-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Fijn dat gelukt is Popje ...Succes met het schuurgedoetje :)

suuske1960, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja en nu al wee kanten klaar met schuren...gaat als een trein...ik ben blij morgen maar weer verder....

3. HofvanDromen

Whauw je gaat als een schuurmachine Popje ... :wuerg:xD

Hmmm heb hier nog een salamander neon, die zou Hofje graag ruilen voor een roze schorpioen ...Iemand interesse ?

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

yup doe mijn best en geweldige tip hoor super ding voor weinig geld ook nog.......hier uit de kistjes een gazonknipper en bos bloemen tja....

venus261256, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Een hele goede avond allemaal. Sniet start de boerderij op en wordt om de oren geslaan met mooie stallen xD:inlove: Kaaaaaaaaaaaaaaai gezellie :inlove:xD Thea,je bent echt superlief daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank:inlove::inlove:

Hofje, Nope, die heb ik 1 en die wil ik graag houden.
    Popje, goed bezig Meis !! Gogo girl !
    Balsem voor de ziel, nooit van gehoord :oops:

Ik ga nog eens kijken in de ballon en het ruildraadje of ik iets voor iemand kan scoren

Of ja, wat wordt er nog gegeten in deze dagen ? Wij hebben vanaaf spinaziestamppot met karbonade, lekker !

Laatste bewerkt: 17 April 2023
  6. HofvanDromen

:) Lekker houden dan hoor Sniet ... 1 is ook maar 1 he ...Blijft de neon salamander mooi nog een poosje op de Roze Hof ...

Pppfff Hofje blij kreeg uit zo ene kung fu krat een piccolo :inlove: krijg ik een warmwater bron -.--.- ...Mompel de mompel heul lelijke woorden ...Uit de m stekkies van event weer bomen waar ik al miljoen van heb :wuerg::wuerg: ... Waarom dom Hofje doe jij nog events mee -.-

Ben der ver klaar mee voor vandaag ... Zo op de bank Het Hoge Noorden kijken ( Zou der zo willen gaan wonen ) :oops:... En dan kunst en kitsch kijken ... Nee ga nog niet met het erf schilderij der naar toe ...:music:... Maar heb met de opruim bij Paps en Mams wel een foto gevonden van mijn overgrootmoe, die dus op dat schilderij ook geschilderd staat ...Dat vond ik en vind ik geweldig ...Nu heb ik ook een gezicht bij het schilderij:inlove: ...Zo bijzonder ...Ik lijk niet op mijn overgroot moe ...dat dan weer niet xD

7. snietje1

Heul bijzonder Hofje ! Geniet van het bankhangen.

8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb een balsem via kakelot kunnen krijgen, maar weet niet of een van jullie hem al heeft gevonden. Degene die dat als eerste voor het eind van het ruilen hier meld stuur ik hem toe.

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik zoek hem Thea, wat wil je terug?

Vandaag de kleine man weer hier, hij is echt superlief geweest en slaapt in de middag nog ruim 3 uur wat ook heerlijk is.xD

Gisteren verjaardag en dus ook weinig op de farm, snel oogsten en verder vooral nog steeds gehangen want het wil nog niet erg met de gezondheid.:cry:
    Hoest nog vreselijk en energie is ook nog ver beneden nul.

Eten vandaag pasta carbonara en broccoli, kleine man wil alleen maar pasta pesto eten bij oma, 3 keer raden wie hem daarmee verwend, ik nietxD dus voor mij de andere want ik hou niet van pesto.

10. snietje1

Leni, weet je hoeveel verschillende soorten pesto's er zijn ;)xD Klinkt allemaal lekker !!:inlove:

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

geen idee sniet maar dit was ook lekker.xD

12. snietje1

En dat is het belangrijkste, eten moet lekker zijn xD

13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Zo maar eens richting de slager enzo en wil daarna nog wat fietsen, staat wel wat wind maar ja heb geen haast of doel.;)
    Oja wij hadden gisteren asperges uit de oven, was weer de eerste keer dit jaar.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Lekker Suuske, asperges, het seizoen begint weer, gezellie !
    Succes met de boodschappen en het fietsen, hier wordt het een rustig dagje naar het museum, ook gezellie.

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Jeetje wat is het koud zeg, die wind blijft zo guur, brrr, het was niet heel lekker lopen vanmorgen.-.-
    Event ben ik gestopt, rechterkant nog niet vol maar links wel en wolkenrij binnen dus helemaal prima.:D
    Verder weinig nieuws van deze kant, blijf snotteren en kuchen, hoop dat het nog eens over gaat.:wuerg:

popje4, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Sterkte Leni hoop toch dat het snel overgaat.
    Hier beetje druk vanmorgen eerst thuiszorg , toen de therapeute en komt daarna ook nog
    me boekhouder binnen want moest nog steeds me belastingaangifte doen.
    Was ik door alles dus glad vergeten , die gedaan komt de thuishulp ook nog even dus weinig
    rust gehad vandaag.
    Kung Fu event was al helemaal afgerond.
    Morgen maar in slow motion ga meedoen met eventveld qeust.

Eten vandaag lekker spaghetti met saus en boel veel groente erdoor.

popje4, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie middag
    vanavond eten we braadworst me rode kool en gekookte aardappel.
    nog even "winterkost" nu het nog kan.

popje4, venus261256, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Leni, heb je ook geen hooikoorts erbij ? Wij snotteren en kuchen ook van de hooikoorts.
    Venus, je hebt het wel heul druk gehad vandaag, morgen een rustdag is een goed plan.
    Vandaag naar het stadsmuseum geweest, was interessant, weten we dat ook weer:) Nu weer eens kijken welk museum we de volgende keer onveilig gaan maken;) Morgen maar weer braaf werken....

Ik lees lekkers :inlove::inlove:xD Spaghetti met saus en veel groente en rode kool met aard en braadworst, allemaal heerlijk ! Wij hebben vanaaf macaroni met veel groente en kippendijvlees, ook lekker !

Lied van vandaag; Megadeath, Peace selles (but who is buying?)

Laatste bewerkt: 18 April 2023
    popje4, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

Sniet, ik zou bijna zeggen, helaas ben ik nergens allergisch voor, vorig jaar alles nog getest.
    Gewoon doorgaan denk ik maar.;) komt vast wel een keer goed.

popje4, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Hier ook Leni , blijf snotteren en kuchen , hebben long foto's gemaakt niets te vinden , loop er nu al een week of 5 mee , ene moment gaat het beter als het andere moment , nu speelt in mijn beleving het weer ook niet echt mee hoor , dan weer zon en dan weer bewolkt en regen en wind , en ja moet er dan toch uit om men boodschapjes binnen te halen .

Leni veel beterschap gewenst .