-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Thea beterschap voor jullie allemaal, vervelend hoor.

Popje behoorlijke beestenboel dus, hier in de tuin is ook wel veel leven maar ik heb er niet zo'n last van, ook mieren te over en vooral mollen, moet wel uitkijken waar ik in de tuin ga staan want ik zak zo weg8)

Vandaag nog even op het forum en dan straks naar kleinzoon, 18 jaar geworden gisteren en mocht eindelijk alleen autorijden dus kwam samen met zusje even bij oma, toch 140 km rijden en dan ook nog terug :eek:wel heel gezellig en we hebben even een broodje gegeten in het winkelcentrum, zij weer terug en wij het hondje afgeleverd bij moeder huisgenoot en door naar de begrafenis, gisteravond een beetje total loss waardoor ik niet kon slapen.:sleepy:

Vanmorgen het laatste gepoetst en de laatste was en zo op naar Friesland om het feest te vieren, morgen koffer inpakken en dan wegwezen, farm en forum op een laag pitje.:)

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

pppfff leni wat een taken lijst....maar wel lekker op vak. das fijn...
    en ja t is een beeste boel hier mag ook hoor maar vind zo jammer dat ze al mijn plantjes in de groeten tuin opeten dat was eigenlijk voor mij bedoelt....xD tja de tomaatjes die ik met veel geduld en aandacht hier binnen had opgekweekt zijn inmiddels kaal :cry: volgend jaar maar een binnen kas maken...;)

suuske1960, LucieSchreurs en venus261256 vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Event hier gisteren af, ging wel vlotjes deze keer.
    Leni fijne vakantie.
    Hier zo maar richting werk had vrij maar er zat niemand op de centrale, foutje van de manager.:(
    Fijne dag allemaal.:)

popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Werk ze Suuske en Leni fijne vakantie.
    Mag hier vandaag op de hond van me dochter passen dus wordt lekker dagje in de tuin.

suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal.
    GEzellig VEnus, daar is het oook mooi weer voor

Gisteren voor mijzelf een hartig taartje gemaakt. Vandaag hebben we perziksalade met burrata van de bqq met brood en misschien nog een sateetje

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  6. popje4

event loopt goed ga t vast halen....hier ook rustig dagje denk ik zo maar hond heeft t erg warm dus maar wat later in de middag/avond de verre wandeling doen voor nu eff rust....
    en straks maar eens bedenken wat te eten vanavond... denk zo maar iets van een salade...
    fijne dag allemaal

suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  7. venus261256

Hier net met de hond al wel een rondje gedaan hij was alleen een beetje baldadig.
    Zet hem op Popje je kan het best wel halen.

Eten wordt toch aardappeltje met spinazie en gehaktbal.

popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  8. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier weer richting werk, voor iedereen een fijne dag.:)

venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

Hier zitten we al weer op het werk, nog heel rustig....ik kan daar niet zo goed tegen. HEb moeite om op te starten, op kantoor heb ik wel graag mensen om mij heen, anders kan ik beter thuiswerken

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  10. popje4

hier lekker zonnetje zo alles klaar gezet om te gaan werken late dienst....
    en de wifi lag er uit dus stekers er uit en opnieuw opstarten dan maar en alles weer oké wel raar dat de bat. van lappie heule maal leeg was gisteren alles afgesloten dus hoe dan he....
    en event gehaald jippie gisteren avond al dus ruim op tijd....t zal eens een keer hahahah....fijne dag allemaal

11. venus261256

Goedemiddag ,
    Fijn hoor poje dat je event eens een keer gehaald hebt 8);)
    beetje druk geweest vandaag en verders lekker in de tuin gezeten.
    Had ook afspraakjes met de toiletpot dus weinig gedaan vandaag.
    Eten voor mij wordt dus maar een beschuitje.

12. suuske1960

Goedemorgen.
    Venus hoop dat je weer van de afspraakjes met de wc pot af bent.
    Dadelijk weer werken.
    Voor wie vrij zijn geniet van da dag.:)

popje4 vindt dit leuk.
  13. LucieSchreurs

goedemorgen
    Beterschap Venus

Eten was gisteren restantje bbq, ik had zondag goed ingeschat dat ik beter een en ander in de koelkast kon laten. vandaag waarschijnlijk pasta met broccoli en salami

popje4 vindt dit leuk.
  14. venus261256

Goedemorgen ,
    Gaat al beter maar nog niet helemaal top.
    Vanmorgen eerst nuchter bloed laten prikken voor 2 artsen waren maar 9 buisjes.
    Daarna therapie gedaan was wel beetje zwaar vandaag.
    Gelijk maar rondje dorp gedaan voor de boodschappen en het heerlijke weer.
    Straks maar weer de tuin in en misschien ook nog wat doen daar.

Eten vandaag geloof het of niet maar wordt zuurkool stampot met rookworst.

suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  15. popje4

hahahah venus ik geloof je heerlijk hoor zuurkool...en fijn dat het weer een beetje beter gaat dan...

hier vandaag korte vroege dienst daarna vergadering pppfff zo jammer weer...kwam iemand om ons te ondersteuning in alle til en hulp middelen tja....het was meer een ik lees jullie de les....want wij moeten veranderen en wij moeten niet in de negatieve sfeer gaan zitten en ja alle veranderingen geven verzet dat soort en we moeten niet sneller gaan werken en tijddruk zit in je hoofd nou ja zeg vijf cliënten moeten voor negen klaar zijn maar nee zit geen tijds druk achter hoor..... in twee uurtjes xD ...tja voor alles wat we aangaven wat niet werkte of wat niet handig is moet weer iemand anders komen zo jammer van mijn tijd dit en van mijn andere 9 collega's.... :cry:

venus261256, suuske1960 en janniekwak vinden dit leuk.
  16. suuske1960

Goedemorgen.
    Ik had ook maandag nog lekker zuurkool met worst hoor Venus, fijn dat het beter gaat.
    Ja popje het klinkt allemaal bekend, maar jullie hebben de ervaring lijkt mij.
    Hier weer werken fijne dag allemaal.:)

venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  17. popje4

ja suus zeker veel ervaring maar dat neemt de zwaarte van de zorg niet weg.... helaas...in 6 maand tijd lopen er nu al mensen met rug en nek klachten enz....en dat zijn jonge mensen die nog heul lang moeten werken.....die gaan straks allemaal wat anders doen he en er is al bijna geen personeel tja....
    nu dagje vrij heerlijk straks eff in de tuin :)eerst even met buurman mee rijden die moet hout hebben maar zijn autootje is te klein die van mij beetje groter dus....
    fijne dag allemaal

18. venus261256

Goed personeel is tegenwoordig moeilijk te vinden of ze willen het toch niet.
    Hier lekker bezig geweest bed is weer naar de slaapkamer dus woonkamer maar weer
    beetje normaal ingericht.
    Event opgestart en eens kijken wat we er mee gaan doen.
    Straks nog even grof vuil aan de wegzetten dat wordt morgen opgehaald.
    Eten vandaag aardappelbolletjes met stoofpeertjes en frikandelletje.

19. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond,
    Ben ik ook ff de laatste en komende tijd weinig tijd voor de farm en dus ook geen questen momenteel voor mij. Heb het te druk met andere dingen.
    o_Ok niet veel op forum dus heb straks als ik weer meer tijd heb veel om bij te lezen wat er allemaal bij jullie is gebeurt. Tot later.

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemorgen.
    Lekker 2 dagen vrij, eens kijken of ik de groene kliko weer kan vullen.xD
    Maar eerst ff naar de winkel en bedenken wat het eten wordt vandaag.

popje4 en venus261256 vinden dit leuk.