-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik heb geen smartphone. Heb geen zin om overal mijn leesbril mee naar toe te nemen, en daarbij.....ik word toch nooit gebeld. En dat wil ik ook niet. Het is immers mijn leven. Volgens mij hebben al die whatsappers geen privéleven meer.

stien56, qwinta, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

nou ik heb een prima prive leven,maar ben erg blij met smartphone
    en ook mijn moeder,die nu veel meer kontakt heeft met kinderen en kleinkinderen
    haar wereld is stukken groter door whatsapp 8)ze verstuurt foto's, en zo blijft ze ook een beetje bij,in deze snelle wereld
    ze geniet met volle teugen,en belt ook regelmatig(soms wel heul erg lang :eek:)xD

stien56, qwinta, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Hallo allen... WEEKEND :D

Ben heerlijk aan het fokken... zonder enige logica, dus heb nog geen enkele fokquest af :p... lekker belangrijk, ik fok gewoon rustig door xD

Hier zijn we dol op @ppen... lekker snel even iets doorgeven en de kids houden ons heerlijk op de hoogte waar ze zijn!

stien56, qwinta, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. tootje

tootje Commandant van het forum

Hier wordt ook via allerlei kanalen om mij heen gekletst.

Omdat mijn telefoon met draad niet kan appen (in morse is hij daarentegen erg goed, maar dat even terzijde) heeft mijn jongste zoon een Farmerama account aangemaakt, zodat ik via het forum op de hoogte kan blijven van zijn dagelijkse gang van zaken...

Zijn boerderijnaam is Suuske1960 8)xD

stien56, qwinta, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik bedoel de appers die het appen zo belangrijk vinden dat ze hun eigen veiligheid in de waagschaal stellen. De appers die slingerend over het fietspad bijna iemand anders, die ook loopt te appen, ondersteboven rijden. De appers die bijna onder de tram lopen en nog net op tijd uit hun waas opschrikken als de tram luid rinkelt, of de appers die op de fiets appen en nog net mij vanuit hun ooghoek zien aankomen, maar niet de auto die van de andere kant komt en die vol op z'n remmen moet.

stien56, qwinta, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. miepje40

miepje40 Forum-overlever

ik vind appen best grappig...maar in het verkeer vind ik het doodeng :eek:
    zie het idd heel vaak boskat en dan denk ik geregeld....pfffff:wuerg:

stien56, qwinta, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

:wuerg::wuerg:

stien56, qwinta, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. miepje40

miepje40 Forum-overlever

xD

stien56, qwinta, djamie1967 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. tootje

tootje Commandant van het forum

Suus sorry hoor....'k Wist niet dat je moest braakselen.....:oops: Misschien ligt er wel een teiltje voor je bij de zooi van Miep voor het huis.....xD

Wie is er begonnen aan de koekoekseieren fok? Kost veel super voer....wat je er ook wel weer uithaalt, maar 'k vind het meer lucratief om gewoon te fokken ...denk ik toch.

stien56, qwinta, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Heb 1000 van die gestolen eieren, is het echt waard om daar me te fokkeno_O.
    Lig de laatste 2 dagen om de haverklap naast me stoel van verbazing en dit was weer zo'n moment TootjexDxD.

11. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedemorgen!

Hahahaha, Suus... dat hakt er wel in "Nee Suuske... ík ben je moeder!"xDxD

editgedoe: Tootje, túúúúrlijk ben ik begonnen aan de koekoekseierenfok... ik fok alles! Lucratief... neuh, maar vind ze wel schattig die eitjes met armpjes en beentjes. Ben wel benieuwd hoe een omeletje daarvan er morgenochtend uit zal zien :p

Laatste bewerkt: 27 September 2014
  12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zoiets tits ????

13. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Oeps... helemaal niet bij nagedacht. Krijg ik natuurlijk allemaal huilende bedroefde als een kip zonder kop... euh eitje zonder kop rondrennende eitjes op mijn farm :p

Hm... dan dus geen omeletje morgen?o_O... moet echt wel... is hier zondagochtendtraditie!

stien56, tootje, qwinta en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

goedemorgen allemaal
    ik ben gek op fokken :inlove: had er net een koekoek-bij bij........
    ik speel eerst alle SV vrij,en ga net zolang door,tot de 50 SV bereikt zijn,en dan stop ik
    want we hebben nu 3 verschillende foks voor je gewone dieren,deze koekoek en een nieuw dier
    dus ik hou er altijd 50 achter de hand,kan ik gelijk beginnen,en ik draai 24/7 SV
    ik ben met alle fokdieren tot 8/10 en mss 1tje 9/10 maar die zijn me te duur ooit....zal het lukken
    maar dan ben ik zo oud,dat ik dat vergeten ben :D
    de dag is hier stralend begonnen,dus ik ga dr lekker van genieten,huis is klaar
    koffie

stien56, tootje, qwinta en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Hé Hofdame... dan ben ik eigenlijk ook best talentvol. Heb weliswaar nog niks af :(... maar de gewone beesies variërend van 3/10 tot 9/10... en bahabeesies fase 1 en 2. En dat met maar een beetje zonder tactiek aanfokrommelen xD
    Niet helemaal tactiekloos... verkoop wel wat fokspul om daarmee hoger fokspul te kopen... ;)

stien56, tootje, qwinta en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

zo en weer een koekoek bij,helemaal gratis en voor niets,het laatste motel staat er op
    dan ben ik er weer klaar mee,leuke score dit keer,geit rood en roze en party draaien,plus een M stalknecht
    die gaat er zo op 8)taktiek o_Ois er een taktiek dan....wat er ingooien ff wachten en verrassing -.-

tootje, qwinta en miepje40 vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Nu 297 SV bij elkaar gespaard...zal ik of zal ik niet...o_O

stien56, omaatje75, tootje en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Ik zou het niet doen:music:

19. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik ben nog steeds driftig bezig om de kippen tot een goed einde te brengen. En ook fok ik apen, da's voor de bama puntjes.
    Maar niet vandaag, want net terug uit de zoo en straks naar Delft, dus vanavond pas weer terug. Morgen dan maar weer fokken. Schiet niet op zo. k had zo graag de koekkoeken weer in de veequest gegooid, maar dat kan niet meer. Jammer wel. Ga voorlopig nog niet fokken met die dingen. Ben nog lang niet klaar met de rest. Wordt een beetje veel zo. 't Is niet meer bij te benen.

stien56, tootje, qwinta en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

gewoon doen....-.-