-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:cry: Door alle drukte met Pieter Post en ander gefrummel, vergeten het laatste gewas in te leveren. Nu geen wolkenrij :wuerg:

Maar in het schaamhoekje zitten doet :oops:

snietje1, .Fisherman., popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Dat is niet leuk eigenlijk. Jammer van de wolkenrij.

HofvanDromen, snietje1, .Fisherman. en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, helemaal vergeten gisteren lange gewassen te zetten dus erg weinig drops deze keer, zoals altijd zal het wel goedkomen.

Gisteren heeft kleindochter gekookt, biefstuk met zelfgemaakte friet, was heerlijk, uiteindelijk wel even geholpen want anders werd het om 7 uur eten en dat vinden wij wat laat.xD
    Straks even de auto halen die moest voor de apk en grote beurt dus kassa, nieuwe banden, remschijven enz. maar goed inruilen kost meer;)

Verder vandaag een relaxdagje met wel veel emoties, oudste kleindochter gaat niet zo lekker.:cry:

stien56, venus261256, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

ach leni sterkte hoor...met de kleine dochter....

hier wel net event gehaald hielt niet over hoor wel een paar plantjes toch maar echt niet veel....ach ja zo gaan die dingen toch...hier nu wel de schuur weer mooi in de beits staan ziet er toppie uit wat wel weer raar was dat ik een potje beits had maar niet genoeg dus potje bijgehaald zelfde merk....zelfde kleur code alles het zelfde echt heul goed op gelet en zelfs foto van die eerste pot gemaakt voor in de winkel:)....dus je zou zeggen kind kan de was doen toch....ja zeker:p maak die nieuwe pot open en zag er al iets anders uit kwa kleur en was ook dunnen en rook anders....ja hoor de eerste was op waterbasis de tweede op terpentine hoe dan he?? maakt niet uit op zich alleen de kwasten vonden het water niet zo lekker :wuerg:

stien56, HofvanDromen, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. ajonker1608

ajonker1608 Doorzetter

Vandaag een kist met appels gekregen, maar ze moeten bij die fruithandel toch eens beter opletten, hoor! :p
    Maak ik hem open zit er naast appels ook peren en sinaasappels in! :D

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. rickvenema

Hier vandaag tussen de regen en hagel buien door stukje heg geknipt tot groene container vol was 2 van de 4 grasvelden gemaaid onkruid gewied en dakgoot van de schuur schoon gemaakt.
    Druk bezig geweest dus.:p.
    Straks eten klaar maken zal maar niet melden wat anders krijg ik weer commentaar hieropxD

stien56, HofvanDromen, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

Commentaar op het eten, nee toch Rick, hier is het pasta carbonara met een salade.

Auto gehaald en hoefde nog niet te betalen omdat de distributieriem nog vervangen moet, geld dus maar weer bewaard.xD

stien56, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Rick, commentaar op eten ? ik, hopelijk toch niet :eek: Dan is het zo niet bedoeld, ik hou van eten :inlove: en hoor graag wat er gegeten wordt, misschien wel iets waar ik lang niet meer aan gedacht hebt om te maken of iets wat ik niet ken of zo, of zo...

RM, ik heb de wolkenrij ook niet gehaald, te weinig gewas.
    Popje, getsie, wat vervelend, komt het nog goed met je schuur ?
    Suuske, fijn gewerkt ? of nog steeds de hetzelfde ellende ?
    Leni, gezellie om met je kleindochter te koken, jammer van je oudste kleindochter, ik hoop dat het allemaal toch goed komt.

Ik lees dus lekkers : biefstuk met frietjes en pasta carbonara met een salade, lekker !! Wij hebben vanaaf gegrilde groente met drummets uit de oven, ook lekker !

Vandaag braaf gewerkt, de was hangt en de stofzuiger is uitgelaten. Nu tijd om uit te rusten en om Perry Mason (de nieuwe) te kijken, gezellie.

stien56, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

Vanavond nog lekker weer dus nog rondje van 5km gelopen:)

stien56, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Gezellie Rick, ja, zolang het weer goed is kan je er lekker van genieten. Gelijk heb je !
    Hier is het momenteel 1 grote bak herrie, ach dat houdt ook nog wel op vanaaf, nu bijna tijd om te eten :inlove:xD

stien56, popje4, rickvenema en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Heb al rondje over de markt gedaan is al lekker druk maar nog koud.
    Straks nog maar even overdoen als het wat warmer is.
    Fijne koningsdag allemaal.

stien56, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedemorgen.
    Klopt Venus, het is nog koud, gelukkig schijnt de zon, kan de temp. lekker oplopen.
    Wij gaan strakkies lekker fietsen :inlove:xD

stien56, venus261256, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Fijne Koningsdag!

Wij gaan wandelen in Belgie. Zoon en vried naar het 538 feest in Breda

stien56, venus261256, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedeorgen.
    Allemaal een fijne koningsdag, met veel zonneschjin.:)
    Heb zomaar 2 dagen vrij achter elkaar, is al weer ff terug.
    Nee Snietje het is nog steeds niet leuk, dat deze week weer aangegeven.
    Vindt ik zomaar een mailtje in me postvak, of ik er voor voel om meer te werken met de personen die deze ellende veroorzaken.o_O
    Denk dat de manager me woorden niet heeft begrepen, ga nu maar mailen dat ik zijn manier van communiceren niet begrijp.
    Beetje blond terug doen maar dan.;)

stien56, LucieSchreurs, venus261256 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Hofje zich zo in de Motorkleding gaat hijsen ... Komende 4 dagen staan er mooie ritten op het programma...
    Zoals door de bollen - Lek en Linge - enz enz... Morgen met een heerlijke tussenstop bij Oudsten, om daar een poos te vertoeven :inlove:.

En dan nog als de sodeju de komende Motor vakantie boeken... De last minutes vliegen om Hofjes oren, maar ja...Wordt het Friesland - Limburg of toch Groningen ... De keuze is reuze en nog zoveel te willen rijden en zien ...:wuerg: Zal vast goedkomen keuzes keuzes keuzes.

Lied van de Dag; It's a Man's Man's Man's World - Seal

nientje1950, stien56, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

Er gaat niets boven GroningenxD

HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Groningen Rick ? euh..... tja.... ahum... ligt er wel aan, waar in Groningen ;):p

Zo, heerlijk gefietst, je ziet hier de jeugd allemaal in het oranje lopen, die zullen wel naar de festivals gaan, ik wens ze veel plezierxD

Laatste bewerkt: 27 April 2023
    HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

Ik woon er ergens in het oosten;)

HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

De wijzen kwamen uit het oosten xD
    Ik heb wel iets met het zonnige zuiden xD8)

HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

Kleindochter weer thuis afgeleverd en net weer terug, nu even op tv terugkijken naar Alex en Maxima, vind ik toch leuk om te zien.
    Eten vanavond waarschijnlijk een tosti, hadden een heerlijke lunch bij dochter.

stien56, rickvenema, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.