-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb vanmiddag lekker gezeten in de tuin en geen farm gezien had geen zin in.
    Dus ook zoekplaatjes nog niet gedaan , staan er 105 klaar dus genoeg voor wolkenrij
    en de piccolokisten verder ga ik niet.
    Gegeten hebben we simpel tosti gedaan en nemen zo nog lekker aardbeienijsje met slagroom.

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vanmorgen heerlijk gewandeld geen last van mist hier.xD
    Zitten dit weekend weer in onze onderduik ben druk in de tuin bezig geweest wel in de schaduw anders veel te warm.;)
    o_Ok hier stukje gras gemaaid niet met zit maaier:p is maar klein stukkie.

Vanavond nog ff naar de supermarkt gefietst hadden nog paar dingetjes nodig ook gelijk maar ijsje gegeten8) was toch nog een tochtje van 14 km:D.

Fok event vanmorgen ook ff afgemaakt zoekplaatjes event spring ik over.

Eten was zero spaghetti met prutje bestaande uit lunch meat, prei paprika rode ui en tomaten stukjes.

venus261256, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede avond...

gisteren was het te laat om nog te farmen....was op de fiets naar t werk maar dat ging op de terug weg niet zo goed er waren straat- lampen uit en erg donker op een stuk fietspad waardoor ik de stoeprand niet zag....tja dus bonk op de grond gelukkig niet veel beschadiging maar toch wel zere rug en een zere enkel....tja soms zit het mee en soms zit het tegen he...maar daar door wat laat thuis...vandaag lukte het een aantal keer niet om in te loggen dus nu wel....hihhi...maar ja nu ook zo douchen en naar bed...
    morgen weer late dienst..

truste en fijne zondag...

venus261256, leni1955, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

popje, het zou niet mogen dat je in het donker moet fietsen.
    ik hoop dat je nu niet veel last hebt van die narigheid.

rickvenema, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Popje toch wel voorzichtig doen, misschien maar een mijnwerkerslamp op je hoofd zetten.;)
    Wordt hier weer een tuindag, al is het meer zitten dan werken in de tuin..xD

rickvenema, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen
    Leni, was het gezellig om weer op Nijenrode te zijn ?
    Popje, gevallen, mompeldemompel, moesniemogen om het zo donker te maken, misschien een klacht indienen bij de gemeente ? en ondertussen wat extra lampjes op je fiets zetten ? Bij Hofje haar winkel hebben ze die, je kan ze op je fiets binden en geven best wel goed licht.
    Ik lees weer veel lekkers :inlove:xD Pizza, spaghetti met een lekker prutje, tosti en ijsjes, lekker allemaal !! Wij hadden gisteren pizza, ook lekker.

De farm was gisteren een knipperlicht, als ik erin kwam, was hij binnen een minuut weer uitgelogd. Vandaag hopelijk een beter dag zonder Ddosjes... Waar hebben die mensen zin in ? Stelletje spelbrekers.

-matthias1952-, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemorgen ,
    Extra lampjes op de fiets is wel goed idee maar straatverlichting zou toch wel moeten.
    Hier maar weer een beetje hetzelfde als Suuske lekker in de tuin maar meer zitten
    dan wat doen.

8. popje4

ja heb best een goede lamp op mijn fietsje maar die straatlampen zijn kapot denk ik zo en inderdaad zo maar eens melding van maken....misschien een extra lampje er bij kan nooit kwaad toch...en t had allemaal erger gekund he gelukkig niks gebroken want dat gaat nog al gemakkelijk bij mij...dus eind goed al goed....en die blauwe plekken ach die trekken vanzelf weer weg..

goede morgen nog net....allemaal fijne zondag t word al weer warm....zo maar eens beetje afwas weg werken en koken voor de avond anders geen eten straks op t werk...

9. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo ook weer thuis.
    Vanmorgen rondje gelopen was nog lekker koel. De rest van de dag lekker in de schaduw zitten lezen.

Eten was vanavond oosterse paksoi soep. Recept gevonden op koolhydraat arme recepten.nl Hier staan heel veel recepten op

10. popje4

stil hier....
    fijne dag morgen allemaal

11. snietje1

Lekker Rick, soep is altijd lekker ! Wij hadden vanaaf een ragout gemaakt van een zooi groente en kip, ook lekker. Voor morgen hebben we een verse kippensoep gemaakt, ook niet te versmaden ! (Ja teveel kip gekocht voor de soep)

12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Zo maar eens wat zoekplaatjes doen, al denk ik niet dat ik alles ga halen.
    Antal gespeelde spellen wel af, maar het aantal punten is toch wel wat veel..

13. snietje1

Goedemorgen.
    Succes Suuske.
    Fijne dag allemaal

rickvenema, janniekwak, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal
    Ben weer terug en heb niet gelezen wat er allemaal in die tijd gebeurd is.
    We hadden met onze gouden bruiloft een verrassing gekregen. Moesten donderdagmorgen om 7.45 uur klaar staan met een koffer waar we 4 dagen mee konden doen.
    Zwager en schoonzus kwamen voor rijden en we zijn 4 dagen in Monreal in de Eifel geweest. Het internet was heel slecht dus heb met veel moeite iedere dag het cadeau van Bommel op kunnen halen en voor de rest lekker niets op de boerderij gedaan.
    Het weer was super dus we hebben mooie wandeltochten gemaakt en leuke stadjes bezocht. Een bootreis naar Cochem gemaakt en ook nog een stukje met de trein omdat we wel erg ver gewandeld waren. En nu weer thuis en gaan we weer over tot de orde van de dag.
    Wasjes draaien maar gelukkig is het weer nog goed dus dat komt vanavond ook de kast wel weer in.
    En nu wachten tot het volgende event begint, dus nog 2 dagen rustig aan doen.

Wat we gaan eten vandaag, denk gemakkelijk dus het zal wel bami worden met een hoop groenten

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat klinkt geweldig Thuva. Nog van harte gefeliciteerd

16. popje4

fijn thuva dat het leuk was en inderdaad prachtig weer....mooi dat jullie genoten hebben...en wat een leuke verassing...
    goede morgen allemaal....
    vrije dag vandaag zo maar eens over de grens boodschappen doen....en vooral rustig aan vandaag tis al wee warm...
    fijne dag allemaal

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal
    Gisteren terug gekomen uit de Algarve, daar was het weer beter te doen als hier. heerlijk van alles bekeken en lekker gegeten, vooral veel gegrilde vis. Nu nog een paar dagen thuis

suuske1960, rickvenema, nientje1950 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemiddag ,
    Thuva , Lucie fijn dat jullie weer terug zijn en mooie dagen hebben gehad.

Vandaag beetje een rommelig dagje met van alles en nog wat maar de warmte viel
    me gelukkig mee niet zo erg als gister.

Events tot nu toe helemaal klaar dus weer even rustig farmen , en gewone qeusts afmaken.

Eten vandaag Pannenkoeken met spek , bacon , ananas.

19. popje4

welkom terug dan....
    hier nu airco aan pppfff tis wel heul eg warm....tja :p

20. snietje1

Thuva en Lucie, heel fijn dat jullie een mooie tijd gehad hebben, is zeer gegund, welkom terug !

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Bami met een hoop groente en pannenkoeken met vanalles erop en eraan, lekker allemaal !
    Ik heb vanmiddag gegrilde dorade op met tomatensalade en vanaaf hebben we verse kippensoep, ook lekker !

Yep, warm is het overal, de jeep of het zwembad is de beste plek om te vertoeven xD:inlove: