-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vandaag hele dag druk met schilderwerk.
    Eten was gevulde paprika

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Rick ! Dat hebben wij ook regelmatig.

3. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen
    Lekker afgekoeld na een flinke onweersbui vannacht. De regen is nu net opgehouden en richting Duitsland vertrokken.
    Eten vandaag rauwe andijviestamppot met spekjes, lekker gemakkelijk en gezond
    Verder niets te melden, moet mijn draai nog vinden

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

heb ze geen van beide snietje hihih maar voor nu ook niet echt nodig minstens 10 graden afgekoeld hier....xD
    goede morgen .....
    strakkies naar de garage om de koplampen van de auto te laten polijsten die zijn beetje dof geworden en komen zo niet door de APK van volgende week is trouwens best ene duur grapje...maar ja het moet he....:oops:
    verder niet veel vandaag elektrische bezem er door en de was denk zo maar dar het niet meer gaat worden..
    fijne dag allemaal...

5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Moet hier ook me draai nog even terug vinden , door wat andere problemen en de warmte
    van de afgelopen dagen beetje van slag geweest.
    Doe me best om weer bij te komen en wat actiever te gaan worden maar doe het wel rustig aan.

Eten vandaag gewoon omdat ik het lekker vind zuurkool stampot met rookworst.

6. snietje1

Thuva, het is dus flink afgekoeld ? Beter te doen dus, fijn te horen.
    Popje, 10 graden, dat is wel heul veel. Auto's, Yep, zijn hele dure dingen, gelukkig hebben we die niet, scheelt echt een hoop.
    Venus, van slag geweest ? Hopelijk toch niets ernstigs ?

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Andijviestamppot met spekkies en zuurkoolstamppot met rookworst, lekker !!! Wij hebben vanmiddag garnalen (ik) en lamskarbonade (wederhelft) op en vanaaf kippensoep, ook lekker !

popje4, suuske1960 en rickvenema vinden dit leuk.
  7. venus261256

Nee hoor Snietje is meer door de warmte dus dan ook weinig zin om me in te
    spannen met de therapie. Dus ga daar een beetje in achter lopen maar komt vast wel
    weer goed als de temperatuur wat daalt. En dus thuis eigenlijk ook doe minder dat ik van me zelf gewend ben:wuerg: ,
    ook al is en was het af en toe zwaar en moeilijk maar we komen er wel hoor :music::).

leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier vanmorgen nog weer ff schilderen. Vanmiddag dakgoten schoonmaken totdat we een enorme onweersbui kregen. 20mm in uurje.
    Eten was kipstukjes met paprika ,rode ui en bosui. Verder aardappelen en boontjes

leni1955, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Lekker Rick ! En heul goed bezig geweest !

leni1955, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen, hier vannacht de nodige nattigheid gevallen. Nu is het droog en de zon doet pogingen om zich te laten zien.
    Weer een drukke dag vandaag. Er zijn nog veel mensen op vakantie dus de hondjes kunnen niet mee en mogen dan bij mij verblijven.
    Gezellige boel lopen er nu 6 en vanmiddag komen er nog 2 bij.

leni1955, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Gezellig Thuva, geniet ervan, is kaai gezellie !

En wat eten we vandaag ? Wij hebben vanmiddag gegrilde octopus (ik) en dorade (wederhelft) op met salade op, vanaaf eten we kip met een zooi groente en brood, lekker !

leni1955, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Even om het hoekje kijken, vanmorgen eerst een rondje met het hondje gelopen en daarna geshopt met huisgenoot en komend weekend bij dochter, we hopen te kunnen schilderen en anders is er vast wel iets anders te doen.

Eten vandaag hollandse pot dus aardappels, bal gehakt en verse wortels met erwten uit een potje.

Verder weinig nieuws, druk geweest met de kleine man en het een en ander opgeruimd en naar de stort gebracht.

Sniet ben je nog lekker op je eilandje?

rickvenema, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

o_Ok even stiekem om het hoekje kijken.
    Event opgestart.
    Verder gaat alles rustig aan dan breek het lijntje niet.

Eten wordt bami van de buurvrouw die was weer lekker aan de kokkorellen
    dus mogen wij weer mee genieten.

rickvenema, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedenavond kom ook ff kijken, hier alle dagen nog steeds druk met de tuin.
    Het tuinafval van het snoeien enz. is op een grote hoop, ga eerdaags eens kijken of ze dat ook komen ophalen.
    Hier event ook gestart, en ik denk op tijd naar bed vandaag het is lekker koel in de slaapkamer.;)
    Was 30 en nu maar 25 xD.

venus261256, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

snietje op een eiland....wauw...ben niet nieuwsgierig hoor...maar ben ook op zoek naar paar dagen weg...Madeira is een idee maar goed koper is b.v. Griekenland....nou ja ik weet nog niet of het allemaal kan kreeg een rekening van ziekenhuis voor 230 voor gesprekje van 10 min.....hoe dan toch...en de auto nou ja wie weet he wun ik wel de loto......
    hier was het spaghetti met deze keer een keertje wel saus van tomaat....en heel veel groentjes...

suuske1960, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Popje Madeira is erg duur heb ik begrepen, Sniet is met vakantie naar Samos, daar gaan ze altijd heen, prachtig eiland, niet te groot en heerlijk weer, wel vind ik het in september best al fris worden en veel wind, vooral in de avond, ben er ook een aantal keren geweest.

Zo dat is een behoorlijke rekening Popje, eigen risico? Normaal betaalt de verzekering toch?

Auto’s zijn duur, bij ons hebben ze een fikse kras op gemaakt zonder een briefje achter te laten, zo gaat dat tegenwoordig blijkbaar:mad:

Goed plan Suus om vroeg naar bed te gaan, mijn slaapkamer is ook heerlijk afgekoeld, ik zal wel op het hondje moeten wachten die rond een uur tien nog een plasje moet:)

Lekker rustig aan doen Venus, even bijkomen van de warmte.:)

suuske1960, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Ik lees weer lekkers xD:inlove: aard met erwtjes en wortels met een gehaktbal, Bami van de buuf en spaghetti met een lekkere groentesaus, lekker !! Wij hebben net onze kip op en nu is het tijd om naar bed te gaan.
    Suuske, goed bezig !
    Leni, Yep de laatste week heeft zich aangemeld :oops:-.- Tijd gaat heul snel !
    Popje, Griekenland is altijd goed, ligt eraan waar je voor komt en welk eiland/vastenland je wil zien. Madeira is best wel duur Popje, zeker als ik die rekeningen van je zie, krijg je het geld misschien terug van de verzekering ?

Tijd om het lakenstraatje op te zoeken, allemaal lekker slapen en tot morgen.

suuske1960, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

"de laatste week heeft zich aangemeld"

Geniet er nog lekker van Sniet:)

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

goede morgen...ja ik weet die rekeningen he...t is gewoon eigen risico maar dat bezoekje van tien min was begin van dit jaar dus die was ik helemaal vergeten heb de verzekering wel gebeld of t in twee termijnen mag hahahah niet dus.. kan wel maar... het betalings verzoek was al weg 10 dagen voor die tijd en ja dan moet ik die dus bij de bank blokkeren tja pppff wat een gedoetje toch allemaal ....betaal wel gewoon en dan maar niet naar madera xD Griekenland is zeker ook een optie of toch Portugal ik kijk wel naar de last min....
    geniet nog een weekje dan snietje....heerlijk...
    voor vandaag...strakkies werken dus nu alles voorbereiden vooral iets te eten hihi....fijne dag allemaal

leni1955, suuske1960, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Dank je Jannie en Popje, dat genieten gaat helemaal goedkomen :inlove:xD

Wat wordt er vannaaf gegeten ? Wij hebben vanmiddag gegrilde kippenfilé (ik) en lamsstoof (wederhelft) op met courgette en aubergine, vanaaf wordt het simpel, een karbonade met brood en een salade, lekker !