-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Popje, zou wel uit de mis. stal moeten komen :p

Zo, k sluit af>:( k Kan beter 'mens erger je niet' gaan
    spelen. t Gaat hier werkelijk vreselijk fout :mad:
    Reactie is er niet, tewijl er wel degelijk meer spelers last van
    hebben.......
    Trusten boertjes :inlove:

HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Mysterieuze stallen heb ik inmiddels begrepen, koop ik maar niet want er komt nooit iets uit en ik kan al die beestjes al lang niet meer kwijt op mijn farm.

edit: omaatje zat er al tussen.

Truste, ik wacht nog even.

omaatje75, HofvanDromen, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Net thuis.... de specht niet gekocht...ook geen wolken rijen, het is oude meuk. sorry BP been there, done that. -.-

EP/TEP it'sa virtality, it doesn't exist, only in the mind of the players... I don't care. I like to play a game...

Laatst kocht in een nieuwe dekbedhoes, ik kreeg de gedachte ineens, hoeveel TG is het aankoopbedrag in TG.... Ik weet wel dat ik van de winter warm slaap...sterker nog voor het spel kom ik echt er niet onderuit...xD

omaatje75, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

En dan is er een nieuwe dag en vooral koffie.:)

Na de koffie hier in huis maar eens achterstallig onderhoud plegen, gordijnen wassen, dweilen enz. Het huis wordt helaas niet gerenoveerd door de woningbouw dus zelf maar opknappen binnen.:music:

81 van de 125 woningen hebben tegen gestemd>:(, heel erg jammer want het zou prachtig worden en nu is het maar afwachten of ze uberhaupt iets komen doen:cry:

stien56, 1-marleen, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Getsie Leni, dat is echt balen !!! Vermoedelijk komt het nu voor de rechter en zal het een hele tijd duren voordat ze kunnen renoveren...

stien56, 1-marleen, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Ah das wel jammer leni..hoop je op veel verbeteringen in je huis ,gaat het weer niet door:sleepy:
    Hier gaan ze als het goed is in het voorjaar beginnen..ik zeg als het goed is , tis al 3x uitgesteld verschoven..
    Ik krijg van alles wat ik niet wil..en wat ik wel wil..een nieuw keukenblok bijv..dat krijg ik niet..en de buuf wel:wuerg:xD
    We wachten het hier maar af..heb al 3x keer een renovatie achter de rug..en om eerlijk te zijn..echt erop te wachten zit ik niet..
    De laatste keer , ben ik een maand met man, kinderen en kat naar mijn ouders gevlucht..T'was ondoenlijk maar we konden gewoon blijven wonen hoor..volgens het mannetje van de woningbouwo_O

Nou HJ hoeveel TG was't:p hoef niet te zeggen hoor..Ik moet die rijen ook niet..ik speel mijn eigen spelletje wel..heb al genoeg gedoneerd aan BP..en straks stoppen ze er zomaar mee..Dat is nou toch ook met die Fantasyrama..
    Heb ik ook nog een tijdje geprobeerdxD Stom spel..tis gewoon farmerama maar dan met elfjes enzo..eerst was,t wel geinig...Maar al gauw kwamen er natuurlijk ook de koopacties er en enz....
    Ik heb hier al een poosje dat de boerderij bevriest of niet naar ander landje wil..en meer van die langzaam aan acties..
    Klagen doe ik er maar niet over en melden heeft ook geen zin las ik:wuerg: Want het ligt vast aan mijn internet verbinding of aan mijn router of aan mijn lappie of aan mijn wifi..Terwijl hier alles vrij nieuw ,snel en up to date is..
    Nu ja het ligt dus aan mijo_O En de service gaat niet zover dat ze aan huis komen..der is helemaal geen service als ik het zo lees:sleepy:
    Alleen maar alweer een sneer en een kat..Het zal mij wel weer niet in dank worden afgenomen, dat ik dit schrijf, maar kom op zeg..
    Kan dit nu echt niet eens anders..Wat warmer en met iets meer humor:oops:
    En nou dit moet geen rel worden natuurlijk, ik ben niet uit op rellen en die zijn ter al genoeg geweest..:cry:Maar ik wou wel ff mijn ongenoegen hierover kwijt-.-

Ik ga zo ook even renoveren...mijn haar in de verf en andere tutdingetjes lekker hoor:wuerg:

Lied van de Dag : Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
    :inlove::inlove:

Editdinges :
    Toch maar even een kleine innieminie reactie geplaatst ..:oops:

stien56, Sintra98, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof, ik heb ook gereageerd en nee, het ligt niet aan jou, ik heb dit probleem al maanden :music:

stien56, Sintra98, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. henny

henny Actieve auteur

Volgens mij zullen ze niet zo snel met Farmerama stoppen, ik denk dat je naar het aantal deelnemers moet kijken...maar dat is mijn optiek. Vervelend dat ze niet gaan renoveren. We moeten met alles met de tijd mee, de huizen dan toch ook toch?

Ik zeg met een rood hoofd dat ik wel de specht heb gekocht, vind hem leuk en wil hem graag zien vliegen. Ik hoop dat hij tegen de boom der wijsheid aanvliegt en gaat pikken, ben zo benieuwd...spechten doen dat hoor! Ben benieuwd wat TeusJ. dan doet...:D

stien56, Sintra98, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

goed zo hofdame gelijk heb je en zo maar stoppen met deze farm......dacht het niet toch? heb ook een blauwe maandag fantadiedinges gespeeld ziet er heel mooi uit met die elfjes en zo maar twee van dit soort spelletjes trek ik niet, gaat te veel tijd in zitten.
    de specht wil ik ook wel niet ....heb nooit zo veel TG meestal zo rond de honderd, en die spaar ik dan meestal voor een recept of zo.
    fijne dag.....en nog even dit

zij....... wilde de wereld zien, hij..... installeerde Google Earth!

stien56, Sintra98, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

750 TG, Hofje, het was een aanbieding.xD

Teus de specht, die ken ik niet, wel een Otto de dikke, maar die heeft acht pootjes, dat die maar fijn buiten blijft.:oops:

stien56, omaatje75, 1-marleen en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Even pauze voor mij.

Tja Hof deze mod is niet de meest tactische maar daar kunnen we helaas niets aan doen en ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn farm doet het gewoon op pc en i-pad:oops:

En maar weer verder.xD

Editenzo, bijna vergeten, ik heb een sollicitatiegesprek dinsdag, spannend.:D

Laatste bewerkt: 24 September 2015
    stien56, omaatje75, 1-marleen en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Ik wil wel modje worden dan..ik ben best tactisch:oops::wuerg:

Ahh HJ als een aanbieding was ,dan ist altijd goed tochxD

Henny lekker genieten van het spechtje;)

Leni ..das het beste nieuws wat ik vandaag lees..
    ik heb nl heul rare dingen gelezeno_O

Spannend ...Ik ga voor jou weer in de duimstand:inlove:

stien56, omaatje75, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Het was deze Hofje, enkel dan 1 x 2 p.
    Hij past ook wel in een andere draadje eigenlijk.xD

stien56, omaatje75, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. henny

henny Actieve auteur

**Proest** Teus de specht...Teusje is toch mijn kat, zie banner en ik zag hem al achter de specht aanrennen in gedachten. Maar nu je het zegt.....Teus Johannes zou een mooi huisdiertje voor op de farm zijn...hahaha

stien56, omaatje75, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

OOOOOOOo_Oohhhhhhhhhhh HJ :inlove: wat een mooie...
    En nu komt tie...Ik heb hier zo,n tekstbord in de huiskamer hangenxDxD
    Wel in het Hollands geschreven ..Ik ben tenslotte Hollandse:inlove:
    ik zal even opschrijven dan..vind zelf zo mooi...

In dit Huis..
    Hebben wij plezier
    Maken we fouten
    Zeggen we Sorry
    Beginnen we opnieuw
    Worden we boos
    Vergeven we
    geven we Knuffels
    Horen wij bij elkaar
    Hebben we Lief
    :inlove::inlove:

stien56, popje4, 1-marleen en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. henny

henny Actieve auteur

Neem lekker snoepje van me, ik ben het eens met die tekst!!

17. HofvanDromen

Ah lekker henny...
    ik lust alleen de roze erg he xD mmmmjaammmieeeeeeee:inlove:

18. leni1955

Ik lust alles, lekker hoor.

HJ, dat is zeker een mooie en een prachtige tekst zowel in Nederlands als Engels.
    Als iedereen dat zou doen zou de wereld er een stuk beter uit zien, ik ben bang dat dit een utopie is helaas.:(

stien56, omaatje75, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Vergat ik de uien te oogsten vanmorgen....of was het nou knoflook o_O
    nou ja vergeten te oogsten dus.....klik ik net de knechten aan en oogst het spul...(volgens mij waren het toch echt uien terwijl ik bijna zeker weet dat ik knoflook heb gezaaid gisteravond):eek:
    Maar goed oogsten dus......denk ik oh ja die nieuwe knechten:D ..... natuurlijk al na het oogsten :)
    klik ik alles weg en blijkt nu pas onderhoud te zijno_O ......moet nog naar mijn wolken rij.....krijg ik nu weer tijdverschil in :wuerg:

en nou ja kijk vroeger had hofje het over......weet je..... ik heb mijn over opa en oma nog gekend.
    grootmoe en opa snorre werden ze genoemd.....grootmoe kroop altijd....ze was ooit als 18 jarige in een droge waterput gevallen en heeft nooit meer kunnen lopen.....haar keukentje (wat daarvoor doorging) was ook op kabouterhoogte gemaakt. Ze woonden nog in een oud huisje opgebouwd uit baksteen en gemetseld met leem....die huisje is steen voor steen afgebroken en is ergens weer exact precies zo weer opgebouwd.....staat nu ook op de monumenten lijst :)
    Maar grootmoe dus.....die kon sneller kruipen als wij rennen op onze korte pootjes xD
    heb eens een pak op mijn donder gehad van haar omdat ik de kip had geschopt en grootmoe had me al gewaarschuwd nadat ik hun melkgeit had losgelaten :oops:
    miepje dacht ach grootmoe kan me toch nog pakken.....nou heb het geweten......voel de striemen van die natte schoteldoek nog op me mooie kadetten. :cry:
    en en die schoteldoek (vaatdoek) daar wil ik naar toe.....dat vies glibberding.......zondags werd er een schone gepakt want dan kwam de dominee een borreltje drinken en het glaasje werd opgepoetst met dat doekje. Duizend en 1 dingen doekje :wuerg: een bloedneus....werd schoongepoetst met het doekje....stof op de vensterbank...werd schoongepoetst met het doekje......het aanrecht.....de vaat.....de uiers van de koeien en de geit.....de turf kachel.....de vensterbanken en ja als je de pech had dat je daar zaterdags kwam en je had een flinke nummer 11 onder je neus hangen dan :wuerg::wuerg:
    Ach opa snorre en grootmoe.....70 jaar getrouwd samen hebben ze gered. :inlove: Ettelijke kinderen en kleinkinderen hebben ze groot gebracht en wij achterkleinkinderen zijn groot geworden met diezelfde vaatdoek xDxD

stien56, HofvanDromen, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb vanmorgen netjes om 10 uur geoogst. Wat langere gewassen erop zodat ik BP ruim de tijd gaf om onderhoud te plegen, en ik niet om 11 uur nog bezig was met het terugzetten van mijn stallen.
    Wat blijkt nu ik vanmiddag online kom? Onderhoud is uitgesteld, ik had toch beter vanmorgen aan de gang kunnen gaan. En toen was er nog niets bekend.

stien56, omaatje75, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.