-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Popje dat is best spannend, ik hoop voor je dat het goed gaat.

Ik blijf niet meer op dus welterusten allemaal, ga lekker lezen.

harm-jan70, 1-marleen, Oldwief en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Popje, sterkte, altijd spannend met dit weer :eek:

Hier nog druk bezig met het event, ondertussen wel de wolkenrij binnen gehaald, nu kijken hoe ver ik nog met de rest om. Voor morgen maar rozen opgezet, hopelijk meer DI als de vorige keer.

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

komt vast goed....

snap iets niet van de sieritems.....ik heb alles uitgespeeld.....krijg op het sierveld van b.v de rode donderstraal 700 tep maar op een ander account (van mijn zoon) van het zelfde item 2100 is dat raar? daar is nog niet alles op de wolkenrij gezet maar toch....het blijft een rare farm.
    nu echt naar bed en daar maar wachten op een app....of ze geland zijn.....nog tot 24.00 wachten...

4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

popje rode donderstraal hier ook 700 tep geen idee

snietje DI onderweg wou eerst niet nu wel hoe kan dat nou xDhoop dat het nog helpt

Laatste bewerkt: 29 November 2015
    harm-jan70, 1-marleen, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, iedereen bedankt voor de hulp ! Ik heb het net gehaald :inlove: ik het nog 2 DI over8) Dat is pas uit kunnen mikken !

Nu maar braaf werken, moet ook gebeuren. Tot laters

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat ligt aan het aantal huisdieren en ambachtsproducten die op dat moment geactiveerd zijn.

Goedemorgen allemaal.

harm-jan70, 1-marleen, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zijn ze goed geland, Popje??

Goedemorgen!
    Het was me de woeiwaai wel gisteren - echt hoor de wind waait door de bomen - de eiken iets verderop hadden het zwaar te verduren.

Straks naar de verjaardag van mijn zus - dus tot.........

8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen

Popje alles volgens plan?

Snietje goed uitgemeten werk ze :p

stien gefeliciteerd met je zus :)

het is hier weer rustig wind is gaan liggen momenteel ook droog dus we beginnen de week rustig
    iedereen veel succes met de bezigheden deze week
    neem ik eerst een bakje ff verder wakker wordenxD

9. popje4

goede morgen...

jip gelukkig zoon lief weer met beide voetjes op de grond enige vertraging dat dan weer wel maar.....dat mag de pret niet drukken toch? vind het wel spannend zo met dat weer van gisteren en dan met vliegtuig moeten....
    en ja coco dat is juist het rare ik heb vier huisdieren zoon niet een......nou ja gun het hem wel hoor.....
    hier dagje vrij dus......aan de poets en boodschappen doen wat een klus altijd weer, maar ja moet toch gebeuren he.....
    het weer is hier ook weer gekalmeerd!
    eerst maar eens een bakkie ......

oooo nou snap ik t wel van die EP's hij heeft aan t rad 200% gedraaid hihihi wist hij zelf ook niet meer....

Laatste bewerkt: 30 November 2015
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Sniet..gehaald..goed gedaan
    Stien..gefeliciteerd met je zus..
    Pop... fijn het kind goed thuis gekomen..
    Omaatje ...heeft de stormband om je huisje het goed gehouden..:wuerg:

Vanaf morgen de Adventskalender...Met Tips van Hendrik-Jan de tuinman..Jeuh die heb ik wel nodig..had me al voorgenomen
    eerst kadootje openen dan pas oogsten..maar meestal vergeet ik dat weer...zucht..
    Is hendrik-jan de tuinman ook een Nieuwe Modo_O...Der komen er steeds bij..Die ik niet ken..:wuerg:
    Zat dat team - lijstje eens te bekijken van de week..Wigra staat er niet meer tussen wel een vreemde naam..
    Heb ik even gemist ..ofzoo_O
    Jammer..Niet dat ik iets tegen die mensen/spelers heb-.-..voor we dat weer krijgen..maar gewoon nou eh jammer dus...

Hier alle verwikkelingen tot goede ontwikkelingen gekomen..das mooi daar houd Hofje van..
    Feestcommissie heeft alle kerstgedoe van zolder gehaald..das ook mooi..straks even kijken..
    Is altijd weer soort van verrassing wat er ook al weer in die dozen zit..eentje heb ik al gekeken..
    Ahaaa daar waren dus mijn kerstknutselspullen..kon ze al nergens vinden..xD
    Kan dus ook nog aan de kerstknutselfrutsel gaan beginnen..o_Ok nog even kijken of ik nog genoeg kerstkaarten heb..
    Kan ik ook nog kerstkaarten gaan schrijven..en postzegels plakken..
    Mijn haar moet ik ook nog in de verf zetten..Ja pop hier was't ook al vroeg grijs..
    En dat wil Hofje nog lang niet..Met grijs haar rondlopen..:music:
    Eens kijken of Hofje ook nog deze week bij kappertje mag langskomen..voor een knipbeurtje..
    Mevr De Zwart moet ook nog naar de Dokter..jaarlijkse controle en prikje..en oohww wat is zij dan altijd boos..
    Duurt altijd weer dagen voor ze het weer vergeten is lijkt het wel..:(
    Raak de koorts nog niet goed kwijt..het wil gewoon niet..Net zoals met die Rozen-veredeling..ook nog niet gelukt..:oops:
    Moet mij dus ook bezighouden met..virusjesverdrijvingen..en energieophogingen..
    En dan is daar ook altijd nog de was, boodschappen, koken, stofzuigen, stoffen, poetsen...

Eerst maar kus voor mijn farmlief:inlove:boerderijrommelen en een koffie...met..

Lied van de Dag : Armin van Buuren vs Sophie Ellis-Bextor - Not Giving Up On Love

:inlove::inlove:

harm-jan70, 1-marleen, sanne1000 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

morgen Hofje :inlove: lekker speuren in kerstspullen succes alles wat je in de handen krijg meteen een plekje
    anders kom je ze 10 tegenxDxD
    zo koffie hehe:p

12. Hexia

Hexia Teller

Hier ook even ..heel brutaal...
    lieve ooms en tantes..
    ik heb nog 7 turboos nodig om race 4 te kunnen halen..:wuerg:
    wie kan mij nog helpen:oops:

13. popje4

sorry Hexia lees te laat je oproepje heb net mijn buurtje geholpen die ook nog wat te kort kwam.....hoop dat je het nog gaat halen.
    ja hofdame grijs he.......das toch ook zo niet echt een kleur toch zo van ergens tussen in zitten das niks....
    kerst hier nog even uitstellen pas na vijf dec. aan de beurt... tja autisten he kan toch echt niet voor de vijfde of je nu tien bent of twintig maakt niks uit, maar ik vind het goed.....

14. Hexia

Hexia Teller

Geeft niks tante POP:inlove:
    Heb heel veel lieve berichtjes en Di gekregen...race 4 hier gehaald...xDxD
    Ohw hier in Hofjes eigen Autisten Centrum ..tja ze vinden het eigenlijk niet echt kunnen
    maar gunnen Hofje wel de warmte en gezelligheid:inlove:

15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

was ff weg Hexia volgende keer beter
    hier gunnen ze het mij ook :inlove:ik vind het gezellig de boom de lampjes:inlove:xDxD

16. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goedemiddag, hier aan het luisteren naar a gentleman's excuse me, mooi hoor!

Dit weekend druk geweest, was naar een zeer uitgebreid gevierde verjaardag met lekker Indisch eten...
    Bleek een achterneef een vriend mee te hebben gebracht die zanger van professie was. Ik praat met die man en denk "die kan makkelijk opera's zingen, wàt een stem"... (even voor het idee: stel je voor dat Pavarotti tegen je praat). Bleek hij inderdaad opera's te zingen. En hij heeft die dag nog gezongen ook. :music:
    Dat was even een onverwachte muzikale verrassing dus.

Dat ik het race event niet gehaald heb, heb ik er graag voor over gehad. ;)

harm-jan70, 1-marleen, herma1234 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Helaas ook te laat gelezen hexia, volgende keer beter.

Stien, gefeliciteerd met je zus.
    Ben lekker een legpuzzel aan het maken, wat een baggerweer.

harm-jan70, 1-marleen, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Ohw Oldwief dat is wel errug leuk feestje geweest dan..kan jouw die race dan schelen:wuerg:xD
    Is niks aan weer:cry:zit al uuuuuren met de lamp aan:sleepy:
    Gaat het al sneeuwen ...een meter of 3...en dan goed vriezen...met een zonnetje erbij:inlove:
    Gelukkig krijgen we vanaf morgen kadootjes...xD
    maar vandaag ist echt stom weer gewoon blech:cry:
    ik ga een warme chocomelk maken ..met slagroom en een stuk speculaas..:inlove:

Sorry wel een beetje geknoeid...beetje maar:oops:

Laatste bewerkt: 30 November 2015
    harm-jan70, 1-marleen, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

oo heerlijk hofdame.....en beetje geknoei hoort er bij.
    ik kreeg net telefoon of ik heeeeel erg aub wil komen werken.....was iemand niet gekomen? tja dus......doeiiiii

harm-jan70, 1-marleen, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Werkse Pop...
    Ohwwww leni en jij ook al een kerstbannert...gezellig:inlove:

harm-jan70, 1-marleen, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.