-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Geen idee, Omaatje - de banner Piet is al langs geweest - allemaal in Halloween stijl (voor het geval dit verkeerd wordt opgevat) 8)

Tootje, het is inderdaad bagger weer! Getver! Zo blij dat ik geen hond meer heb vandaag:p

Lekker trouwens, die pompoensoep - bij mij thuis staan/liggen ook nog een aantal pompoenen - binnenkort maar eens aan het uithol en snij werk.:D

HofvanDromen, omaatje75, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Drukdrukdruk... nog aan het klussen... en dan willen de dametjes ook nog eten o_O. Pompoensoep wilden ze niet -.-... heb dus maar tosti's gemaakt :wuerg:.

Zo de oudste even naar de training rijden... geen weer om te fietsen tenslotte. Dan maar even wat te eten bellen voor de man en mij... eten... nog even klussen... oudste weer halen... pfff. Morgen maar een echte vakantiedag houden... lekker relaxen :music:

HofvanDromen, omaatje75, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

ooooooohhhhhhhhhhhhhh, Omaatje, ik sta naast je o_O.. waar heb je mijn foto vandaag getoverd ???:eek:

Goedemiddag allemaal, voor mij echt een goede, droog op het werk EN thuis aangekomen, lekker gewerkt en een verassing van Tootje. Mij hoor je echt niet klagen:inlove:

HofvanDromen, miepje40, tootje en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Zo ook weer terug uit de midden in het bos staande Bilthovensebosnbungalow... Leuk woord. :D

Krijg daar altijd de kriebels (bij mijn pa) in die bungalow.. Niets te zien, aan mensen, voorzieningen...noppes njente nada... Geloof dat als ik op leeftijd mag komen, dan toch eerder voor ouderen van dagen huis zou kiezen. Niet dat daar alles koek en ei onder elkaar is. Maar toch er is nog leven, al zullen sommige misschien enkel nog mompelen of wat murmelen... Ben niet echt een stads mens (meer) maar ook geen bosbewoner brrrr....

Ik vraag mij altijd wel af daar in Bilthoven (centrum en bos) , hoeveel van die panden daar nog net niet onder water staan... :p
    Zou daar niet graag de gemiddelde OZB rekening van daar in mijn b.bus willen zien...xD

Hoe doen jullie dat vrouwen toch altijd, werken, kinderen, (sporten)... en je zelf ook nog in balans houden ??? Ik word al gek als ik als man 2 -3 dingen op een dag moet doen, buiten mijn werk om... Als ik het zo lees wat jullie vrouwen allemaal doen op één dag pfff...Als al die dingen glazen ballen waren, lagen ze bij mij vast allemaal in diggelen op de grond...:music:

HofvanDromen, miepje40, djamie1967 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Tja HJ, daar ben je vrouw voor.......:pxD

Maar geloof me, als ik naar mijn wettelijke ouders zou moeten gaan, tja, dat gaat niet leuk worden voor beide zijde.....Dus ja, ik snap wat je bedoeld, bij ons zou het een derde wereld oorlog gaan worden.....

HofvanDromen, miepje40, djamie1967 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. boskat52

boskat52 Forummeester

Kom even binnen waaien. 'k Heb verder niks te melden dus ik ga maar weer. Doei woei.

7. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Uitgeklust... nu trots, maar ook wel een beetje moe op de bank hangen met een heerlijk glaasje rood.
    Zal ik straks lekker slapen :pxD

8. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Sniet... HJ
    k Heb mijn pa nog. Maar ben wel in staat geweest n mooie
    keuze te maken. I Love The Man !!
    Volgende wk komt hij naar t zeeuwse, ruim 85jr. Fit, goede
    chauffeur, lekkerbek en n man met humor..:inlove:
    k Ga snurken. tot.......:sleepy:

9. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Net thuis...was even buurten bij de buur. Heerlijk even alles naast je neer kunnen leggen.. Zonder vragen, gewoon dom tv kijken, goed glas erbij....Ik teken er voor :oops:

Je hebt gelijk oma. Dat is iets wat ik iedereen gun. En dat is gemeend. Maar is niet voor iedereen weggelegd, hoe graag wij dat soms ook zouden willen. Soms is het er gewoon niet, ook niet met de best wil van de wereld. Een mens kan zich niet oneindig blijven opofferen. Soms moet je een keuze maken, voor je zelf of het gezin. Durven zeggen, het komt niet uit punt, geen vraagteken, geen excuses opwerpen. Gewoon het mogen zeggen, ik of mijn gezin, mijn vrouw, man, en onze kinderen eerst, dan de ander. Als er dan nog tijd of ruimte voor is!

Als de ander dat niet begrijpt of accepteert. is het de ander zijn probleem, hoe moeilijk dat soms ook is of aanvoelt.

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2014
    boskat52, HofvanDromen, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Hier kan ik alleen maar achterstaan, heel goed verwoordt HJ !!!

Goedemorgen allemaal, het is weer tijd om mijn bezem aan te zwengelen....

11. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!
    Potver... dat lees ik en denk "I'm blessed" :inlove:

Het weer daarentegen... tjongejongejonge-.-... je zou bijna terugkruipen in bed xD

Bijna hè... eerst maar koffie... veel:music:

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. tootje

tootje Commandant van het forum

Her nog een geblesste.....-.-

Lekker die koffie Tits, alleen het laatste kopje hoef ik niet:music: Dat is meer iets voor Snietje of Stien....de koffiedikkijkers....xD

'k Zat er net aan te denken om Gretna eens een vriendelijke brief te schrijven....misschien heeft die ook wel weer eens zin om eens mee te komen leuteren:music:

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen deze winderige ochtend!

Wat een bespiegelingen, HJ - maar wel begrijpelijk - soms............... is het nou eenmaal zoals het is.

Vandaag maar eens even 'redderen' in het andere huisje - morgen komen de eigenaren van de 2 katjes weer thuis.:music:

Ik een koffiedik kijker????????????o_O

snietje1, boskat52, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

i was blessed 8)

goedemorgen allemaal,zo de storm overleefd,zo lekker als je in je bedje ligt en je hoort de wind tekeer gaan
    even boodschapjes doen,gisteren maar niet gedaan -.- 3 keer drijfnat was voldoende :cry:
    hier ook nog maar een bakkie naar binnen werken
    hoe zwenkel je een bezem aan o_O
    3 stuks oud ijzer....

15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Die bezem.............. één takje iets uittrekken en dan.......... draaien maar (denk ik)8)

16. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Euhh... heel hard vegen Djamie o_OxD
    Tootje... schrijven!!! Stuur een paar leutercourantjes mee... is ze gelijk op de hoogte :p

17. tootje

tootje Commandant van het forum

Kijk Stien....je hebt helder voelenden, helder ruikenden en koffiedikkijkers....:music:
    Ik zelf ben gewoon ...uhh... helder. Ik stop altijd alles keurig in de afwasser snap je....dat is weer wat anders..xD

Sniet heeft een Solex bezem, met zo'n klein motortje voorop-.-

EDIT
    Gretna is benaderd :music:

18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hmmm - zwart kijkers, die ken ik dan weer wel, Toot:eek:

19. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

oh ja Gretna,die had altijd van die heerlijke bourgondische gerechten jammie
    hopelijk komt ze nog voor de feestdagen voor wat tips -.-
    4 stuks oud ijzer :D kreeg er 1 uit de uien

20. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

De feestdagen mag ik altijd gewoon aanschuiven :music:
    Maar lekkere recepten zijn altijd welkom... voor de zondagen... voor elke dag, gewoon... omdat het kan xD

Zwartkijken... heb ik niks mee (potver, dat klinkt vreselijk politiek incorrect :oops:xD)... ben meer van de grijstinten 8)