-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

en hoe smaakte het snietje?
    venus inderdaad kalm aan hoor hoop dat je snel weer de oude bent....
    en voor alle andere zieke beterschap...
    suus lekker lang weekend dus...het schijnt wel mooi weer te worden geloof ik...hier nu wat minder het is bewolkt en fris...zo maar eens op pad voor client die morgen jarig is ja taart hoort er bij he...en dan nog iets voor de dagbesteding zodat ze daar ook kan trakteren...ach ja je word maar 1 keer 60 he...
    fijne dag allemaal

stien56, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Suuske, fijn lang weekend, geniet ervan !
    Venus, mooi dat je er niet ziek van geworden bent, dat gaat de goede kant op, houden zo !
    Popje, hij smaakte heerlijk ! was echt heel goed gelukt. Jij morgen veel plezier met de jarige, klopt, je wordt maar 1x 60.
    Ik heb morgen een vrije dag, natuurlijk weer helemaal volgepland, maar ja, dingen moeten ook gebeuren.
    Wat wordt er vanavond gegeten ? Wij hebben vanaaf bami met een boel groente erin, lekker !

Edit; Goedemorgen, de zon is al op xD

Laatste bewerkt: 25 Mei 2023
    venus261256, stien56, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Nee geen lang weekend, zaterdag en zondag gewoon aan het werk.
    Hier schijnt de zon al lekker, zo ff op pad en daarna de tuin weer in.
    Fijne dag en geniet van de mooie dingen.:)

rickvenema, snietje1, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Gister bloemkoolschotel uit de oven gegeten.
    Welk zonnetje is al op kan hem nergens vinden.
    Fijne dag allemaal.

leni1955, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

he suus dacht je hebt lang weekend zo jammer dus....
    mooi dat het eten lekker was en goed idee venus bloemkoolschotel die morgen of zo ook maar weer eens doen....
    de zon hier is wispelturig speelt kiekeboe met de wolken ach ja....
    nu eerst koffie dan nog heel even de tuin in voor het werken...
    fijne dag allemaal

leni1955, suuske1960, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

Zonnetje toch ook nog gezien was wel lekker maar toch ook wel fris-.-.
    Popje hoe gaat met de mieren al nieuw huisje gevondeno_O.
    Eten vandaag wordt lekker een tosti met hem en kaas.

leni1955, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Popje, hoe is het in de tuin en de tuindieren ?
    Suuske, oeps, sorry, ik dacht dat je een lang weekend had.
    Ik lees lekkers xD:inlove: Tosti en bloemkoolschotel, mjam mjam, lekker ! Wij hebben vanaaf macaroni met een boel groente en kippendijvlees, ook lekker !

Morgen maar weer braaf werken.
    Lied van vandaag; One, Metallica

Goedemorgen, het is weer bijna tijd om de fiets te pakken.
    Voor degene die moeten werken, werk met zin.
    Iedereen een hele mooie dag gewenst.

Laatste bewerkt: 26 Mei 2023
    leni1955, .Fisherman., popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

Goedemorgen.
    Klopt Venus, had het getikt en de wolken kwamen, maar in de middag lekker in de tuin gezeten en bezig geweest.
    En dat is me plan voor vandaag ook weer.

venus261256, leni1955, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Goedemorgen ,
    Niet meer doen dan hoor Suuske ;).
    Net terug van de therapie dus even rusten en dan even rondje over de markt.
    En bedenken wat we gaan eten.

Edit , eten weten we ook voor straks wordt lekker portie roerbak groente met een
    tartaartje , geen patatje ofzo erbij want die hebben we te straks al gegeten .
    lekkere vlaamse friet van de markt:D:p

Laatste bewerkt: 26 Mei 2023
  10. popje4

hoi..tja die ongewenste huisdieren he hihhi ze zijn er nog hoor enkel op andere plekken lopen om koper heen en graven een nieuwe plek ach ja als ze maar buiten blijven en de luizen opeten dan doe ik een oogje dicht....verder groeit alles weer voor gek en onwijs...hangen zelfs al peultje aan de doperwten....de kersen die er aan zaten zijn in ene keer weg:cry: heul raar weer...maar goed we hebben er plezier in....
    dacht vijf dagen vrij.... hihi minus 1 nu nog vier en de tel. gaan weer lekker op stil ik ben er eff niet...
    zo maar eens spaghetti maken gewoon om dat t kan.....xD fijne avond allemaal

venus261256, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedenavond.

Ik lees weer lekkers, vlaamse frietjes, roerbakgroente met tartaatje en spaghetti, allemaal lekker xD:inlove: Wij hebben vanaaf kabeljauw uit de oven met frietjes en een bak salade, ook lekker xD:inlove:

Niet te vergeten :

venus261256, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier bijna klaar om richting werk te fietsen, fijne dag allemaal.:)

venus261256, popje4 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. snietje1

Werk met zin Suuske.
    Goedemorgen, de zon is zijn best aan het doen xD

venus261256, popje4 en leni1955 vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, lekker naar buiten vandaag, er schijnt een heerlijk zonnetje.:inlove:
    Straks naar moeder huisgenoot en lekker ergens lunchen en rondje Ede, gezellig.

Rare week gehad met veel (on)verwachte dingen, test gehad in het ziekenhuis vanwege de duizeligheid en door de behandeling weer 3 dagen niet bukken, lastig hoor als je een kat heb die steeds opgetild wil worden.:wuerg: Uitslag komt later.

Oudste kleindochter is wezen eten, lekker zelfgemaakte pizza met van alles erop en voor haar salami, ze is een slechte eter, lust bijna niets.
    Komende week is hopelijk rustiger en er moet gepoetst worden voor de vakantie.xD

Fijn weekend allemaal.:inlove:

15. venus261256

Goedemorgen ,
    Leni sterkte met de uitslag hoop dat het meevalt.
    Hier komt er ook een lekker zonnetje door eens kijken of we ervan kunnen genieten.
    iedereen alvast fijne pinksterdagen.

16. popje4

leni sterkte daar....en wens je alvast een fijne vakantie....
    hier vol op zon lekker op de fiets naar de markt geweest nu dat ding op de oplader anders vanavond geen rondje fietsen ben ik bang hij was leeg....
    straks maar eens bedenken wat te eten denk zo maar iets van sla met van alles er in badpak proef xDxD en iets met mais want die moet op we gaan t bedenken...fijne dag allemaal

17. snietje1

Leni, he bah, duizelig, daar wordt je niet blij van ! Hopelijk vinden ze de oorzaak en kan het verholpen worden. Ik ben benieuwd naar de uitslag. Vakantie, een heul mooi vooruitzicht ! Wanneer is de vertrekdatum naar Ibiza ? Heb je al een rieten rokje al klaar liggen ;)xD

Ik heb vandaag natuurlijk vanalles en nog meer gepoetst, gestreken en gewassen, ookeen eind gefietst, heerlijk met dit weer :inlove:
    Ik lees weer lekkers xD:inlove: Pizza en een badpakproef salade, lekker !! Wij hebben vanaaf tapas, ook heul lekker.

suuske1960, janniekwak, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet we vertrekken 5 juni in alle vroegte dus midden in de nacht op.
    Rieten rokje vergeet ik maarxD wel van de week een 3/4 broek besteld en ja hoor, sturen ze een lange:cry: stress alom maar gelukkig vandaag toch de 3/4 gekregen, post nl heeft goed meegewerkt door de pakjes snel te leveren.

Badpakproef is hier op het moment even niet aan de orde, komt later wel weer, geen zin om op te letten met al dat ziekenhuisgedoe hoewel we wel gezond eten maar ietwat teveel snoepen.:music:

Ik heb de hele week nog om te poetsen en te wassen dus komt goed, morgen eerst maar eens de tuin in, mag weer bukken dus...8)

Eten is besteld bij de snackbar in Ede, was lekker maar helaas waren ze de uitjes vergeten bij de patat speciaal, jammer.:(

Nu eens iets leuks zoeken op de tv of zo.

Event hobbelt lekker door maar wel enorm veel gewas nodig, vandaag niet veel geoogst en ben benieuwd of het allemaal lukt.

19. popje4

hier hobbelt het event ook door had zo ene stekje van de boom maar vast gekocht krijg je er twee he tja waarom....twee keer die suiker es boom:mad: net of er geen andere meer zijn... word er een beetje moe van draai die maffe boom ook vaak bij de molen dus...word toch echt tijd dat ze wat anders gaan bedenken daar in Hamburg....ja de trein is er wel maar als je je bomen daar in zet krijg je ook alleen maar weer bomen terug die je al lang hebt en veul.....dus dat heeft niet zo veel meerwaarde...

20. venus261256

Event heb ik afgerond dus weer gewoon farmen voor zolang het duurt.
    Eten vanavond was want hebben het al op zelfgemaakte Bami , wel van mezelf en
    niet van de buurvrouw.

popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.