-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Popje niet over nadenken, ze hebben een deal.xD

stien56, omaatje75, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Coco, rode stallen heb ik weinig. Maar als ik er 1 heb die je zoekt, hoor ik het graag !

Hofje; nooit in een donker hoekje gaan zitten, en ja, ik hou zeer van roze, maar andere dingen zijn belangrijker :). Coco, ik blijf erbij je bent een schat ! HJ, voor jou ook, je bent een schat !

Ik ben echt gelukkig met die wasbeer :inlove:

stien56, omaatje75, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eigenlijk heb je gewoon gelijk Snietje, andere dingen zijn gewoon belangrijk.:oops:

Sinds de geldkraan dicht is gedraaid, bij BP, op wat knechten na, soms een stal, is het eigenlijk best een leuk spel geworden...soms speel ik het spel, of een event soms wel of niet... Ik bepaal! niks slaaf meer van BP, of het denken van ik moet nog even.... of van "moet kopen" Nik van!

liever een goed bord eten op de plank, tijd voor mijn medemens, zonder dat ik mensen de deur uit kijk, of ik dat opstap omdat het spel....of de sportschool aframmel, ik binnenkwam, de jas in de gang lag...de tas in de woonkamer...een ram op de powerbuttton van de lap of tablet gaf....etc... Dat B... Er anders overdenkt, of hoopt, boooooeeeind....!! Ik zou zeggen B... get a life. Try to geld your money elswhere... you earn enough!

Ik zie het als een leuk tussendoortje, te veel tussendoortjes..geeft een schuldgevoel!

Mompelt wat over een vluchtelingenstaak, moneyseakers versus, echte vluchteling staak.. Niks en makkelijk voor geld afkoopschuldgevoel staak heb Ik heb een meer EP ivrl staak, want ik kan het kopen (al dan niet op krediet en ik heb geen leven buiten.....;)) , maar een nadenk rlf staak.:p

Laatste bewerkt: 30 September 2015
    stien56, omaatje75, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen,
    Voor de liefhebber heb ik:
    Hondehok oranje,
    Kippenhok rood
    Muizenhok Oranje,
    Konijnen rood,
    Kalkoen oranje,
    Kraaien oranje,
    Varkens oranje,
    Paardenstal rood,
    Vleermuisgrot rood,
    Bijenkorf rood,

stien56, omaatje75, 1-marleen en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Rode kippen en konijnen ben ik gek op, en van de bijen heb ik er eentje, is een 2e wel welkom, dus als je zegt wat jij er graag voor wilt, ben ik zeker een liefhebber.

stien56, omaatje75, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Is prima Coco, stuur maar even een berichtje naar me.

stien56, omaatje75, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. henny

henny Actieve auteur

Mogguh al te zaam, ik ga het anders doen, er staat veel in mijn schuur en van sommige dingen heb ik niet veel. Stuur gezellig een ingame met stallen en bomen of wat je graag wilt. Ik hoef niets terug. Ik zeg dan wel of ik het heb of niet. Schroom niet en vraag gewoon. Wij van het boerenland delen graag...

stien56, Sintra98, omaatje75 en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Hexia

Hexia Teller

Goedemorgen:inlove:

Ik ben die baby-boerderij en ik mag van Hofje nu eindelijk ook eens een keer meedoen met die Ruilevent:wuerg:
    Hoop wel dat het van Grote T op deze manier even mag..Hofje zegt altijd jij mag niet op die forum , want ik woon der al:cry:

Ik heb in de aanbieding:
    egelstal...kikkerstal...muizenstal..wasbeerhok..wolf...geitenmelkstal rood...Loquatboom..Abrikozenboom..Citroenboom

Ik zoek :
    Eekhoorn...Vos..Hamster..Marmot..Stinkdier...Uil..Kraai..Mirabelleboom..Perzikboom...Eierboom...Tempelboom...Magnolia

Graag duifjes voor de onderhandelingen:oops:

Doe ik ook lekker gauw die lied van de Dag:p

Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love

:inlove::inlove:

stien56, omaatje75, sanne1000 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

kinderen:music:xD

stien56, omaatje75, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Oh Hof, je bent geweldig en ja, kinderen ook geweldig, ik ben nu even weg maar ga straks voor je kijken, heb vast wel het een en ander.;)

De eekhoorn, stinkdier en uil heb ik iig voor je en nee, je hoeft niet in een hoekje te kruipen, lekker ervan genieten.

De baan is het niet geworden, prima gesprek maar blablabla hoewel ik me wel kon vinden in de motivatie.:) Op naar de volgende.

stien56, omaatje75, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ach wat jammer nou leni..Succes verder ..zal vast echt gaan lukken..hoop houden en ik blijf voor je duimen:)

Oh geweldig al die stallen... hartelijk dank en dikke dikke kus :inlove:
    Geen zorgen Hexia zal niet in een hoekje gaan zitten, das echt een brutaaltje:wuerg:xD

stien56, omaatje75, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi Hexia ik heb wel een perzik boompje voor je met daarbij de XL stuur maar duifje. en kikker en egel staan ook nog te verstoffen dus....
    Jammer Leni maar ergens is er een werk plekje voor je komt vast goed.
    als ik nog iemand blij kan maken hoor ik het graag.

stien56, omaatje75, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

14. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmiddags!

Gaan we ruilen? yesyesyes:inlove:

Plant ik heel brutaal een verlanglijstje neer... ik zoek nog:
    Ijsvogel, Gordeldier, Schildpad, Sorbus, Baobab, Duindoorn, Achaha, Zwarte wilg, Nectarineboom

Wil natuurlijk eigenlijk Toontje ruilen voor Tootje... maar dat kan niet:cry:

Gelukkig is er koffie...

stien56, omaatje75, henny en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Ja, gisteren leek het alsof er niets nieuws te ruilen was, nu blijkt dat zelfs het nieuwste te ruilen is.
    Dus dat verlanglijstje heb ik ook, voor het komende jaar.

stien56, omaatje75, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

stien56, omaatje75, dutchboy en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

Leuke tekst. Met wat ik te ruilen heb, gecombineerd met de ervaring uit het verleden, denk ik dat mijn doel realistisch is. En het kan maar zo dat jouw doel ook realistisch is, maar ik kan je er dus niet aan helpen.

stien56, omaatje75, dutchboy en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Dat is precies wat ik ook nog nodig (wat is nodig) heb behalve dan de schildpad. :oops:

Zou mooi zijn als dat kon Tits.:)

Koffie is op, tijd voor iets sterkers.

19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ook graag die nectarine en zwarte wilg...... Staat natuurlijk niet op het lijstje... of wel ???? Even kijken....

Leni, aaaaaaaaaahhhhhhhhh, getsie wat jammer, ik had het je zó gegund !

edit; ach dat sprookje was echt veel leuker dan die lijst xD

20. _pauls_

_pauls_ Gelegenheidsauteur

Ik ben moe. Een hectische dag gehad. Iritaties. Daar kan ik niet goed mee omgaan.

stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.