-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier vanochtend krabben ppff wel erg koud geweest....helaas de tomaten plantjes hebben er wel last van gehad...net eff uurtje gefietst lekker zo buiten nu....dan eerst maar eens de was naar buiten en ja rick het oosten he is ook erg leuk;)
    schuur is mooi geworden hoor ondanks de andere beits kleur is prima...dus ikke xD fijne middag verder

stien56, leni1955, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Nog tweede rondje over de vrijmarkt geweest , was bijna geen doorkomen aan zo druk.
    Maar wel erg gezellig , op terrasje nog wat gedronken en een snack genomen.

Eten wordt zelfgemaakte kippensoep wel uit de vriezer en een broodje zalmsalade.

stien56, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Getsie Popje, dan was het daar kouder als hier, hier bleef het boven 0. Jammer voor je tomatenplantjes, ik hoop dat ze er bovenop komen. Wel heul goed bezig met je schuur, petje af !
    Hier staan de plantje nog wel binnen, ik heb 2x basilicum, 2 spaanse pepers en 1 madam Jeanette gezaaid, de laatste gisteren ingezaaid. de spaanse pepers en basilicum steken de kopjes al boven de grond uit, gezellie !

Venus, hier is het ook kaai druk op straat, de terrassen zie ik niet vanaf hier, maar ik kan me zo voorstellen dat het daar ook druk is.

Leni, veel kijkplezier !

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Tosti (en vanmiddag een lekkere lunch gehad) en zelfgemaakte kippensoep en een broodje zalmsalade (en vanmiddag een lekkere snack), lekker !! Wij hebben vanaaf nasi met saté en een gebakken eitje, ook lekker !

Morgen weer braaf werken......

4. popje4

dank je sniet ben er ook trot op hoor die schuur (en de keuken is ook mooi geworden) ....ja jammer he die plantjes ... maar ik hoop dat ze nog herstellen en anders gaan die nog wel binnen staan maar op hun plaats had gelukkig niet alles naar buiten gedaan....de rest lijkt wel oke zoals de prei en de bieten we gaan het weer mee maken....
    hier was het ook druk....kon vanuit mijn werk bijna niet door een dorp komen om naar huis te rijden tja....mopper mopper hihihi ....

5. snietje1

Klopt Popje, het is blijkbaar overal druk, voor de meeste mensen is het weekend al begonnen dus dan kan er gefeest worden. Leuk dat de prei en de bieten goed zijn gebleven. Jammer genoeg kan dat niet in een pot, dus ik hou het bij kruiden en kleine groente zoals pepers, tomaten enz. 0ok leuk om te doen :inlove:

Edit; tijd voor Perry Mason.
    Lied van vandaag; Lucifer, House for sale (gewoon omdat ie mooi is)

Laatste bewerkt: 27 April 2023
  6. popje4

nou leuk toch die kruiden en tomaatjes en zo....heerlijk en leuk om te zien hoe alles groeit...toch...hier 13 kilometer verder op een feest aan de gang ik "geniet " er hier nog van...zo fijn al die herrie die schijnbaar moet kunnen want ja het is tenslotte feest....dus...

7. snietje1

Klopt Popje, het moet allemaal kunnen blijkbaar, tot zoiets in hun achtertuin aan de gang is ;)

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Fijne dag allemaal.

stien56, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier op het dorp was het rustig gisteren, dat vindt ik ook het fijne van hier wonen.:)
    Nu nog ff genieten van me vrije dag, morgen weer aan de slag.

snietje1, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Goedemorgen ,
    Net terug van de fysio voor het eerst in 5 maanden op een hometrainer gezeten dat viel
    aardig tegen je merkt dan wel dat de spieren een tijd hebben stilgestaan.
    o_Ok nog rondje op de loopband gedaan dus nu aardig moe en zal straks wel stijf zijn.
    Misschien zo nog even rondje over de markt als het droog blijft.

suuske1960, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

goed bezig hoor venus....hoop geen pijn met al die oefeningen....
    en ja feest was echt ver weg hoor maar stond zo hard dat je het hier nog kon horen en dan hoor je geen muziek....enkel het gedreun van de bas en dat is gewoon niet fijn....gelukkig was het wel iets eerder afgelopen dan voorspeld jippie....
    nu dag vrij zo maar eens bij mijn kleine dochter op bezoek en eens kijken hoe ze het vind in t nieuwe huis...
    fijne dag allemaal

rickvenema, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Knap hoor Venus en ik hoop ook dat je er niet teveel last van gaat krijgen.

Hier een 2e tulpenboom uit een kistje, blij mee:D

Verder gaat het event relaxed, kalm aan dan kom ik er ook.

Volgend weekend een last minute huisje geboekt aan het Sneekermeer:inlove:, vrijdag ernaartoe en zaterdag dochter helpen opruimen en zondag nog een dagje relaxen, ze zeggen dat het mooi weer wordt en dat zou heel fijn zijn.

De dinsdag daarna de operatie aan mijn neus, dit is poliklinisch maar een lange nasleep van spoelen en niet bukken en tillen, hoop iig dat het helpt.

Vanavond restje pasta carbonara met broccoli.:music: Niet helemaal mijn favoriete groente maar bij de carbonara te doen.xD

Tijdens de wandeling met de hond weer flink natgeregend.:cry:

rickvenema, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Heb nu toch echt wel meer spierpijn maar gaat wel weer over.
    Voel zelfs spieren waarvan ik niet eens weet dat ik ze heb.
    Lopende qeust afgerond heb de piccolo en wolkenrij binnen dus klaar.

Eten vandaag zelf gemaakte nasi en nu wel van de buurvrouw :D, met gebakken eitje en sate.
    Heb alleen de kroepoek zelf gehaald 8).

rickvenema, .Fisherman., stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

lekker venus....hier staat een aardappeltje in de pan te koken die straks vullen en dan in de oven...verder sla en dunne boontjes....
    voor vandaag wel genoeg...
    kleinedochter weer gezien tis een muiter maar wel super lief....15 maand al weer pppfff tijd gaat snel...fijne avond allemaal

rickvenema, .Fisherman., stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedenavond allemaal.
    Leni, wat gezellie om zomaar een weekend weg te gaan, geniet ervan. Alvast sterkte met de operatie !
    Venus, heul goed bezig, ik hoop dat de spierpijn meevalt.
    Popje, hoe vond ze het nieuwe huis ?(buiten de muiterijxD)

Ik lees weer veel lekkers:inlove::inlove::inlove: pasta carbonara met broccoli, nasi (van de buuf met zelfgehaalde kroepoek) met eitje en sate, gevulde aardappel (waarmee Popje ?) met sla en dunne boontjes, allemaal kaai lekker :inlove::inlove: Wij hebben vanaaf kip met aardappels en raapjes uit de oven, ook lekker.

Jawel, we zijner weer:

15. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Ziet er buiten droog uit en niet teveel wind, dus zo dadelijk maar op de fiets naar het werk.
    Fijne dag allemaal.:)

16. snietje1

Werk ze Suuske, hier ziet het er somber uit buiten, donker, vochtig en zwaar bewolkt.
    Hier is het weer tijd om te poetsen.

17. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier schijnt het zonnetje lekker maar nog wel fris.
    Werk ze Suuske , sniet poets ze.
    Geef hier de spieren vandaag maar een beetje rust want heb toch wat slechter geslapen.
    Fijne zaterdag.

rickvenema, snietje1, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

sterkte leni met die operatie maar eerst lekker weg gezellie...
    goed bezig venus nu eff rusten hoor....
    die aard vul ik met een eigen gemaakte kruiden boter en kaas ....
    zo nu eff naar de winkel en dan eten voorbereiden voor strakkies op t werk..fijne dag allemaal...en o ja wie heeft mijn molen gezien? die is er van door gegaan....xD

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Molen ben ik onderweg langsgereden popje maar of die naar jou kan is een grote vraag.xD

Heerlijk weer geworden en dus een fikse wandeling met het hondje gemaakt en zo even naar het tuincentrum en dan de tuin in, genieten.

20. popje4

hahah ja inmiddels is de molen weer huiswaard gegaan gelukkig:) wist hij de farm weer te vinden....hier ook planten in de bakken gezet had gisteren twee mooie ovale gekregen nu lekker vol met plantje ik word er blij van....zo en nu hup naar het werk....

leni1955, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.