-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier weer bijna gereed om richting werk te gaan.
    Fijne dag allemaal.:) Al geven ze wel veel regen aan voor vandaag.

stien56, popje4, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Werk met zin Suuske, de laatste loodjes....
    Hier ook bijna tijd om de fiets te pakken, ik hoop dat het nog even droog blijft.
    Fijne dag allemaal.

stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen het weekend is weer om, zaterdag bij dochter geweest en moesten via Ede om moeder huisgenoot te halen, jeetje wat een omweg8) en ik ben al zo dol op autorijden, niet dus:music: maar goed zij vond de boerderij prachtig en de ruimte en daar doe je het voor, mensje is 90 en komt nergens meer als wij haar niet meenemen.

Gisteren een rustig dagje gehad en straks naar het zh. Event gaat lekker maar zijn wel heeeeeel veeeel lapjes nodig.:wuerg:

Fijne dag iedereen en dames, werkse. Suus laatste loodjes en dan alles op een rijtje krijgen, kalm aan en neem de tijd.
    Venus spannend dat wachten.:)

Dipdagjes ken ik ook en vooral met dit weer, ik heb een hekel aan dit zomerweer en de tuin is ook wel nat genoeg.8)

stien56, popje4, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal, wek met zin voor wie mag werken
    Ik heb nu echt een dipdagje, het regent bijna al mijn collega's zijn op vakantie en alleen maar lastige mailtjes :cry:
    Ach ja vanavond zijn zoon en vriend hier, dus ik denk ik dat ik maar op tijd stop en iets lekkers ga koken

stien56, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Krijgen 3 drukke weken. De vakantie van de kinderen zit er op en nu hebben we kleinzoon van zes nog 3 weken, dan is zijn vakantie ook om en gaat hij weer naar school. En met dit weer moet je hem echt bezig houden. Om 5 uur vanmiddag dan zijn zijn ouders weer thuis en dan gaat hij weer naar het voorhuis.
    Het is geweldig dat ze naast ons wonen maar nu zijn we dus iets meer gebonden.

eten vandaag wordt snelle wokschotel met kip, groenten en amandelen

Laatste bewerkt: 31 Juli 2023
    LucieSchreurs, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag,
    Wat een rust hier zeg maar maakt niet uit was zelf ook in rust.
    Rug wil met dit natte weer ook niet echt meewerken dus maar gewoon relaxt gedaan.
    En nog steeds in afwachting kleine schijnt het naar de zin te hebben bij der moeder.

Eten vandaag heb lekker zelf gemakte bami uit de vriezer gehaald met gebakken eitje en sate.
    Dat met zelfgemaakte pindasaus.

suuske1960, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. thuva1

het is zeker rustig hier
    Venus geef die kleine eens ongelijk. Met dit weer zit het nog lekker warm

suuske1960, stien56, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Goedenavond allemaal, zo, hier zit de eerste werkdag er weer op.
    Leni, klopt, tis heul nat, ik ben vandaag maar 4 keer nat geregend, het wil gewoon niet droog worden, maar ja, zo komt het waterpeil misschien wel omhoog. Lief van jullie om de moeder ook op te pikken, fijn dat ze genoten heeft. Hoe was het in het ZH ?

Lucie, klopt, vakantietijd is tijd om heule vervelende vragen te krijgen. Ik vervang momenteel 2 andere collega's en help nummer 3...Verder moet ik ook mijn eigen werk doen en heb ik een kluns van een collega (vervanger) die alles naar de mallemoer helpt. Verder wil mijn hernia niet wat ik wil en heb ik blijkbaar ook ischias of zoiets.... Ik hoop dat mijn zieke collega snel beter wordt :oops:
    Geniet van je zoon en zijn vriend, maak er een mooie avond van !

Venus, ik zou ook lekker blijven zitten als ik die kleine wasxD:inlove: Lijkt me heerlijk ! Lekker rust, voor alles wordt je verzorgd, mmmm:inlove:

Ik lees weer lekkers :inlove:xD wokschotel met kip, groente en amandelen, bami met alles erop en eraan, lekker xD:inlove: Wij hebben vanaaf griekse aardappels uit de oven met een gegrilde kip (natuurlijk ook uit de oven) en natuurlijk met een grote bak salade, ook lekker !

LucieSchreurs, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgens.....
    eff niet zo veel hier .....niet door drukte of zo hoor ....maar meer diptijd zeg maar die las ik van meerderen mooi woord trouwens....heb me ziek gemeld tot t einde van de week daarna zie ik wel weer verder...
    die kleine venus ja zit lekker bij mams he....wel spannend dan....
    voor wie werken ....werk ze...voor wie vrij is geniet er van t weer is wat beter vandaag althans hier schijnt de zon....
    fijne dag allemaal

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, ben weer bij, trommelvlies is dichtgemaakt en oor zit mooi ingepakt, moet de hele week blijven zitten tot volgende week de tampon eruit wordt gehaald, ben nog wat duizelig en slap van de narcose maar komt met rust vast goed.:)
    Voorlopig maar binnen blijven want verband mag niet nat worden en het ziet er ook niet uit.:wuerg:
    Haren wassen en douchen wordt ook een avontuur denk ik.xD
    Heb qua weer gisteren niets gemist in het ziekenhuis geloof ik, hele dag regen als ik tussen de dutjes door naar buiten keek.:cry:

popje4, -matthias1952-, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Goedemiddag ,
    Hoop dat het dipje niet al te lang duurt Popje en dat je gauw opknapt xD.
    Dat is niet zo mooi hoor Sniet 4 keer nat regenen :oops:.
    Hadden hier vanmorgen stroom en internet storing door iemand een straat verder
    met graafwerkzaamheden wat kabels kapot had getrokken :wuerg:>:(.
    Verders naar therapie geweest en wat boodschapjes gedaan.

popje4, -matthias1952-, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Popje goed naar jezelf luisteren, dus rustig aan doen.
    Snietje tis bar en boos het weer.
    Leni, duim voor je dat je er nu vanaf bent.
    Venus het wordt vermoed ik steeds spannender.
    Hier was gister me laatste werkdag, best wel een chaos als ze de boel om je heen afbreken, en ik probeer rustig te blijven bellen.xD
    Op een gegeven moment toch gezegd dit is geen doen, ga me laatste uren nog ff chillen met de collega's die vrij waren en ff langs kwamen.;)
    Was een dag met een lach en een traan.
    Nu nog ff afwachten of ze de eindafrekening goed doen.:(Ze zijn nogal laks mee.
    Verder wel nog een bon gekregen net als de rest om bij die ene winkel te besteden, hadden we niet verwacht.
    Vandaag een beetje aan het rommelen in huis, en lekker niets.
    Eten wordt spaghetti met een gehaktgroente saus
    Had gister trouwens stamppot zuurkool.xD

popje4, stien56, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Middag ,
    Wordt echt steeds spannender kreeg net te horen dat de kleine nog tot zondag heeft om
    zelf te komen anders gaan ze het opwekken.

Suuske zo'n cadeaubon is natuurlijk altijd leuk.
    Geniet van je vrije tijd de aankomende tijd.

Eten vandaag patatje met hele kip van het spit uit de oven.
    Wel zelf gedaan.

popje4, stien56, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. thuva1

goede avond allemaal
    Voor de zieken veel beterschap
    voor degenen met een dipje: een opkikkertje
    en voor een opa in spanning: nog even geduld, er is er nog nooit een blijven zitten :)

vandaag eten we gehakt en venkel in tomatensaus

popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedenavond allemaal
    Leni, fijn je weer te lezen en dat de operatie goed gegaan is, nu goed opknappen dus rustig aan.
    Popje, beterschap ik hoop dat je snel weer de oude bent.
    Suuske, geniet van je maandje rust, het zal echt een bijzondere dag zijn geweest.
    Venus, spannend, binnen een week ben je dus opa.
    Ikzelf ben vandaag maar 2 keer nat geregend, scheelt toch weer de helft :)

Ik lees weer lekker xD:inlove: Zuurkoolstamppot, spaghetti met groente/gehaktsaus, een kip aan het spit met frietjes en gehakt met venkel in tomatensaus, allemaal kaai lekker ! Wij hebben vanaaf pandan met aubergine/tomatensaus en köfte, ook lekker !

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

iedereen heel veel sterkte met wachten om opa te worden, met einde job (geniet van je maandje vrij en denk goed na wat je verder wil)
    met herstellen van de operatie, met rusten voor het herstel van de hernia en voor alles wat ik hier vergeten ben. en nog eens veel succes met de voorbereiding van jullie huwelijksverjaardag thuva.
    wij aten vanavond kippenboutjes met oesterzwammen en gekookte aardappel. twas lekker.

popje4, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Lekker Tine !
    Goedemorgen, bijna tijd om de fiets te pakken.
    Werk ze voor degene die moeten werken.
    Maak er vandaag een mooie dag van

popje4, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Hopelijk ben je droog overgekomen Sniet. Hier regent het al de hele ochtend.
    En inderdaad er is er nog nooit 1 blijven zitten, dus komt goed Venus. Hoewel ik best snap dat het spannend is.

En Sniet wat een verhaal weer van je werk, pas je wel goed op jezelf met die hernia?

popje4, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. thuva1

goedemorgen, hier is het nog steeds erg nat. Misschien vanmiddag iets droger zodat we naar buiten kunnen.
    Moeten nu de kleinzoon binnen bezig houden en hebben de Legokisten maar tevoorschijn gehaald.
    Samen met opa de gekste creaties maken dan hebben ze de grootste lol. En wat een fantasie heeft die kleine.

Vandaag eten we gestoofde spitskool met kabeljauwfilet

suuske1960, popje4, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemiddag ,
    Hier is het buiten maar somber heel af en toe beetje zon maar verder nat.
    Dus ben maar weer eens verder gegaan met de legpuzzel.
    Verder nog niks te melden.

suuske1960, popje4, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.