-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Geniet van je kerstbomen Rick !

leni1955, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Had me verslapen dus eerst maar naar therapie geweest en nu dan maar gelijk er
    een lunch van maken.
    Dan straks even rondje over de markt doen.
    Heb gister in een tuincentrum een mooi kersttreintje gekocht om door me kerstdorp
    te laten rijden moet nu alleen nog opbouwen maar dat gaan we morgen doen.

suuske1960, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemorgen
    Hier vanmorgen weer sneeuw:wuerg: Niet zoveel als dinsdag maar toch weer beetje wit.
    Kerst boom staat in de kamer lampjes en slingers hangen er in nu nog de rest;)

Boom is toch wel een beetje grootxD Leek niet zo groot toen we hem/haar/het kochten:) maar :Dhet past

suuske1960, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hem...haar...het...geniet er van heerlijk zo ene naar dennen ruikende boom toch.....en gezellie voor de kerst...
    hier niks nie wit....en benzine is hier 1.78 dus niet de rit waard om Duitsland in te gaan of een combi maken van tanken en boodschappen dan zou t kunnen ....
    leuk venus een treintje door een kerstdorp en sterkte op de markt tis gelukkig niet heel erg koud....
    morgen hebben we nog sint feestje met de kinderen en kleinekinderen....wat aan de late kant maar met drie mensen die in de zorg werken is het altijd lastig plannen...maar heb er wel zin in....ook lekker drie dagen vrij en mob gaat op stil ....rust....
    fijne dag allemaal werk ze voor wie werken gaat of al is geweest....

suuske1960, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Helaas helemaal niet Sniet, de koorts wil niet zakken en eten wil ook niet zo lukken en van wat erin gaat komt de helft er weer uit, vooral ook heel erg duizelig dus goed vasthouden met de trap op en af en lopen, echt niet leuk meer.:cry: Ik wil douchen maar weet echt niet hoe:wuerg: en loop dus rond met haar dat alle kanten op staat behalve de goede.
    Voordeel ben wel 2 kilo afgevallen in een paar dagen en dat mag wel even doorgaan.xD

Fijn dat je geslaagd bent voor een dekbed, ik heb ook pas een nieuwe, heerlijk warm.

Event rond ik heel snel af en dan gaat de farm weer met lange gewassen en ik weer onder de wol.8)

suuske1960, stien56, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

pppfff leni klinkt niet fijn....beterschap hoor...

suuske1960, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedenavond ,
    Klik wel op leuk Leni maar dat is het niet , hoop dat het snel opknapt voor je.
    Vandaag nog beetje bezig geweest met de rest van kerstspulletjes neerzetten maar treintje
    rijdt nog niet. Zijn meer bezig geweest met de nieuwe pc installeren en dat is gelukt loopt
    hier nu als een treintje.

Eten vandaag hebben we besteld lekker broodje lamskebab met een frisse salade.

suuske1960, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Goedenavond.
    Rick, heb je al in de boom moeten klimmen om de piek erop te zetten ?xD
    Leni, ah meis toch *hele dikke knuffel*
    Venus, lekker aanfreubelen met de kerstspulletjes.

Ik lees weer lekkers, broodje lamskebab met salade, lekker !! Wij hebben vanaaf een spruitenschotel met tomaten en gehakt, ook lekker !

Jawel !

suuske1960, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

Piek staat boven in de boom stukkie van de top af past preciesxD Wel een trap nodig gehad8)
    ook de andere spullen hangen erin. Zijn klaar voor kerst;)
    Buiten doen we geen verlichting, sommige huizen hebben heel veel buiten verlichting gaat volgens mij tegen elkaar op:wuerg: zo van zie mij eens de buren doen er dan nog een schepje boven op zo van ik heb lekker meer:p De andere buren moeten dan nog meer:wuerg:

Doen daar niet aan mee.
    Ondanks het trieste en wat vochtige weer een rondje gelopen.

Eten was prei-bleekselderij- gehakt ovenschotel. Ik had er aardappelen bij wederhelft niet:)

suuske1960, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Lekkere ovenschotel Rick !

Wij hebben net onze voorjaarsvakantie kunnen boeken, ik had nog geen akkoord voor mijn verlof, nu wel. Leve de app :inlove:xDxD

suuske1960, stien56, LucieSchreurs en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

Waar gaat de vakantie heen snietje?

stien56, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Zoals altijd naar ons Grieks Eilandje Rick, in het voorjaar 3 weken, in het najaar 4 weken dit jaar :inlove::inlove::inlove: We verheugen ons er al helemaal op !

suuske1960, stien56, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

wauw snietje heerlijk hoor....ik wil ook wel weer terug naar Griekenland.zo heerlijk daar...
    mooi om te lezen over kerst lampjes en bomen top hoor en ja hoort toch ook bij kerst....vind ook die buiten verlichting soms beetje te veel en moeten ze ook maar nier meer klagen over.......prijzen....maar een paar lampjes altijd leuk vrolijkt de boel een beetje op...

suuske1960, rickvenema, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen allemaal.
    Jawel, hier is het weer poetstijd.
    Maar eerst tijd voor een bakkie.

popje4, suuske1960, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Een weekje afwezig, had echt even geen puf, was al blij dat ik de kalender niet ben vergeten. Hopelijk wordt het volgende week weer wat rustiger op het werk. Er moesten nu veel mensen hun verhaal kwijt, en dat is dan vaak bij mij. Tja als je er al lang rondloopt, merk je dat mensen je vaak in vertrouwen nemen.

Gisteren maar pizza besteld was helemal gaar. Zometeen dan hier ook de kerstversiering ophangen

popje4, suuske1960, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Sterkte met de ellende op het werk Lucie, zoiets gaat niet in je koude kleren zitten. Rust lekker uit of ga iets leuks doen. Kortom, even aan iets anders denken/doen is dat heel goed. Je moet er niet onderdoor gaan dus denk goed aan jezelf.

Ik lees weer lekkers, pizza, lekker !! Wij hebben voor vanaaf poutine (op onze manier) gemaakt, ook lekker !

stien56, suuske1960, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

Vanmorgen de zitmaaier maar ff schoon gemaakt, die kwamen ze vanmiddag halen voor service beurt.
    Vanmiddag dus maar kort rondje gelopen moest voor de regen weer thuis zijn.:sleepy:

event gaat voorspoedig. Eten was weer eens de gele wortel nasi;)

stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Lekker Rick ! Hier was het lopen of fietsen niet aardig, het komt vanaf vanmorgen met bakken naar beneden dus na 1x verzopen hond gespeeld te hebben, was ik er klaar mee.

Oh ja, lied van vandaag; Kate Bush, Room for the life.

Laatste bewerkt: 9 December 2023
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Eindelijk lekker gedoucht vanmorgen, vraag niet hoe maar het is gelukt.:wuerg:xD

Zoon heeft vanmiddag even het hondje uitgelaten want huisgenoot is naar haar moeder die ook helemaal niet goed is.

Hopelijk gaat het met mij nu elke dag wat beter want dinsdagavond hebben we kaartjes voor een musical, zou wel leuk zijn als ik daarheen kan.

Lucy kalm aan en zoals Sniet zegt, doe iets leuks en ontspan, dit zijn altijd heel nare zaken een reorganisatie.

Voor nu fijne avond en voor straks lekker slapen.

20. snietje1

Leni, iedere dag wat beter, volhouden zo !! Ik hoop dat je naar je musical kan (welke ga je ?) strakkies lekker slapen (rusten is goed als je ziek bent) 0ok beterschap met de moeder van je huisgenoot, wens A ook sterkte met het zorgen.

Hier is het bijna etenstijd :inlove:xD

Laatste bewerkt: 9 December 2023
    stien56, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.