-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zet hem op Hofdame!! Vergeet niet ook de/een grote mond mee te nemen - daar bedoel ik mee - laat je niet van de wijs brengen!
    Die gasten......... soms.............. pfffff................. (Ik ken die verhalen van mijn rl buurvrouw die een kind met een wajong uitkering heeft)

Ik hoop voor je dat de aanval zich een beetje koest houdt - kun je nu net niet gebruiken - sterkte!!!!

-Tits-, snietje1, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

HJ lionel Richie heel mooi nummer
    jammer dat we dat soort muziek niet veel meer horen

-Tits-, stien56, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje, heel veel sterkte en succes, je kan het.:inlove:

Hier morgen maar eens een laatste poging om 47 jarige op de rails te krijgen, als hij niet meewerkt trekken wij onze handen er vanaf.:mad:

-Tits-, dutchboy, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Hofje, sterkte met alles!

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

het houd ook niet op hofdame heel veel sterkte en zet hem op......laat je niet van de wijs brengen....;)
    en leni een 47 jarige op de rails zetten is nooit grappig.......hihihiih sterkte daar.

6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni, soms moet (je/men) iemand gewoon eerst in de goot (laten) belanden, voor ze hun eigen probleem in willen zien.
    Soms is het enige verstandige wat je kunt doen, idd de/jouw/jullie handen ervan aftrekken, de deur sluiten, hoe moeilijk dit soms ook is.

-Tits-, dutchboy, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie wel allemaal:inlove:
    Jullie hebben waarschijnlijk niet het flauwste idee , hoe goed dit mij doet en hoe dankbaar voor ik voor al jullie berichtjes ben..

Voor degene die mij niet of nog niet zo heul goed kennen..In Huize Hofje ist meestal hollen of stilstaan..
    Ik heb nu eenmaal een heul bijzonder gezin/Familie...:inlove:
    Ik zou zelf zeer wensen dat ik niet meer van die misschien *stomme* berichten hoef te plaatsen:wuerg:
    En natuurlijk hoef en moet ik niks, maar zo zit ik niet in elkaar...
    Ik kan niet *zomaar* ineens verdwijnen zonder dat men weet waarom..
    Maar goed die aanval valt niet te vermijden meer..ik laat hem maar gewoon komen , dan heb ik dat alvast maar weer gehad:wuerg:

Leni..Jij ook veel sterkte meis..Ik denk ook dat het advies van HJ het beste , hoe moeilijk ook ..is..

Tot:inlove::inlove:

-Tits-, dutchboy, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemiddag
    Miep nog steeds koorts....jaja ben al naar de huisarts geweest.....ene meneer in opleiding.....zag geen aanleiding voor een prednison kuur.
    Hoog hartslag is normaal bij koorts.....Miep heeft gezegd.....weet je als ik nu eerst even een kwartiertje in de wachtkamer ga zitten wachten, kunt u even mijn gegevens bestuderen en desnoods even overleggen met mijn eigen huisarts.
    Miep is gaan staan en is daadwerkelijk naar de wachtkamer gelopen.
    3 minuten later roept eigen huisarts me en die meneer in opleiding stond erbij.....Ik heb heel vriendelijk gevraagd of hij mijn gegevens heeft gelezen of direct naar dr..... was gegaan.
    Eigen arts kijkt me aan.....zet clipje op vinger en ziet hartslag van 127.....miep zullen we maar stootkuurtje doen? voordat je weer compleet ontregeld bent?
    Miep kijkt arts aan en zegt: Ben er nu toch mooi op tijd bij, laten we dat maar wel doen....enne die meneer in opleiding moet volgens mij meer naar de mens kijken/luisteren en voorgeschiedenissen inlezen....voordat hij begint over wat hun in opleiding geleerd wordt....Miep is geen "normaal gemiddeld" mens.

Nu weer lekker op de bank....paracetamol in me mik en weer even paar uurtjes slapen.

-Tits-, HofvanDromen, dutchboy en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hofje veel sterkte en stomme berichten zijn er niet hoor

HofvanDromen, dutchboy, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Hofje, zoals sanne zegt er zijn geen stomme berichten.

HJ, je hebt helemaal gelijk, weet ik ook vandaar de echt laatste poging, mijn, ons leven is belangrijker en de slapeloze nachten ben ik ook wel klaar mee.:wuerg:
    Het doet mij ook goed om mijn verhaal kwijt te kunnen, zeg het niet zo vaak, ik zit een beetje anders in elkaar maar waardeer het wel.

Nu nog het leuke nieuws, lamp ging kapot dus een mooie nieuwe gekocht, liefde op het eerste gezicht zou ik bijna zeggen.xD

Miep, dokters, pffffff, sterkte ermee.:)

Alle hondenhokken op het land en duiten verdienen, volgende maand fokken met hondjes

-Tits-, HofvanDromen, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Of het voer verkopen, dat is bijna net zo duur als de honden en vanaf volgende week kun je de honden voeren met sojabonen ipv bottenstruiken.
    Ik heb de honden steeds opgekocht onder de 600 BD, in afwachting van verplichte willekeurige dieren inleveren bij het oogstfeest. Bij de eerste geruchten een aantal boven de 2000 BD verkocht, maar zo duur zijn ze niet meer dus ik wacht wel tot het fokken begint.
    Met 5 oranje stallen en 800 honden op voorraad moet ik daar nog wel wat mee kunnen.

Edit: nu de markt weer leeg, dus honden er voor ruim 2800 opgezet.

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2015
  12. harm-jan70

Dankzij de tip van Coco, een paar weken terug, heb ik ook gelijk de hondenhokken op het land gezet, opgekocht...en met 7 oranje hokken en 4 gewone nu 899 honden in de schuur staan.

Het was met de tip van Coco in het achterhoofd, vrij makkelijk om met het ruilen om aan oranje hokken te komen.:inlove:

Edit:

Sterkte Miep, hoop dat jij er snel weer boven op mag komen. Tja jonge dokters, stagiaires...Een grote pot.....

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2015
    -Tits-, omaatje75, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

En hoe gaat het met je kuikens? Heb je die er ook op gewezen en een gewoon hondenhok gedaan?
    Ik heb wel een aantal verstuurd.
    Hoe bevalt het eigenlijk om mentor te zijn?

-Tits-, omaatje75, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

Hond ruim 3000 bd en het voer maar 595, keuze is dus makkelijkxD
    Ik heb 400 honden maar kan nog wel een aantal maken voor de fok begint.;)

-Tits-, HofvanDromen, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Heb niet zo veel en hoef niet zoveel, als ik maar een klein beetje mee kan komen dan is 't mij wel weer goed :D

-Tits-, omaatje75, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

In het begin stuurde ik een soort van welkomst bericht, en tekst dat als ze vragen mochten mochten hebben dan...etc... Nooit antwoord op gekregen. Sindsdien wacht ik af tot ze mij aanschrijven.

Meestal kijk ik even hoe en of ze actief zijn, op basis daarvan stuur ik vaak wel iets van de ambachten, (meestal een wac, paasjam, chocoladetaart e.o.d. Heb al een paar kuikens die in het rood zakten verwijderd, zonder verdere berichtgeving. Ëén van de kuiken is bijna volwassen en bij level 40.

De dienstpunten vind ik wat lastiger...ik krijg ze bijna niet meer op, vind de prijzen in (eerste level) weinig tot niets zeggend, de lekkere prijzen heb ik er al uitgevist, zoals de sterren. Het willekeurig fokdier (bruine kip) was eens en nooit meer, daar ga ik mijn punten niet aan verspelen.

Een hondenhok heb ik ze niet gegeven, daar ik er zelf te weinig van had. Zoals ik al schreef, dankzij jouw tip, ben ik er juist naar op zoek gegaan met het laatste ruil-event, toen was er vrij makkelijk aan te komen, ook de upgrades.

-Tits-, omaatje75, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb er ook wat honden opgezet (2200 p st.) en wat voer (1100 p st) is wel lekker met 550 voer en 1400 honden in de schuur 8)

Miep, beterschap en sterkte met die opleidingsartsen, soms lijken ze meet oplijdingsartsen.......

Hofje:

en voor Leni en je huisgenoot:

-Tits-, HofvanDromen, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

Die dienstenpunten kun je rustig opsparen tot je de extra buur kunt kiezen. Met daarnaast de eenmalige prijzen. Die fokdieren heb ik inderdaad ook 1x geprobeerd.
    Ambachten sturen zonder uitleg heeft denk ik weinig nut. Een paasjam help je jezelf het meeste mee, want daardoor gaan ze sneller level up en krijg je dus sneller punten. Voor het kuiken is het het meest interessant om die te verkopen, van dat ene veld zonder sieritems stelt die 30% niet zo veel voor.

Het is jammer dat alle spelers onder level 40 weer gelijk een mentor krijgen. Al die tijd dat er een mentorstop is geweest, kreeg een kuiken alleen een mentor op het moment dat het kuiken online was, en al was dat dan in het rood, ik heb altijd wel een berichtje gestuurd. Geen reactie, jammer dan. Wel een reactie laat ik bij level 14 weten dat ze voor sterretjes in de boom Bahamarama vrij kunnen spelen, en dat als ze me laten weten dat ze dat doen, ik een extraatje stuur. Dat is dan wel een chocoladetaart, eerder niet.

De meeste kuikens krijg ik ook nooit een reactie van, en die stuur ik dan gewoon een stal en boom e.d. vanuit de kuikenschool en verder laat ik die hun gang gaan. Als de dienstenpuntenmeter vol is en de activiteitenmeter een stuk gezakt, dan gaat een kuiken eruit.
    Ondertussen heb ik een handvol spelers naar level 70 zien gaan, hoger is er bij mijn weten nog geen 1 gekomen. Binnen een half jaar geven de meesten het op. Op dit moment 3 ex-kuikens bij mijn buren. 3 actieve kuikens, waarvan er maar 1 op berichtjes reageert en ook geen vragen heeft.

19. harm-jan70

Van die level 14 is een goede tip, dat bespaard mij een hoop chocolade taarten. o_Ok de tip van de paasjam, eet ik die mooi zelf weer lekker op...xD

-Tits-, omaatje75, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Euh, waar kan je iets vinden van die honden ??? Ik krijg niets gevonden, ben ik weer aan het klunzen ???

-Tits-, omaatje75, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.