-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier ook weer bijna tijd om de fiets te pakken.
    Maak er vandaag een mooie dag van.

rickvenema, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Die mooie dag weet ik niet hoor ziet er hier somber uit buiten.
    En die tuin mag wel een beetje sneller hoor Sniet lukt alleen nog niet :wuerg:.
    voor wie moet werken werk ze.

rickvenema, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Hier een fantastisch ... tussen de buien door ... mooi best druk :music:weekend mogen hebben :inlove:... Vanmorgen al een groot deel van de maandagse huishoudelijke gedoetjes afgewerkt.

Deze week nog thuis, maar erg druk met van alles en nog wat voorbereidingen, voor komende weken. Vakanties in Mei vanaf ergens volgende week 2 weken in Juni 3 weken naar buitenland, Juli, Augustus en September ook nog enkele weken met dan ook nog dan allerlei vakanties buitenland en de familie bezoeken/vakantie soort van. Lees : logeren vooral daar xD:inlove:...

Dus tja van de Roze farm en op de Roze Farm komt niet veel. Zal er niet veel zijn komende tijden/ maanden ... eerder sporadisch :oops:
    Farm lief Rick :inlove: Zal zich dus zonder Hofje moeten zien vermaken op de boerderij... Denk dat, dat wel zal lukken. ;)

Voor Popje en Sniet zet ik zo nog even een zomer bannert neer :)
    Nu ff snel wat boterhammetjes naar binnen werken en weer door ...

Lied van de Zomer : Midzomernacht -BLØF

tot dan dan :inlove::inlove:

rickvenema, leni1955, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

snietje pppfff het moest allemaal niet mogen wat een pieperdepiep gedoetje....snap dat je baalt maar super goed dat je een sv stuurt en....dat je je eisen op tafel legt topper...
    oooo dank hofdame zal zo eff kijken en pppfff je hebt nog al een programma heerlijk toch...

wauw mooi hoor dank je wel.....
    kan je morgen pas iets sturen voor vandaag alles op

Laatste bewerkt: 8 Mei 2023
    HofvanDromen, rickvenema, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Mooie banners weer hofje.
    Geniet van je vakantie's.
    Heb hier ook wat verlof ingediend, ben nieuwsgierig of ze het goedkeuren.xD
    Zit vast in het vallei, zie nog geen antwoord van een modje, dus wacht nog ff af.

HofvanDromen, rickvenema, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Goedenavond allemaal
    Suuske, ik hoop voor je dat je je dagen nog krijgt, altijd lekker om even niets te hoeven.
    Hofje * dikke knuffel* daaaaaaaaaaaaaank hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf :inlove::inlove::inlove: Fijne vakanties en geniet er goed van !
    Venus, alles op zijn tijd, ook de tuin, het is ook wel leuk om hem een keer anders te hebben (minder vol of zo) De tijd dat alles weer kan komt er aan.
    Leni, sterkte voor morgen ! Ik denk aan je :inlove:

Sniet is morgen vrij, even thuis wat dingen doen en zo, moet soms ook gebeuren.

Ik lees geen lekkers o_O Euh, wij eten wel lekkers : platte kip uit de oven met krielaardappels en koolrabi, lekker !!

Eerst nog even genieten van mijn nieuwe banner, daarna is de was aan de beurt en daarna de boodschappen opruimen.

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Minder vol vind ik ook wel goed maar het is nu vol met onkruid en dat vind ik minder >:(.

Eten hier is patatjes met appelmoes en gegrilde kip uit de oven van het spit :D dus bijna hetzelfde als Snietje.

rickvenema, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Venus xD:inlove: Ja, bijna hetzelfde, lekker !!! Smakelijk (zal wel lukken). Onkruid, ja dat is minder, maar van sommige onkruid krijg je wel leuke bloemen ;)

rickvenema, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier een drukke dag gehad hele dag op de tractor gezeten. Nu natuurlijk last van de rug straks maar ff pilletje nemen.
    Hofje :inlove:veel plezier de komende vakanties hoop dat jullie genieten en goed weer hebben. Zal me wel vermaken al zal ik je missen.

HofvanDromen, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Beterschap met je rug Rick !

11. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier weer op pad naar het werk.
    Fijne dag allemaal, al zie ik wel regen op buienradar.;)

12. snietje1

Goedemorgen
    Leni, sterkte vandaag !
    Werk ze, voor degene die werken moeten.
    Ik heb een vrije dag, even in de rust-stand om de rest van de week er weer tegenaan te kunnen.

rickvenema, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Even een kort berichtje, vooral voor mijn buurtjes...
    Ik ben er wel, maar niet erg actief.
    Begin februari is mijn vader ziek (bedlegerig) geworden en vanaf die tijd had ik het erg druk met mantelzorg. Inmiddels gaat het stukken beter (Hij kan weer voor zichzelf zorgen).
    In die periode was ik enorm moe. Wat ik aan overbelasting weet.
    Maar... Na een bezoek aan de huisarts blijkt er veel meer aan de hand.
    Ik zit nu in de mallemolen van ziekenhuisbezoeken.
    Ik blijk een pittige bloedarmoede te hebben en nu is dus de grote vraag waarom.
    Het is even afwachten wat al die onderzoeken op gaan leveren.
    En in de tussentijd.... Ik slaap meer dan dat ik wakker ben ;)

rickvenema, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen al is het al bijna middag.

Hier ook regen alom, gisteren gingen we met zon weg uit Friesland en hoe meer we richting Utrecht kwamen hoe somberder het werd, woon blijkbaar in de verkeerde regioxD
    Straks richting ziekenhuis en dan een weekje kalm aan, ook wel eens lekker;)
    Hofdame heel veel plezier met al je geplande vakanties, ik hoop dat je lekker weer hebt en er weer energie van krijgt.

Venus onkruid is wel vervelend maar kalm aan dan krijg je het uiteindelijk ook wel weg.8)

Anita sterkte met alles.

.Fisherman., rickvenema, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Anita, heel veel sterkte en beterschap, hopelijk komen ze er achter wat het is en kunnen ze het verhelpen.

leni1955, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Anita en Leni veel sterkte
    Hofdame goede vakanties gewenst

Hier is het nog steeds droog maar het is vochtig klam weer

Vanmiddag heerlijk gegeten. Kipfilet met broccoli en courgette en gebakken zoete aardappeltjes erbij.
    Sta nu in de startblokken om naar de nagelstyliste te gaan. Weer een ander kleurtje, is altijd leuk

leni1955, stien56, .Fisherman. en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

anita sterkte en kalm aan hoor....
    hier regent het nu ook best hard tja zat net op de fiets voor boodschappen helaas maar ach thuis weer droog spul aan en klaar....
    fijne avond allemaal

venus261256, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove: Kipfilet met lekkere groente erbij, lekker ! Mijn wederhelft heeft vanaaf chiliconcarne en ik heb vannaaf gekookte mosselen met stokbrood ook lekker !
    We hebben vandaag vanalles en nog niets gedaan, het was voornamelijk nat buiten. We hebben wel gewandeld, wat gewinkeld en mijn schoonmama alvast haar cadeau gegeven voor moederdag. Haar droogkap (of hoe noem je zo'n ding die ze op haar hoofd zet ) was kapot, we hebben gekocht welke ze graag wilde en die gegeven. Kan ze hem nu al gebruiken als ze haar haar wast :)
    Ze was er helemaal blij mee, mooi toch !

Lied van vandaag, Iron Butterfly, in a gadda da vida

Laatste bewerkt: 9 Mei 2023
    venus261256, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemorgen.
    Sterkte voor die het nodig hebben.
    Zo weer richting werk, lijkt wel een droge dag te worden hier in het noordwesten.
    Fijne dag allemaal:)

stien56, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier na een aantal spetters ook droog maar wel bijzonder grijs en dreigend.:(

Verder geen wandeling vandaag, dat mag huisgenoot doen.

suuske1960, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.