-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zat nog aan de boterhammen toen Pieter Post binnen kwam met de post. Weer een hoop rekeningen.
    Kwam je vrouwtje tegen op de veemarkt begon hij, zag er nogal nijdig uit ruzie gehad.
    Nee hoor Pieter zei ik alleen Hofje:inlove: kan soms heftig reageren als haar iets dwars zit of niet helemaal ergens mee eens is.
    Kregen het over roze stallen die ze niet kreeg, zei haar geduld te hebben, maar je weet net zo goed als ik dat ze dat eigenlijk niet heeft. Dat is haar temperament, waar ik van hou. :p

o_Ok haar passie voor roze stallen die ze heeft weet ik alles van ze heeft er veel voor over om die te krijgen.:)
    Maak je over ons geen zorgen hoor in elk huwelijk zijn de echtlieden wel eens niet op 1 lijn wat bepaalde zaken betreft komt allemaal wel goed . Maar dat weet je niet natuurlijk niet want je bent niet getrouwd.

Je hoopte zeker dat het tot een breuk kwam en dat je zelf een kans kreeg bij Hofje:inlove: nou vergeet het maar. Ga weer aan het werk Pieter tot een volgende keer.

snietje1, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Kom terug uit de schuren vandaan want werkplaatsendag was gister afgelopen
    dus moest weer ombouwen :wuerg:.
    Wou een broodje gaan eten zie daar een roze briefje liggen :music: kan toch bijna niet anders dan van Hofje zijn :oops:,
    denk wat heb ik nou weer verkeerd gedaan :wuerg:.
    Is ze een beetje gepikeerd omdat ik al wat nieuwe roze stallen had gebouwd en met de boeldagen niet goed
    had opgelet o_O. Is ze nog op zoek naar een roze schorpioen :wuerg::oops:.
    Ben maar gauw terug gegaan naar de schuur en deze even op een apart plekje neergezet want ze heeft nog
    ergens een mooie neon stal verborgen is alleen vergeten waar>:(.Hoop wel dat ze hem vind en dat het geen
    simpele kip of konijn is :(. Zal de schorpioen wel in het mooie NEON schriftje schrijven voor de volgende boeldagen
    en dan hopelijk niet vergeten :cry:.
    Ga nu dan maar aan me broodje beginnen want van dat werken krijg je honger.

popje4, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Iets hoorde van "Vrouwtje" ... :wuerg::wuerg:...
    Rick:inlove: nog niet half weet heeft, van het temperament van Hofje :oops:... Hij vanzelf nog wel is achter komt ofzo enzo xD:oops:

Het Prachtige Mooie Fantastische Roze schriftje eens opzoeken doet ... Krabbel krabbel krabbel... Salamander Neon ??? op schrijven doet voor Venus ... Als dat goed is ??? ...
    De kip, geit en konijn neon niet simpel vind maar : ... De kip voor de poep xD...De konijntje vanwege de muziek en boxen:inlove:...Het geitje omdat die zo mooi is :inlove:... De rest spuuglelijk vinden doet :wuerg::wuerg:

Nu hopen dat Hofje er dan ook daadwerkelijk is mochten de boeldagen weer komen...Het veel er niet en op vakantie zijnde seizoen is wel aangebroken ...:music:...

Gaat het bad en kamer maar eens boenen ... De wit (modder-zwart) met roze kousen in de wasmachine gooien doet...

EDIT: Popje ... Hofje niets weet over of van een virus ...Dat graag zo houd ook ...
    Die site waarover jij schreef die ken ik niet. Hou het enkel bij de "gewone" farm site.

Laatste bewerkt: 24 April 2023
    popje4, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Gelukkig maar Leni , dat het nu wat beter gaat ...........met mij gaat het ook langzamerhand wat beter , slaap gelukkig nu ook de nachten door , en dat merk je gelijk .

suuske1960, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

We gaan gewoon door fish, ooit zal het goed komen:)

suuske1960, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Voor zo'n hele mooie salamander is dat wel goed dus zal het onthouden ook al
    komt het de keer daarna pas.

Eten wordt aardappelsbolletjes met wokgroente en tartaartje.

leni1955, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat een gezellige verhalen weer xD:inlove: Kaai gezellie !! Daaaank !
    Hofje, weer een gezellige banner !
    Venus, ik begrijp Hofje wel, die dure wasberen inleveren terwijl je er roze stallen van kan krijgen :eek: ;)
    Leni en Fish, fijn dat het qua gezondheid een stuk beter gaat, houden zo !
    Ik probeer hier de wolkenrij ook te halen, maar of het lukt ?
    Ik lees wel weer lekkers, aardappelbolletjes met wokgroente en tartaatje, lekker Venus, smakelijk ! Wij hebben strakkies gevulde paprika's ook lekker !

Mijn jas, handschoenen en klak van vanmorgen hangen nog voor de verwarming, hopelijk zijn ze morgen wel droog -.-
    Nu tijd om de boodschappen op te ruimen.

leni1955, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Mooi Venus en vast dank voor de ruil :inlove:

Kijk Sniet snapt het 8)... Tja tis een vrouw he ...:music:...

Hoopt hier morgenochtend klaar te zijn met die event veld event ...
    Let op het is tot morgenavond 22.00 uur nog ...:)

Laatste bewerkt: 24 April 2023
    leni1955, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

Vrouwtje was Pieter Post zijn benaming zou zelf niet durven om zo iets over Hofje:inlove: te zeggen:oops:

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Yep Hofje, ik ben een vrouw xDxD
    Klopt, ik zag ook morgen 22.00 uur, misschien dat ik het kan halen, we gaan het meemaken.
    Het wordt weer tijd dat ik Pieter Post het weer eens moeilijk ga maken, is weer lang geleden xD:inlove:

HofvanDromen, leni1955, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

Arme Pieter:p

HofvanDromen, leni1955, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedemorgen.
    Bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Event is klaar hier.
    o_Ok hier weer op pad, fijne dag allemaal.:)

HofvanDromen, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

o_Ok ik heb het event afgeslotenxD

suuske1960, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal.
    Even een rustmomentje. We zijn ontzettend druk voor het concert komende zaterdagavond.
    Er moet veel geregeld worden en je moet overal aan denken.
    De uitvoering is voor de pauze het Requiem van Gabriel Fauré en na de pauze een medley uit Les Miserables.
    We kunnen rekenen op ongeveer 350 bezoekers.
    Morgen de laatste repetitie, vrijdagavond de generale en zaterdagavond de uitvoering.
    En dan zondagmorgen voor 5 dagen op vakantie.

En dan kan ik mij op gaan maken voor het feest op 31 augustus. Zijn dan 50 jaar getrouwd.
    Geven een feest dus de locatie bezoeken, uitnodigingskaarten maken en versturen en gaan bepalen hoe we het feest in gaan delen.
    Dus vervelen doe ik mij niet alleen de boerderij schiet er nog weleens bij in.
    Na weer rustiger tijden zal ik dan vaker weer op het forum te vinden zijn.

Vanmiddag warm gegeten.
    Een Italiaanse maaltijdsoep met cannellinibonen en boerenkool en gerookte kipblokjes. Was heerlijk met een stokbroodje erbij

.Fisherman., stien56, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooooo wat mooi thuva en 50 jaar wauw een feest om naar uit te kijken toch....
    event nog niet klaar ben heel benieuwd nog 1 maal oogsten en dan kom ik vast 10 plantjes te kort hahahahah fijne avond allemaal

stien56, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Thuva, 50 jaar, whouw dat is echt een mijlpaal !Het is wel veel werk om dat allemaal te regelen, sterkte, ik hoop dat je vind wat jullie zoeken. Succes met de uitvoering zaterdag, lijkt me heel mooi.
    Event: gefeliciteerd voor degene die het gehaald hebben, ik denk dat ik het niet haal, popje ik hoor wel of je er 10 tekort hebt;)

Oh, ik kwam net Pieter Post tegen, ik denk dat ie voorlopig omfietst :music: Hij begon tegen mij over Hofje, waarom ze niet aardig is tegen hem, als ze toch gewoon doet wat hij zegt.....:eek: Toen was mijn geduld op:wuerg: Ik heb hem heel zachtjes verteld dat : als hij zoiets nog een keer flikt, mijn bezemsteel op een plek krijgt waar de zon niet schijnt (wel met een heul onschuldig gezichtje) Een leuke vervloeking kan ie dan ook nog verwachten.... Dus meneer Pieterje : maak je keuze, daarna maak ik mijn keuze 8) Hou het gewoon bij post rondbrengen en tegen iedereen alsjebief en dank je wel zeggen en zeker geen hele zinnen meer uitkramen (Sniet zet even een lieve glimlach op en kijkt naar haar bezem)
    Ik heb Pieter nog nooit zo hard weg zien fietsen, hij is onderweg zijn pet nog kwijt geraaktxD

Ik lees weer lekkers :inlove:Italiaanse maaltijdsoep, Lekker Thuva ! Wij hebben vanaaf zuurkoolsstamppot met (voor mij) uitgebakken speklapjes en voor mijn wederhelft verse worst, ook lekker !

popje4, stien56, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Goedenavond :inlove:
    Pieter Post hier net aan de deur had. Rick:inlove: was net binnen van het land. Dus we zaten net aan tafel. Nu ja eigenlijk zat Rick aan tafel en Hofje op zijn schoot enzo enzo :oops: Iets met goedmaken en geen vrouwtje zeggen/noemen:oops:
    Pieter kuchte een soort van beleefdheid met binnen stappen. Der waren nog wat brieven die hij gister al had moeten bezorgen o_O...Hij was deze keer zeer beleefd, rustig en zonder zijn eeuwige pet ...Ik zeg nog ; Pieter ga de wel goe met U :eek:... Zeg tie: Ja Hofje ja hoor alles prima ...alles goed en een heul fijne avond al te saam met Rick ... o_O... En weg was tie ...Ik riep nog, je pet Pieter...waar is je Pet :eek:... Hij mompelde iets over het kruidenvrouwtje, kon niet goed verstaan ...Hield zo raar de hand achter de kadetten. o_O Zo heb Hofje hem nog nooit meegemaakt ...:wuerg:...

Verder vandaag druk geweest met van alles en nog niks xD...Wel event gehaald...Komend event slaat Hofje over, geen tijd voor, lang vrij weekend enz enz.

Nu zo lekker op de bank kruipt...Liedje voor de avond/nacht ; Blijf Zoals Nu - BLØF

.Fisherman., popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Ik ben blij dat we weer een beleefde postbode hebben, zoals altijd ben ik onschuldig :music:

Laatste bewerkt: 26 April 2023
    HofvanDromen, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Weer richting werk, fijne dag allemaal.:)

HofvanDromen, snietje1, .Fisherman. en 5 anderen vinden dit leuk.