-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Vast brandzalf in kopen doet* :music:

dutchboy, omaatje75, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

8)bijna 25 miljoen bd...............wat zal ik daar eens mee gaan doen:wuerg:xD

Ahhh raadsel Christien opgelost...
    Overwerken:wuerg:

3. harm-jan70

Ik wist het, ze lijkt op MIEP...:eek:

4. HofvanDromen

xDxD

Hoe was ,t ook alweer..30 van die sjaals per dag...heb er nu 26...
    pppffff wordt er nu al hyper van..
    Dit ga ik niet halen en heb net de witte koetjes in de event gesmeten:cry:
    dag 20x.... 300.000...bd

EDIT ....26 miljoen BDxDxD
    dit is leuk...ohwwww ik hou ze...ik hou ze:inlove:

en nog een EDIT....Hatseflats.....27 Miljoen..Whaaaaa ik wordt gekxD

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2015
    dutchboy, omaatje75, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

30 per 24 uur, we zijn nu nog geen 12 uur bezig. Natuurlijk wil je ook slapen, maar morgenvroeg heb je ruim 30.

6. HofvanDromen

Dat is ook wel zo..maar heb een paar dagen niet veel tijd...maar pak er dan misschien wel 6 per keer..
    we zullen het meemaken..of ik het haal..
    Event is voor mij al geslaagd ..28 miljoen bd inmiddels...vind het geweldig:inlove:

Alvast welterusten allemaal...Slaap Lekker Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

dutchboy, omaatje75, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

en terecht, en neehee, ik ben echt zeer trouw !

Even zonder gein, was even rl heel druk....Lenie zie je igm.... en vandaag was mijn wederhelft er te moe van, even andere dingen gedaan. Nu staat het eerste gewas erin, ik zie wel....

dutchboy, omaatje75, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hebben jullie ook dat alleen de voorste bomen op het hoofd veld van die sjaals om hebben? die hebben het zeker heul erg koud....
    truste...:sleepy:

dutchboy, leni1955, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Enorm zen van de sauna... en dus te loom om het op te zoeken: wat moet ik waar zoeken? Sjaals?o_O

10. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Kant en klaar, op de hoofdakker. Elk kwartier wordt er een voor je gebreid :)

11. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Thx Marleen... dacht al... wat moet ik met die theedoekeno_OxD

12. harm-jan70

Elk kwartier :eek:

Ik zat bij de leuke buuf vanavond...wel aan de thee.. (-vreselijk iets met hooibes of zoo-) Ik had toch daadwerkelijk andere ideéén ....bij die uitnodiging...:oops: Nu aan iets sterkers btw...als genoegdoening...

Ik heb de leuke prijzen er al uitgevist...ugh mil op de markt verdient.... Mijn farm is half event...half eigen farm weer... Je denkt toch niet dat ik omwille van wat sjaals, die mij de winter niet doorhelpen...een bezoek afzeg...mij wekker ga zetten... Dikke neus naar BP trekt.xD

Miepje....het was enkel thee...echt waar...(helaas wel) :cry:

Sniet, zie mijn tekst, dat was wel irl. Sterkte!!

Tits: Aan jouw wederhelft liefelijk mededelen of hij het restantje vaat wil doen, dat jij ineens heel nodig je neus moet gaan poederen op het toilet of zo... daar vrolijk Donald ducks gaat zitten lezen of zo.... Jouw Man zich geconfronteerd ziet met een vaat van een ......

Maar ja de gedachte dat de vrouw zich zelf aan het mooi aan het maken is voor? doet menig vaat snel slinken....

Been there done that...-.-

Laatste bewerkt: 21 Oktober 2015
  13. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Jah was vroeg wakker..moet een event enzo halen :music:en het was maar goed dat ik eens een keer op die kadootjes box klikte..
    Niet alleen kon ik er gister steeds maar niet in, maar heb dus ook vele kadootjes niet met een pop-up voorbij zien komen..
    Dat werkte dus ook al niet goed..
    Wat ik wel voor bij heb zien komen...Allememachieso_O

Er wordt bij voorbaat al beslist, voor ons..:wuerg:...Wij moeten maar geduld hebben...:sleepy:
    Wij mogen niet f5en...Wij mogen niet zeuren...Wij mogen niet bedelen....Wij mogen niet ...Wat mogen wij eigenlijk nog wel:eek:
    De lust om zelfs maar aan het idee te denken,om als Roze-Mod hier weer tussen te gaan springen,ben ik nu wel compleet verloren:(
    Zal de mattenklopper van Marleen , zelfs misschien te voorschijn moeten gaan halen8)

Maar * gelukkig * heb ik meer aan mijn Hoofd:music:

Lied van de Dag ; Alicia Keys - If I Ain't Got You

:inlove::inlove:

dutchboy, leni1955, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

Tja, ik was ook vroeg wakker, even gebruik maken van de weinige tijd die ik vandaag niet alleen in huis ben. En als je dan na het ontbijt rustig het forum opgaat, dan is dat schrikken. Temeer daar ik zelf de aanzet heb gegeven tot dat "bedelen".
    2 weken geleden kwam ik de speler tegen bij de beginnersvragen. En vervolgens bij de burenverzoeken met de opmerking dat hij de dag ervoor begonnen was. Toen al level 13. Ik heb hem met een paar beginnersvragen geholpen en vervolgens kreeg ik een igm vraag, met de opmerking dat als ik het vervelend vond hij de vraag wel op het forum plaatste. Vanaf dat moment heb ik hem bij het spel geholpen, en heeft hij niet meer op het forum gepost. Gelijk het eerste fokevent helemaal uitgespeeld, en nu dus begonnen aan zijn eerste zaaievent. Doordat hij voldoende tijd en inzicht heeft, gaan de gewassen en de sjaaltjes wel lukken. De witte koeien heeft hij al bijelkaar en de dieren gisteravond bijna.
    Vanwege de vele opmerkingen dat je de buren beter sjaaltjes kunt sturen, terwijl bij hem na 2 weken spelen de vlaggen juist een probleem worden, heb ik voorgesteld dat hij dat in de praatgroep aan zijn buren zou laten weten. Tenslotte heeft hij alle buurtjes ook via het forum. Toch helemaal niet verwacht dat een mod er zo op zou reageren. Die post niet snel weer iets.

dutchboy, leni1955, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Ik schrok ook van de opmerking van Ron...Heb dus toch ook maar even een reactie daar geplaatst:wuerg:
    Misschien wordt ik nu wel met vakantie gestuurd ..ik weet het niet:oops:..
    Maar ja ik blijf wel strijden..voor een goede sfeer en in het algemeen belang of zo iets..:inlove:
    Toch zonde als iemand zo gewoon weggestuurd wordt...Kan toch niet..waarom het zo steeds maar moet gaan weet ik ook niet..
    Elkaar helpen, vragen stellen, een mening uiten..het blijft maar steeds onder de noemer *zeuren* gezet worden..
    Respect is ver te zoeken..Ik baal daar zo van8) Dit moet gewoon anders ..het kan toch ook anders , zo moeilijk is het toch niet:eek:
    Coco voel je alstublieft niet verdrietig of schuldig hierover..Het ligt niet aan jou :inlove:

dutchboy, leni1955, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Sinds wanneer staat een vraag aan je eigen buurtjes gelijk aan bedeleno_O... belachelijk!

Goedesmorgens!

Gisterenavond de eerste blommekes pas kunnen plaatsen, dus vandaag maar even vol aan de bak. Wit boegedoe is binnen... we fokken nog even vrolijk verder voor de verkoop:music:

En nu hoogste tijd voor:

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

Het fokken moet ik nog steeds aan beginnen. Ik kan nog steeds niet kiezen hoeveel koeienstallen ik op wil zetten en hoeveel koeien ik wil kopen. De oranje en rode staan dus wel op, maar daar ga ik het niet mee redden.
    De fokdieren zijn me te duur, dus die koop ik zeker niet voor deze prijzen. Zondag maar eens kijken wat de prijzen zijn, en wat ik dan ga kopen. De koeien lijken rond de 2000 BD te blijven, dan zijn er aardig wat stallen die ik beter op kan zetten dan een gewone koeienstal.

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

vragen staat toch vrij?? tenminste dat is mij geleerd das toch niet het zelfde als "bedelen" juist fijn als iemand helpt toch....
    nou ja hier vandaag vrij.....straks eff met nieuwe auto op pad eff kijken wat en hoe dingen werken altijd handig als je de lichtknopjes kunt vinden toch?
    die boe dingen tja nog 8 te gaan zijn mij ook te duur nu om te kopen. zit/af/ en wachten dan maar.....

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Mijn hoofd staat er niet naar. Druk hier xD
    Maar als k t goed begrijp, doe je maar wat. Sjaals pakken
    en lantaarntjes vol maken? Maak niet uit welke je pakt??
    Mijn hh komt zo en k ben dan weg :( k Mag naar de tandarts -.-
    Pas 3 wkn geleden dat mijn gebit brak en gisteren weer :mad:
    Met soep eten :sleepy: Meteen boos en gebeld. Mag nu voor n 'goed onderzoek'
    mij om 2uur melden. :cry:

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

Sterkte bij de tandarts.
    Wat voor soep eet jij?:eek:
    Je moet inderdaad gewoon de sjaals pakken, en lantaarntjes volmaken. En ongeveer iedere lantaarn is gewoon waard wat er voor wordt gevraagd, maar zolang je niet zeker bent van voldoende sjaals en vlaggen zou ik de witte koeien even vasthouden.;)

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.