-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ehhh klets..boem..kledder...boter spontaan gesmolten....heb het ook ineens behoorlijk warm...:oops:

dank je boskat...wat een mooie taart:inlove:

2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Nou heeft HJ heeeeel fijn gescreansaved dinges gedaan, maarre.................

Als er nou weer een modje met een bezem langskomt, wat dan????:wuerg:

3. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

xDxD "alleen maar..." noem je dat... pfff... PLONS

:inlove::inlove:... jíj een mod... xDxD... als-ie die post niet gaat likken 8):music:

No worries Stien... HJ heeft het bewijs op zijn computer hè;)

editgedoe: Voor het straks 5 uur is ben ik weg... (niet tegen Hofdame vertellen maar) roze is niet mijn kleur, een blote HJ... pfff... én moet ff huishoudelijke dingetjes doen -.-

Last edited: Oct 22, 2014
  4. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Heb ns n kopieeer gezien met uhh, iets, bij toren C op tv:wuerg:

5. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

yessssss ik heb mijn kookpottenezelsmederij :D

6. omaatje75

Hieperdepiep..Hoera!!! voor Djamie..
    Gefeliciteerd hoor !!!
    We nemen er nog ééntje op..op de kookpottenezelsmederij
    van Djamieeee!!!!!:music:xD

7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Omaatje................. kalm aan!! Volgens mij komt die warme wijn aardig binnen;)

Eindelijk, Djamie - en nu maar sparen en sparen voor heul veul van die dingesen die er uit komen.:D

8. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

jaaaaaaaaa zag de tijd pffffffff
    nou ja mijn dag kan niet meer stuk ;)
    hofje terug,ik mijn kookpot,kan niks meer fout gaan toch of of of zou Stien ongelikt worden vannacht xD

9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Djamie, af!!!!!!!!!!!!!8)

10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

of zou Stien ongelikt worden vannacht o_O....:oops:....xD!

11. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ik ga maar gauw weer MKR kijken :D

12. tootje

tootje Commandant van het forum

MKRo_O

Zeg ik heb eens bij die huisdieren zitten snuffelen hè.....dat is serieus geld ....niet eens TG, maar hoppa 5,99 euro voor het nieuwste lid van de familie... Daar heb je ook een goed glad wijn voor op een verwarmd terras, met zicht op de Eifeltoren :music:

13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik zat er net ook nog eens naar te kijken...te rekenen..

Tel daar 4 uilen bij a 10% (elk half uur te oogsten) 150 TG de uil, is in de ochtend is alles te oogsten met 130 % extra TEP (of ep)

Maar ja, dat geld... 5,99 + 600 TG is toch al meer dan 30 euries in totaal... Trikkie...:oops:

Laatst nog 3 zakken xxl supervoer er doorheen gefokrommeld..., maandknechten zijn op een paar uur na opper de pop...

Ik stop maar met rekenen geloof ik, je zou er pijn in de knip van krijgen....xD Toot schuif die fles is ff door.. Heb er dorst van gekregen... Doe maar een dubbele om het weg te spoelen...

14. stien56

stien56 Alwetend orakel

het is wel weer veel euries, dat zeker!:wuerg::cry:

15. omaatje75

Als Toot op n verwarmd terras met uitzicht op de eifeltoren gaat zitten,
    kom k er achteraan!! Dat doe k liever. Moet wel graag n rood wijntje zijn:D
    Ach, dat met ie ep's... je blijft bezich. k Kom er zonder die 5,99 ook wel.
    t Is iedere keer wat...allemaal centen lokkertjes voor BP.
    k Koop de knechten voor €10 en klaar. Heb me al weer laten gaan
    verleden wk met t Svoer:oops:

16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nou...ik moet geen nachtmerrie op me HofvanDromen..:wuerg:
    En ik zou zeker ff wachten met kopen..straks ken je ze misschien wel winnen in die Halloween event..
    volgens mij ben ik zo ook aan me uil en kraai gekomen..
    En ze zullen ook vast nog wel voor de helft in de aanbieding komen

Djamie gefelidinges met je keteldinges....ken je lekker in de potten roerenxD

Taart klaar, slingers hangen, ballonnen hangen...
    Nu eerst eten ..uienhacheeeeeeeeeeeeeee

fijne avond allemaal

17. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

roer me helemaal suf ;)MKR is My Kitchen Rules wedstrijdkookprogramma
    tranen in ogen weer :oops: zo zielig die 2 meiden,1 punt minder dan die kr*ngen van gisteren :eek:
    ik stuur je ook wel een kistje Tits zo ben ik er ook aan gekomen -.-

uh briefje 10 minuutjes geleden verstuurd naar -Tits- en kistje dr achteraan :wuerg:

18. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Een tijd geleden kocht ik nog wel eens iets... wat TG als Sid langs kwam... een starterspakketje, omdat ik anders een event niet zou halen... en maar stressen en maar betalen :oops:-.- En daar ben ik lekker meer gestopt ;) Moet van de man wél knechten kopen... anders wordt-ie knetter van het geklik én van mijn gezucht (en dat zuchten kan ik goeoeoed :p)... maar verder gaat er geen cent naar dikke punt. Heb ik iets niet... jammer, haal ik iets niet... jammer, maar wel relaxt 8)
    En dan kom ik hier gewoon klagen en huilen :cry:xD

Djamie... feli meid... jij kan lekker koken met je potten... jij wél :cry:

editgedoe: Djamie... nog niks -.-... maar lief :inlove:

19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, weer bijgelezen :) Wel weer mooi vandaag : stien afgelebberd door een mod :) Gelukkig is onze hofdame er weer, Omaatje die op haar leeftijd een onenigheid heeft met een bus-avontuur... xD
    Ik vind de foto wel mooi, maar ik ben het niet, dat was mijn medeheks waar ik een kleine woordenwisseling mee had....Tja, kan gebeuren. Deze woordenwisseling ging over het verschil van koffiedik kijken of theeblaadjes lezen, ik persoonlijk vind het nog steeds het makkelijkste om gewoon kaarten te leggen.;)

Conny; van harte gefeliciteerd meis !!!!! Geniet ervan om koningin te spelen naast de bestuurder !

Tits; ik heb geen knechten, maar wel een klikloze muis xD

Djamie; gefeliciteerd met je ketelbinkie !

Boskat; lief dat je zo ongerust was omdat ik laat ben, maar ik heb vandaag van half 8 tot half 6 gewerkt, dus plof nu neer en doe lekker weinig meer vandaag...

editgevaldinges: euh, iedereen is weer afgelebberd....

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dat was flink lebberen dan, Snietje!xD

Zo, heerlijk, weer eens zuurkool! Draaideur zoon lust het echt niet, maar die was er niet vanavond:D

Oudste SMSte of ik hem en vriendin op kan komen halen van het station morgen rond 13.00 uur - tuurlijk!
    Ik denk dat ik ook maar dikke jassen voor ze meeneem - van 30 graden naar de schamele 15 hier...............:eek:

Edit
    o_Ok hier altijd de knechten, maar verder........................ heel af en toe wat supervoer. En toch........ en toch................. item klinkt heel aantrekkelijk:oops: