-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier inmiddels ook een zonnetje en lekker een rondje gemaakt met de hond, vanmorgen even gewinkeld en 2 mooie leren tassen gescoord :D en schoenen voor de wandeling, waar ik nu op loop zijn niet echt stevig genoeg met poly neuropathie.:( Kortom goed geslaagd.

stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier vandaag gelukkig droog op het werk aangekomen, daarna flinke regenbuien gehad maar ook droge periodes, kortom, vanalles en nog wat.
    Leni, goed bezig, nieuwe schoenen en 2 nieuwe tassen, whouw echt kaai goed ! Ik zoek al een paar jaar een nieuwe tas, maar ik heb hem nog steeds niet gevonden :wuerg:

En, wat is er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies gerookte paling en een matelote, lekker !
    Nu eerst tijd om de was op te hangen.

Laatste bewerkt: 26 Juli 2023
    stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij hebben het net op. bami met lekker verse groenten en komkommer in zuur erbij

stien56, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Lekker Thuva ! Dat is ook weer een goed idee om binnenkort te maken xD

stien56, suuske1960, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier al een paar uur vieze miezer regen dus laatste stukje tuin moet nog even wachten.
    Verder maar wachten op monteur voor de traplift.
    Eten gister was aardappels met bloemkool en zigeunersnchitzel.
    Vandaag weet ik nog niet.

stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

he he venus...pppfff lang moeten wachten op die monteur....

gisteren dagje Volendam gedaan...prachtig weer met veel zon leuk daar ...wel heel druk met veel groepen die achter een gids aan hobbelde wij deden een puzzeltocht ook leuk maar zonder gids....de plattegrond was niet heel erg duidelijk daarom hebben we een aantal plekken gemist tja het is zo.... maar t was gezellie en leuk om te doen...gezellig dorp met veel terrasjes en eet dingen...
    nu hier veel regen hoop dat het nog ergens droog word vandaag...
    straks werken tot laat...
    fijne dag allemaal...

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Compensatiepakket

stien56, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi pakketje....

ik las net van schaapje dat ze niet in kon loggen ( op t forum bij technische vragen) als het spel er uit ligt ook niet via de knop onderaan ....forum....ik heb dat zelfde ook altijd zo geweest dat je niet kunt reageren op t forum enkel lezen is verder prima hoor maar wel gek dat als het wel moet kunnen zeg maar....zet t hier eff neer want op haar vraag zit intussen een slotje...
    nu fijne dag allemaal....:)

9. leni1955

De hele dag al miezer maar net toch maar een ommetje met de hond gemaakt, minder ver dan anders maar alles wat er uit moet is gedaanxD
    Dacht ik dat het event om 14.00 uur begon dus ik zit in de startblokken is het 16.00 uur:cry:, even wachten met oogsten dus.

Zal eens kijken wat de compensatie is.:)

Mooi pakket en dat ondanks dat Bigpoint niets aan zo'n aanval kan doen, leuk gebaar.

Leuk Volendam Popje, ben er al een aantal keer geweest maar is gezellig en een speurtocht is ook erg leuk.

Laatste bewerkt: 27 Juli 2023
    stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. venus261256

Middag ,
    Volendam ben ik ook al paar keer geweest , mooi op de foto geweest in klederdracht en op
    klompen , is heel mooi daar.
    Is zeker een mooi compensatie pakket en heel blij mee , ook al konden ze er niets aan doen.
    Traplift doet het eindelijk weer , al moest de monteur toch iets verzinnen om hem werkende te krijgen.

Eten vandaag wordt stoofpeertjes met aardappeltjes en verse saucijs.
    En ook al is het fris vandaag daarna een zelf gemaakt aardbeien ijsje met slagroom.

stien56, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, het inloggen duurde wel ff om 16.00 uur, maar denk dat iedereen gelijk het compensatiepakket wilde ophalen.
    Mooi pakket is het.
    Popje Volendam is hier 16 km vandaan dus als ik erg veel zin heb fiets ik er wel eens heen langs de dijk.;)
    Gewoon een mooi tochtje en dan weer terug.
    Eten vandaag panga filet uit de oven met tomaat en mozzarella en daarbij pasta
    Nu 4 dagen vrij en dan nog 1 dag werken.:(
    Fijn dat de traplift het weer doet Venus.

Laatste bewerkt: 27 Juli 2023
    stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond.

Forum en inloggen terwijl het spel het niet doet is mij ook nog nooit gelukt :oops:
    Hier was het vandaag een hectisch dagje. eerst kantoor toen toch maar naar huis om manlief bij de HA af te kunnen zetten. Conclusie, hij moet meer geduld hebben en niet forcerenxD Tja makkelijk advies, minder makkelijk op te volgen. Zolang hij mij in het vervolg ind e nacht maar laat slapen. man man....

Eten was gisteren indonesisch rundvlees met boontjes. Vanavond wordt het schnitzel met friet en sla

Laatste bewerkt: 28 Juli 2023
  13. snietje1

Start ik hier op, ben ik weer met vanalles en nog wat bezig en ondertussen klikken, zie ik net dat ik in mijn inventaris kaai mooie dingen heb staan o_O:inlove:xD Nu weet ik met mijn "ik doe vanalles tegelijk" natuurlijk niet van wie ik ze gehad heb:oops::wuerg: :cry: Daar baal ik gruwelijk van ik ben er wel heul erg blij mee, echt kaai gave cadeaus. Heeeeeeeeel kaai bedankt !!!

Pakket is ook gaaf ! Zekers dat het niet hun schuld is, echt een heel mooi gebaar, ben ik ook heel blij mee !

Hier is het de hele dag vieze miezerregen geweest, ik deed vanmiddag mijn jasje aan, dat was nog nat van vanmorgen, ach het miezerde toch nog steeds, nu ook nog.

Venus, gelukkig dat je lift gemaakt is, eindelijk !! Nu hopen dat ie niet meer kapot gaat.
    Popje, gezellie naar Volendam !

Ik lees weer lekkers, bloemkool met aard en schnitsel, stoofpeertje met aard en saucijs, pangafile met mozzarella, tomaat en pasta,heel lekker allemaal !!
    En toen zat Lucie er gezellie tussen, ja, mannen en geduld.... moeilijke combinatie Lucie. Slapen is toch heul belangrijk voor een mens !
    Indonesisch rundvlees met boontjes en schnitzel met friet en sla, ook heel lekker allemaal !!
    Wij hebben vanaaf pasta met paddenstoelen en kip, ook lekker !

stien56, popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Nou mooi is dat dan Sniet stuur ik is wat leuks en dan weet je niet van wie je wat hebt
    gekregen. Maar die van mij kan je goed gebruiken bij een ruilevent ;):music:.

15. snietje1

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank Venus, zoals ik al zei: ik ben er heeeuuuul blij mee !

stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Fijn dat de traplift het weer doet Venus en dat hij het met kunst- en vliegwerk toch weer kon maken.

Inmiddels is het hier gestopt met regenen, eten was rauwe andijviestamppot met spekjes.

stien56, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Lekker Leni ! Hier is het dadelijk ook etenstijd, gezellie !

stien56, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Brr, wat een saai grijs weer. Dan maar binnen aan de slag. Manlief heeft nu beter geslapen, maar is dan in de ochtend stijf, blijf maar even uit de buurt.:oops:

stien56, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Goedemiddag ,
    Fijn dat je man beter heeft geslapen , hier was het shit was om 3 uur al wakker door pijn in me rug
    dus weet wat het is.
    Vanmorgen voor naar HA geweest dus pijnstilling aangepast.
    Daarna wel naar therapie maar niet zoveel gedaan als normaal.
    Toen met dochter nog even kort stukje over de markt geweest.

Event gaat wel lekker hebt 370 lapjes nodig gehad om de 2 piccolo kisten eruit te halen.
    Nu nog 105 lapjes te gaan.

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Wil niet klagen over het weer, maar vindt het nu ff helemaal niets.:(
    Dus maar wat poetsen in huis enzo.
    Nog geen lapje geleegd, denk dat ik dat maar dadelijk ga doen Venus.
    Beetje dipdag is het voor mij.
    Eten is wel bekend wokgroenten met kip en rijst.

leni1955, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.