-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zal het mooie droge weer je kant opsturen Snietje :music: , weet alleen niet of ie luistert naar me :wuerg:.
    Maar ik heb het goede voornemen :D;).
     
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat zou wel heul mooi zijn Venus xD:inlove:
     
    venus261256, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier vandaag ook veel regen gehad dus weinig kunnen doen. Heb boekhouding maar gescand en naar boekhouder gestuurd kan die de BTW aangifte weer doen.xD

    Keuken kasjes verven moet ik waarschijnlijk ook nog doen. Hangt er vanaf hoe groot je keuken is popje of het veel werk of niet;)

    Heb alleen niet zoveel zin en er moet nog zoveel gebeuren hier ook op het land maar veel te nat>:(
    Eten was ook stamppot maar dan boerenkool met rookworst:p
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Boerenkoolstamppot met rookworst is ook heel lekker Rick ! En ja, het is heel nat overal, op de velden, in de bossen enz. Op sommige plaatsten kan je er maar amper doorkomen. Het wordt tijd voor de zon !

    Goedemorgen
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Hier is het bijna tijd om mijn fiets door de regen te smijten.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 4 April 2024
    venus261256, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Heeft dus niet geholpen Sniet maar voor de verandering is het hier ook regen.
     
    rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dat klopt Rick maar Tiny house he dus ook niet heul veel kastjes maar toch het is wel gelukt nog ja....en t ziet er wel weer goed uit...wel jammer dat er 1 plekje is wat toch niet wil mee werken en dat terwijl ik alles netjes volgens de schilder regels doe pppff soms he...maar dacht wel....dan maar niet....het onkruid eens even goed toe gesproken....heel streng en zo...heeft weinig geholpen het groeit zelfs nog harder xD maar toen het eenmaal droog was dacht ik...ga ik onkruid wieden of lekker nu het nog kan wandelen met de hond....drie keer raden wat het geworden is...:p
    ze wou vanochtend ook al op tijd naar buiten maar het bleef maar plenzen dus moest ze eff wachten nou ja om tien toch maar besloten om een plas rondje te doen we kwamen na een aantal min kletsnat terug, snap hoe je je voelt snietje, dus haar goed afgedroogd en zo en ja hoor daarna was het droog buiten....soms zit het mee en soms zit het tegen hexD
    maar goed fijne dag allemaal ik ga zo hondje weg brengen en dan strakkies naar ons team uitje....golfen en uit eten we gaan het zien...
     
    rickvenema, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemiddag, even om het hoekje kijken na 5 dagen migraine, dit was echt het record, zolang heeft het nog nooit geduurd, dinsdag direct medicijnen besteld want die zijn snel op als je er maar 6 per keer krijgt en toen gelukkig opgeknapt en weggebleven.

    Gisteravond naar musical de hospita geweest met Simone Kleinsma, echt een topartiest is dat vind ik, was heel leuk en heel veel dubbele bodems in het verhaal, prachtig gedaan.

    Vanavond naar moeder huisgenoot in de revalidatie, eens kijken hoe ze er daar bij zit, kon vanwege de hoofdpijn niet mee.:(
    Vanmorgen wezen shoppen en mooie nieuwe gordijnen gekocht voor de huiskamer, nu wachten tot ze gemaakt en opgehangen worden, nog even geduld dus.:music:

    Rick wat vreselijk naar voor je vrouw dat er niets gevonden is, hopelijk kan de pijnpoli wel iets voor haar doen.

    Zo jammer net per ongeluk bijna 900 kistjes met mest opengemaakt, weg mest:cry:

    Eten vooral hollandse pot de afgelopen dagen en vanavond makkelijk een pizza uit de winkel met extra champignons.

    Popje mooi het schilderen, wij moeten hier ook nog aan de gang maar de energie ontbreekt mij nog een beetje.
     
    stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Fijn dat de migraine nu weg is Leni hoop voor je dat het voorlopig ook zo blijft.
    Wel zonde van je mest deed het ook een keer en toen waren het er 1500 sindsdien
    let ik er heel goed op want is wel zonde.
    Hoop dat het goed gaat met revalidatie.
    Hier vandaag een gewoon simpel dagje gehad van niets doen en relaxen.

    Eten vandaag wordt of macaroni of spaghetti met saus en boel veel groente.
     
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, heul goed bezig geweest ! Veel plezier vanavond.
    Leni, fijn dat je migraine weer weg is, hopelijk blijft ie heel lang weg. Nieuwe gordijnen, gezellie ! Ik hoop dat moeders huisgenoot het goed maakt op haar nieuwe stekkie.
    Venus, een relaxdagje is ook lekker !

    Ik lees weer lekkers, Hollandse pot, pizza en pasta met saus en een boel groente, lekker allemaal ! Wij hebben voor vanaaf nasi gemaakt met een gebakken eitje erover, ook lekker !

    Morgen nog 1 dagje werken...xD
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Mooi dat schilderen is gelukt popje, op dat ene plekje na dan. Tiny house is het bij ons niet echt woon op grote boerderij met heel veel ruimte. Maar als je zoveel ruimte hebt krijg je eigenlijk veel teveel spul.
    Fijn leni dat migraine weer weg is.
    Een dagje rustig aan doen venus is ook wel eens leuk.

    Hier weer een natte boel word je niet goed van. Dus vanmorgen maar aan het verven, nog niet de keuken kastjes maar de kozijnen van de slaapkamers ( we hebben er 4 ) en de douche.

    Vanmiddag met wederhelft naar de fysio. Boerderij winkel zit daar in de buurt dus maar ff langs geweest voor verse asperges en aardbeien. Asperges waren wel heel prijzig.

    Dus vanavond hadden we verse asperges met gebakken krieltjes-ei prutje en beenham
     
    stien56, -matthias1952-, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Druk (en goed) bezig geweest Rick ! Hier ook een zeer natte boel vandaag, hier hangt nog vanalles te drogen. Hopelijk morgen alles weer droog als ik het nodig heb. Asperges met krieltjes beenham en prutje, lekker !
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier weer thuis was gezellie dat team uitje eten wat minder maar ik hou niet zo van die wok dingen daar waar alles uren op een plaatje warm gehouden moet worden en enkel gericht is op mensen die vlees en vis eten tja...soms moet je wat he toetje daarin tegen waren lekker.......mini golf was wel leuk glow in the dark... was wel grappig....
    voor nu douchen en naar bed....truste allemaal
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, fijn dat het gezellig was, jammer van het eten.

    Werk ze voor degene die werken moeten
    Het is weer bijna tijd om mijn fiets door de regen te smijten.
    Fijne dag allemaal.
     
    stien56, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier nu lekker zonnetje maar komt denk wel een buitje aan.
    Zo eerst even naar prikpost dan door naar therapie en daarna lekker rondje over de markt.
    Hoop dat de poffertjes kraam er is want daar heb ik wel trek in.
     
    stien56, rickvenema, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen, zonnetje is hier al weer weg maar gelukkig wel droog.

    Straks maar een rondje met de hond en gelijk even naar de markt in Breukelen, verder zie ik wel wat de dag brengt, voordeel van gepensioneerd zijn, niets moet, alles mag.;)

    Jammer Popje van het eten, ik ben ook niet zo van het wokgebeuren, idd alles staat te verpieteren op die plaatjes.

    Sniet, weer regen, gatver.:(

    Ingrid gaat lekker, mooie oogstbonussen gedraaid dus goed begonnen, drops blijven helaas wat achter.
     
    stien56, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen

    ja ach het gaat niet alkeen om het eten toch iets samen ondernemen is ook een keer wat anders dan alleen maar op het werk zijn...
    hier heeft het veel geregend nu net eff droog maar er hangen al weer donkeren wolken dus ik denk maar zo...dat ik zo ook nat ga worden moet wat boodschappen dus op de fiets tja zo gaat dat he...:sleepy:
    het eekhoorntje hier komt zijn ontbijtje halen zo grappig om te zien dat die denkt dat hij een vogel is....zit namelijk in het vogelhuisje...en knabbelt daar het brood op om vervolgens snel weg te rennen...
    fijne dag allemaal...
     
    stien56, rickvenema, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Vind de wok altijd wel leuk gebruik er altijd weinig vlees maar wel een hoop vis en wordt
    klaargemaakt waar ik bij sta , hetzelfde als met de groente die ik er dan bij wil hebben.
    En vooral het ijsje aan het einde want dat mag ik zelf maken :D:p.

    Helaas was de poffertjes kraam er niet vandaag dus heb maar patatje met pindasaus gehaald.
    Verder toch ook niet veel gedaan wel de schuur al klein beetje uitgeruimd.

    Eten vandaag wordt gewoon een tosti met ham/kaas.
     
    knoepertje, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond.
    Venus, had je geluk en stond de poffertjeskraam er ?
    Leni, goed bezig met Ingrid, ik sla over, te veel gewassen, niet te doen voor mij. Lekker genieten van je pensioen.
    Popje, eekhoorntjes zijn leuk ! Gezellie dat ie zijn ontbijt komt halen. Ben je nog droog overgekomen met boodschappen doen ?

    Ik ben vandaag maar 1x nat geregend, het begint erop te lijk dat de weergoden me aardiger vinden.
    Wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij gaan vanaaf uit eten (ja, soms in geen jaren en daarna valt alles tegelijk) ik denk dat ik strakkies de zeebaars neem :inlove:

    Jawel :
    [​IMG]
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nou die 13 e is nog ver weg hoor Snietje , even terug lezen dan weet je wat ik eet vandaag.
    En nee de poffertjes kraam was er dus niet :wuerg:>:(.
     
    stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    ah, we waren tegelijk aan het posten :) Ik bedoel, liever vrijdag de 13de als een maandag.

    Frietjes met satésaus en tosti, lekker ! Jammer voor je poffertjes, misschien volgende week beter.

    Bijna tijd om aanstalten te maken en jippieeeeeeeeeeeeeeee het is droog :inlove:

    Oké, de terugreis was nat, maar ach, heerlijk gegeten, gezellig gezelschap gewoon een hele mooie avond.

    Lied voor het slapen gaan steve harley & cockney Rebel, make me smile
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2024
    stien56, leni1955, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.