-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hele lange dutjes vandaag.;)

harm-jan70, omaatje75, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

T was een heerlijk romantisch dutje zo saampjes:inlove:
    ben der zo van opgeladen dat ik minstens 5 miljoen BD al over de balk heb gesmetenxD
    heb een zooitje questen in de coop eindelijk af kunnen ronden..ze stonden mij er al te lang..hups in de kelder ermee-.-
    Nog 200 dropwanten te gaan ..ist de sneeuwpret ook weer gedaan..

Owh en nou ..tis nu zo romantisch gezellie in Huize Hofje..al die lichtjes en versieringen:inlove:

Ik ga lekker op de bank daar nog eens van genieten..onder het genot van een lekker bakkie koffie...

Slaap Lekker Allemaal ..Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

harm-jan70, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi hoi....
    zo alles eff ge [​IMG] wat zijn jullie al druk met kerst dingen en versieringen....wauw wij nog boompje kopen elk jaar weer leuk om te doen, uitkiezen, meenemen, en thuis in pot plaatsen, dag later optuigen.....maar dat komt pas volgende week.
    moet met kerst werken maar altijd gezellig thuis komen met al die lampjes.
    dan nog twee verjaardagen en natuurlijk oud en nieuw. druk druk, beetje broden bakken en zo....ach komt van zelf. goed wel toch?

harm-jan70, omaatje75, sanne1000 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Mooi weer vandaag, is braaf droog gebleven, en niet zo koud :)

harm-jan70, omaatje75, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Weer bijgelikt en verder al dagenlang nergens zin in.

Farmmoe, eventmoe, moe, moe.........enz.

Boederijkoekje eten lukt nog net elke dag tot nu toe, maar dat is dan ook bijna alles wat ik doe.

harm-jan70, nabejara, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Beetje grieperig Marleen of gewoon geen zin en moe, lekker rustig aan dan maar.

Goedemorgen, koffie al op en de dokter een bezoekje gebracht, zo maar even naar de apotheek en dan hopen dat het hoestje over gaat.

harm-jan70, 1-marleen, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hoop het voor je leni..die hoestjes zijn zo>:(
    Pop..lekker op je eigen tempo aan kerstzooi beginnen..en van genieten..
    Marleentje..ach..wat rottig voor je..rust maar lekker uit...heel veel beterschapjes en dikke knuffel:)
    Hoor het op het moment veel..moe ..moe..moe..lusteloos..enz...
    En zoals mijn paps dan altijd zegt...T, zit vast in het weero_O Je hebt der niks aan..het schiet niks op..maar tis wel lief bedoeldxD
    Over paps gesproken...Zat is te denken...ja dat kan ik ook nog:p
    Als we het allemaal in goede gezondheid mogen beleven..ist volgend jaar een soort van kroonjaar:wuerg:
    Paps wordt 75xD..Hofje 508)..Oudste 25xD ..best grappig..Allememachies...wat een feesterig gedoe zal het worden zeg...
    Maar eerst gaat Hofje gewoon ..heel gewoon de maandag klusje doen..
    Te beginnen met een kus voor mijn farmlief:inlove:
    Een heerlijke Kop Koffie..veel koffie..met..

Lied van de Dag : Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Sintra98, harm-jan70, 1-marleen en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen lieve farmburen :inlove:

Marleen misschien een najaars moeheid misschien een paar dagen bijtanken ofzo
    Leni hoop dat de medicatie snel werkt
    Farmlief :inlove: dat word een feestelijk jaar mooi vooruitzicht xD feest
    rustig bezig met event drops binnnen nu de gewassen nog krijg je als je alles laat staan xD

het is hier rustig weer grauw grijs maar wel droog

zo nu eerst koffie en dan nog meer koffie xDxD

Sintra98, harm-jan70, 1-marleen en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. joeyniks123

joeyniks123 Forumleerling

Hoi allemaal,ja dit najaar lopen een hoop mensen echt te tobben.....griepje over ,verkoudheid terug in de plaats...Rode neuzen,rode konen....lekker onder je dekbed wegkruipen,voor het weer hoef je niet naar buiten! Somber grijs,mollentijd is aangebroken.
    Je gaat met donker weg en je komt weer terug uit je werk in het.....jawel donker!xD

Oeps ,zit op babyaccount,ach mag de pret niet drukken:cry:gr.lovely

harm-jan70, leni1955, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

aha Lovely incognito :music: wat zit daar achter :wuerg: spion van de kerstman xDxDsuprise suprise

harm-jan70, lovely, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

hallo....

spionnen waar dutche???
    hier ook somber weer, net heul flauw zonnetje, kwam eff kijken maar ging snel weer weg.
    sta ik net in de winkel wil ik bij de kassa afrekenen......ja ja das wel zo netjes toch:) zie ik dat ik in de winkel daarvoor geen wisselgeld heb gekregen ( 30.-) das nie fijn....moest dus weer terug en nee kassa mevrouw ik heb geen bonnetje maar ik was hier nog maar een half uurtje geleden. zegt ze ook nog dat ze niet weet wat ze het weekend gedaan heeft??? nou dat wou ik ook niet weten hihihi.....nou maar eff de kassa telling afwachten, dan morgen maar weer mijn euro's ophalen......
    het event bijna klaar nog maar een honderd of wat aan dropjes moet kunnen toch.....plantjes al wel binnen....nou ja bijna net te veel ingeleverd dus mag nog een rondje doen ach het houd je bezig....alleen de stikker sla ik over want plaatsen kan ik die niet meer, boekje vol.....

harm-jan70, omaatje75, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. nabejara

nabejara Forum-generaal

ah gossie Marleen. :( Wel "de bolten eronder" houden hoor;)
    Hier de kerstboom opgetuigd, en de open haard en kerststukjes neergezet. Pfffffffffff wat een kerstigheid:inlove:Na een maand ben ik het meestal meer dan zat en op 2 januari weet ik niet hoe gauw ik de, dan inmiddels gedegradeerde kerstigheid naar rotzooi, weer het huis uit moet krijgenxD

harm-jan70, omaatje75, dutchboy en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Zojuist alles ingeleverd, zo'n 300 bloemen over en nog 45 wanten tekort, maar dat gaat beslist lukken. Ga snel de dieren er weer opzetten, komt genoeg uit.

Nabejara, bij ons is dat ook zo. Hier staat de kerstboom ook.

harm-jan70, leni1955, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag!

Marllen en Leni - beterschap!

Hier staat de boom nog niet, ben wel aan het kerst frutselen, maar het wil niet helemaal zoals ik wil:mad::wuerg:

Nou ja, stug doorgaan en dan, misschien......... Wie weet8)

harm-jan70, omaatje75, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Tja ,nou:wuerg:

Lijkt net of iedereen en alles overal allemaal een beetje van slag is..
    Weet je, hier onder ons zijn een heleboel mensen met een broze gezondheid..
    of met gezondheids of andere problemen waar een ander zijn schouders over ophaald..en denkt..ach het zal wel..
    Maar als ik dan zo terug kijk op afgelopen tijd..Er is veel gebeurd..verdrietige onbegrijpelijke dingen..
    In de wereld om ons heen ..in de wereldjes van onszelf..ieder persoonlijk heeft in korte tijd veel te verstouwen gehad..
    o_Ok voor Hofje was het af en toe echt niet zo leuk allemaal..Dat heeft dan ook een reactie op je gezondheid..en geeft moeheid..
    vaak ook kortafzijnheid, gevoel van laat allemaal maar...en weet ik al niet meer..

Zo rond Kerst maakt Hofje altijd de balans van het afgelopen jaar op..Niet met Oud en Nieuw..
    Gek genoeg zegt de jaar wisseling mij nooit zoveel..Kerst des te meer..
    Hofje viert dan het feest van het licht..en het samen kunnen en mogen zijn met de mensen waarvan zij zoveel houd..
    En met warmte, genegenheid, weemoedigheid om of aan datgene wat en wie je dit jaar bent verloren, kunt terug denken..
    blijheid om wat en wie je dit jaar hebt gevonden of teruggevonden..En hoopt daar nog lang van te genieten..
    Toch met een glimlach kunnen kijken naar de stomme fouten en ongelofelijke misstappen..die je nooit bewust maar toch maakt..
    valkuilen die er altijd toch weer blijken te zijn, waarvan Hofje dacht die eindelijk eens niet meer zou tegenkomen..

Met een groot besef, dat zij nog al eens erg aanwezig en teveel aan het stuiteren is..en misschien anderen onbewust in de weg staat..
    Maar toch ook wel weer blij dat zij voor sommige onder ons en in RL dit jaar een klein lichtpuntje mocht zijn..
    Dankbaar ook dat zij van vele steun en kracht mocht ontvangen..Met een klein duifje in het postkantoor, of met een grap en een grol
    of een lief berichtje hier in het draadje..Hofje weet heel goed dat RL het belangrijkste in haar leven is..Zou wel raar zijn als niet zo was.
    Maar soms ist ook fijn om even iets virtueel te delen of om raad te vragen..
    juist omdat het niet zo dichtbij je staat..moeilijk te omschrijven..
    En gewoon soms de meest onzinnige of juist grappige dingen te zeggen en even te kunnen ontspannen..Soms zo prettig...

Waar dit nou ineens allemaal vandaan komt..ik weet het niet..Het borrelde zomaar ineens in mijn gedachten op..ik moest het ff kwijt..
    Vond ook nog een mooi gedichtje..voor jullie...

Onder mijn kerstboom liggen dit jaar
    Geschenken voor iedereen
    Doosjes menselijke warmte
    Zakjes vol geduld, liefde en respect
    In mooie papiertjes gehuld
    Aan ieder takje een wens
    Eenieder vind er wat
    De een wat minder pijn
    De ander wat minder geweld
    En sommige zjn blanco
    Daar is het de gedachte die telt
    Verder brand ik kaarsjes
    Dat het iedereen goed zal gaan
    Het kost mij niets en ik kan blijven geven
    Ik hoop dat je er blij mee bent
    Al is het maar voor even.........

harm-jan70, ergo8, omaatje75 en 12 anderen vinden dit leuk.
  16. nabejara

nabejara Forum-generaal

tsja Hofje, wat moet je daar nu nog op zeggen? Er schiet me maar één ding te binnen:

harm-jan70, omaatje75, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

[​IMG] hofdame....

harm-jan70, ergo8, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Hodame, mooi gezegd.:inlove:

1-marleen, suuske1960, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof :inlove: Ons terugkijk en vooruitkijk moment doen wij op vakantie :)

1-marleen, suuske1960, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje :inlove: als iedereen iets onder jouw boom zou kunnen weghalen wat zal dat een voor uitgang kunnen zijn ;)
    mooi gezegd Farmlief

1-marleen, suuske1960, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.