-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni, 1200 eurie :wuerg: Dat is nogal wat ! Die bui heb ik ook op mijn hoofd gehad toen ik naar mijn schoonmoeder ging. Zowel heen als terug.
    Hexia, rijke boeren ?? Waar ?? Ik niet, wij hebben nog geen maar geen auto of motor dus wij zijn heul arm.
    Lucie, jé meis, dat is geen goed nieuws, dat is *PIEP*

En wat wordt er vandaag allemaal gegeten ? Ik lees wel lekkers, frietjes met snacks, lekker !! Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, ook lekker !

stien56, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Ben vanmiddag aan de wandel geweest ben wel droog geblevenxD
    Dat is een fors bedrag leni ben je er voor verzekerd?

Ja Hexia tegenwoordig nemen de ambtenaren maar beslissingen waar je als burger niet echt heel vrolijk van word>:(

Eten was organic black soybean fettuccine;) Klaar gemaakt alsof het bami was:p

stien56, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Lekker Rick ! Ik hou wel van bami :inlove:

stien56, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Rick wij zijn uiteraard verzekerd maar omdat het niet te verhalen is ben je 5 no claim jaren kwijt en dat kost uiteindelijk meer omdat de premie dan hoger wordt dus helaas zelf betalen.

Goedemorgen, eens kijken of we vandaag droog kunnen wandelen.;)

stien56, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tis hier onverwachts een kleine kruimel :inlove: weekend geworden.
    Druk druk druk druk drukkkkkkkkkkkkkkkkkk:wuerg:xD

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, gezellig Hofje, geniet ervan
    Hier zometeen toch maar gaan sporten, beetje beweging doet de mens goed

Gisteravond varkenshaasje met appeltjes. Vandaag spareribs uit de oven. Ik ben de vriezer leeg aan het halen en kwam ze tegen. overblijfsel van het bbq seizoen

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja sneu leni....het moest niet mogen he dit soort dingen en ja je vraagt je dan af....waarom toch....:(
    hier is het morgen en overmorgen oma dag en Moederdag hahaha beide dagen komen de kids op bezoek met kleinekids....wel apart want samen kon niet vanwege werk en zo nou ja dan maar achter elkaar heb ze al een tijd niet gezien i.v.m. werken en ziek zijn dus...word tijd...net maar eff voor bij de koffie speculaas truffels gemaakt lekker....hoop ik...pas in ieder geval bij de tijd van het jaar..
    hier net lekker zonnetje nu weer weg zo jammer...ga maar eens een lange ronde met de hond kan nu nog:)
    fijne zondag verder...

wat is er met de dropjes ??? net van 1 veld geen 1 drop zo spelen wordt wel lastig....

Laatste bewerkt: 26 November 2023
    stien56, suuske1960 en leni1955 vinden dit leuk.
  8. snietje1

Hofje, geniet van je Kruimel.
    Leni, is het daar wel droog gebleven ?
    Popje, geniet morgen en overmorgen van je moeder/oma-dag.
    Lucie, fijn gesport ?

Ik lees weer lekkers, varkenshaas met appeltjes en spareribs, Lekker !! Wij hebben vanaaf een flinke zeebaars met een salade, ook lekker !

Tja, morgen....

stien56, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

mmmm zeebaars, dat is bij ons ook een favoriet

Sporten , ging op een laag pitje, krijg gewoon geen lucht

stien56, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. leni1955

Ja Sniet ik ben droog overgekomen, vanmiddag weer een heleboel nattigheid maar toen was ik binnen.;)

Lucie ik heb ook last van benauwdheid, kan van de hoge luchtvochtigheid komen.
    Ik heb een huisgenoot die heel goed kan zoeken met google en dit heeft ze dus ook uitgegoogeld.xD
    Vervelend is het wel.:wuerg:

11. rickvenema

Hier vandaag hele dag binnen gezeten was geen fijn weer om te gaan lopen:wuerg: Morgen verwachten ze zelfs sneeuw>:(
    Eten was prei-knolselderij-mosterd soep met koolhydraat arm zelf gemaakte foccassia broodje:p

stien56, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Lucie en Leni, kaai vervelend om het benauwd te hebben ! Luchtvochtigheid kan je ook vaak zien op een weer-app ;)

Lekker Rick, soep is altijd lekker !
    Sneeuw ? :eek::wuerg: Dat sla ik graag over !

Lied van vandaag; Live, The dolphin's cry

Laatste bewerkt: 26 November 2023
    stien56, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Popje nog gefeliciteerd met je TG boom.
    Balen Leni, je zou ze een schop onder de kont geven toch. Verniel je eigen spullen.:mad:
    Hier ook al ff geen lekker weer, me katje (Sam) vindt het nog erger dan dat ik het vindt.
    Ze poept graag buiten.;)
    Ze heeft de ruimte in de tuin, speciaal perkje voor haar met rulle aarde.xD
    Evnt loopt lekker, maar de drops blijven achter.
    Waar is Venus? Mis hem in de berichten hier.

stien56, snietje1, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

klop suus....in een ander draadje zie je venus nog op zondag goede morgen zeggen....hoop dat het oke is met hem...
    hier is het ook super nattig...en volgens zeggen blijft het zo vandaag niet echt fijn onze hond is dan ook niet blij...dan toch maar liever sneeuw xD
    Lucie en leni beterschap hoor dat benauwd zijn is niet fijn...

stien56, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Zeer zeker genoten hebben van de kleine kruimel, die met de dag meer gaat kletsen:inlove: Wel gisteravond total loss op de bank gekropen is xD ...

Vandaag maar is kijken hoever Hofje met de kerstversieringen komt. Rustig aan wat rommelen gaat. Hier is Mevr de Zwart ook niet te genieten -.- Ze wilt elke keer naar buiten. Hofje doet de deur open en dan draait ze zich boos (omdat het nat en koud is) weer om.:wuerg:

Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel :inlove:

Lied van de Dag ; Aretha Franklin - I say a little prayer
    :inlove::inlove:

stien56, suuske1960, LucieSchreurs en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Lag met zware griep paar dagen op bed , dus had weinig te zeggen en te doen
    behalve slapen. Eten was dus ook niks op wat vla of yoghurt na of een beschuitje.
    Ben nu wel weer wat vaker op maar nog heel weinig energie.
    Maar we werken er weer aan om goed op te knappen.

stien56, suuske1960, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Oei Venus dat klinkt niet fijn, goed uitzieken maar en kalm aan, voor het weer hoef je niet uit bed, het is de hele dag nog niet droog geweest.:cry:
    Hier ook een hond en kat die het niet fijn vinden, hond moet helaas wel zo nu en dan naar buiten maar poes draait zich ook bij de deur om en ligt heerlijk op de verwarming.xD

Ik heb even wat veredelde anjers gebruikt en wolkenrij is binnen, drops gingen waardeloos.

stien56, suuske1960, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Venus, heel veel beterschap en eten wat goed gaat.
    Beestjes en vies weer... tja die vinden dat meestal ook niet leuk en dat vind ik dan weer leuk om te zienxD Ikzelf ben vandaag 2x door een stortbui geweest. Momenteel hangen mijn kleren bij de verwarming te drogen en zelf maar onder een warme plens bijgekomen.

Wat wordt er gegeten bij dit weer ? Wij hebben vanaaf een ovenschotel gemaakt met pastinaken, aardappels en kip, daarbij een knoflookyoghurt, lekker !!

stien56, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

pppff venus beterschap hoor....hoop dat je snel weer wat meer energie gaat krijgen...hier ook de hele dag regent en natte sneeuw mag wel stoppen nu vind ik....
    fijne avond allemaal

stien56, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

Hier was het redelijk droog alleen klein beetje motregen, dus toch maar rondje gelopen anders zit ik weer hele dag binnen.;)
    Nou ja moest vanmorgen een oventje naar de blauwe supermarkt brengen die we besteld hadden. Toen we hem zaterdag kregen bleek dat het stuk was>:( we konden het hier inleveren zodat het weer retour kan. Denk je leuk maar krijg je iets dat stuk is:wuerg:

Venus beterschap. Hofje hoop dat je weer bent uitgerust. Dat is stevig balen snietje om steeds nat te worden.
    Eten was Chili con carne:)

stien56, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.