-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Logisch die Duitste willen altijd de beste zijn:music:... misschien laten roken? Lees hier net dat dat de groei remtxD

miepje40, stien56, nabejara en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

BINGO !!!! Ga je door voor de magnetron Leni ???? Trouwens er was nog 1 persoon die altijd braaf op de vergadering komt, zodoende hadden we 3 stemmen van de 12......

Ik ga de markt onveilig maken, ik heb veel nodig deze week, daarna schoonouders en dan verder aan de poets....

miepje40, stien56, nabejara en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Vandaag binnen koffie drinken doet* -.-

Liedje van de dag: where is the sun that shone on my head. Bee Gees.​

5. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Duitse pijp ken k niet...
    Maar 4 jr terug had k 1 plantje, jr daarop 11plantjes....
    nu heel de tuin vol met akkerpaardestaart :cry:
    k Hou dus van de winter. Als t zonnetje gaat schijnen
    word k depri als k naar de tuin kijk :oops:

Toot, k lees net dat ie ook zo stinkt :wuerg:

6. roriguca1

roriguca1 Actieve auteur

Goedemorgen........middag :D allemaal.
    Zit ik daar met een wasbeer die perzikken eet:wuerg:. Wel een geluk dat ik die aan het rad gewonnen had anders had ik het arme beestje niet eens wat te eten kunnen geven.
    Hier een dilemma waar ga je nu het eerst voor de open plek vrijspelen met mijn sterren of eerst baharama???:oops:

7. harm-jan70

Rorigua stuur dan met een "RUILEVENT" dan even een img als je wilt. Stuur ik jou even een XXL perzikboom...
    Heb er 14 stuks van, die in de schuur staan te verdorren, bij gebrek aan...jaaawel....een ruilevent..xD

Edit:
    Oma aan een pijp moet je niet ruiken, enkel zuigen.:music:

8. omaatje75

Ja duhh HJ.. Niet als ie stinkt -.-

miepje40, stien56, nabejara en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Tja HJ... en dan tegelijkertijd je neus dichtknijpen?:pxD

miepje40, stien56, nabejara en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. roriguca1

roriguca1 Actieve auteur

HaHa HJ als ik dit allemaal zo lees gaat het nog heeeeel lang duren voor dat we kunnen ruilen>:(

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik zou voor de open plek gaan, bahama kun je heel weinig mee merk ik op een boerderij waar ik level 74 ben, het levelen duurt lang en voordat je voldoende gouden bananen hebt om iets te kunnen ook, het valt mij heel erg tegen, was vroeger beter ook al moest je toen een aantal vlieguren maken.

Die duitse pijp heb ik even opgezocht en dus ook wel eens in de tuin gezien, trek het er altijd uit want het overwoekert de hele bodem, leuk als er niets in staat maar niet tussen mijn bloemen.>:(

12. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Ben het met je eens buurvrouw Leni , heb in het begin even goed vaart gemaakt en zit nu in level 276 en heb genoeg GB , maar voor de rest boeit het me niet ,

13. leni1955

Pffff, ik zou eigenlijk moeten stofzuigen en ramen zemen en meer van dat soort onzin maar heb geen zin, zit dus alleen maar te teuten.

14. omaatje75

k Ben gisteren op de BaHa naar lvl 225 gegaan. k Vind
    t ook best snel gaan. Nu heb k weer t citroengras, veel ep'tjes
    en weer verder met n co-op quest.

Leni, lekker leuteren dan. Er komt vast wel weer n andere
    dag om dat te doen :sleepy:
    k Heb ook n probleem, wat eet k vandaag. Moet iets
    makkelijks en lekker pittig zijn. Maar ook weer slank! k Heb
    van de week al teveel 'dikkertjes' gegeten 8)

15. harm-jan70

Leni dat zijn heel veel vieze woorden...in een zin, bah bah... xD Doet mij er aan denken dat ik ook aan de slag moet....ooit...-.-

16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik heb wat klussen klaar,dus nu even met een broodje kroket hier loeren.xD

miepje40, stien56, nabejara en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. omaatje75

Yep, k weet wat k ga eten xD
    k Ga kippenlevertjes bakken met ui :p
    Das heul lang gelee.... Of t n 'slankie' is betwijfel k dan
    weer wel :wuerg:

k Ben vóór de weekendrust enzo. k Vind t sowieso geen lekker
    weer buiten om de ramen te doen :sleepy: Hier staat n koude wind.

Trouwens, k hoorde dat er hier iemand is overleden aan de griep.
    k Weet dat t kan gebeuren, maar nog nooit in mijn omgeving
    meegemaakt.....

18. leni1955

Stofzuigen gedaan, de rest laat ik maar zitten.
    Kippenlevertjes, jakkie, moet er niet aan denken, hier vanavond lasagne, lekker zelf gemaakt, mjammie.

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Wat jammer. En niemand die je tuintje op orde wil brengen? Ik vind het heerlijk om mijn tuin weer groen te zien worden. Inclusief het mos op de stenen, ook al weet ik dat die glad en daarmee gevaarlijk zijn. Zo niet, liet ik mijn hele tuin groen worden.
    Ik zou voor Bahamarama gaan. Je begint tegenwoordig met 8 kleine veldjes en 1 gewas. De rest moet je vrijspelen met bananen. Tegen mijn kuikens die op mijn post reageren zeg ik altijd dat ze me mogen zeggen wanneer ze Bahamarama vrijgespeeld hebben, dan krijgen ze van mij een chocopannenkoek. Daarmee kun je de eerste 2 levels halen en het land een stukje groter maken. Je mag me dus je keuze wel laten weten, stuur ik jou ook een chocopannenkoek als je Bahamarama hebt vrijgespeeld. (ook als je eerst kiest voor meer ruimte op de open plek)
    Wat betreft die perzik, die kan iedereen voor sterretjes uit de boom halen. Ik heb nog 2 accounts waar ik wel een hamster heb, maar geen abrikoos. De lijsterbes, de kiwi, er zijn steeds meer bomen nodig die lang niet iedereen heeft.
    Volgens de nieuwsbrief in juni.
    Dat vind ik dus juist de reden om met Bahamarama te beginnen. Hoe eerder je begint, hoe eerder je het voordeel hebt van meer ruimte met eventgewassen die je ook op Bahamarama kunt verbouwen. Hoe eerder je zaken vrij kunt spelen. Nadat je Bahamarama hebt vrijgespeeld, gaat daar de groei door zonder verdere investering van sterren. Wanneer je de eerste sterren uitgegeven hebt voor 8 grote velden meer in het bos, mag je nog meer sterren gaan leveren voor de volgende velden in het bos.

Volgens mij kun je in level 74 de spa vrijspelen en op bahamarama richting de bromelia's gaan, zodat je in ieder geval bowl kunt maken. Maar er zijn met het heropeningsfeest en andere questen steeds weer stukjes te doen op Bahamarama.
    Ik heb een account waar ik ongeveer level 56 was bij de omzetting van Bahamarama en gelijk Bahamarama heb geopend omdat ik nieuwsgierig was hoe het nu gaat. Ik speel daar niet zo vaak op, maar ik ben nu level 70 en 33. Het veld vrijgespeeld zoals je dat eerst kreeg voor 200 sterren en een aantal gewassen met de papegaaien en apen. De toegang is gemakkelijker geworden, het levelen en zaken vrijspelen niet. Maar uiteindelijk kun je toch ook weer niet echt zonder.

20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lasagne is ook lekker, kippenlevertje heerlijk ! Is ga hier eerst even muntolie maken, kunnen de lamskoteletjes in de marinade voor vanavond, mjam mjam...

Hier is nu de badkamer, toilet, vloer en de grote kooi gepoetst (ben ik daar al vanaf) strakkies nog even de deuren en de bovenlichten, dan ben ik weer ver bij voor vandaag.

Edit; oh ja onze kleine hooligan moet ook nog een schone kooi:oops: