-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dat klopt Toot, dank je :inlove:deze zijn dan wel heel erg jong, maar ze zijn zo schattig :inlove:

Daaaaaank Tits :inlove:

edit; ahum, sorry ik moet ze natuurlijk wel netjes voorstellen. Dit zijn dus Balos en Themos

2. -Megalo-

-Megalo- Junior expert

Oeps, daar heb je een heel sterk punt, maar dan wel met weinig water. Espresso!
    Eigenlijk is het zonder water natuurlijk geen drank, dus het is wel discutabel. :)

Cornelly52, -Nigelle-12, -Nigelle- en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. ___Ish___

___Ish___ Gelegenheidsauteur

Ik lees zo ongeveer eens per 3 maand en blijk na het lezen van 3 maand volledig up to date. Wat dat betreft kan ik de tijd wel wat rekken, d'r beloofd er een steeds weer dat ze wegblijft maar steeds weer een gevalletje ow nee toch niet, d'r is er nog een die steeds moppert op de gevestigde orde maar zelf niets anders deed toen hij tot die orde behoorde, dan is er iemand die er destijds een mega punt van maakte maar nu alles vergeten lijkt, en er komt er nog een die denkt dat hij blauw bloed heeft maar die blijft kleurenblind, ow en er is er nog een die keer op keer alles beaamt maar geen ideeeeeee heeft waar het over gaat, en tot slot is er een nog een die het heel belangrijk vind dat iedereen ziet hoe vroeg men opstaat en hoe verschrikkelijk druk doende men is met oninteressante huishoudelijke karweitjes die iedereen doet maar dat niet zonodig op een forum hoeft te zetten.

Neh, ik ben aardig bij als ik zo nu en dan eens inlog. En eigenlijk, ach, ik doe het voor toot, die is net als Mona, ze wordt er blij van:------->)

Laatste bewerkt: 28 Maart 2015
    harm-jan70, -Coco1968-, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Hm... iig wel fijn dat je spatiebalk het weer doet!

harm-jan70, suuske1960, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. -Megalo-

-Megalo- Junior expert

+ 1.

Het is wel een heel efficiënte wijze van Ish om bij te blijven op het forum :)

Cornelly52, -Nigelle-12, -Nigelle- en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Tits wil je niet vloeken op het forum want dat is namelijk Verboden !
    Het kom al 2 keer voor en bij de derde keer krijg je een waarschuwing niet van mij overigens maar ik stoor me er wel aan

-Nigelle-12, -Nigelle-, Anne.1980 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Ach Ish, met het verkeerde been uit bed gestapt ? Het is dat ik weet dat je ook aardig kan zijn.

harm-jan70, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. tootje

tootje Commandant van het forum

Hm, je lijkt wel een nieuwe forum puzzel Ish...die zijn ook zo cryptisch .

Sintra, dat je je stoort aan het woord 'Jeuzus' snap ik wel, maar vloeken is nog iets anders hè....
    mijn achterneef in Zuid America heet toevallig Jezus en die roepen we ook gewoon....

harm-jan70, suuske1960, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Sintra... was geen vloeken hoor... meer zoiets als jeetje, jemigdepemig, mozeskriebel, enz. 8)

harm-jan70, suuske1960, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. -Megalo-

-Megalo- Junior expert

Wel lekker feisty. :)

Ik begin nu toch wel een beetje veel nieuwsgierig te worden en ga misschien wel proberen om die cryptogram van Ish op te lossen. Ambitieus als ik ben, zijn er ook prijzen aan verbonden voor het juist oplossen van de cryptogram?

Cornelly52, -Nigelle-12, -Nigelle- en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Moe154

Moe154 Forum-analist

Relletje? :inlove:
    Tits, misschien helpt het als je alleen de eerste letter van de vloek schrijft. Schrijven over ziek zijn mag ook niet op het forum, maar als je alleen de eerste letter noemt is het wel toegestaan......

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo daar is geen woord Frans bij Ish.... leest wel makkelijker met spatie er tussen maar......toch eff een kanttekening ....je hoef niks te lezen over wat andere gaan/moeten doen toch? je mag.....ken je verder niet, maar vind het niet zo aardig klinken wat er staat.
    ik vind het leuk om te lezen waar andere zich mee bezig houden als ik dat niet zou vinden zou ik hier ook niet komen.
    hoe zo mag dat niet Moe???

13. -Megalo-

-Megalo- Junior expert

Relletje = Modderworstelen? :D:inlove:

en zijn zusje heet zeker Mina?

Cornelly52, -Nigelle-12, -Nigelle- en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. ___Ish___

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je iets wil toevoegen of veranderen.
    vuurtje megalo? fikt sneller :------------------)> dit zou ook een schapenkop kunnen zijn "popje"da;s best lief en klef enzo toch?

Laatst bewerkt door moderator: 28 Maart 2015
    Cornelly52, omaatje75, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Een beetje begrip en medeleven voor alles waar een mens mee kan zitten, doet niemand kwaad.

'k Zou nu bijna niet meer durven posten dat een goede vriend binnenkort naar een hospice gaat.

Als iemand me nu sterkte wenst, dan wordt iemand die hier verder vrijwel niet post dus boos.

harm-jan70, suuske1960, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. -Megalo-

-Megalo- Junior expert

Om de koffiebonen te branden? Ik koop ze liever al gebrand. Dan heb je sneller koffie. :D

-Nigelle-12, -Nigelle-, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Ish, je hebt een dubbelpost.......

18. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip ben bijzonder klef en lekker zacht nooit klachten over gehad.;)

harm-jan70, suuske1960, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. N00tje

N00tje Actieve auteur

Het heeft alles met fatsoen te maken en de manier waarop je bepaalde dingen bedoelt. Iemand zoals jij en een vriend naar een hospice heeft een totaal andere bedoeling met de ziekte schrijven, dan iemand die ermee gaat schelden. Het is de intentie die erachter zit. Of zoals het spreekwoord zegt: het is de toon die de muziek maakt. En daarbij begrijp ik veel dingen die niet geschreven of gepost mogen worden niet. Immers, alles moet bespreekbaar zijn en haal de mensen met foute intenties eraf in plaats van een hele groep forumposters/chatters te straffen op de ene enkeling.

Veel sterkte gewenst de aankomende tijd!

harm-jan70, leni1955, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. ___Ish___

Neh, da's omdat Megalo van gedachten veranderde, niet mijn fout of probleem:-----> )

btw : meer on topic, iemand ervaring met aangebrande macaronie?
    * derde bewerking het wordt verw(D)acht stil, ben benieuwd naar wat en mn wie gaat komen, Popje, je hebt een hoog aaibaarheidsgehalte en ik neem je dagelijkse oneliners regelmatig mee tijdens mijn werkdag so... keep 'em comming!

Marleen, de ANTI rookbrigade heeft het rokershol gesloten gewoon omdat omdat dat kan als je "het voor het zeggen hebt en je een paar mensen liever niet ziet" en het alternatief is dit topic OF een lijn waar ik niet eens aan wil denken dus..............als ik "even"echt moet omdat het me werkelijk te gortig wordt, dan even hier:---)< ( weer zo'n schapUHkop[ maar dan anders )
    Verder lijkt het me bozir als je je wat aantrekt van opmerkingen over zinsspelingen. Zaken zijn zoals ze zijn, als iemand dood gaat is dat zo, als iemand Griep heeft heeft die griep, LIVE!!!!! niet leuk, wel de werkelijkheid, en een veel meer werkelijkheid dan de afkortingen van allelei ECHTE zaken doen vermoeden. Dus JA ook IK maak me druk over dat schimmige gedoe, en JA ook IK leef mee en wou dat het anders was, maar JA, ook ik hoef het hele verloop niet en al helemaal niet als ik niet weet waar het verloop om gaat.. Vermoeden ja, maar dohhhhhhhhhhhhhh K? Keelpijn? koutje? ******?klamme zweetbuien?, kippenborst?, kaak uit de kom?, ik bedoel maar zeg wat je wilt zeggen en laat het raden over aan spelletjes sites en wees niet direct zo beledigt als men niet raad hoe gevoelig het bij jou is want DOHHHHHHHHHHHHHHHH Wij zijn NIETS anders dan lezers van wat er geschreven wordt!!! En schrijven met gevoel?? dan kunnen er niet veel... en raden? je ziet wat dat teweeg brengt........

harm-jan70, suuske1960, omaatje75 en 3 anderen vinden dit leuk.