-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hahah ja geloof dat het mist was....volgens thuva was het vuurtje nog niet aangestoken....:) maar zal goed opletten hoor....heir net lange wandeling gemaakt t is heerlijk buiten de zandpadden nog wel heul erg modderig maar ja daar lopen is toch het fijnste ook voor de hond die toch al niet meer los mag zo nog een beetje gevoel van ik ren daar de plassen en modder xD je moet wat he....
    hier dus geen muts nodig gehad...

stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier geen mist gezien, wel een hoop miezer regen.
    Net terug van museumpje pikken, was gezellie zo saampjes. Nu ligt mijn wederhelft natuurlijk plat, daar moet ie echt van bijkomen, zal een paar daagjes rustig aan moeten doen. Al dat lopen en slenteren valt niet mee.
    Voor mij is het nu tijd voor een bakje.

stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedenavond ,
    Fijn dat het gezellig was zo met ze tweetjes , alleen beetje jammer dat wederhelft weer helemaal moet
    bijkomen van dat geloop en geslenter.

Eten vandaag wordt Bami uit de vriezer met gebakken roereitje en sate'tje en
    lekkere kroepoek.

4. snietje1

Tja Venus, dat zijn we gewend, een dagje zoiets doen is een paar dagen bijkomen voor mijn wederhelft.

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove:xD Bami met eitje, sateetje en kroepoek, lekker !! Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, ook lekker !!

Lied van vandaag; Dream Theater, take the time.

5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, hadden ze in de ene winkel producten die ik wilde niet.:wuerg: Waren producten die in de aanbieding zouden zijn. Daarna eerst wat huishoudelijke taken gedaan.:p

vanmiddag eerst lange wandeling gemaakt. Wilde daarna nog ff in de tuin maar begon het te regenen>:(

Vanavond hebben we courgette lasagne uit de oven gehad.;)

6. snietje1

Rick, wat vervelend dat ze de producten niet hebben ! Ga je speciaal naar die winkel en nope:wuerg:
    Courgette lasagne, lijkt me lekker, maar ik heb het nog nooit op.

stien56, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemorgen ,
    Fijne werkdag voor die moeten werken.

stien56, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

goede morgen...
    hier een waterig zonnetje maar het doet zijn best....van een lieve buur een wonderkist ontvangen die staat nu op het land ben benieuwd wat daar uit komt misschien.....:p wie weet he....hier laatste dagje vrij was eff lekker die drie dagen morgen starten we weer met een reeks van vier....maar dan nog maar negen daagjes en dan.....vakantie jippie.....:)
    zo en nu als de bliksem aan de poets is hard nodig....
    fijne dag allemaal

stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Dat is zeker een lieve buurman zo een wel ik er ook wel hebben :music:.
    Vakantie dat is wel een mooi vooruitzicht.
    Vandaag weinig gedaan had er geen zin in ;).

Eten was kippetje van het spit uit de oven met een salade en wat patatjes.
    Heb alleen zelf geen patatjes gegeten want was aardig groot kippetje maar wel heel lekker :p.

stien56, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Wat Lief Popje, ik had er toevallig ook zo'n lieve Buurman, bij mij is er een warmwaterbron uitgekomen, en bij jou ? Bijna vakantie, wat een heerlijk vooruitzicht, ik moet nog een paar maanden geduld hebben.

Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Gegrild kip met frietjes en salade, lekker !! Wij hebben vanaaf kabeljauw met gebakken aard en tomatensalade (met vanalles erdoor) ook lekker !

11. rickvenema

Ja lekker weer vandaag vanmorgen eerst nog wat frisjes maar vanmiddag was de temp. beter.
    Weer een rondje gelopen vanmiddag daarna nog ff in de tuin bezig geweest.

Nou lekker dan morgen een kortings dag en babyboom duren maar tot 18,00 uur mensen die moeten werken hebben hier dus niks aan. Waarom niet gewoon tot 22,00 uur net zoals de meeste questen tegenwoordig.
    Hoop dat ze in het weekend er ook zijn.

Eten was prei-gehakt oven schotel.
    De courgette lasange was inderdaad erg lekker maken het steeds een beetje anders tot we vinden ja zo is die goed.

12. snietje1

KLopt Rick, mensen die werken hebben er niet zoveel aan, waarschijnlijk is het weekend ook die events.
    Prei-gehakt oven schotel, lekker !

Oh ja, bijna vergeten, lied van vandaag; Gary Jules, mad world

Edit; Goedemorgen,
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Maak er vandaag een mooie dag van.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.

Laatste bewerkt: 7 Maart 2024
  13. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier al een lekker zonnetje dus wordt een mooie dag.

14. popje4

uit die wonderschone kist kwam een hamstervanger blij mee hoor....lekker veel ep:).....hier niks nie zonnetje zelf koud moest in de ochtend ook de auto ruit krabben bbbrrr....nu erg bewolkt beetje jammer had gehoopt op iets mooier weertje....tja je kan niet alles hebben toch...:p
    fijne dag allemaal voor wie werken gaat werk ze....en wie vrij is geniet er van...

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, helaas op Terschelling de hele week ook geen zon en vanmorgen echt heel erg koud, zelfs met een muts op langs het strand nog koude oren.8)
    Morgen weer naar huis en het weekend aan de was en naar moeder huisgenoot, het gaat niet echt lekker met haar, ze heeft veel pijn van een versleten heup en in haar rug en is blij dat we weer thuis komen.:)
    Van de zomer blijven we ook in Nederland en hopelijk is het dan wel wat warmer en zonniger, zou fijn zijn.

Event mooi opgestart, oogstbonus van 200% en 2x +1 dus even flink strooien met supermest en Suzy zodat de gewassen snel binnen zijn.

Heerlijk vakantie Popje, ik hoop op mooi weer voor jou.:)

stien56, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedenavond
    Hier heeft vandaag het zonnetje ook af en toe om het hoekje komen kijken, ziet er meteen gezelliger uitxD
    Popje, een hamstervanger, ook gezellie !
    Leni, ik hoop wel dat je genoten hebt van je vakantie, sterkte met de moeder van je huisgenoot.

Ik lees nog geen lekkers, wij eten vanaaf savooiekoolstamppot met karbonade, lekker !!

stien56, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. venus261256

Goedenavond ,
    Was en ben nog steeds alleen want wederhelft is met dochters weg , dus hoop dat me
    bankrekening het aan kan :wuerg:.
    Dus heb maar beetje aangerommeld in huis en weer paar stukjes puzzel aangelegd.

Eten was voor mij een lekker broodje tartaar speciaal :p.

knoepertje, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Oeps Venus, ik hoop ook dat de bankrekening niet gaat protesteren ;)
    Broodje tartaar speciaal, klinkt lekker !!

stien56, leni1955 en popje4 vinden dit leuk.
  19. rickvenema

Hier ook maar beetje zon , morgen zou het beter worden.
    Vanmiddag met wederhelft naar ZH geweest voor controle van hernia operatie. Het gaat nog niet goed met haar. Heeft nog veel pijn en nog steeds problemen met been en voet. Ze moet nu weer een MRI laten maken. Dat duurt natuurlijk weer ff voor ze aan de beurt is.
    Maar afwachten wat er nu weer uit komt.

Eten was nacho schotel uit de oven.

stien56, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. snietje1

Rick, wat vervelend ! Na een operatie denk je toch beter te worden, ik hoop dat ze het in het ziekenhuis op kunnen lossen. Nachoschotel, ik heb het nog nooit op maar het klinkt lekker xD

Edit, Goedemorgen
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Maak er een mooie dag van.
    Bijna tijd om de fiets te pakken

Laatste bewerkt: 8 Maart 2024
    stien56, leni1955 en popje4 vinden dit leuk.