-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Vleermuisjes voeren totdat je een ons weegt, maar heel leuke prijzen! :inlove:

't Is hier stikdonker, dus 't licht maar weer aan. 't Lijkt wel herfst.

Nu eerst koffie met ...

HofvanDromen, stien56, Oldwief en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. wendy__92

wendy__92 Junior expert

ik heb van de vleermuisjes zon knechten coupon gekregen...nu nog uitvogelen hoe ik die kan gebruiken hahah iemand een idee?

haha ik heb het al. ben even het hele form over gesurft :p
    blijkt dat ik de maai machine of olifant aan moet klikken en het pijltje aan de rechter kant moet gebruiken...tadaa daar zijn ze wel xD

Laatste bewerkt: 6 Mei 2015
    HofvanDromen, stien56, Oldwief en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

owjah jij wel weer he ...nou ik heb lekker wat gewassen er in staan en is even wat tijds opdrachten doen ...dan heb ik sterretjes en kan ik de volgende stuk van de open plek vrij spellen wat een enorm aantal sterretjes heb je daar voor nodig o_O

4. wendy__92

wendy__92 Junior expert

hahah kijk goed bezig!! ik moet de opdrachtjes nog allemaal...maar ik ben daar niet goed in...dan vlieg ik in de stres en word ik chagrijnig en das ook niet de bedoeling dus ik stel het zo lang uit dat het hopelijk straks heel makelijk gaat of dat ik het helemaal niet hoef haha. nouja ik ben nu dan wel met mijn jam makerij bezig of een poging tot haha en alle voorraden aanvullen en een beetje nog met het griezel event bezig zijn om de vleermuis fok vrij te spelen...maar dat ga ik niet halen zie ik al maar ik kom wel een eind en dat is ook goed :p

5. vivianne89l

ja ik ben nog wel eens goed bezig waar is eigenlijk de rest van de boeren en de boerinnetjes gebleven ??
    lekker aan het kokkenrellen? mmmmmm lekker ..is ff kijken wat ik vanavond eens voor eten ga maken ...want k ben bang dat ik anders aan me laptop ga knabbelen8)

6. wendy__92

wendy__92 Junior expert

hhahah nou dan zou ik maar gouw wat te eten opscharrelen...anders kun je niet meer spelen:pxD

HofvanDromen, stien56, Oldwief en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. vivianne89l

ja mams is al bezig hoor lekker een broodje hamburger dat word smullen jeeejjj :p
    tuurlijk wil ik blijven spellen want ja ik wil natuurlijk wel hier iedereen leren kennen enz he..
    :inlove::music:

HofvanDromen, stien56, Oldwief en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi hoi allemaal....
    was net eff schrikken..... was in een keer de bakkerij kwijt....nergens meer te vinden ook de producten die je daar maakt foetsie, al mijn chocolade pannenkoeken weg.... :cry: gelukkig zijn ze weer terug pffff hartverzakking.
    de vleermuizen vallen hier bijna naar beneden vliegen niet meer zo hoog door die dikke buiken, sneu hoor...en maar door voeren hihih wel leuk zo vooral de beloningen.
    volgende event sla ik eff over....10 uurs gewassen vind ik niet fijn, en ik heb geen alchemist dus de wolkenrij vind ik niet interessant. maar voor wie er wel wat aan heeft suc6.

dan nog even dit:

Een cliniclown waar je je ziek om lacht, is nooit grappig.

HofvanDromen, stien56, Cornelly52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. wendy__92

wendy__92 Junior expert

hooi,

lekker gegeten? oke dat is zeker even schrikken gelukkig was het niet echt weg dus. hier zweven de vleermuisjes ook laag bij de grond door die extra kilo's...geeft niet hahahha kunnen dan weer overbruggen tot het volgende event dat ze gebruikt worden. wel een paar mooie beloningen gekregen :music:

HofvanDromen, stien56, Oldwief en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. vivianne89l

hooi phoe dan heb je mazzel wat raar dat die zomaar foetsie was zeg....kan ik begrijpen die hartverzakking...phoe...
    uhmmmm mijn vleermuisjes zijn zielig voor wat ik er aan mee heb kunnen doen had ik ook leuke verassingen gekregen ik zeg maar zo de volgende keer weer beter,,,:D

HofvanDromen, stien56, tootje en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik zal er weinig zijn voorlopig, laptop doet het niet meer, toch raar, het enige wat ik ermee doe is farmerama. Die knipperde dus even en laptop helemaal over de emmer.....

12. wendy__92

wendy__92 Junior expert

ahh, echt? wat ontzettend jammer! mm misschien kun je even bij iemand een laptop lenen ofz? of is dat raar?:oops:

13. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Of laat even zo'n Sheldon komen via studentaanhuis... reuze handig ;)

HofvanDromen, stien56, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

maar snietje een laptop moet ook niet in een emmer!! geen wonder dat hij nog een beetje knipperde en toen niks meer....
    nee hoor sneu altijd gaan die dingen kapot.... is zoooo vervelend apparaten je kan niet met maar ook niet zonder ze toch? hoop dat je een oplossing vind.

15. vivianne89l

ik hoop het ook is toch gezellig als iedereen gezellig komt kletsen hier en ook zonde van de events hoop dat je een oplossing kunt vinden

16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

tja, het ding is nog maar een jaar oud..... eens kijken wie dit gaat oplossen, hij blijft in een lus zitten en herkent geen enkel wachtwoord....ja, ik zie wel....

17. vivianne89l

dat is vreemd heb je geen garantie meer op dat ding zitten dan?ik zou der gewoon dan weer mee naar de winkel gaan,

18. wendy__92

wendy__92 Junior expert

oke dat klinkt niet best..en wat jammer das toch raar en stom dat de computer maar een jaartje oud is...veilige modus geprobeerd? of heb je nog garantie?

HofvanDromen, stien56, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo allemaal,
    wat een geregel vandaag met allerlei mensen, begrafenis ondernemer, akte van overlijden aanvragen bij gemeente, als die dan is afgegeven akte van verlof tot begraven aanvragen als die dan klaar is onderhandelen met begraafplaats wanneer we daar
    terecht kunnen Pfffffffffff er komt heel wat bij kijken om alles op rolletjes te laten verlopen.
    Je kunt het wel uitbesteden, maar dat is verschrikkelijk duur, awnt de prijzen van de begrafenis ondernemer die je met graagte
    alles uit handen wil nemen, rijzen de pan uit. Toch door het allemaal zelf te regelen meer dan E 1000,00, ja je leest het goed
    ruim duizend euro op een dag verdiend, lees minder uitgegeven. Ik moet toegeven dat heb ik helaas niet iedere dag.
    Maar nu even tijd voor een berichtje met belevenissen.
    De boel is klaar, we blijven bij toerbeurt waken, en ik ben voor zaterdag middag geloot.
    Tot zover maar weer, Fijne avond allemaal,:)tot de volgende keer

HofvanDromen, stien56, Cornelly52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. wendy__92

wendy__92 Junior expert

klopt er moet tegenwoordig aan iemands overlijden heel wat geld worden verdiend-.- eigenlijk schandalig!!! alsof het al niet erg genoeg is om iemand te moeten missen! wij hebben met onze vader gewoon ook een hoop zelf gedaan dat scheelt wel veel geld en iedereen vond het een mooie dienst. en het helpt somigen bij het verwerken. daarnaast zijn sommige begrafenis ondernemers niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen...het ligt er aan sommige zijn geld wolfen de andere niet. die van ons wist van onze situatie en heeft ons geholpen zo voordelig mogelijk uit te wezen. en daarbij komt dat we dus veel zelf hadden gedaan en dan had ze haar eigen kosten ook nog zo laag mogelijk gegooid.. dus het ligt er aan wie je tegen komt ;)

in ieder geval heel veel sterkte! en ik hoop dat het een mooie dienst word waar je voldoening uit kan halen. mocht ik wat voor je kunnen doen of even babelen mag je altijd aan de bel trekken;)

Laatste bewerkt: 6 Mei 2015
    HofvanDromen, stien56, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.