-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemiddag.
    Heerlijk kleine grote jongen is weer naar huis :oops: Heel erg genieten hoor als hij er is....maar ook lekker als ze weer naar huis gaan :p
    Oma voelt het toch echt wel :wuerg:
    en opa 17?o_O mocht hij willen xD

snietje1, HofvanDromen, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat is het leuke van kleinkinderen Miep, heerlijk genieten en de zorgen bij een ander laten.;) En op een zeker moment willen ze alleen nog maar aan de i-pad en dan heeft oma weer rust.xD

snietje1, HofvanDromen, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goedenavond!
    Hoe het hier verder ging met het event: omdat Kouwegrond nog weinig rijtjes in de bonenstaak had, was daar het event toch maar volgemaakt... het scheelde dat de fokdieren op de markt goedkoop waren. Dus toen het event klaar was, bleek de bonenrij toch wel errug leuk te zijn... en ach, zó duur waren die beesten op de markt niet dus...
    Besloot ik aan deze kant ook maar de zaak af te maken... helaas schoot het fokken niet op, en nog jammerder: de fokdieren op deze markt waren veel duurder... toch zo hier en daar een betaalbaarder beestje er tussendoor, dus... ook hier toch nog even snel het event voor elkaar. :D

Vandaag trouwens vis gegeten... die moet je inderdaad niet langer dan 3 dagen bewaren, net als Nederlandse visite... dat is inderdaad iets Nederlands... mijn Indische familie is als visite onbeperkt houdbaar, terwijl in de Nederlandse tak er exemplaren rondlopen die elkaar al 30 jaar mijden vanwege een of ander onbenullig botsinkje uit het verleden... (Die tak moet ook nóóit samen met elkaar op vakantie gaan, dat gaat geheid mis.) xD

dutchboy, snietje1, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

Vandaag puin geruimd bij iemand die gaat verhuizen, tjonge, wat een bende, zeker 15 zakken oude kleren en 20 zakken rotzooi en dan wil je niet weten wat er in alle kippen, konijnen en andere hokken buiten nog ligt:wuerg:pffffff, ben ik blij dat ik regelmatig opruim.8)

dutchboy, snietje1, HofvanDromen en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemorgen.
    Ben uit bed gevallen o_O

dutchboy, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Au dat doet zeer Miep. Maar ook goedemorgen.

7. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Miep bij het opstaan, naast het bed ziet liggeno_O*

Goedemorgen lief, ben je gevallen? :inlove:

8. miepje40

miepje40 Forum-overlever

:mad: nee hoor lief....was gewoon nieuwsgierig hoe het naast het bed lag :music:

9. harm-jan70

10. miepje40

miepje40 Forum-overlever

ja lach er maar om o_O is niet prettig hoor steeds dat klein staartje van jou over me neusje :wuerg:
    zou je dat ding ook onder de dekens kunnen houden >:(

11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Struikel, val, struikel, Dank voor de bergen en bergen kadoos en Supervoer enzz ai ai ai dank dank dank buurtjes:inlove:
    Zo ben binnen ff voeten vegen , haren kammen , koffie met en zo en zo en zo...Euhm was ietsiepietsie langer weg dan een paar daagjes:oops:, maarre euhm ik vond dat ik dat wel verdiend had ffies voor een keertje, hebben er ook uit gehaald wat erin zat... S,avonds een flesje wijn opengetrokken BBQtje aangegooid..uit eten geweest ..koffie met moorkoppen genoten..veel boeken gelezen..over allerlei marktjes gestruind ..
    Veel gefietst door de weilanden, langs de mooie boerderijen, langs het water, door de bossen, over de heide.
    Heb wel iets stouts gedaan..heb een bos heide geplukt zo groot, later bedacht ik dat het misschien helemaal niet mocht:wuerg:
    Maar nu staat die bos heide wel mooi op mijn tafel te pronkenxD.en verder genoten tot en met..
    Heb gewoon gedaan of we in het verre buitenland waren..ergens in verweggiestan..Heb nog een heel mooie plek ontdekt ..Daar zou ik dan zo graag een huisje willen bouwen..niet te groot, en gewoon van hout met een klein verandaatje,wat kipjes om en rond het huisje , klein moestuintje, Wat fruitboompjes ... :inlove:achtja Het zal er nooit van komen , maar erover dromen doe ik graag8)
    Nog een kleine 8 weken kunnen wij nog genieten in en om het zomerhuis en dan gaat de boel voor 6 maanden weer op winterslot..
    Maar daar wil ik nu nog even niet aan denken:wuerg:
    Heb net ff zitten neuzen bij die event van die neon stallen ..ik sla die over doe alleen de 1e level voor die supervoer ..en verder nog niet te veel..Het hoofd is voor de helft nog in vakantie stand en de andere helft al in geregel stand..Want er moet nog veel heel veel geregeld worden-.-
    Boerderij stand heeft het nog niet gevonden:music:Moet er alweer ...even in komen ..AllememachiesxD

Lied van de Dag ; journey - with your love

Fijne zondag allemaal
    :inlove::inlove:

Edit edit editxDHad nog wat in de schuur staan...en yessssssss alle 3 de neon stallen binnengehaald...tralalalalaaaaa...tralalllalalaaa...

Laatste bewerkt: 23 Augustus 2015
    dutchboy, stien56, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Gefeliciteerd Hofje!!! Goed gedaan xD

k Vind eigenlijk de roze leuker :music:

dutchboy, stien56, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

k heb geen roze kip:wuerg: deze zijn ook mooi en roze zit er ook in:)
    Heb 4 miljoen bd over de balk gesmeten:wuerg:werd gek van die excentrieke muze...ben zelf al een muze:wuerg:..hoop ikxD
    en die vogelbek en schildpad en die ijsdinges heb ik ook niet....dus het moest wel:oops:xD
    en die kist met duivels ..weg ermee..oh verhips daar zat een wolkenrij bij..dacht ik ..ff kijken of ik hem ken vullen:p

dutchboy, 1-marleen, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Brrrppp kom heel even uit me favo houdingxD.
    En goed gedaan hofje lekker genieten is zo belangrijk.

15. omaatje75

Pfft, heeft hier ff n buitje gedaan..20 min:wuerg: Mijn kindje is
    ook weer terug van vak. Ietsies aangekomen geloof k :p
    Morgen begint hier t normale :music: leven weer! :inlove:

Suuuuus! wat gaan we drinken?-.-

16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik doe een biertje en jij??

dutchboy, 1-marleen, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

*Mee doet*

Huis is weer helemaal gastontsopt.
    Wat een drukkend weer..! Waar blijft die frisse bui. -.-

18. HofvanDromen

Hier over 6 minuten volgens buiendinges....ik schat bij jou dus over zo,n minuut of 15/20 nog even geduld 8)

19. harm-jan70

Volgens buienradar stroomt het hier over!

*Geen druppel ziet* -.-

Edit: Ik moet beter op mijn woorden letten, laat het nu net beginnen...xD

dutchboy, 1-marleen, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. omaatje75

ier zou t in mijn stukkie Zeeland om 18uur n 'klatje' doen...
    En dat is nog steeds aan de gang :wuerg: Mijn vissies zijn helemaal
    blij :inlove:

k Ga ff n lekker buiklappie bakken heerlijk gekruid....
    k Ga op de gezonde tour vandaag...k Doe er n salade bijxD