-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

maar ja, hij had ook wel een hoog "playboygehalte"xD Tsja, en er lezen kinderen mee:eek:

euh, Toot; kun je een nieuwe voor me maken? Met twee ultra blije rode katten erin?

djamie1967, miepje40, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. tootje

tootje Commandant van het forum

Doe ik Nab... Morgen ben je de eerste ....even katten zoeken

djamie1967, miepje40, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo allemaal,
    Ik heb me er ook over verbaasd met voor de gevorderde spelers bedoelen ze volgens mij
    voor de financieel gevorderde spelers.
    Mijn vrouw heeft onlangs level 95 gehaald dat is het een na hoogste level waar nog iets in zit.
    Verder vanaf level 97 is het spel helemaal niet meer ontwikkeld en is het alleen nog EP sprokkelen zonder doel.
    Het gedoe met de sterren vinden wij allebei niet leuk en is in onze beleving dan ook een spel afbraak.
    Dat hebben ze dan wel ingezien er zijn al bij mij bekende spelers afgehaakt.
    Mijn kritiek op BP toen de banners weg waren kreeg ik direct al van >:( T te horen dat deze krietiek volgens hem onterecht was
    en dat BP niet de oorzaak was. Toen ik terug communiceerde dat het dus door de koppelingen kwam dat mij dat niet bekend was,
    maar ook niet medegedeeld was heb ik hem gelijk maar even voorgelegd dat Varun gezegd had in een van zijn eerste
    producers nieuwsbrieven dat eerdere beloften NIET zouden worden nagekomen en dat ik BP sinds die tijd dan ook een firma van
    Broken Promisses vind en ja je kon er op wachten het draadje ging meteen op slot.
    Farmarama is inmiddels een spel voor de rijken aan het worden en er worden steeds hogere voorwaarden aan iemands portomonee
    gesteld worden om mee te mogen doen het koraalrif werdt september vorig jaar al aangekondigd,
    maar laat nog steeds op zich wachten. Tussendoor komen er allemaal nieuwe bomen,stallen, wolkenrijen en sieritems bij
    waarvoor geen ruimte is. en het spel................... tja daar is hoognodig onderhoud aan nodig.
    De sticker collectie?..................nieuwe plakboeken zijn er niet gekomen alleen een ander achtergrondje.
    Moet ik daar dan blij van worden? niet echt Cornelly overweegt om het spel op een laag pitje te zetten Dat wil zeggen Comfort velden met lange gewassen er op zodat ze nog 2 of 3 keer in de week een half uurtje op het spel is.
    Voor haar is de aardigheid er al af, en wil ze er niet al teveel tijd meer in steken.
    Ik overweeg dat dus ook.
    Zo nu weten jullie een beetje hoe bij ons de vlag er bij hangt.
    Iedereen toch een prettige avond gewenst en tot de volgende ronde maar weer:)

-Nigelle-12, -Nigelle-, Anne.1980 en 13 anderen vinden dit leuk.
  4. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Sintra, k ben t helemaal met je eens!
    Er is nu erg veel van t zelfde, nieuwe bomen, nieuwe stallen...enz.
    Pakjes die je naar je buren kan sturen zijn átijd nog eender va k
    begon, ergens in mei '10!!
    k Vond t toen n erg leuk spel! k Zat te wachten op n event..was soms
    1x per mnd. t Was knibbelen en knabbelen om dat te halen.
    Na n jaar ben k knechten gaan kopen...Sinds n jr ofzo ook de molen.
    k Vind t niet leuk meer om bij te benen.... Ja, k haal de events
    vaak wel. En na 5jr heb k voldoende in mijn schuur. Maar k vind t
    doelloos.
    k Heb n buur met 3 accounts, ze wil wel..maar meer eigenlijk niet.
    Die ga k ook kwijtraken.
    En k vraag me af, als je nu als nieuwe boer gaat beginnen.......Is daar
    nog wat van te maken?????
    t Is allemaal héééél veel van t zelfde. k Mis de spanning :cry:
    In dit Supergezellige getutdraadje vind k t altijd leuk, maar
    merk k aan mezelf er ook weinig te zijn, en met mij meerdere mensen,8)

Laatste bewerkt: 13 Maart 2015
    Cornelly52, djamie1967, miepje40 en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Die snelle molen is ook zoiets. Heb het 1 x geprobeerd, om dat ik de dierenvoorraad wou uppen. Had met de dieren heel lang niets gedaan. Na 1e keer vond ik wel welletjes. Wat bleek feitelijk, je komt altijd te kort qua tijd. Plus het feit dat je dan weer geen supervoer kunt draaien..Je dan feitelijk weer moet kopen. Zeker met de steeds snellere opeenvolgende fokevents.

Dit geldt helemaal voor het dierenvoer van Baharama, kopen op de markt is een optie, die zeer prijzig is. Dus dat vraagt dan bijna 24/24 online tijd om te handelen winst te maken. Die ik dus niet heb, er ook niet aan wil besteden. Net zo min als ik TG wil besteden aan een snellere molen. Ik geloof ook niet in exel sheets etc..voor een spelletje, om alles bij te houden. Dat is voor mij persoonlijk geen ontspanning meer.

Nogmaals, ik heb financieel best wat over voor een spelletje, maar in het tempo waarmee BP nu met triggers, o.a. door middel van de hoogte en snelheid van het invoeren van nieuwe events, questen, is voor mij de lol er wel af de laatste maanden.

Wat ik al eerder schreef, er is geen rustpunt meer in het spel, van even kunnen genieten van behaald iets... Uit kunnen kijken naar. Nee het tegendeel. (Wat Sintra ook zei) één van de broken promises, minder events.

Dat de mods, BP proberen na te spreken, of dat moeten weet ik niet, dat laat ik dan maar in het midden. Ik zou enkel niet graag in hun schoenen staan.

Zo staat de vlag hier er ondertussen ook bij. Mocht de Firma Broken Promises of een of meerdere mods dit enkel of menen uit te moeten lezen als stemming makerij, dat is dan hun probleem.

Liever bij een goed bedrijf met eerlijk policy, dan bij een bedrijf dat Broken Promises hoog in het vaandel voert. Kritiek daarover, niet wenselijk acht, of liefst zo snel mogelijk onder het vloerkleed veegt, of mensen snel probeert met wat extra sterretjes in de zak te plezieren, maar met de andere hand uit de andere zak TG te vissen!

Laatste bewerkt: 12 Maart 2015
    Cornelly52, djamie1967, miepje40 en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:cry:

Henny stopt ermee:cry:
    ik gun haar natuurlijk het aller..aller...aller beste..
    en alleen voor ons gaat ze niet blijven enzo...
    maar tjeeee:cry:wat zal ik haar missen...ze was en is de liefste die er is/was

ik ga naar bed...ben ineens zo erg moe...

djamie1967, miepje40, popje4 en 11 anderen vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Gelijk heb je en krijg je:) welterusten en tot morgen:sleepy:

-Nigelle-12, -Nigelle-, Anne.1980 en 14 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ach gossie, kusje erop?

djamie1967, miepje40, popje4 en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Dát bedoel k HJ! In t begin keek k echt uit naar n event!
    Je moest iets waarmaken :wuerg:
    Nu is t constant veel van alles. k Als oud mensje kan t niet meer
    bijbenen 8)
    Maar ook t vernieuwen vind k niet lukken...Wéér n stal, wéér n boom, wéé'r.......:cry:

Whauw... heeeluuuppp! Niet kijken8)
    k Loop ff naar de keuken om n wijntje, kom terug...

gelukkig..k ben er weer met mijn jurkje en sloffie..pppffffttt
    omaatje gaat slapen.
    Snaveltjes toe en gezond weer op, welterusten ;)

Laatste bewerkt: 12 Maart 2015
    djamie1967, roriguca1, miepje40 en 11 anderen vinden dit leuk.
  10. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Pfff... hoop gelikt... af en toe geen idee waar het precies over gaato_O... en de tijd niet om me erin te verdiepen8)

Dus proost en voor straks welterusten...

djamie1967, roriguca1, miepje40 en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. Sintra98

Goedemorgen allemaal,
    Inmiddels bekomen van de schrik, van het vertrek van Henny.
    Maar het is tijd voor een ontbijtje met koffie en om daarna de bezems te starten.
    Het weer is hier nog grijs, maar maak er een fijne dag van met elkaar.:) tot later

-Nigelle-12, -Nigelle-, Anne.1980 en 13 anderen vinden dit leuk.
  12. tootje

.​

djamie1967, snietje1, nabejara en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!

Iedereen de deur uitgewerkt, zo zelf autootje krabben :mad:en naar het werk, maar eerst even krantje lezen met...

djamie1967, snietje1, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Henny weg - pffffffff:(
    De reden waarom is voor haar wel heel erg leuk en ik hoop dat ze er lang van mag genieten!

Wat Toot in de krant schrijft...... we gaan het meemaken - er zijn al veel mensen niet blij met het beleid van Bug Point (lees veel en nieuw en vooral met TG aan te schaffen) die erover denken af te haken - laat staan als er nog een stel op vakantie wordt gestuurd.

Ach, wat maak ik me druk - het zonnetje schijnt - het voorjaar komt op gang - er hangt liefde (Henny) in de lucht..................
    Geniet!!

djamie1967, snietje1, nabejara en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

wat is er weer veel gebeurt.... nog geen dagje weg of......er valt weer veel te lezen.
    ben het wel eens met veel dingen maar ook ik speel het spel zo als ik wil, hoef geen vogeldinges als het zo veel TG kost. dan maar niet blijft genoeg over toch? snap wel de frustratie van mede spelers.
    fijne dag allemaal het is hier zonnig maar wel koud. heerlijk....bakkie er bij en lekker niks doen vandaag.

dan nog even dit: Sinaasappelen beroven van hun persvrijheid, is nooit grappig

djamie1967, snietje1, nabejara en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Lied van de Dag:

The Carpenters - Yesterday Once More

:inlove::inlove:

djamie1967, snietje1, nabejara en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

*Koffie drinken doet met leuterensche krant op de keukentafel*

Instemmig knikkend doet:music:

popje4, djamie1967, snietje1 en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. tootje

djamie1967, snietje1, nabejara en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Zeg Tootje, wat doe die lonelyplanet over Namibïe op de leestafel? :eek:

popje4, snietje1, omaatje75 en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Hallo alemaal
    Hier schijnt de zon nog maar de bewolking zit er aan te komen
    vandaag "gratis"stroom van de zonnepanelen en "gratis" zonnewarmte voor de zonneboiler.
    Het is 14:00 uur voorbij dus ga ik maar weer eens op de farm wat oogsten.
    Fijne dag allemaal :) tot later

-Nigelle-12, -Nigelle-, Anne.1980 en 12 anderen vinden dit leuk.