-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Suuske :eek: Dat is echt ellende ! Jé, lekker werken zo :wuerg: Ik hoop dat je veel thuis kan werken.

En wat wordt er weer gegeten vandaag ? Wij hebben strakkies verschillende tapas (meze/aperitivo/petiscos enz. welk woord je kent) Lekker !

popje4, LucieSchreurs, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vandaag werd er zelf gemaakte nasi met sate gegeten. Was lekker.:)
    Verder niet veel gedaan vandaag wat een shit weer was het>:(

popje4, suuske1960 en stien56 vinden dit leuk.
  3. snietje1

Lekker Rick !! Yep het weer :wuerg::wuerg:

popje4, suuske1960, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Toch nog wat klusjes gedaan gisteren, wel binnen want buiten was er weinig aan.
    Dadelijk weer ff wat zoeken.

stien56, rickvenema en popje4 vinden dit leuk.
  5. snietje1

Goedemorgen
    Zoek ze Suuske.

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, daar ben ik weer even. Nog steeds heel hectisch op werk en prive. Zoon maar vooral zijnvriend hebben even extra aandacht nodig, niet overal is de mededeling even goed gevallen:cry:Terwijl wij hier zo blij zijn voor ze.

Eten was gisteravond, redang met rijst en boontjes

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

suus das niet fijn zo ene werk omgeving ...sterkte daar mee....
    lucie heb t vast gemist maar sterkte met extra aandacht geven aan wie het daar nodig heeft...
    hier gisteren een hele drukke maar gezellige dag....lag pas om 4.00 in bed pppff ben ik niet meer gewenst geloof ik....hhaahah...maar wel uitgeslapen nu...zo maar eens naar de leukste winkel van Nederland...en voor de rest niet veel vandaag...
    fijne dag allemaal

stien56, LucieSchreurs, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Even een berichtje van deze kant ... Dank jullie voor de felicitaties... De verjaardag van kleine kruimel was echt een feestje...:inlove:
    Daarna ging het licht uit bij Hofje. Had nog zo goed opgepast-.- maar het mocht niet baten...glij momenteel van de ene meniere aanval in de andere:wuerg::wuerg: ... Wat zoveel energie kost, die Hofje al niet had ...:wuerg:... Gelukkig is /was Feestcommissie thuis en kon hij Hofje in de gaten houden... (te goed in de gaten houden naar soms Hofjes mening) :music:Ben dus een soort van verplicht niet op de Roze Hof.
    Het is even niet anders :oops:

Lucie veel sterkte voor jullie, jullie zoon en zijn vriend. Jammer dat er nog steeds mensen zijn die enkel de traditionele relaties accepteren -.-... En zelfs sommige traditionele relaties ook niet goedkeuren:music:... Dan denk ik : wat maakt het allemaal uit. Het geluk en de liefde staat of moet zelfs toch voor op staan...8)... natuurlijk de netjes gezegd ...'rare' mensen enz uitgezonderd ...-.-

A fijn, om een lang verhaal dan toch kort te maken .... Hofje dus nog even niet veel aanwezig zal zijn ... :oops:

Lied van de Dag ; Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love ( Extended Version )
    :inlove::inlove:

popje4, stien56, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

Beterschap Hofje:inlove: Doe vooral rustig aan. We zien je vanzelf wel weer hier verschijnen.

popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemiddag.
    Lucie sterkte voor jullie, hofje doe maar ff rustig aan en tjee popje nachtbraker.;)
    Hier toch wel vriendelijk weer, dus wat dingen binnen maar ook buiten gedaan.
    Nu op rust.

popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

Suuske, lekker daaro, hier hebben we alleen maar regen gehad -.-
    Popje xD dat is 18+nachtbraken xD
    Hofje, beterschap meis, doe rustig aan en nee, de feestcommissie is niet te bemoederend, dat is nodig.
    Lucie, jé meis, dat is wel heul jammer (netjes gezegd), zulke reacties in deze tijd, ik had anders verwacht.... Ik hoop gewoon dat ze gelukkig worden en wens ze het allerbeste.

Rendang met boontjes, lekker !! Wij hebben vanaaf nog een keer tapas, we hebben vandaag wat bij gehaald en bijgemaakt, ook lekker !
    Wat wordt er nog meer gegeten ?

popje4, suuske1960, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

Dank jullie wel dames, ja ik had ook niet gedacht dart er nog zulke reacties mogelijk zijn. Voor ons is het belangrijkst dat ze gelukkig zijn. DAt is volgns mij wat je altijd wilt voor je kind.

Hier wordt het vanavond citroentagliatelli met garnalen en zalm

popje4, nientje1950, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. rickvenema

Wij hadden gemarineerde kiphaasjes met patat en pinda satesaus.
    Hier vooral vanmiddag lekker weer met zonnetje lekker stukkie gelopenxD

stien56, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. snietje1

Oei, Lucie dat is ook smerig lekker zoals vrienden van ons zouden zeggen :inlove:xD Maar ja, klopt, dat mensen gelukkig worden is het belangrijkste, zeker als het je kind is !
    Rick, kip met frietjes en satesaus is ook lekker !xD Was er zon vandaag ? Die was hier niet te zien jammer ! Je bent een geluksvogel :)
    Overigens, Onze buum heeft vandaag verse lasagne, toevallig eten wij dat morgen ;)

stien56, popje4, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemorgen.
    Jammer het weekend is weer voorbij.
    Weer een nieuwe werkweek.
    Fijne dag allemaal.:)

rickvenema, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. snietje1

Sterkte vandaag Suuske
    Hier ook bijna fietstijd
    Maak er een mooie dag van vandaag.

17. LucieSchreurs

Goedemorgen, mooie dag vandaag
    Hier is het nu nog droog, maar hoorde iets van winterse buien?

rickvenema, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooo lucie wat jammer die reactie en ja het belangrijkste is toch dat ze gelukkig zijn samen...toch....

sterkte hofdame....hoop dat je snel weer opknapt en denk zo maar dat je verwend word door de feestcommissie en das ook goed....:)

en ja was inderdaad nachtbraken voor 18+ hahahah maar wel gezellig hoor....en ja was niet alleen het feestje maar was ook de bob dus moest nog wat mensen thuis afzetten daardoor ook weer wat later....:p
    ook nog onze nieuwe kleine meisje vast kunnen houden ( dat mocht nog niet omdat ze wat vroeger geboren is dan 40 weken tja )
    maar nu wel dus heerlijk klein popje weer....en van de week op de andere oppassen ook leuk....dat hoeft eigenlijk bijna nooit omdat mama niet werkt dus is die altijd bij de kleine maar ze gaan verhuizen....hun nieuwe huis is klaar dus ja dan mag het....jippie...erg leuk ze is nu 1 jaar dus handenbindertje.... we gaan het meemaken..
    fijne dag allemaal ik ga vandaag ook maar eens naar het werk op de fiets...45 min moet kunnen toch en de zon schijnt dus....wel dan laat vanavond na 22.00 pas weer op de terug weg...ach komt vast goed..

LucieSchreurs, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedenavond
    Klopt Lucie, winterse buien, ik heb regen, hagel en sneeuw (weliswaar natte sneeuw, maar toch) gehad vandaag, ik was er niet bepaald blij mee en die hagelstenen waren echt groot (auw). Nu is het natuurlijk droog (als ik er niet meer door hoef) we gaan meemaken wat het morgen wordt.
    Popje, ah, kleine kruimeltjes vasthouden, altijd mooi !! Succes bij het oppassen van het handenbindertje, ook gezellie ! Wel lief van je om voor iedereen de bob te zijn.

Ik heb vandaag mijn dag niet bepaald, ik had voor half 8 mijn hand al open gehaald aan een schroef en ben verschillende keren nat geworden van dit vies weer.... Ach, dit is ook weer achter de rug, morgen misschien een betere dag.
    Wat wordt er vandaag gegeten ? Wij hebben strakkies lasagne, lekker !

stien56, LucieSchreurs, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

Hier ook van dat vervelende weer niks aan. Heb net nog wel ff klein rondje gelopen het was dan wel droog maar wel een koude wind. Zo maar ff bak koffie maken.
    Hadden nog snert in de vriezer dus dat maar gegeten was er wel weer voor.
    Alleen smaakte het niet zo geweldig vers is toch veel lekkerder

stien56, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.