-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

De trein was op tijd. ... Er zijn zover Hofje ken zien geen nieuwere bomen aanwezig.

Mis hier nog de Tomorino boom ofzoiets. Die zit er niet bij en van de wel aanwezige bomen heb Hofje er al meer dan genoeg-.-

Dus helaas pindakaas dan gaat de treinreis niet door. Had me er zo op verheugd :cry:... Een reisje langs de Rijn met de trein.:cry:

Gaat Hofje dus in ruststand 8)

Laatste bewerkt: 24 November 2023
    stien56, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

treintje jip op tijd....maar zoals je zegt hofdame...niks nieuws dus deze trein mag voorbij....

3. Hexia

Hexia Teller

-.- Kom je speciaal met de trein voor de feestdagen over uit verweggistan. Is mijn Moeder in ruste gegaan :wuerg:

Ze zeg nog ; Hexia kind leuk, leuk dat je der bent hoor, maar ik doe niks o_O... Ik haat bordspelletjes zeg ze ook nog. :eek:
    Nah daar zit ik dan met me nog ruim 50 uur van de gratis knechtjes. (die ik bijna vergeten was)
    En een oogstbonus -.- Ik heb maar gezegd : oke oke Mama Hofje dan doet ik het zelf allemaal wel weer ... Diep zuchten doet en zich afvragen doet, hoe op een fatsoenlijke manier zo snel mogelijk weer naar verweggistan te kunnen vertrekken -.-
    Maar ja tis toch me moeder, die ken ik ook niet alleen met de feestdagen laten zitten :oops: Nog is diep zuchten doet -.-

stien56, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hoi Hexia, leuk dat je er ook weer eens bent.
    Had zelf de eerste trein gemist heb de volgende maar genomen.

Bord spel vind ik ook niks dus slaan we over.

5. Hexia

Hexia Teller

Hoi Rick,

De trein laat ik verder rijden, heb der lang genoeg in motten zitten hierna toe :wuerg: ... En heb weinig wat ik erop zou kunnen zetten.
    Tja zoveel weggegeven allemaal. ... Maakt niet uit. Even met de gratis knechtjes spelen gaat :music:

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

He Hexia, ook weer van de partij ?
    Treintje sla ik ook over, zit niets nieuws bij...

Wat eten we vandaag ? Wij eten kip uit de oven met spruitjes en aardappels (ook uit die zelfde oven) Lekker !!

Niet te vergeten :

7. Hexia

Hexia Teller

Hier pizza van de boerenbuurt super, kweet nie of tie wel nog vers of te eten is , tis een klein winkeltje met nie zo veel klanten meer van dit dorpje:music:
    Maar ja moest ff snel wat te eten en boodschappen hebben, er was natuurlijk niks meer in de boerderij alhier 8)...

8. popje4

vind bordspel wel leuk zo op zijn tijd...helaas denken de dropjes er anders over tjjeeee die komen maar niet die grond uit....plantjes gaan goed hoor daar ligt het niet aan....
    zo nu maar eens koffie en....op de bank met flixje
    fijne avond allemaal

9. rickvenema

Wat eten betreft stamppot andijvie met braadworst:p
    Wat treintje betreft weet niet eens wat voor bomen je kunt krijgen maar je komt wel mooi van een zooi xl-bomen afxD

stien56, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Hexia

Hexia Teller

Je ken ook weer x ellen terug krijgen :music:... Ik bewaar ze, mot ze hakken om het fornuis en de kachel te laten branden-.-

11. rickvenema

Ben je van gas af HexiaxD Dat hout stoken is niet goed voor het milieu hoor, al die stinkende rook is ook niet prettig voor je buren;)

12. Hexia

Hexia Teller

Hier op het mini boerderijtje is geen gas en stroom :oops: Dat was 'vroeger' in mijn rijke stadse dagen wel anders :music:

Woon nu toch aan de rand van het dorp en vrij afgelegen ... buren hebben dus geen last van mij ... Gaat zo de kruik is vol gooien met warm water en dan maar onder de drie dubbel dikke wollen deken, in de flanellen pyaniaatje ... -.-...

13. snietje1

* snif snif* wat stinkt het buiten naar een slechte verbranding van hout * uche uche* ppff dat is niet gezond. Het wordt tijd dat ze in verweggiestan-farmerama bij de leiding er een mooi verhaaltje over schijven in het regelement.
    Misschien dat de zonnepanelen dan in de aanbieding komen 8)

Hier is het over een half uurtje etenstijd, gezellie !!

stien56, popje4, Hexia en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Bonuscode TROUBLES. Is actief t/m 27-11-'23 om 23:59.

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedemorgen
    Dank je wel vanDijk, dat is altijd lekker :inlove:

Hier is het poetstijd, moet ook weer gebeuren.

stien56, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je van Dijk, altijd leuk.

Gisteren even langs de garage geweest en ja hoor, 1200 euris ex btw, leuk grapje. Jammer dat ik de persoon niet gezien heb want ik had de hond laten bijten. (hihi die loopt heel hard wegxD)
    Daarna naar moeder huisgenoot en daar een patatje laten komen met kaassoufle.

Hier weer regen en even kijken of ik met het hondje naar buiten ga hoewel ze ook een mooi blauw regenjasje heeft gekregen maar het vrouwtje haat regen ook;):cry:
    .

stien56, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Hexia

Hexia Teller

-.-

Der stond hier vanmorgen al voor dag en dauw een Mama Hofje aan de deur te rammelen. Tja heb geen foon meer :music:... Dag kind oh je bent al wakker o_O Ja he he als je moeder aan de deur staat te gillen. Ik trok me quilten wollen badjas nog eens strak om me heen.

Kijk is zei ze, kheb koffie en verse broodjes bij me en de klepperkrant. Nah ja dat was dan wel weer lief.:oops: De kippen, geitjes, konijntjes en nog meer van dat al stonden in de aanhanger zei ze, ze had alles maar zo beetje meegenomen wat nog van mij was en waar ze al die tijd voor gezorgd had. :wuerg: T, was meteen een volle en vooral drukke boel. Mama Hofje kletste mij, alles van de afgelopen jaren in 1 kwartier bij :wuerg:... Nee Pieter Post wist nog van niks dat ik voor even terug was in het dorp. Ze dacht dat bijna niemand dat al wist.
    Vooral zo houden Mama Hofje, vooral zo houden -.- Ben graag op mezelf Mama Hofje zei ik uit voorzorg er maar bij -.- En zolang blijf ik nie he :music: Hoe het met de liefde ging vroeg ze toen o_O Nah mompelde ik zo beetje, zo iets als bij jouw he ... niks niet liefde-.- We zitten daar toch niet meer op te wachten ofzo toch :eek:Ze bloosde en nam nog een slok koffie, ze had nog niet binnen en begon al weer te kwekken :wuerg:

De Klepperkrant riep ze ; De Klepperkrant, ze trok de krant uit mijn handen en begon voor te lezen. De Welstand Commissie had een niet mis te verstaan interview gegeven ... De Welstand Commissie :eek: ... Bestaat die hier ook al. In dit bijna leegstaande verlaten dorp :eek: o_O ... Jahaaaaaaa zei Mama Hofje , Der wonen nu enkel nog rijke stinkerds :oops: Maar daar ben ik niet 1 van, me benne nog steeds wat arm enzooo ... Maar ik had wel een tomino dinges boom nu gekregen xDxD Ja zeg leuk voor je maar hoe zit dat met die welstand gedoe dan ? Voor het weer een uur geklets over 1 boompje zou gaan :wuerg: We motten zonnepanelen aanschaffen van hunnie -.- Zonnepanelen :eek: Ja Zonnepanelen -.- ... Hout stook wordt verboden :wuerg: ... Verboden o_O???

Ik zit hier midden in het bos, der kom zowat geen zonnetje door xD Ik heb niks aan zonnepanelen. Wat kost dat dan wel nie... Das toch enkel voor de rijken :music:Ja weet ik het zeg mama hofje, dat zijn die moderne dingen. Die willen ze hier nou ook doorvoeren.

Hmmm, zonnepanelen gekker mot het niet worden. Houtstook verboden. Hoe mot ik dan warm blijven :wuerg: Nah ik heb nog wel een aggregaat in de schuur staan op diesel of stook olie, dan zet ik die wel aan. Heb nog een pretroleum kachel en kook pitje dus dat komt ook goed. Als het moet. Hmmm ik most hier maar niet te lang blijven denk ik zomaar ... 8) Wat zeg je Hexia, riep Mama Hofje vanuit de keuken. Ohhh niks bijzonders. Ga jij zo weer, heb nog een hoop te doen hier. -.- Ja ja ik ga zo. En ze stapte de deur uit. Startte haar Roze oude Cabrio en reed weg met uit de speakers die natuurlijk weer op hun aller hards stonden -.- schalde

Fantasy - Earth Wind & Fire :music:

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Nou het weer een beetje. niet dat ik erg ziek was, maar gewoon nergens puf voor. Komt ook omdat er op het werk al weken geruchten gaan dat er iets van een reorganisatie komt. Dus niemand neemt beslisssingen maar er moet wel van alles gebeuren.

stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

oooiiii das niet fijn nee lucie....snap best dat je dan niet veel puf hebt sterkte hoor...

stien56, LucieSchreurs, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Lucie sterkte ermee, vandaag ook niet veel gedaan, paar wasjes en lekker ergens gaan lunchen.
    Vanmorgen wel gewandeld met het hondje maar helaas een bui op ons hoofd, nieuwe jasje van haar lag in de auto.xD

Drops voor het event blijven hier ook gigantisch achter, zo lukt het nooit om de wolkenrij te halen.:(

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.