-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heel belangrijk....*Vrouw is*8)

Ik heb de datum onder mijn banner staan ..kan ik het niet vergeten..t,was zo net voor de aardbeien iets event:wuerg:
    Weet nog...ik me gek zaaien en ineens was,t over ..afgelopeno_O snapte der niks van...toen zeiden mijn zoons ..mama kijk nou ff op die forum-.-...nooit moeten doen natuurlijk:wuerg:xD

Dutch:inlove: ben weer helemaal in de farmverliefderomantische sferen ........
    2e Lied van de Dag; Van Morrison - Steal My Heart Away

:oops::inlove:

omaatje75, Sintra98, Sharon en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

3. HofvanDromen

...Zucht...zo romantisch..:inlove:

Nu weer even over tot de orde van de dag...moet nog strijken..:wuerg:
    en ik dacht die ceberusgeval al te kunnen scoren..hmmm kom nog heul veel gewas tekort...:cry:
    dan moet ik ook nog die draculakonijn...en dan pas kan ik die wolk vullen..sjonge..werk aan de winkel nog..
    En toch ga ik lekker in de Hofmodus..met knechtjes voorlopig...dat dan weer wel..xD

omaatje75, Sintra98, Sharon en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goed zo Hofje knechten erbij laat die het zware werk maar doen :p
    ik ben ook blij met de mijne ideaal:music:

omaatje75, Sharon, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Suuske, wat vervelend, heel veel sterkte ermee en wat een leuke foto, dat jagen, ik was er niet altijd blij mee, de 2 die ik nu heb doen het niet.

omaatje75, Sintra98, Sharon en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Zo net weer een nieuwe glazenwasser geregeld... De oude had last van een witte neus...dus exit.

Is even zien, een poets heb ik, een (nieuwe) glazenwasser, een farmlief.... , farmknechten, 'k heb toch het gevoel dat ik nog iets mis..xD

Sintra98, dutchboy, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

[​IMG] deze HJ....cool
    waar kun je terug vinden hoe lang je al speelt dan! heb geen idee....maar ach ja wat is tijd.

Laatste bewerkt: 30 Oktober 2015
    omaatje75, Sintra98, dutchboy en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Thanks voor jullie lieve berichtjes, ben er echt helemaal van slag van.
    Hoorde zojuist morgenochtend cremeren ze Sonny.
    Haar zusje Sammy is er ook helemaal van in de war.

Sintra98, dutchboy, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Suus ..is toch heel begrijpelijk..dat je van slag bent...het is nog al niet wat zeg ..wat er gebeurd is..
    en niet meer dan normaal hoor..ook dat zus Sammy in de war is..ze zijn altijd samen geweest en de band tussen dieren is ook heel sterk...
    Hou haar maar extra in de gaten..soms gaan ze zoeken..
    Weet niet of het mogelijk is..Hier hebben wij op advies van de dierenarts ..broerpoes afscheid laten nemen van zuspoes..
    Hij heeft haar toen nog gezien en en enzo..

heel veel sterkte meisje...ik denk aan je..ook morgenochtend en de dagen erna...en neem je tijd:inlove:

en gooi het gewoon hier in de draad als je wat kwijt moet...dat mag en dat kan hier gelukkig..:inlove:

Mag ook per duif..als je dat prettiger vind..

10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Smeeeeeeeelt...:inlove:

Suuske, idd wat Hofje zegt.

Bij een huisdier verliezen hoort verdriet en een rouwproces, net zo goed als mensen dat moeten respecteren.

11. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

sterkte suuske met het verlies van je dierbare huisdier, blijft altijd moeilijk zoiets mee te maken

omaatje75, Sintra98, dutchboy en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Suus... verdorie... sterkte dame!:inlove:

13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Suuske, yep je krijgt altijd een moeilijke periode, kortom een PIEPtijd.... Ik ken het veels te goed, die van mij worden gemiddeld 2 jaar... Neem die tijd, en geef het een mooi plekkie in je hart.

Hier is de nieuwe kooi binnen, hij is :inlove: !!!! Heb dus net 2 kooien schoongemaakt, vlug onder een plens water gesprongen en om half 8 afgesproken met vrienden bij de griek. Eigenlijk ben ik moe(lees; helemaal op), maar ja, dat alles tegelijk zou vallen kon ik vooraf niet bedenken. Ach het wordt altijd gezellig, dus we gaan ervoor 8)

omaatje75, Sintra98, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

ja het is wat hè, wij waren hier niet zo goed op de hoogte van wat dieren wel of niet voelen......helaas dus daardoor ook veel fouten gemaakt, wisten wij veel dat dieren ook rouwen en ook dus verdriet hebben, dus suus geef ze maar een beetje meer aandacht dat kan nooit kwaad.....dei van ons is daardoor nog gekker geworden dan dat ze als is/was....maar wel super lief en daar gaat het toch ook om.

omaatje75, Sintra98, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Snietje ..geniet ervan:inlove: geeft vaak ook weer goede energie:)
    Pop...fouten maken doen we allemaal..en zal vast minder erg zijn als jij denkt:)
    Tis met dieren wel 1 groot verschil met mensen...dieren zullen je het nooit kwalijk nemen als je iets fout gedaan hebt..
    Altijd onvoorwaardelijke liefde:inlove:

Pfffff Hofje is ook een beetje opperderpopmoe..
    Allerlei emoties vandaag...vreugde..blijdschap..verdriet..verwarring..verbazing..weemoed..herinneringen ....
    Het hoofd zit weer helemaal vol..:wuerg:
    En dat is niet jullie schuld ofzo hoor..helemaal niet zelfs....is gewoon Hofje..een stuiterdestuiter spons... weet ik hetxD

Zo maar eens een lekkere warme douche nemen..plieaanieaantje aan en op de bank onder een kleedje

Alvast Welterusten..Slaap Lekker en ik hoop voor allemaal toch met mooie dromen..
    :inlove::inlove:

omaatje75, Sintra98, -Tits- en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. Sharon

Sharon Junior expert

Logisch dat je van slag bent suuske1960...

Ik was niet van plan om met het event mee te doen maar denk toch dat ik een heel eind kom .... :) is toch weer meegenomen

Slaap lekker en met een leeg hoofdje weer opstaan HofvanDromen

17. popje4

truste......

omaatje75, Sintra98, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Net terug, wederhelft is meteen naar bed gegaan. Het was ook een energie-etende week. Ik kijk nog even en doe de boerderij. ik had gisteren al mijn gewassen in de molen gesmeten omdat ik dacht dat ik al gezaaid had. Jammer dus, nu opnieuw beginnen. Ach... ik zie wel. Voor mij zijn wat andere dingen belangrijker..
    Voor iedereen lekker slapen en morgen graag gezond weer op.

19. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Suuske ...Sterkte:inlove:

Vandaag eens kijken of ik nog wat zonnestraaltjes kan vangen...Even genieten van het mooie weer...
    Hoop dat het nog lang zo blijft..dan duurt de winter niet zo lang:wuerg:

Lied van de Dag ; Expose - As Long As I Can Dream
    :inlove::inlove:

suuske1960, 1-marleen, Sintra98 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Suuske heel veel sterkte afscheid doet pijn :cry:hoop dat je veel afleiding vind het lost niets op maar het verzet wel je gedachten
    een warm welkom en een pijnlijk afscheid horen bij het leven en is eigenlijk een hele dunne lijn

:inlove: Hofje,Hofje you are my Sunshine my daily Sunshine you make me happy :inlove:

ach het is weer een mooie dag vroeg uit bed en kijken wat de dag brengt
    het is mooi weer lig lekker voor bij het raam met mijn lappy
    moeder de vrouw brengt koffie wat kun je van die kleine dingen blij worden :D:D

ik wens iedereen een heel mooi weekend geniet van het mooie weer nu het nog kan
    tevens veel succes met het event

snietje1, leni1955, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.