-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Klinkt allemaal lekker matthias.
    Hier net de crockpot vol gegooid, met tomaten en heel veel groente voor een lekker soeppie hoop ik.o_O
    Zit in ui, knoflook, paprika, courgette, bleekselderie, wortel en erwtjes als het gaar is de staafmixer erdoor, en later vandaag de soepballetjes erin en wat kruiden.
    Lekker met een kaasbroodje.

.Fisherman., leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tine, wat kaai gezellie :inlove: Het menu van deze week, allemaal lekker !! Het is heul lang geleden dat ik iemand over klakkaarts gehoord/gelezen heb, dat woord ken ik van mijn oma (waar ik opgegroeid ben) die maakte ze ook. Hier noemen ze het wentelteefjes, dan vind ik klakkaarts een mooier en liever woord 8)xD
    Suuske, soep, ook altijd lekker !
    Kortom allemaal mjam mjam :inlove::inlove: Wij hebben voor vanaaf hier het deeg in de rust stand voor vispizza's, ook lekker !

Oh ja, morgen is het weer zover

.Fisherman., leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

Goedemorgen.
    Event gaat lekker had een oogstbonus gedraaid gisteren.
    Het menu was gister toch nog veranderd, we hadden chinees bestelt.
    Hier ook zo weer richting werk, was net gewend om vrij te hebben.xD
    Fijne dag allemaal.:)

.Fisherman., leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Chinees is ook lekker Suuske xD
    Werk ze voor degene die weer moeten werken.
    Maak er een mooie dag van.
    Hier ook bijna tijd om de fiets te pakken en braaf te werken.

.Fisherman., leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Na 2 dagen met de griep op bed weer wat opgeknapt maar nog wel slap.
    Dus niet veel op farm gedaan.
    Vandaag maar kijken of ik van het zonnetje kan genieten.

.Fisherman., leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Beterschap Venus

venus261256, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

venus toch maar fijn dat je weer beetje opgeknapt bent...
    hier gisteren werken een half weekend daar raak je altijd een beetje de dagen van kwijt pppff o ja vandaag dus maandag....event helaas korte gewassen maar denk niet dat ik voor morgen er nog 4000 kan maken hahahaha of oogst bonus moet langs komen tja ....vind het wel jammer want op deze manier raak je een beetje gedemotiveerd te veel planten en stekjes die maar niet willen....of je moet veel SM of TG hebben....en veel kunnen oogsten ach ja wie weet he...
    hier net overal koper neer gelegd buiten tegen die mieren hier zijn het reuze mieren:cry: aan het worden niet meer normaal zo groot....tja natuur he hahaha fijne dag allemaal hier strakkies late dienst kan wel lekker fietsen want volgens buienradar blijft t droog....;)

venus261256, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Venus, getsie, beterschap !!
    Popje, grote mieren :eek:o_O Daar wordt je echt niet blij van, succes met het koper !
    Overigens heb ik wel 2 mooie boompjes gescoord, een lepo-geval-dingesboom (noooooit van gehoord) en een palmvaren xD

En wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies een aardappelschotel met kipkarbonade, salade en erwtjes, lekker !

Edit: lied van vandaag:
    Tony Orlando & Dawn met knock 3 times

Laatste bewerkt: 22 Mei 2023
    venus261256, leni1955, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

mooi snietje die boompjes....
    event gaat hem nu niet meer worden...de dienst tot 22.00 werd iets langer tot nu net thuis....tja opnieuw naar ziekenhuis met client ach ja morgen wel vrij o nee....vandaag intussen....
    nu eff zitten en dan slapen ....tot morgen ergens...

stien56, .Fisherman., venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemorgen.
    Weer klaar om richting werk te gaan.
    Nog geen zon hier maar zal vast nog wel gaan schijnen vandaag.
    Popje stuur je ze wel het bos in de mieren? Want ze willen vast een ander lekker plekje hebben.;)

stien56, .Fisherman., venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedemorgen, hier is de zon ook nog niet tevoorschijn gekomen, we gaan het meemaken of hij er wel zin in heeft.
    Popje, wegwijzer bordjes neerzetten ?xD
    hier ook bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.

stien56, suuske1960, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

zekers borden alle kanten uit gezet richting bos....wei....buren hahaah ze gaan maar niet ben te gezellie denk ik of ben de enige die geen gif wil strooien dat kan ook...xD
    na ja wel zullen wel zien wanneer ze er genoeg van hebben...zo wie zo veel beestjes hier de helleborus zit erg onder de luis net ne de plant weer ging groeien na de vorige luizen plaag zo jammer de torretje hebben hun nestjes ook achter de trapjes gemaakt maar gelukkig ook een meesje in t vogel kastje das dan wel weer leuk...de wespen proberen weer in de gaatjes te kruipen van de kozijnen hihi helaas zitten daar nu pinnetjes in en is het B en B daar voor goed gesloten:p ach zo is er altijd wel iets wat je plaagt he;)
    fijne dag allemaal heul ander weertje dan gisteren...was op de fiets naar werk maar voelde niet heel fijn de terug reis is toch een verschil tussen 22.00 of 00.30 weinig verkeer op de weg dan....

en ik mopper niet hoor draai hier net drie keer een oogst bonus jippie helft event dan toch nog halen?

Laatste bewerkt: 23 Mei 2023
    stien56, snietje1, rickvenema en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, weekend druk bij dochter en gisteren kleine man hier dus weinig op de farm en op het forum, hier uit een stekje een spaanse aak en op bahama bagger, jammer weer maar komt vast wel een keer.:)

Vanmorgen op pad geweest om een driekwart broek te scoren voor Ibiza maar niet geslaagd dus nu maar bij de winkel om de hoek van hofje besteld, hopelijk past die wel.xD

Nu maar even met de hond op pad, wel jammer dat het zonnetje vandaag niet zo wil.:(

popje4, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Goedemiddag ,
    Vanmorgen na dagen weer eens normaal broodje gegeten en gaat nog steeds goed.
    o_Ok gewoon naar therapie geweest was wel uitgeput daarna dus maar dutje gedaan.

Over gewoon eten durf ik nog niet te beginnen weet nog niet of ik alles binnen houd.
    Verders farm even laag pitje dus zie wel wat ik met de qeust ga doen die morgen begint.

popje4, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag
    hier sukkel ik ook al een paar dagen.
    Hoesten en nog eens hoesten. Heb daar nu al 3 weken last van maar het wordt niet minder.
    Onderhand al 2 flessen kruidenhoestdrank op en 's avonds neem ik voor de kriebelhoest codeïne. Die heb ik altijd op voorraad liggen van de huisarts.
    Heb in de farm op dit moment ook geen zin en ik denk dat ik morgen het event ook maar oversla

popje4, .Fisherman., suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedenavond
    Voor de zieke, heel veel beterschap gewenst.
    Popje succes met alle beestjes rondom je huisje.
    Leni, gezellie op vakantie, de voorpret is ook altijd gezellie.
    Ik heb vandaag een drukke dag gehad, ik ben er moe van. Hou dus een rustige avond.
    En wat wordt er vanaaf gegeten ? (Venus, kaai zielig dat het nog niet binnen blijft) mijn wederhelft heeft voor vanaaf een quiche gemaakt, ik ben benieuwd hoe hij smaakt (waarschijnlijk heul lekker)

Lied van vandaag, two tribes, Frankie goes to Hollywood

Laatste bewerkt: 23 Mei 2023
    popje4, .Fisherman., suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Heb net een broodje roerbakei gegeten , dus afwachten wat er gebeurt :(.
    Laat morgen wel weten.

popje4, .Fisherman., suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Lekker Venus, hopelijk blijft het erin.

Edit, goedemorgen, werk ze voor degene die moeten werken.
    Fijne dag allemaal !

Laatste bewerkt: 24 Mei 2023
    leni1955, popje4, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier weer richting werk, morgen en vrijdag vrij en dat is wel weer lekker.

stien56, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    en alles is goed gegaan , voel me nu ook redelijk goed .
    Maar nog rustig aan .

stien56, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.