-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond
    Hier ook druk met vanalles gehad, het nieuwe dekbed gehaald en geïnstalleerd en verder wat huisvrouw gespeeld qua was en zo.. Boodschappen voor vandaag zijn binnen en de voorbereidingen voor het eten is ook gedaan.

Venus, opgebakken zuurkool met spekkies en rookworst, lekker !! Wij hebben vanaaf een hele kip uit de oven met gekleurde wortelen en aardappelen (ook uit de oven) ook lekker !

Oh ja, lied van vandaag, Meat Loaf, For crying out loud

Laatste bewerkt: 13 December 2023
    rickvenema, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Rustig aan gedaan vandaag, alleen rondje gelopen vanmiddag.
    Eten was kip-zero rijst met Kantonnese soja saus met extra paprika en rode ui.

leni1955, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Klinkt lekker Rick !
    Hier is het over een uurtje tijd om te eten, gezellie !

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Beetje laat, maar alsnog

Gefeliciteerd Snietje!

5. snietje1

Dank je Stien :inlove:

rickvenema, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

slaap zacht iedereen.
    wij aten gepocheerde roze zalm met wortelpuree echt lekker met een zelfgemaakte bearnaisesaus.
    het vraagt wat werk om de gastrique te maken, maar je kan die in veelvoud maken en dan bewaren (in koelkast en zelfs in de vriezer)

LucieSchreurs, rickvenema, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

beetje laat laat maar alsnog gefeliciteerd hoor snietje....en de taartjes waren helaas al op tja moet ik maar op tijd komen he....;)

8. snietje1

Lekker Tine !

Popje in de koelkast liggen er nog ;)

Goedemorgen, tijd om de fiets te pakken.
    Maak er vandaag een mooie dag van.

9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Snietje werk ze .
    Ik ga zo de hond van dochter uitlaten want kleine kruimel is wat ziekjes.

suuske1960, rickvenema, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Sniet, wel wat erg laat maar niet minder gemeend ; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :inlove:
    Verder een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Hier de drukte nog in volle gang, het wil niet met de kleine kruimel. Vanmorgen mee geweest naar HA ; En jawel me hebben het kunnen doorduwen voor een verwijzing kno arts -.-8) Zitten nu al ruim anderhalf jaar te tobben, ja tussendoor gaat het fantastisch ... :music:... Hij wou het nog steeds niet o_O... Heb gezegd tis nu klaar over en uit ... Zelf ooit 3 jaar met oudste zitten tobben. En dat is gewoon niet nodig:mad:...En nog heel veel meer :oops: Nu moet ik voor mijzelf daar vanmiddag ook nog heen ...Zal nog wat worden :wuerg:xD
    A fijn, mams heb morgen laatste spannende onderzoek, dan nog een week op de uitslag wachten :wuerg:... Ik hoop daarna wat rustiger tijden. Alhoewel de kerstdrukte ook al op de roze deur staat te bonzen en Feestcommissie dan een ruime week vrij is. xD... Al met al bijzonder weinig tijd voor de Roze Hof, omdat Hofje de spaarzame tijd vooral gebruikt om uit te rusten. En dat is voor mij: niet achter een laptop gaan zitten.:oops:

Lied van de Dag : Simply Red - They Don't Know
    :inlove::inlove:

suuske1960, rickvenema, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

sterkte hofdame tis wel pittig bij jullie....
    dank je sniet die had ik niet gezien hoor kom ook niet zo maar in de koelkast ;)
    hier strakkies kerstmarktje van t werk eff rondje doen en iets kiezen wat me leuk of nuttig lijkt dan snel weer naar huis...hahahha...
    fijne dag allemaal t is gelukkig een keer droog....hier althans wel...hoop dat het zo blijft want alles begint op een moeras te lijken...

suuske1960, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Goedemiddag ,
    Hofje sterkte met de kleine kruimel en Mams hoop dat alles goed komt.
    Kleine kruimel :inlove:van mij is alleen maar aan het hoesten en proesten zo zielig om te zien :cry:.
    Na hondje uitgelaten te hebben nog wat geholpen met troep opruimen want daar kwam
    mams natuurlijk ook niet aan toe maar is weer gedaan.
    Tussen door wel even op farm en quest ben al aardig gevorderd nog 6 zuurstokjes voeren en dan klaar.

Eten vandaag wel zelfgemaakte nasi uit de vriezer maar heb bij de buurvrouw even kroepoek en sate
    besteld , dus gaat vast lekker worden straks.

suuske1960, rickvenema, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Hofje, dank je :inlove: Hopelijk een goede uitslag voor je mams !
    Hofje en Venus, beterschap met de kruimels, is altijd zó zielig !
    Popje, veel plezier op de kerstmarkt.

Ik lees weer lekkers xD:inlove: nasi met saté en kroepoek, lekker !! Wij eten vanaaf ook zelfgemaakte nasi maar wij hebben er kip bij, ook lekker !

Lied van vandaag, Megadeath, Peace sells (but who is buying)

Laatste bewerkt: 14 December 2023
  14. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Venus en Hofje beterschap met jullie kleine kruimels
    Eten was koolrabi kiprollade en voor mij aardappelen

suuske1960, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Lekker Rick !

16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ik wil alle zieken beterschap wensen en iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel
    Snietje nog proficiat wel aan de late kant maar ik had belangrijkere dingen aan mijn hoofd
    Vorige week de mammografie gehad en vanmorgen de uitslag
    Was onveranderd met vorig jaar, dus niet gegroeid en over een jaar terug komen tenzij ik eerder iets opmerk dan kan ik gelijk aan de bel trekken
    Verder is het spel nog steeds erg traag en heb ik moeite om de veldjes te oogsten en weer te zaaien dus aan de questen doe ik even niet mee. Begin januari ga ik daar wel weer mee verder
    Haal alleen dagelijks Bommel en de kalender op.
    Voor iedereen alvast heel gezellige feestdagen en een goed uiteinde en nog beter begin van het nieuwe jaar

suuske1960, rickvenema, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedemorgen
    Thuva, gelukkig is alles op de mammografie gelijk gebleven, dat moet een hele opluchting zijn. Fijne feestdagen en tot ergens in Januari als je in wat rustiger vaarwater zit. Dank je voor de felicitatie.

Iedereen en fijne dag gewenst.
    Werk ze voor degene die werken gaan.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.

suuske1960, rickvenema, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

thuva wat fijn dat het onveranderd is gelukkig maar...en voor jou ook fijne dagen hoor..
    die kruimeltjes ppppff als die ziekjes zijn is echt zo zielig...en lief van je hoor venus hondjes uitlaten en opruimen top hoor...

hier vandaag laatste vrije dag hahahah niet dat t echt vrij was de afgelopen dagen met minstens 20 app over wie er kan komen werken i.v.m. met ziekte...zo jammer van je eigen tijd....de kerst markt ach ja was eff leuk ik doe snel een rondje want er was weer veel lawaai door muziek en zo....waarom dat toch altijd zo hard moet....ik snap t niet...sfeer maken door muziek prima hoor maar zo hard tja...en denk ook dat het leuker is als je dit met collega doet...samen maar ja we zijn of aan het werken of ziek of we hebben andere dingen te doen....maar goed toch wel weer wat lekker kunnen scoren in de vorm van RIT.....voor douche en zo...
    fijne dag allemaal....

19. venus261256

Goedemiddag ,
    Therapie gedaan en lekker lang rondje over de markt geweest en een lekkere haring met uitjes gegeten.
    Verder een beetje met de stofzuiger gespeeld en gedweild dus alles weer schoon.

Eten wordt vandaag gegrilde kip van het spit uit de oven met aardappelroosjes en salade.

20. snietje1

Goedenavond allemaal
    Popje, harde muziek, yep, doen ze altijd en dan denken ze dat dat de gezelligheid maakt... Fijn dat je iets gezelligs hebt kunnen scoren.
    Venus, goed bezig met schoonmaken en markt onveilig maken.

Ik lees weer lekkers :inlove:xD gegrilde kip met aardappelroosjes en salade, lekker !! Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, ook lekker !

Jawel :