-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Wij hadden er ook nog nooit van gehoord maar kwamen dit tegen in de winkel

popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wij hebben vanmorgen edamame (in de peul gekookte sojabonen) gemaakt voor in de bami vandaag. Ik ben ook benieuwd hoe die smaken:)

rickvenema, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Het weer ziet er nog niet lekker uit, hoop wel op wat zon vandaag en dus droge perioden.
    En was het lekker Snietje?

4. snietje1

Goedemorgen

Nee Suuske, die smaken echt nergens naar. Als je die wil laten smaken moet je er een kilo zout op gooien en daar beginnen we niet aan. Dat is gewoon niet gezond. Kortom we hebben ze ertussenuit gehaald en weggegooid. Het zijn gewoon smakeloze meelballen.

Het weer is hier ook pet, ze hebben voorspeld dat het over een uurtje droog en zonnig gaat worden, ik hoop het, dan kunnen we een stukkie gaan fietsen.

Overigens is Matthew Perry overleden (Chandler van Friends) hij heeft maar 54 mogen worden.

rickvenema, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik weer, drukke week gehad maar wel gezellig.

Event schiet echt niet op want die bomen en beestjes duren eeuwen, ben er net achter dat de prijzen die je bij de boeken haalt versnellingen hiervoor zijn.
    Lekker bij de tijd dus, gooi ik er een aantal op, zijn ze niet stapelbaar, goedemorgen Leni:wuerg: tot nu toe vind ik er niet veel aan.

Jammer van de bonen Sniet.

Wij hebben gisteren onderweg gegeten nadat we kleindochter naar huis hebben gebracht, was heel lekker, ik had spareribs en huisgenoot nasi.

Komende week nog een paar drukke dagen, morgen kleine man en pedicure en fysio en dinsdag mijn lieve vriendin die zo goed voor de mensen om haar heen zorgt, jullie kennen haar als Sniet;):inlove:
    Woensdag koffers pakken en in de nacht op naar Schiphol en de zon, heerlijk, ik heb al weer genoeg van de regen.:oops:
    Gelukkig is het grootste deel van het poetswerk al gedaan.

rickvenema, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Druk maar gezellig, Leni. Veel plezier alvast in de zon.

Hier gisteravond bij mojn schoonouders gegeten. We hadden nog zo gezegd dat we niet bleven eten, maar ja ze had toch geulde tomaten gemaakt.
    Ach ze kan het nu nog, maar ze heeft er altijd dagen stress van. Mijn schoonvader gaat niet goed. Gefrustreerd dat hij dingen niet meer kan, geen geduld en dat reageert hij af op mijn schoonmoeder.

We hebben alle paierenvoor de regiotaxi dus maar mee naar huis genomen, kan mijn man rustig kijken, zonder gehijg in de nek.

rickvenema, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

Jammer Lucie dat het allemaal niet meer zo goed lukt bij je schoonouders maar gelukkig kunnen jullie wat helpen, fijn hoor.

Net lekker gewandeld met de hond, eindelijk droog en best lekker weer.

Nu nog even douchen en dan op naar de verjaardag van kleine man en oudste kleindochter.:inlove:

LucieSchreurs, rickvenema, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

Gefeliciteerd leni en een gezellige dag.
    Eten vandaag wordt snert uit de vriezer met een stokbroodje met kruidenboter erbij.
    En de was kunnen drogen buiten aan de waslijn.;)Dus het weer valt mee vandaag.

9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Eten gister vergeten maar was Lekker broodje gebakken beenham met en salade erbij.
    Leni gefeliciteerd en fijne avond straks , en fijne dag met Snietje dinsdag en daarna natuurlijk
    alvast een fijne vakantie gewenst.
    Net als dat Suuske zei het is toch nog mooi weer geworden vandaag hier dus heb nu de hele tuin
    winterklaar gemaakt laatste onkruid verwijderd en alles lekker aangeveegd dus kunnen voorlopig
    weer verder , moest alleen de poortdeur ook nog even repareren dan die liep een beetje vast
    maar ook weer opgelost.
    Event gaat goed de wolkenrij is ook binnen was alleen vergeten dat je de sieritems eerst op het
    veld moest zetten dus kan hem nog niet activeren.
    Eten vandaag hebben we lekker besteld bij de patatzaak wordt hotdog speciaal , met patatje en
    niet te vergeten een Sate'tje.
    Heb er zelf nog een salade bij.

rickvenema, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Goedenavond
    Zo, poetsten is klaar, vanmorgen nog gewandeld met wederhelft vanmorgen, fietsen was geen optie het heeft hier de hele dag geregend en je waait hier weg.
    Kortom, het is geen weer :wuerg:
    Lucie, ik hoop dat de moeder van je schoonzoon beter gaat worden en wel heul lief dat jullie dingen gaan regelen !
    Venus, heul goed bezig !

Ik lees weer lekkers:inlove:xD spare ribs, nasi, gevulde tomaten, snert met stokbrood en kruidenboter, broodje beenham met salade en een hete hond ;) met frietjes en saté, lekker allemaal ! Hier staat het deeg te rijzen voor vispizza's, ook lekker !

Morgen weer braaf werken en dinsdag gezellie naar mijn heul lieve vriendin, heerlijk om haar weer te zien en heerlijk bij te kletsen :inlove::inlove:

Lied van vandaag: Green eyes (coldplay) gezongen door mijn wederhelft voor mij

Laatste bewerkt: 29 Oktober 2023
    rickvenema, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Goedemiddag ,
    Het is hier heerlijk weer.
    Event heb ik afgerond.
    Leni , Sniet veel plezier morgen.
    Vanmiddag lekker naar kleindochter en ouders en eet daar dan mee vandaag.
    Wordt Hachee met aardappelpuree en kaas uit de oven.

rickvenema, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw das snel venus....hier nog niet op de helft smakelijk dan strakies en leuk naar je kleinekind ....veel plezier samen dan sniet en leni...en fijne vakantie lekker hoor nog eff naar de zon...
    hier wasje ook buiten maar of t droogt? we gaan t zien...straks een paar uurtjes naar t werk in de avond..raar hoor om pas om 18.30 te beginnen hahaha nou ja word vast niet heel erg laat...:p
    daarna lekker drie dagen vrij...

rickvenema, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Hier is het event ook nog niet af, maar zal wel goed komen.
    Eten vandaag boerenkoolstamppot met worst.

14. snietje1

*PLOF* jeminee wat een dag :wuerg::wuerg:
    Laten we het maar houden bij : ik ben blij dat ik thuis ben en morgen even niet hoef maar iets leuks ga doen.

Venus, geniet van je kleindochter.
    Event is gewoon niet te doen om hem af te krijgen.
    Popje, geniet lekker van de 3 daagjes vrij.

Ik lees weer lekkers:inlove:xD Hachee met aardappelpuree en kaas en boerenkoolstamppot met worst, lekker allemaal !! Wij hebben strakkies spitskoolstamppot met vlaamse stoofvlees, ook lekker.

rickvenema, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Doe ik ook PLOF ben weer thuis na heerlijk gegeten te hebben.
    o_Ok lekker met de kleine Lexi :inlove: genoten alleen moesten Papa en Mama nog even naar de dierenwinkel
    en dacht de kleine gooi me luier nog even vol kan ik Opa :music: pesten.
    Dus met de neus maar beetje dicht :eek: de kleine billetjes maar een schone luier gegeven 8).

rickvenema, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Vandaag de kleine man gehad, hij was zo moe van het feest gisteren dat hij vanmiddag heerlijk heeft geslapen en de rest van de dag heel rustig was, wilde niet naar buiten dus lekker met de garage gespeeld en filmpjes gekeken.
    Eten was pasta met van allerlei groenten en gehakt erdoor, was lekker.:)

De fysio heeft me aardig gepijnigd en de pedicure ook dus ik kan met mooie voetjes op vakantiexD en hoop dat de zon ook wat voor mijn spieren doet.;)
    Ik doe niets meer vandaag, ben zelfs net al op de bank in slaap gevallen:sleepy:

rickvenema, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Venus, tja, soms heb je dat soort van "geluk";)

Pasta met groente en gehakt, lekker Leni ! Fysio en pedicure, ja, is niet fijn maar nadien wel. Het is de moeite waard. Lekker niets meer doen, is ook lekker.
    Hier is het over een half uurtje eten, gezellie !

rickvenema, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemorgen ,
    Weer ziet er hier goed uit zonnetje schijnt al lekker.
    Werk ze voor wie werken moet en verders fijne dag allemaal.

rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemorgen.
    Venus altijd leuk dat soort kado's van je kleindochter.xD
    Hier ook een zonnetje al is de tuin zo nat, dat de eenden er wel kunnen zwemmen.;)
    Eten weet ik ook al, dat wordt spaghetti.
    Event schiet al op, en met de dag verlenging erbij, is het goed te doen om alle prijzen te halen.

rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

hier ook een klein zonnetje t doet zijn best....
    in de schuur zit weer een heel slim beestje die al het lekkers uit de val haalt zonder dat het deurtje dicht gaat zo bijzonder weer om te zien dat hij of zei er precies zo omheen gaat dat de deur open blijft maar dat de beloning wel voor haar of hem is...maar de aanhouder wint toch....
    das wel heul nat dan suus....en ja venus dat doen ze he xD
    fijne dag allemaal

al een aantal keren die bonus voor de arcadekast gebruikt die wat de tijd verkort helaas op geen enkele manier werkt deze net nog stond deze op 1 uur en 15 min bonus geactiveerd maar de tijd blijft staan zal t wel niet goed doen ....tja tis gewoon niet mijn spel geloof ik...

Laatste bewerkt: 31 Oktober 2023
    rickvenema, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.