-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

De paysafe kaart is er al heul lang popje:p
    Die gebruikte ik altijd toen ik nog geld aan het spel besteedde ...
    Je koopt inderdaad een kaart voor bijv 10 euro...en als je dan voor 5 euro besteed blijft de rest bewaard..wel zelf even onthouden hoeveel je er nog op heb staan..is echt veilige manier van betalen..bij elke supermarkt of benzinestation verkrijgbaar..
    In de bank van de boerderij paysafe aan klikken ..Zelfs als een betaling niet gelukt is , wordt vaak binnen het uur je aankoop bedrag terug gestort...

Tis hier weer blehhhhhh:( Zusje net met hartklachten door ambulance afgevoerd...

stien56, omaatje75, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Sterkte Hofje.

stien56, suuske1960, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je hofdame betaal nooit op deze manier maar snap nu hoe het zit.
    heel veel sterkte met je zusje altijd rot als een familie lid ziek is.....vooral zusjes/broers/kinderen.....

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Getsie Hofje, heel veel sterkte !!!

5. HofvanDromen

Dank jullie wel..
    Ben me een hoedje geschrokken...telefoon gaat ..Hofje je moet ff komen de ambulance komt me zo halen:eek:
    Ik halsoverkop op de sloffen van feestcommissie de deur uit..ik woon bij haar om de hoek..
    Terwijl ik daar de deur open doe komt dat gilding er al aan..Zus meteen ingeladen ..en weg waren ze:wuerg:
    Ik zwager bellen ..die is er meteen uit zijn werk heen gegaan..Nu kinderen opvangen en afwachten maar..
    En ik zit op die boerderij te kijken naar van alles , maar eigenlijk zie ik nikso_O

stien56, henny, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sterkte, als je op de kinderen moet wachten is het gemakkelijker om naar de boerderij te kijken zonder echt iets te zien dan naar buiten blijven staren. Misschien is het forum op dit moment dan toch de beste afleiding voor je.
    Hoe lang duurt het voordat feestcommissie de sloffen mist?

stien56, snietje1, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Dank Coco...
    Hij mist ze niet..ze staan alweer in de gang..3 maten te groot voor mij..dus rennen werd stuiteren en struikelen:wuerg:
    Maar ik haak even af voor nu..zit nog te bibberen..en de kinderen komen zo..

stien56, henny, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Sterke toegewenst Hofje... !

stien56, snietje1, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Dank HJ..

PPffff....tis goed afgelopen allemaal..uit allerlei onderzoeken o.a. Hartfoto filmpjes,longfoto , bloed..enzzz nog niets verontrustend gevonden..Volgende week nog een Longblaasjes onderzoek..en iets met Hyperventilatie onderzoek..en nog iets..
    Weet niet precies meer allemaal..hang me er niet aan vast..T'was net een heul vreemde film waar we in beland waren..
    Zusje is nu weer thuis, moet zich wel even rustig houden, maar das logisch natuurlijk..
    kinderen ook weer naar huis ..kunnen ze lekker in hun eigen bed slapen.

fijne avond allemaal en voor straks lekker slapen met mooie dromen
    :inlove::inlove:

stien56, harm-jan70, henny en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Lieve Hofje,
    'n Hele lieve knuffel!!
    En heel veel:wuerg::wuerg:

stien56, harm-jan70, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje :

stien56, harm-jan70, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje, heel veel sterke voor jullie allen.

Goedemorgen, ik ga mij terugtrekken in de sauna vandaag, heb ik wel verdiend vind ik zelf.xD

stien56, harm-jan70, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Dank leni..en veel plezier vandaag...Ahhh sniet ..das een schatje:inlove:omaatje voor jou ook heul veul dikke:wuerg::wuerg:
    Heb heerlijk kunnen slapen , dus de schrik en de bibbers zijn wel weg ..
    Nou heb ik wel iets nog..
    Ik word gek van het klikkerdeklik zonder knechten, en ik vind nog steeds dat ik zonder geld moet/kan spelen..
    Dus ik koop ze niet..ik koop ook geen M-stallen...die komen vanzelf wel eens..en dan zijn ze gratisxD
    Alhoewel , ik zit er sterk over te denken, om de boel allemaal te verkopen..:wuerg: en dan kan ik niet meer mee doen aan events.
    Waarom ik daar sterk over nadenk:

- Ik word zo moe van steeds maar weer nieuwe dieren-bomen en bijbehorende questen.
    - Het klik gehalte word nu echt te groot.
    - Het steeds meer dwingende karakter van alles..KOOP NU..DOE DIT..FOK ZO..DOE MEE vooral die nieuwe nieuwsbrief!
    - Het Forum...Buiten dit draadje is er nog maar weinig gezelligs aan.
    - Het Forum..en nu heel gevaarlijk, vooral het beleid.
    Antwoorden krijg je wel en je word ook wel geholpen..in dwingende oplosbare kwesties..
    maar er is nog zoveel meer ..en daar krijg je dan geen antwoord op..
    Zelfs niet een simpel..ik weet het ook niet, maar ik zoek het uit of ik geef het door..
    - ik wil wel weten hoeveel de boerderij nu waard is in BD, al had ik voorheen nog veel meer voorraad.
    - De opbouwende fase van de Boerderij vond/vind ik nog het leukst. Maar tja toen had ik nog maar 1 veld, dat werden er al snel 2.
    en het zijn der nu al 7 + dan nog de wolkenrijen en de ambachten en ooit nog is die koraafrif
    - Ik weet het niet, ben misschien toch wel een zeur en ben ik nog altijd opzoek naar iets wat er niet is.

Naja op deze zonnige dag , ga ik daar eens rustig over nadenken...Moet nog wel pasfoto's laten maken...verschrikkelijk iets:wuerg:
    Maar het moet ..mijn paspoort is bijna verlopen:sleepy:

Lied van de Dag; Frankie Goes To Hollywood - Relax

:inlove::inlove:

stien56, harm-jan70, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

gelukkig hofdame.....pffff schrikken toch!
    ik ga me terug trekken op t werk hihihhi dat heb ik ook wel verdient.
    fijne dag

stien56, harm-jan70, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Hofje, toevallig dacht ik zojuist dat de boerderij zo rommelig geworden is.
    Vroeger had ik het overzicht nog, maar nu al lang niet meer.
    Geen idee wat ik allemaal aan dieren en stallen bezit, om van de bomen nog maar niet te spreken.
    Legio onafgemaakte questen en zodra er weer een event geweest is, ben ik de kluts kwijt van waar ik meer bezig was.
    't Kan ook ouderdom zijn natuurlijk......;)

16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

o_Ok ik wist niet meer wat er stond enzo...Heb toen alles leeggehaald en de stallen en bomen erop gezet waar ik weinig van had..
    En dat ga ik nu per maand bekijkenxD, met een gele rakker erbij.

17. -Coco1968-

Dat doe ik met de bomen na ieder zaaievent. Verder verander ik daar ook niets aan. De stallen ben ik meestal actiever mee, zodat ik ook nog aardig in mijn hoofd heb wat ik aan stallen bezit. En dan vooral van de soorten die ik regelmatig op het veld zet.

stien56, harm-jan70, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Marleen dat ligt niet aan de ouderdom of de leeftijd hoor..Tis hier ook een zooitje 1e klas..weet soms van achteren niet meer wat ik nou vanvoren op de boerderij in hemelsnaam aan het doen ben en ook niet meer waarom eigenlijk:wuerg:
    ...ik kom op het volgende , ik heb niet alles dus het kan nog meer zijn:music:Ik heb even zitten tellen..grote grutten:eek:
    Er zijn dus al...

52 dieren
    32 werkstallen
    82 gewas
    24 bamagewas
    41 bomen
    29 bamabomen
    3 reuzebomen
    3 reuzestallen

Waar is de tijd gebleven dat ik , heel tevreden met de kipjes en de konijntjes bezig was:oops:

Ik ben der nog niet helemaal uit of ik nou de schuur ga leeg verkopen..en dan met een lege boerderij gewoon wat rommelen ofzo..
    Tis wel een spannend iets:wuerg:
    ik ga der toch nog een nachtje over slapen..dus ik zeg alvast welterusten , u hoort nog van mijxD:inlove:

Laatste bewerkt: 26 September 2015
  19. -Coco1968-

Dat is wel heel spannend, een maandje voor het oogstfeest. Meestal worden daar nogal grote aantallen gevraagd, ook zonder dat je meespeelt voor een top. Dan alles verkopen lijkt me dus ook veel meer opbrengen.

20. _pauls_

_pauls_ Gelegenheidsauteur

Ik moet reorganiseren op akkerland. Heb er nu stallen staan. Morgen bij het begin van Volle Maan moeten die weg zijn.