52, Sintra98, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

o_Ok ik snap goed wat Snietje bedoeld! Hier vorig jaar hetzelfde probleem gehad - toen besloten zelf niets meer te organiseren/regelen of anderszins.
    Er is nu gevraagd of ze (allemaal) met kerstavond mogen komen - prima, geen probleem. :inlove:
    Klein manneke komt 's middags al en de rest druppelt na het werk wel binnen - samen eten (voor zover aanwezig ivm werk) en een gezellige avond - een deel blijft slapen en dan...........
    Kan ik met de kerstdagen uitrusten - hoop ik, want er zijn ook allerlei verf en schilder plannen. :wuerg:

Cornelly52, Sintra98, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen :p

een enoorme drukte event nog niet klaaro_O nog tekort event gewasssen:eek:
    nou nog 1oogst en dan zou ik het moeten redden :p
    het is weer stralend weer blauwe lucht volop zon :inlove:

ff kus voor Farmlief :inlove: en dan koffie xD

Cornelly52, Sintra98, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen.....

ja ja drukke tijd rond die kerstdagen....ik regel niks wie wil komen is heul erg welkom.... wie niet....of niet kan ook prima (makkelijk gezegd, weet ik, moet trouwens ook werken hihihi) maar de drukte er om heen heb ik losgelaten als men wil komen eten prima maar dan moeten er boodschappen gedaan worden enz enz dit verdelen we zodat ik ook nog een beetje tijd heb om te genieten van alles om me heen. dan heeft wat gemopper en zo gekost maar dan heb je ook wat......en dan erbij de rest van het gezin heeft allemaal twee weken vak. dus tijd zat....
    fijne dag allemaal.

19. leni1955

De verplichting rond kerst heb ik losgelaten, vooral schoonzoon ( die ik de rest van het jaar bijna niet zie) heeft daar moeite mee, jammer dan, inmiddels ben ik zo ver dat ik het ook leuk moet hebben.
    In het verleden ook gedoe, ik doe niet meer aan gedoe.:oops:
    Dit jaar naar de winterefteling dat is leuk en ik hoef nergens voor te zorgen.;)

Event klaar, mooi op tijd.:)

20. HofvanDromen

Hofje doet ook niet meer aan gedoe...:wuerg:

Wel aan kerst op een voor mij/ons fijne manier..
    Kerst heeft zo,n ruim 10 jaar geleden uiteindelijk voor een breuk met schoonfamilie gezorgt..
    Nou lag Hofje toch al niet zo lekker in schoonfamilie..Schoonma was nogal van de voortrekkerij..
    en alles onder het tapijt vegen..en in de doofpot stoppen als het haar uitkwam..en Hofje die kan daar niet tegen..
    Dus Hofje was altijd dat wijf met die grote sm..euhm..mond en feestcommissie het arme zwarte schaap..
    Ach , ik zou der een heul boek over kunnen schrijven..Goede Tijden Slechte Tijden is der niks bij..8)

Om een heul lang verhaal iets korter te maken..Het hele jaar werd er niet en nooit naar ons gezin omgekeken..en 3 dagen voor kerst..
    tring ..tring..tring..werden wij telefonisch op de hoogte gesteld, dat wij of 1e of 2e kerstdag ..verplicht..aanwezig moesten zijn..
    Heb toen de grote moed genomen om te zeggen dat wij, dat jaar al andere plannen hadden..Het was een heerlijk rustige kerst..
    o_Ok met de jaarwisseling hadden natuuuurlijk wij andere plannen..Op nieuwjaarsdag kwam schoonpa op hoge poten verhaal halen..
    Hoe wij hun dit aan hadden kunnen doen.. enz ..enz..enz..Feestcommissie heeft hem vriendelijk doch dringend de deur gewezen..
    Vervolgens trok de rest van schoonfamilie partij voor pa en ma ..we hebben nooit meer iets van hun vernomen..
    Aan de ene kant verschrikkelijk jammer..natuurlijk..aan de andere kant..
    Blij van die eeuwige strijd en proberen goed te doen..zonder resultaat af te zijn..8)

Daarna jarenlang een groot kerstdiner voor eigen familie en vrienden bereid..Hofje stond dagen in de keuken..
    Heb het met veel liefde altijd gedaan hoor...maar nu sinds een jaar of 1 of 2..kiest Hofje voor haar eigen gezin..plus paps en mams
    en nog meer voor haarzelf..We kiezen in overleg 1 dag uit..Hoe het voor iedereen het beste uitkomt..Dit jaar op 3e kerstdag..Prima..
    heeft Hofje de andere 2 dagen lekker voor zichzelf en voor wie er dan thuis is..
    Gaan dan uitgebreid en heul rustig Gourmetten..Hofje maakt wel alles zelf klaar..:inlove:
    Er komen geen kant en klare vleesschalen enz op tafel..Maar dat is gewoon omdat ik dat zelf leuk vind om te doen..
    En met hulp van deze of gene die het leuk vind om ook iets klaar te maken..of een taart bakt ofzo..
    Zitten dan uren aan tafel..en voeren dan de meest vreemde, intieme, leuke, ontroerende, gezellige gesprekken..
    En de een zit in joggingpak aan tafel en de ander in 3delig pak..ken mij niet schelen..
    kerst moet ..nou moeten hoeft ook nog geeneens..
    maar geef het een invulling of vier het helemaal niet..zoals het, het beste bij jouw past..en waar jij/jouw/jullie goed bij voelen..

Zo das weer een heul verhaal..op een rustig aan dagje..sjonge..:oops:

omaagnes55, leni1955, Sintra98 en 10 anderen vinden dit leuk.