-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Vanmorgen met beide dochters naar de markt geweest , ik meer als pakezel op de scootmobiel.
    Hebben wel lekker een portie poffertjes met boter en suiker genomen.
    Nu lekker in de tuin op de laptop even bezig met een lekker koel drankje.

Eten vanavond wordt bijna net als Thuva Spinazie maar dan met aardappeltjes en gehaktbal.

stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers xD:inlove: Kip-gehaktschotel, spinazie met aard en gehaktbal, lekker allemaal !! Wij hebben vanaaf Ghanese stoof (met gehaktballen deze keer) en basmati, ook lekker !

Jawel :

stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedenavond zie ik ben hier vanmorgen niet geweest.
    Druk met alles en dat terwijl ik vrij ben, weekend weer werken.
    Eten vandaag balletjes in tomatensaus met gnocchi uit de oven., weer wat anders en wel lekker.;)

4. snietje1

Lekker Suuske !mjam mjam xD

5. suuske1960

Goedemorgen.
    Het is net licht en het zal een warme dag worden, zo dadelijk op de fiets richting werk.
    Voor iedereen een fijne dag vandaag.:)
    Hier gaat het event zijn gangentje, maar kom wel dropitems tekort vanmiddag dat maar eens regelen.

6. snietje1

Goedemorgen
    Werk ze Suuske !
    Hier is het poetstijd, met tussendoor een eind fietsen en kijken wat er bij schoonmama gedaan kan worden.

stien56, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen allemaal...t word een warm dagje...
    hier werk weekend gelukkig airco dus das dan wel te doen....en...jippie...:)ik heb mijn ongewenste huisdier gevangen gisteren zat meneer of mevrouw in mijn kooi en niet in die van de rattenvanger dan was hij er nu niet meer....heb t beestje in de auto een heel eind mee uit rijden genomen en hem een mooi weiland gegund.....rende als een dolle weg....toen ik om keek zag ik nog een bordje staan met eigen weg er op dus beestje mag niet klagen een eigenweg en een weiland hoe mooi..xD nu maar hopen dat hij geen goed navigatie systeem heeft om de weg terug te vinden....voor de zekerheid de val nog wel laten staan je weet maar nooit of en nog een broer of zus in de buurt is....
    fijn venus gezellie naar de markt....
    fijne dag allemaal en rustig aan met dit weertje....

stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemiddag ,
    Nou Popje navigeren kunnen ze wel hoor :music::oops:.
    Hier een gewoon rustig dagje in de schaduw met lekker koel drankje.
    Eten vandaag wordt lekker broodje beenham.

popje4, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

In spanning heb ik hier het verhaal van popje haar ongewenste gast gevolgd ! Vond het best eng dat zoiets "plots" binnen zit......:wuerg:
    En nu ben je er in geslaagd om het levend en wel te vangen in een kooi en nog eens uit te zetten in mooi weiland.........prachtig van jou hoor ! Maar zoals Venus reeds schreef : ze hebben een goed navigatiesysteem.......:wuerg: Wel heel lief dat je, je de moeite getroost om met het dier te gaan rijden.......

Ondertussen vraag ik me ook af hoe het met de mieren is.........daarjuist zat ik op terras en bij mij worden ze "plots" groter....:oops: dubbel zo groot zelfs.........en van de koperdraad trekken ze zich niets aan......ook niet van de klimop tenzij ze in de groene kliko belanden en ik daar een stuk klimop in steek........vrees dat ik over moet gaan met mierenvergif, wat ik helemaal niet graag doe......maar het middelste van mijn terras is aan het verzakken :oops:

Dan tussen de muur van mijn huis en overhangende dak een wespen- of bijen nest........ik kan het echt niet thuis brengen.......ppfff. ze kruipen tussen muur en hout(van het dak) en zijn weg......o_O

Verder zitten er sedert vorig jaar plots salamanders en kikkers in mijn vijver........xD aan de rand staat een magnolia die XXL geworden is......en in het midden van de tuin was een "acacia" verschenen........dit voorjaar moeten plat leggen, aangezien bij de minste wind zijn takken afbreken en die hebben akelige doornen.........enfin na enig googlen tot de vaststelling gekomen dat het een "valse acacia of christusdoorn" is...........en die heeft een zeer uitgebreid wortelgestel, met als gevolg dat er overal in de tuin, en die is niet klein, boompjes uitkomen.......pfffffffffffff.zelfs bij de buren........

Nu begin ik te denken dat het hier spookt, lijkt me wel farmerama in de tuin te worden.........8)

Verder wens ik iedereen een behouden weekend toe.

popje4, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Zo, poetsen is klaar voor vandaag, we hebben heerlijk een eind gefietst en schoonmama is ook bezocht en dingen gedaan die gedaan moesten worden.

Freedom, je lijkt echt een farmeramatuin te hebben, ik hoop wel dat het bijen/wespen zijn en geen hoornaars zijn. Bijen en wespen zijn al erg genoeg. :oops::wuerg: Salamanders en kikkers, kaai gezellie !!xD:inlove:
    Popje, knap om een waterrat te vangen, maar het navigatiesysteem zit er echt ingebouwd.
    Venus, lekker genoten in de schaduw ?

Ik lees weer lekkers xD:inlove: Broodje beenham, lekker ! Wij hebben vanaaf spaghetti met een boel groente, kip en kaas, ook lekker !

Laatste bewerkt: 8 Juli 2023
    popje4, stien56, -freedom5555- en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier weer klaar voor richting werk, fijne dag allemaal.:)

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Werk ze Suuske.
    Hier is het vandaag wat aanrommelen en natuurlijk een eind fietsen xD:inlove:

popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, weer warm vandaag, ik ben blij met de zon maar iets minder mag van mij wel.

Freedom dat lijkt idd wel een farmeramatuin, kom ik aan met de vlinders, bijen, mollen en mieren.
    De mieren komen gewoon 20 cm naast het gif weer omhoog, blijkbaar hebben ze er geen last van.xD en kost het vooral een hoop geld, wat is dat spul duur.

Popje fijn dat de rat gevangen is en maar hopen dat hij in het weiland blijft.

Straks maar eens een bos zoeken waar de hond kan lopen, gebruikelijke plek is te open en voor mij te warm.

Suus succes met werken.

Het event gaat wel goed komen denk ik, ben bij 2250 punten dus de wolkenrij moet wel lukken.

popje4, stien56, -freedom5555- en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Suus werkse met zin en Popje succes met alle "huisdieren".

Bij ons komt iedere avond een grote dikke pad het terras op, ben daar ook niet zo blij mee. De honden zijn er gek op maar het is niet goed voor ze om daarmee in aanraking te komen.
    Vooral als het donker is en de honden lopen daar dan is het oppassen. Er is wel verlichting maar dat beest weet precies waar die moet gaan zitten.

Snietje succes met het fietsen. Ik weet niet waar je precies naar toe gaat maar vanmiddag zitten wij in het oranje gedeelte.

Vandaar dat de mannen vanmorgen al weer om 7 uur bezig waren met de laatste loodjes voor de blokhut.
    Moet wel klaar zijn als vanmiddag het weer wat ze hier voorspeld hebben aan de oostgrens los barst.
    Kunnen dan wel Viaplay kijken naar Max omdat daar de schotel niet voor nodig is.

Ga nu eerst maar koffie zetten. Op het terras is nu nog schaduw dus daar kunnen we dan nog even gezellig koffiedrinken

En dan vanmiddag maar een heerlijke pan paprikasoep maken met ciabatta

Laatste bewerkt: 9 Juli 2023
    popje4, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze Suuske , en ja hoor Snietje is heel lekker in de schaduw.
    o_Ok vandaag weer tot de regenbui losbarst dan lekker weer naar binnen.
    Vandaag nog lekker rustig dagje morgen weer naar dochter om te helpen
    want dan is vriend weer aan het werk.

Eten wordt vandaag lekkere vers gemaakte zalmsalade op broodje.
    En daarna hoop ik een lekker ijsje want ga me ijsmachine uitproberen vandaag.

popje4, stien56, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. suuske1960

Lekker een ijsmachine, welke smaak ga je maken?
    Hier droog over, dat ik thuis was 1 bui. Nu een lekker fris windje.
    Eten groentesoep met een ciabatta met geraspte kaas erop en nog ff in de oven.

17. venus261256

Vandaag proberen citroenijs te maken , maar heb het eerder gedaan dus gaat vast lukken :music:.
    Hier nog steeds aan het wachten op de regenbui :mad:.

18. snietje1

Hier is de regenbui geweest, die code oranje is blijkbaar alleen maar om het KNMI in te dekken -.- Vanalles afgezegd voor niets (een kleine bui regen).

Ik lees lekkers :inlove:xD Kaai gezellie ! Paprikasoep, groentesoep en zalmsalade, lekker !! Wij hebben vanaaf koude schotel (de Buum doet natuurlijk mee) ook lekker !
    Citroenijsje goed gelukt Venus ?

Oh ja.... bijna maandag :eek:

Laatste bewerkt: 9 Juli 2023
  19. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

welterusten ik zoek mijn mandje op

20. snietje1

Goedemorgen.
    Werk ze voor degene die werken moeten.
    Fijne dag allemaal.
    Bijna fietstijd