-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vanmiddag rondje gelopen.
    Wolkenrij binnen ook di genoeg voor laatste opdracht alleen nog gewas verbouwen.

Eten was boerenomelet uit de airfryer.:p

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Eitjes en groente, altijd lekker Rick!

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

slaap zacht iedereen
    hertfilet was zalig. jammer voor wie dit niet lust.
    ik lust geen pindasaus, in Vlaanderen zijn wij dat niet gewoon en maar goed ook, kleinzoon is allergisch aan meerdere noten.
    start deze nieuwe week goed, met werklust en heel veel zin in alles wat moet en of alles wat je leuk vindt.

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2023
    LucieSchreurs, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen.
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Maak er een mooie dag van.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.

5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Vandaag maar een rustig dagje houden want het is me eerste echte pensioendag
    dus ga daar even lekker van genieten.
    Qeust is afgerond dus weer lekker voorraad aanvullen.

Eten vandaag gaan we lekker bestellen bij de chinees.

popje4, snietje1, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gefeliciteerd met je pensioen Venus, mijn eerste jaar is alweer omxD tja ouder worden gaat gelukkig nog vanzelf.8)

Vanmorgen lekker gewandeld, wel erg mistig en daardoor wat kil.
    Net auto leeggehaald want morgen komt de andere, wat een troep verzamel ik in zo'n ding, 2 paraplu's, tig ballen van de hond:oops: en zo nog meer van alles en nog wat, in de nieuwe auto zit onder de koffer een prachtige bak met alle zaken die in een auto horen, ik viel er van achterover, keurig gerangschikt, jammer dat plaatjes bij mij nooit lukken anders zette ik een foto neer.
    Net een paar kilo stoofpeertjes geschild en die staan nu lekker op, dat wordt smullen:inlove:

Straks nog even naar de fysio en dan is de dag weer bijna voorbij.

Event is klaar dus kom maar met de volgende, liever niet op het volle maan veld want het voer voor die beesten daar is niet aan te slepen en daardoor de gewassen ook niet.:cry:

7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Event hier is ook af.
    Gefeliciteerd Venus met je pensioen, en gelijk heb je daar hoor wat lekkers bij eet ze alvast.
    Hier wordt het boerenkoolstampot met een rookworst.

popje4, venus261256, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Een mooie dag vandaag, veel buiten klusjes gedaanxD

Eten was chiken tonight met zero rijst en een gebakken eitje:p

9. snietje1

Goedenavond, eerste werkdag is weer voorbij en hij was heul druk.
    Venus, gefeliciteerd met je eerste pensioendag

Ik lees weer veel lekkers :inlove:xD:inlove:Chinees, stoofpeertjes, boerenkool met worst en chicken tonight met rijst en eitje, lekker allemaal ! Wij hebben vanaaf Orzo met een zooi groente en kip en parmezaan, ook lekker !

Lied van vandaag, Meat Loaf, for crying out load :inlove:

rickvenema, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenavond :inlove:

Hoorde iemand heel hard schreeuwen :eek: ... Dus ik dacht maar is even kijken :music:...

Las over met pensioen gaan van Venus ... Mooi mooi geniet ervan...en een nieuwe auto .. leuk ...:)

Hier nog geen pensioen ( helaas nog wat jaren te gaan ) Maar wel al een soort van pensioendroom in vervulling laten gaan xD
    0ok hier komt er deze week een nieuwe nu ja bijna nieuwe auto ... Hofje noemt het een vrachtwagen 8):inlove:Me hebben een heul grote SUV gekocht ... Die ook dienst kan doen als (mini) Camper :inlove:... Ja me kennen er echt ook in slapen xD en al diverse filmpjes gezien van mensen en dan wel in Amerika ( daar gaat Hofje niet heen ) :music:Die heule lange roadtrips er mee maken :inlove:... Er kan een luifel aan, een achterklep tent, een daktent ( maar dat doet Hofje dus echt niet ) Mij te eng :wuerg:... Er ken een dak rek op enz enz... We hebben dus alles in 1 straks, hoeven geen camper of caravan te kopen en de wagen is voor dagelijks gebruik te gebruiken. Het merk zal ik niet noemen, weet niet of dat mag ook het type ken wel. De wagen heet een Forester :inlove: Met ook alles wat je maar wensen zou zit erop. xD Zo blij mee, dat we nual een soort van die wens in vervulling kunnen laten gaan en er nu ook al dik van gaan genieten... De grootste reden is wel dat het leven en alles zomaar voorbij kan gaan /zijn en het allemaal niet meer kan.
    Afgelopen tijd teveel en te vaak mee gemaakt dat men zomaar er niet meer is of met ziekte en of met dementie te maken kreeg. :oops:

Nu het nog kan wilt ik/wij toch dan nu al genieten enz enz ... En een beetje met soort van Parijs/ Dakar Auto mooie ritten gaan maken.:wuerg:xD...

Verder gaat het hier zijn gangetje, Met de nodige zorg voor Paps en Mams en de kleine kruimel ... De Roze Hof heb ik nog weinig tijd voor op het moment. Misschien komt het nog of niet, geen idee verder nog ...

Lied voor voorlopig : Keep Driving · Douwe Bob
    :inlove::inlove:

leni1955, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Hofje, wat geweldig voor jullie, ik hoop dat jullie er nog heul lang van kunnen en mogen genieten. Mooi meis !

12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank je Sniet :inlove:...
    Hoop het ook, en zo blij dat dan die kogel door de kerk is ... Benne nou niet bepaald over 1 nacht ijs gegaan:music:...
    Heb der slapeloze nachten van gehad ... xD...
    Tis wel de wagen van me dromen hoor ... me kennen er alles mee wat we willen ...
    Nu maar hups onder de dons ...ken wel wat goede nachten gebruiken 8)xD

13. snietje1

Ik ga lekker lezen in bed, heerlijk, lekker slapen Hofje, fijn dromen over mooie dromen met de auto.

leni1955, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

veel plezier dan met je nieuwe aanwinst hofdame leuk om te lezen en fijn dat alles zo zijn gangetje gaat toppie.....geniet er van...
    hier gaat ook alles zo zijn gangetje....weer paar dagen aan het werk geweest en nee pensioen nog.......niet in zicht maar mooi venus je eerst pensioen dagje ......
    event nog niet klaar wat word er veel gevraagd....ben druk om de dieren op vollemaan veld te voorzien van voedsel pppff die eten je kaal niet bij te houden net veld geoogst en voer gemaakt en dan....alles al weer op tja misschien kunnen die hoeveelheden een keer omlaagxD;) fijne dag allemaal hier zo maar eens de kapper plagen...

rickvenema, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

net terug van de kapper. kan er weer 6 weken wegblijven.
    ik heb een hekel aan dat bezoek hoewel het een heel fijne dame is die knipt.

rickvenema, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,
    Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst Hofje en geniet er vooral van.
    Hier hele goede nacht gehad zelfs me verslapen was bijna te laat op therapie.
    Fijn dat je weer even vooruit kan Tine.
    Vandaag nog maar wat plantjes verpotten hebben we dat dit jaar ook weer gehad.

suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Venus een hele dikke proficiaat met je pensioen........hoop dat je er lang van mag genieten in behouden gezondheid........en al zeker zonder veel heupproblemen.... :)

rickvenema, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Middag ,
    Dank je Freedom zal ik zeker gaan doen maar of het zonder een heupprobleem wordt :music:,
    weet ik niet maar ga er toch niet meer vanuit , heb nog genoeg met deze om weer helemaal top te zijn.
    Alle plantjes zijn weer van nieuwe aarde voorzien dus kunnen er voorlopig weer even tegen.

Eten vandaag zuurkool stampot met spek en een lekkere rookworst.

19. snietje1

Goedenavond
    Popje, alles gelukt bij de kapper ?
    Vandaag weer braaf gewerkt, morgen lekker een dagje (vorige week meer gewerkt) natuurlijk al helemaal volgepland. Hier zijn we ondertussen vanalles aan het koken en voorbereiden, kaai gezellie !

Ik lees weer lekkers xD:inlove: Zuurkoolstamppot met worst en spek, lekker !! Wij eten vanaaf poutine, ook lekker :inlove:

rickvenema, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofdame gefeliciteerd met de (bijna) nieuwe auto, onze is ook (bijna) nieuw, mooi genoeg en rijd heel erg lekker, gelijk vanmorgen maar even doorgereden naar moeder huisgenoot en daar een rondje mee gereden.

Morgen komt jongste kleindochter weer voor een paar dagen dus druk, druk, druk maar heel gezellig.
    Kleine man wordt donderdag 3 en zondag feest voor hem en zijn oudste zus die 16 wordt.

Eten was hier hachee, rode kool en stoofpeertjes met aardappels, erg lekker.

Sniet is er toevallig nog een herfst banner?