-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Lucie - gecondoleerd - fijn dat er vrede op het gezicht te zien is/was - klinkt misschien raar, maar ik heb dan altijd zoiets van - het is goed zo en kan er vrede mee hebben.

LucieSchreurs, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Stien, dan heb je het gevoel van vrede, fijn Lucie !

stien56, LucieSchreurs, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Weer vroeg wakker en zo maar weer richting werk.
    Fijne dag allemaal.:)

stien56, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen
    Werk ze voor iedereen die gaat werken.
    Maak er een mooie dag van.

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Een kop koffie wou nemen, Maar :eek:...Eerst maar opgeruimd, afgewassen en de ramen open gegooid...wat een bende hier...:wuerg:
    Moeten toch eens kijken of we niet een herbergier/ster hier kennen plaatsen. Maar ja met overal het personeel tekort zal ook dat vast niet gaan lukken8)

Snel de koffie opdrinken doet en vandaag weer enige hand en span diensten gaat verlenen. Je ken der maar weer druk mee zijn. maar goed tis uit liefde en genegenheid zal ik maar zeggen ...

Nog een muntje in de jukebox gooien doet ; Somebody Loves You Baby (You Know Who It Is) - Patti LaBelle

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

sneu luci gecondoleerd....afscheid nemen is moeilijk....
    veel gemist hier las ik hihhi maar ja werken en de farm is soms best veel :) event gaat heul goed ...not....dus snap niet hoe jullie t doen hoor hier moet ik die planten omzetten in de molen maar dan wel 800 nog wat leveren tja hoe dan ....ach we gaan wel weer voor de volgendexD
    en die bezuinigingen nee hoor zo mag je het niet noemen....het heet bundelen van uren ja ja tis maar dat je het weetxD

stien56, LucieSchreurs, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Popje, van die 6 uurs gewas, hoef je maar 1 keer de 8 uurs gewas in de molen te maken. je krijgt er dan 6, die kun je dan op je gemakkie vermeerderen. Heb je genoeg 8 uurs gewas doe je hetzelfde in de molen: van 8 uurs gewas , maak je de 5 uurs gewas, je krijgt er dan 4...Je zou 2x kunnen doen. En dan maar zaaien en oogsten ...

Makkelijker kan BP het tegenwoordig niet meer maken -.- NOT -.-...Hofje heeft zoals jullie weten, jarenlang geschreven en gestreden tegen het meer en meer beleid van BP...Werd bestempeld als een zeur en nog meer :music: En vaak klagers brieven werden niet doorgegeven naar BP...Raar beleid trouwens ...Feedback is Feedback oft nou goed of slecht is...Maar goed...

Events speel je dan dus als je veel tijd hebt, geen baan, of een Rl leven met veel zorgtaken en ander gedoe. enz enz enz...
    Je kan en mag ze natuurlijk wel spelen, maar dan zul je heel veel bonussen, SM en susie moeten smijten. Of kopen want ja de kachel bij BP moet toch ook kunnen branden he:music:... En dan nog leest Hofje dat sommige alle questen in de coop ook nog afhebben :eek:
    En vragen of ze die kunnen her spelen o_Oo_O ... Dan denk ik hoe dan :eek:

stien56, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Je kunt als je wat planten in de molen klaargemaakt hebt gewoon vermeerderen door ze te zaaien op de volle maan velden;)

Hofje:inlove: was me net voor. Nou ja beter dubbel bericht dan geen berichtxD

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Rick:inlove: een snelle kus geeft onder de boterhammetjes smeren en er weer van door gaat...
    Volgende hand en span dienst wacht al:wuerg:...xD

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

Hier op de farm is de rust weder gekeerd. Heb tijd voor een wandeling. Het is wel fris. Kus Hofje:inlove: gedag , die heeft het nog weer druk vandaag.

stien56, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja inderdaad dat zaaien maar die gewassen duren nog langer pppff en ja hofdame daar snap ik ook niks van die qusten allemaal klaar hier staan er nog heul veul open.....
    ach ooit nog eens he...net lekker gefietst heerlijk buiten met t zonnetje erbij dan maar geen event klaar hhihihi..,,,fijne avond allemaal

suuske1960, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

Hier staan ook nog veel questen open kan een aantal ook nog niet doen omdat ik bepaalde bomen of stallen nog niet heb komen vanzelf wel een keer

suuske1960, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Zich afvraagt welke bomen en stallen haar lief niet heeft ...:music:... Wellicht als er ruil/geef event is kan helpen :inlove:

De openstaande questen hier op de Roze Hof echt niet gaat tellen ...zoveel dat het er nog zijn xD...

14. rickvenema

Lief van je Hofje:inlove: maar die gene die ik nog niet heb zijn rood wang schildpad en een boom die Franklinia bloesem geeft en die zijn nog niet te ruil/geef:p

15. HofvanDromen

Die heb Hofje ook niet en die andere nieuwe boom ook nie :wuerg:xD PPPffffff

Heb inmiddels wel 43 oranje schildpadden -.-... BP blijft ze maar geven uit het rad :cry:

16. snietje1

Dan heb je een paar kwartetten Hofje, dan heb je toch gewonnen ?;)xD
    Events, nope doe ik al jaren niet aan mee, ik moet braaf werken en zorgen voor mijn wederhelft en schoonmama, kortom geen tijd. Ik freubel gewoon wat aan. Openstaande questen spaar ik blijkbaar:music:

En wat eten we strakkies ? Wij hebben vanaaf pasta met spruiten, (nog overgebleven) eend en kaas, lekker !

De kop is er weer af, morgen is het weer dinsdag :)
    Lied van vandaag, Venice, For a dancer.

suuske1960, stien56, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Hou nie van kwartetten -.-...

Werken kan Hofje helaas al jaren niet meer ... Zover het kan en mogelijk is vrij druk met de zorg - hand en spandiensten ...en natuurlijk me eigen gedoetje...

Eten zo meteen : Chinese kool stamppot met gehakt ...

Gister was het fijne mie met kip en een heleboel groente erdoor.
    Zaterdag nog een giga pan ( is 5 of 7 liter ) weet ff niet hoe groot die pan is xD pilaf gekookt/gemaakt ...daarvan zelf gegeten en de rest in de viezer in bakken gedaan...Vandaag naar Paps en Mams en de Jongsten al een paar bakken gebracht / mee genomen.

18. snietje1

Lekker Hofje, fijne mie met groente en kip, mjam mjam, ook stamppot van Chinese kool met gehakt, mjam mjam !! Zaterdag ook heul goed bezig geweest met Pilaf maken en invriezen. Doen wij ook met veel dingen bv soepen, sausen enz Verder is onze Buum altijd een dankbare mee-eter xD Allemaal kaai gezellie Hofje !!

suuske1960, stien56 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. rickvenema

Hier aten we vanavond stopverfxDxD met verse worst en voor mij nog een speklap;)

20. snietje1

Stopverf ?? Bedoel je erwtenstamppot of zoiets o_O

suuske1960, stien56 en HofvanDromen vinden dit leuk.