-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jammer, het is nu pinksteren (het feest van de vlammende tongen) en toch krabbel ik weer op...

nabejara, -Tits-, Oldwief en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Tijd om langzaamaan horizontaal te gaan...

nabejara, -Tits-, Oldwief en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Goedemorgen, fijne dag allemaal !!

tootje, nabejara, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Eerst koffie leuten en goedemorgen:eek:, ben nog niet wakker.:sleepy:

tootje, nabejara, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Visite weer weg - het was zo gezellig, dat het van zondag op maandag zomaar ineens 04.00 uur was - tegen 09.00 was ik er weer uit en tegen 10.00 zaten we aan een uitgebreid ontbijt.
    Maandag tegen 18.00 uur kwamen de kids met kleinzoon, andere kids waren er al en uiteindelijk zaten we heerlijk met 8 man van de soep te genieten - het was echt maar goed dat mijn grote soeppan helemaal vol zat en nu is ie helemaal leeg (Oh ja, ik heb zo'n grote emaille achtige soeppan - even voor de maat).

Enfin sinds gisteravond half 9 is de rust wedergekeerd in huize Stien na een bere gezellig weekend!:inlove:

6. roriguca1

roriguca1 Actieve auteur

Goedemorgen allemaal,
    Wat een gezelligheid Stien:D.
    Hier net zoonlief uitgezwaaid voor drie dagen kamp, in de regen op de fiets:oops:.
    Dus nu rustig tijd voor koffie.

tootje, nabejara, -Tits- en 10 anderen vinden dit leuk.
  7. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen allemaal,
    Een paar dagen niet hier of op het forum en je bent van 7.30 tot 11.00 uur bezig met lezen.
    Ik ben niet zo'n likker dus dat houden jullie tegoed hahaha.
    Druk geweest met andere dingen. Er moest een andere auto komen, schoonvader die jarig, moeder die een operatie heeft gehad maar alles is daar weer goed dus ik ben een dankbaar mens.

Vandaag maar niet te veel doen. Ik ben na het weekend altijd moe en moet normaal op maandag maar met de 2e Pinksterdag gisteren op dinsdag eerst uitrusten.

Maak er een mooie dag van en hier in het westen schijnt de zon lekker.
    Vanmiddag naar de dierenarts omdat mijn hond klachten heeft. (daar gaat het vakantiegeld lol)

8. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemiddag.
    Gisteren helemaal geen comp. aan gehad o_O de beestjes stonden me toch in een lading drek :wuerg: de knechten mopperden vanmorgen :sleepy: begrijp niet dat ze alleen op commando hun werk doen....als ze gisteren nou eens uit zich zelf hun best hadden gedaan dan hadden ze het vanmorgen makkelijker gehad -.-
    Afgelopen weekend vakantiegeld uitgegeven :oops: en veel hulp gehad om 14 kuub aarde over de tuin de verspreiden......vanmorgen vroeg eventjes oppassen op kleine grote jongen en vanmiddag verder met vakantiegeld uitgeven xD
    Maar het begint allemaal een beetje te lijken op een tuin ipv een moeras :p

9. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Pinnen doet, mededeling op scherm ziet van opname niet mogelijk wegens te weinig saldo* o_O

Miep!!!!!!!

Hier ook 3 drukke dagen gehad. Kreeg nu de vraag, van na het abseilen op mijn verjaardag j.l. Gaan we parachute springen op mijn verjaardag (goede maat van mij)..-.-

tootje, nabejara, miepje40 en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goedemiddag, dat was trouwens ook wat ik dacht toen ik "43 miljoen" las. o_O

Hier 2 miljoen BD.... had een tijdje terug een heleboel spulletjes gekocht, en nu dus maar weer sparen.
    Molentje draait overuren, maar niet voor koekoekvoer...
    ik blijf het lastig vinden dat je pas aan het eind van de hele rit over het voer kunt beschikken...
    Maar goed, we gaan vrolijk door, en ondertussen zit ik op youtube naar "Shogun" te kijken, lang niet gezien. xD

Ard, gefeliciteerd met je schoonvader, en beterschap voor je moeder. Oh ja, en ook beterschap voor je hond. En dat de financiële klap bij de dierenarts mee mag vallen.

Fijne dag iedereen!

Oh ja, harm-jan, beter niet springen als het vliegtuig er beter uitziet dan de parachute. o_O

Laatste bewerkt: 26 Mei 2015
    tootje, nabejara, -Tits- en 11 anderen vinden dit leuk.
  11. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Dank jullie voor het meeleven. Hond heeft baarmoederontsteking dus die moet morgen geopereerd worden. (daar gaat het vakantiegeld) Ik vind het helemaal niets en voel me een beetje schuldig omdat toen mijn zoon aan buisjes geopereerd moest worden ik er minder last van had qua emoties.

Verder staat de FAQ van het nieuwe event online. Wat jammer is dat er een wolkenrij is waarbij je WAC krijgt. Nog ff en je hebt helemaal geen ambachten meer nodig. o_Ok jammer als mensen het recept van WAC gekocht hebben voor TG.

tootje, stien56, nabejara en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Goede middag.

Event met kortdurende gewassen en ik vind die beloning juist geweldig!
    Kom altijd suiker tekort om alle jammetjes te maken, die ik zou willen maken.
    Om zelf te gebruiken, niet voor de verkoop.

Qua duiten probeer ik rond de twee miljoen te blijven.

13. harm-jan70

Ik stond op 420 miljoen...maar ja...er zit een gat in de BD pot..xD

Weet je Ard, huisdieren zijn soms net als kinderen... Kinderen kan je nog geruststellen. Een huisdier is meer lastig.

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi allemaal.....

zo alles weer gelezen....ja Ard een huisdier ik snap....hier is onze skye schijnzwanger duurt nu al twee maand ze krijgt zelf extra tepel om de spook pups mee te voeren tja..... dat kunnen mensen dan weer niet hé!!! maar nu aan de druppels ik hoop dat het snel over gaat ze word er namelijk niet vrolijker op snauwt naar de andere honden en is heullllll erg aanwezig.
    maar sterkte met je hondje en de operatie morgen!
    HJ das eng hoor uit een vliegtuig springen.... maar ook wel weer heel spannend en t zal zeker een kick geven.
    nou hier verder raar weer maar dat zal wel bij iedereen zo zijn, of hangen de donkere wolken enkel boven ons huis......

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ, parachutespringen, ik wil mee! Ballonvaart gekregen van mijn moeder en kinderen, dat springen willen ze niet voor mijn verjaardag geven.:cry:

Ard, de beestjes is veel emotioneler vind ik ook, mijn dochter heeft vroeger een aantal keren buiskes gehad, is ook een kleine ingreep, die hond begrijpt helemaal niet wat er gebeurt, succes ermee.

Popje, schijnzwanger was de hond van mijn dochter ook regelmatig, ze heeft haar toen maar laten steriliseren, het is zo zielig voor dat beestje, ze hebben er best last van.

Zo en nu zit de vijf in de klok dus........

1-marleen, tootje, nabejara en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Hoor ik 5...versus drank? :inlove:

1-marleen, tootje, nabejara en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Ben er weer leni xD

Oldwief, 1-marleen, tootje en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Ard, sterkte met je beestje, ik ben daar ook geen held in, as er iets met mijn beestjes is kan je beter niet in mijn buurt komen :oops:

parachutespringen... lijkt me ook wel leuk ! Mijn wederhelft heeft het tot vervelens toe gedaan en vindt er nog steeds niets aan... Dat kan natuurlijk ook....

Jé, ik hier iedereen zo'n rijke boer(in) ???? Ik niet, ik ben een arm wezentje 8)

de 5 in de klok ???? Proost !!!!!xD

19. harm-jan70

Alle duiven op de dam...tralalie...tralalala..:music:

Eeh proost..!

20. snietje1

Duiven ???? mmmm lekker gesudderd met lekkere groente xD

Oldwief, 1-marleen, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.