-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik kijk eerst hoeveel sterren ik haal, dan zie ik wel wat ik kan scoren. Tot nu toe schiet het nog steeds niet op...

Goedemorgen :)

-Tits-, leni1955, Oldwief en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Pop nog van harte ...

Sniet , welkom thuis...

ben der weer..sjonge was wel een werk weer, ben gesloopt:wuerg:
    Alles wel spik en span..en nu maar weer wachten tot het Lente wordt:cry:

Eventje loopt ondanks 2 dagen weg best goed..Had de bomen er overal op : 240 Veldbollen..gister zo moe en geen zin verder toen maar de gember, anjers, spelt en rogge erop..133 bloesem...
    heb nu 276 muntjes ..nog 3 zakken tot de wolkenrij..en dan of stop ik of ik haal nog wat ik leuk vind..en ohwjaa de sticker die moet natuurlijk ook nog...zucht..xD
    Vandaag even pas op de plaats en rustig aan ..het hoofd wil niet zo:wuerg:

Lied van de dag : Barry White - Love's Theme

:inlove::inlove:

-Tits-, snietje1, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je wel hofdame.....leuk die duifjes:)
    snap nie hoe jullie spelen.....ik kreeg net van een veld met zeker 90 kleine veldjes (met rozen) vier van die veldbloempjes das toch niks?
    van een ander veld dan wel weer 17 maar ja zo schiet het geheel niet echt op zucht.
    Lente......dat duurt nog wel eff toch maar ja je kunt maar beter voorbereid zijn.....hihii
    fijne dag

-Tits-, snietje1, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Aaaalaaf*

o_Oooh nee dat duurt nog even, dan maar koffie.​

-Tits-, snietje1, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Euhm nou pop hoe ik speel...ik rommel en ik rotzooi maar wat aan:wuerg:
    Alleen tijdens events knechten van coupons en kleine veldjes plus Wac en Cat..
    en nu kwamen DI uit bomen en gewas..had een slechte start ..maar toen de bomen erop gegooid de hoogste die ik had en voor regenwoud bananen bomen bij gekocht enz..en in de nacht anjers en rogge en gerst op kleine veldjes..
    Ik gebruik geen extra supermest alst niet nodig is..en ik vind het al gauw niet nodig:p
    en ik hoef deze keer niet alles te halen, van mijzelf xD
    De zon schijnt..en mijn 186 duizendwasjes hangen lekker buiten:inlove:

-Tits-, snietje1, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemorgen 8)

7. HofvanDromen

Goedemorgen miepje 8)

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo doe ik het dus ook. Vandaag voor het eerst wel kwartveldjes en een 12-uurs coupon, omdat ik vandaag tijd heb om die nuttig te gebruiken, ik heb een aantal gewassen erg laag staan die mij te duur zijn op de markt.
    Ik heb wel wat meer bomen opstaan dan normaal, maar lang niet alle bomen opgezet. Dus de 4 xxl banaan opstaan en de gewone in de inventaris. Voor zover handig, heb ik wel turbomest gebruikt voor de bomen.
    Supermest heb ik ook nog niet gebruikt, maar woensdagochtend dan is mijn kastanjerij weer te oogsten, en dan hoop ik met supermest aan het gewenste aantal drops te komen.
    Ik hoef ook niet alles, maar ik zou het wel leuk vinden om de gouden staak en de meeste van de overige prijzen binnen te kunnen halen. Ik kan een beetje moeilijk kiezen tussen de stallen, stekjes, knechtencoupon, supervoer en ja, zelfs de supermest. Want als ik voldoende veldbollen heb, dan kan ik met die 60 supermest weer 54 munten binnenhalen en levert die supermest dus meer op dan het kost.

9. HofvanDromen

Ik heb geen bomen nu staan hoor...ik begon met veel bomen ..had toen ik dacht iets van 120 veldbollen..toen alleen tot vrijdagavond gewas gezaaid..en toen weer helemaal vol met bomen..ik was er niet 2 dagen..die gister om 17.30 geoogst .gaven 240 veldbollen.
    Daarna als de sodeju kleine veldjes met anjers , rogge en gerst erop..alleen met water...Ik kan nu aan veldbollen nog 5x een zak maken
    Die zijn er dus voor mij nu genoeg ..Heb nu alleen veldjes en eind van de middag gooi ik daar weer anjers enz..op ..ik denk dat ik dan precies genoeg heb om de wolkenrij te halen en dan vind ik het mooi geweest dit event..en bouw ik om naar "normaal"

Op de kleine boerderij wordt nog spannend ..heb nog niet genoeg veldbollen daar om 3 zakken te kunnen maken..Heb voor daar allemaal bananenbomen gekocht voor het regenwoud en appelbomen voor in het bos..die gaan er straks weer op..bananen en appels zijn goede handel..heb de kostprijs er zo uit;)

10. popje4

ik hoef ook niet alles hoor ben snel tevreden maar.....baal wel een beetje....hoor kan nog twee keer ballen gooien dan nog 1 keer vandaag de molen aanzetten hoop ik nou ja we zien wel......gebruik ook geen super mest wel weer voor de bomen dat dan weer wel...
    fijne dag nog

-Tits-, HofvanDromen, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goedemiddag, hier wordt ook meegedaan aan het event, en tussen de bedrijven door ben ik naar de tandarts geweest, jaja, ik zit hier nu met een verdoofd kaakwerk te typen... maar een mooi gevuld wortelkanaal heb ik nu wel, dat heb ik gezien op de röntgenfoto. xD

Om weer even terug te komen op het event, voordat iedereen groen wordt van mijn tandartsverhalen:wuerg:, het duurde even voor de oogst aan blauwe bloemen voldoende was om te kunnen draaien in de molen. Dat had ook te maken met het feit dat ik in het begin nog veel beverstallen had staan, om dat aan te vullen. Maar aangezien die dingen niks nada aan eventspullen opleverden heb ik ze snel eraf gegooid toen de bevers klaar waren.
    En het duurde ook even voor ik doorhad dat de bomen die ik had neergezet, wel veel bollen opleverden, maar geen enkele bloem... dus die bomen heb ik wat geminderd, tot ik een aanvaardbaar aantal bloemetjes begon te krijgen. En nu heb ik dus een sticker, geheimzinnige stallen, en de stekjes.

Tijd dus om voor goud verder te gaan. :inlove:

Ik las zojuist dat je zus is overleden, Marleen, ik wil je dus heel veel sterkte wensen!

-Tits-, omaatje75, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Dank je Sonja.

-Tits-, stien56, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Tralallalaaa.........nog 36 muntjes te gaan voor de wolkenrij en....
    heb een schildpadxD
    heb een vogelbekdierxD
    heb een achachaboomxD
    heb een duindoornboomxD
    de rest weet ik niet meer..ik ga slapen:wuerg:
    welterusten , slaap lekker en droom mooi:inlove:

-Tits-, Oldwief, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Gaat goed Hofje!!

Had hier 4 dagen bomen staan, rond de 1000 witte watten bollen, vandaag wat anjer veredeling, supermest....ugh keer zakken premium ballen gooien... nu o_O ogen...!

Et is nie moan spelleke, de prijzen benne niet slecht met 54 den kere..moar da turen en da woachte...

-Tits-, Oldwief, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Geduld is een schone zaak HJ xD

Goedemorgen allemaal, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en nieuwe prijzen...

Edit; Ik kreeg net een telefoontje van een engels sprekende dame die me vertelde dat mijn computer zou gaan crashen als ik niet iets zou downloaden. Ze vertelde dat ze van het windows hoofdkantoor belde. Die denkt zeker dat ik idioot ben, net of windows iedereen persoonlijk gaat bellen. Zoiets noemen ze fraude, ze wil gewoon mijn bankrekening leegroven:wuerg:>:(

Kortom, als iemand met zo'n verhaal aankomt; niet intrappen !

Laatste bewerkt: 22 September 2015
    -Coco1968-, -Tits-, Oldwief en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Ja die ken ik die telefoontjes...ik heb ook al eens een erfenis en/of een superprijs gewonnen in een verweggistanland of ik even bevestigingskosten wilde storteno_O..en inderdaad meteen ophangen die telefoon...Oudste kreeg een Mail van een rekening van een bedrijf , waar hij niks had gekocht of geen abbo hado_O..gelukkig was tie goed wakker en niet geklikt of wat ..:wuerg:
    Mijn paps en mams zijn weleens gebeld door "de Bank" om hun bankpas gegevens "veilig" te stellen..niet ingetrapt gelukkig..
    Vorige week met boodschappen doen hing er een poolse dame bijna om feestcommissie zijn hals terwijl hij wilde pinnen..
    Hij zei..kkksssttt wegwezen...ze was beledigt :wuerg: Tis een rare rottige wereld aan het worden..als je even niet oplet:sleepy:
    Kijk vroeger als iemand je geldbeursje wilde jatten , kon je hem/haar nog weleens een schop/klap geven..maar nu zo uitgekookt , doortrapt gemeen..>:(

Maar ik heb de wolkenrij binnen ..en de stickerxD en nu stop ik..ik word gek van dat spelletje..zit maar te wachten en te wachten..moest nog 1 met dubbele munten..en het duurde en het duurde..Mevr de Zwart kwam even iets vertelleno_O en hups daar was die heksje..en ik te laat:cry: moest ik weer wachten:wuerg:

Vandaag nog even de gewasjes opkrikken en vanaaf of morgen de boerderij weer mooi maken:)

Lied van de Dag : Musical Youth - Mirror Mirror

:inlove::inlove:

Editdingesenzoo :
    Wat is dat toch elke keer die draadjes met chinees of japans nou ja iedergeval rare teksteno_O Zijn dat van die Dozenaanvallen:eek:

-Tits-, Oldwief, 1-marleen en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Oei oei Hofje, had jij die Poolse criminele dame daar toch bijna crime of passionnel toegetakeld. Gelukkig gelden daar verzachtende omstandig heden voor.xD

Edit:
    Ik zag de Chinese dozen ook, het zijn goklustige dozen, die toto willen spelen met ons.:eek:

Laatste bewerkt: 22 September 2015
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik ook weer, ma huisgenoot verhuisd dus weer even rust zolang dat duurt met die baby van 47daar in huis, is niet mijn probleem maar wordt er wel mee geconfronteerd.:wuerg:

Sniet, tuurlijk moet je daar niet intrappen, helaas zijn er nog te veel mensen die wel denken dat het echt is, heel vervelend.:(

Hofje, het is zeker een rare rotte wereld aan het worden, getver.:cry:

Het goede nieuws, wordt ik gebeld door 2 uitzendbureau's vanmorgen, de ene baan is alleen invoerwerk en daar heeft Leni niet zoveel zin in:wuerg:
    De andere is meer boekhoudkundig, juiste aantal uren dus interessanter en in Utrecht dus mooi dichtbij, moet ik nog wel even een motivatiebrief schrijven:eek::wuerg:, ik verkoop mijzelf liever mondeling daar ben ik veel beter in, zo maar even doen dus.:cry:

Event kan ik de eerste wolkenrij kopen maar ga nog even kijken of de 2e gaat lukken, sticker natuurlijk al binnen.xD

-Tits-, Oldwief, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

hoi leni....leuk dat je er weer bij bent...en succes met je verkoop hihih komt vast goed.
    Hofdame wat een plaatje de wind waait de gordijnen weg de dame is in stress en tot overmaat van ramp ook nog een zwarte kat in de deur opening....:p
    hier plots toch aan het werk vanmiddag wegens ziekte weer opdraven.....was zo blij met mijn paar dagen vrij maar kon weer geen nee zeggen sukkel dak der ben... maar goed tis maar een laat dienstje die gaan nog wel.

20. snietje1

Chinees ??? o_O Nope niets van gezien, waar dan ?

Leni, ik duim voor je !!!

Ja, het lijkt echt dat het erger wordt met dat crimineel gedoe, ik haat dat !:wuerg:

Werk ze popje !!

popje4, -Tits-, Oldwief en 5 anderen vinden dit leuk.